Besikta Bilprovning i Sverige AB

1.0

5 omdömen om Besikta Bilprovning i Sverige AB

Jerry F
Skrev om Besikta Bilprovning i Sverige AB

Undvik Besikta bilprovning. Besiktade Mc'n på Besikta, Brynäs, Gävle. Vilket misstag. Man tror att personalen ska vara seriösa och ha den kompetens som krävs för detta. Glöm det, personen blev oerhört glad och stolt när han hittade anmärkningar, han lös upp som en julgran. Betedde sig som han inte hade någon erfarenhet överhuvudtaget av motorcyklar. Det krävdes tre försök, dvs två motorstopp, att bara komma iväg med Mc'n. Undvik detta företag, om du vill ha en bra dag

Ramin N
Skrev om Besikta Bilprovning i Sverige AB

Varning för Besikta i Argongatan 2 i Mölndal. Specielt station chefen. Aldrig mer Besikta för min del, otrevlig bemötande, slarvigt utfört jobb och när jag påpekade på deras bristfälliga besiktningsrutiner skylde de på verkstad istället. Bokade tid hos .Carspect och de gjorde kontrollen utan att de blev otrevliga, fick till och med tips på andra saker på bilen för att undvika problem i framtiden. Längtar till nästa besiktning hos carspect.

Eskil L
Skrev om Besikta Bilprovning i Sverige AB

Frun var inne igår och fick underkänt, hon märkte innan besiktningen att hon saknade triangeln och inte hade löstagbara draget ditsatt. Hon ringde mig, så jag lade sakerna i min bil och körde dit. Det tar ca 15 min. Väl där hade de underkänt henne med ursäkten att här väntas inte, trots att de tog in henne tidigare. Conny som han hette hade hunnit gå på rast, det var tre bilar totalt under tiden jag var där, så tidsbrist kan det inte berott på. Välj annat ställe, service är det sista man får här.

Anne-Lis B gillar detta
Qwere W
Skrev om Besikta Bilprovning i Sverige AB

AVOID THIS COMPANY! That company is after pulling out your money from your pocket! I do quite regular checks in a garage (a few times/year), and every year before going to Besikta I check again in the garage that everything is fine. But still, they find something small in order to turn me out for an extra 300kr - it is a waste of my time and money. For example, this time they said that the breaks are almost tired out - ok, fine, I can fix that, but what is "almost"? When I go in the garage and if they find I need to change...

Anne-Lis B och Qwere W gillar detta
Helena W
Skrev om Besikta Bilprovning i Sverige AB

Underkände halvljusinställningen i stället för att ta en skruvmejsel och vrida den ett halvt varv för att justera inställningen. Blev ombesiktning för trehundra kronor. Besiktiga bilen någon annanstans, Besikta är bara ute för att tjäna lite extra.

Anne-Lis B och Qwere W gillar detta