Alla kategorier Plattsättare Stockholms län Täby Best Bygg Madrit Karaj

Best Bygg Madrit Karaj

Värmevägen 10, 183 36 Täby — Visa karta

4.8 i betyg av av 5 omdömen
Karaj Bygg är en etablerad byggfirma inom plattsättning, rivningsarbeten, renovering och köksmontering. Vi är specialiserade på byggprojekt med extra höga krav på service och utförande. Vårt huvudkontor finns i Täby och vi utför arbeten i hela Stockholms län.

Läs vad 5 kunder tycker om Best Bygg Madrit Karaj

Petter H skrev om Best Bygg Madrit Karaj
    Madrit är ett proffs, vi var helt trygga med att han renoverade vårt badrum. Allt fungerade smidigt och vi kan varmt rekommendera honom! /Peter o Malin i Åkersberga Läs mer

Giotis E skrev om Best Bygg Madrit Karaj
    Mycket bra hantverkare och jätte trevlig person ! Läs mer

Frederik E skrev om Best Bygg Madrit Karaj
    Madrit & Co gör verkligen ett bra jobb. Han är noggrann, flexibel och väldigt seriös. Hjälpte mig nyligen med att göra två badrum och jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2014-12-05

Christian G skrev om Best Bygg Madrit Karaj
    Karaj Bygg kan lita på ,allt vi kom överens blev gjort i tid. väldigt bra att få hjölp med allt. tack för en utmärkt bra gjort jobb. Jag varmt rekomenderar Karaj Bygg. Läs mer
  • 2013-10-11

Staffan Niklas B skrev om Best Bygg Madrit Karaj
    Madrit Karaj var först att svara på min förfrågan, först att komma hem till mig för att lämna offert, snabbast att påbörja arbetet och dessutom billigast. Resultatet blev dessutom över förväntan. Jag är mycket nöjd från början till slut. Läs mer

Bästa plattsättarna i Täby:

Mikael F Mikael F tycker: