Alla kategorier Kläder Stockholms län Nacka Best of Brands - Nacka

Best of Brands - Nacka

Sickla Köpkvarter, 131 34 Nacka — Visa karta

Vi har valt bland modevärldens bästa varumärken och plockat ut russinen. Kläder, skor och accessoarer till både kvinna och man.

Läs vad 6 kunder tycker om Best of Brands - Nacka

• Christofer
    Christofer skrev om Best of Brands - Nacka
    Otrevligt bemötande och service som lämnar en sur eftersmak. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Best of Brands - Nacka
    Jätte dålig bemötade, otrevlig och dömande personal. Födde ett barn för en vecka sen och har värk etc i kroppen så bekväm som man är hade jag träningskläder på mig. 2 tjejer stod bakom kassan, ena tittade otrevligt på mig och viskade till den andra tjejen som vände sig om och tittade snett på mig med. Kändes väldigt nervärderad, kommer inte gå dit nåt mer. Och sen kan jag ju passa på att tillägga att bara för man har på sig träningskläder och kanske inte är jätte sminkad och fixad vid alla tillfälen är man knappast fattig för det. Men dom får skylla sig själv ! Pinsamt och otrevligt !!!!!!! Läs mer
  • Astrid H
    Astrid H skrev om Best of Brands - Nacka
    Har sällan, om någonsin fått så otroligt proffsigt bemötande som av Best of Brands i Sickla och ffa deras marknadschef. Dels i butiken men även rörande annat (reklamationer, hjälp och återkoppling). De lever verkligen med goodwill!
    Märks att de har rätt personer på rätt plats. Trogen kund, verkligen. Läs mer
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Best of Brands - Nacka
    Best of Brands: att samla så många starka varumärken är modellen för att lyckas. Butiken är fräsch och inbjudande. Personalen tar väl hand om dig som kund. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Best of Brands - Nacka
    Jättebra jeans avdelning, har alltid fått hjälp av kunnig och glad personal. Trevligt! Läs mer
  • ante g
    ante g skrev om Best of Brands - Nacka
    har mycket snyggt från diesel. köpte en tröja som ja e nöjd med. Läs mer