Best of Brands - Nacka

Best of Brands - Nacka

Ring 08-442 77 90 www.bestofbrands.com
2.8

Vi har valt bland modevärldens bästa varumärken och plockat ut russinen. Kläder, skor och accessoarer till både kvinna och man.

6 omdömen om Best of Brands - Nacka

Christofer
Skrev om Best of Brands - Nacka

Otrevligt bemötande och service som lämnar en sur eftersmak.

Anna S
Skrev om Best of Brands - Nacka

Jätte dålig bemötade, otrevlig och dömande personal. Födde ett barn för en vecka sen och har värk etc i kroppen så bekväm som man är hade jag träningskläder på mig. 2 tjejer stod bakom kassan, ena tittade otrevligt på mig och viskade till den andra tjejen som vände sig om och tittade snett på mig med. Kändes väldigt nervärderad, kommer inte gå dit nåt mer. Och sen kan jag ju passa på att tillägga att bara för man har på sig träningskläder och kanske inte är jätte sminkad och fixad vid alla tillfälen är man knappast fattig för det. Men dom får skylla sig själv ! Pinsamt och otrevligt !!!!!!!

Astrid H
Skrev om Best of Brands - Nacka

Har sällan, om någonsin fått så otroligt proffsigt bemötande som av Best of Brands i Sickla och ffa deras marknadschef. Dels i butiken men även rörande annat (reklamationer, hjälp och återkoppling). De lever verkligen med goodwill! Märks att de har rätt personer på rätt plats. Trogen kund, verkligen.

Kenneth B
Skrev om Best of Brands - Nacka

Best of Brands: att samla så många starka varumärken är modellen för att lyckas. Butiken är fräsch och inbjudande. Personalen tar väl hand om dig som kund. Rekommenderas starkt.

Christian B
Skrev om Best of Brands - Nacka

Jättebra jeans avdelning, har alltid fått hjälp av kunnig och glad personal. Trevligt!

ante g
Skrev om Best of Brands - Nacka

har mycket snyggt från diesel. köpte en tröja som ja e nöjd med.