Best Transport Stockholm

1.4

129 omdömen om Best Transport Stockholm

Peter K
Skrev om Best Transport Stockholm

cxxx xx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx

Birgitta H
Skrev om Best Transport Stockholm

Aldrig leverans på utsatt dag. Kanske dagen efter.

Lena Kristina E
Skrev om Best Transport Stockholm

Varje gång jag beställt från ett apotek är det samma sak. Ingen leverans den utlovade dagen. Är nu inne på dag tre och fortfarande inget paket. Dom borde heta Sämst istället för Best

Jan Fredrik E
Skrev om Best Transport Stockholm

Sämsta tänkbara. Dom skyller på att dom inte hittar hit och att dom försökt ringa. Kan du välja annan leverantör så gör det!

Susanne B
Skrev om Best Transport Stockholm

Jag tycker synd om chauffören!, han såg olycklig ut när han på bräcklig svenska berättade att han inte hade mitt paket med sig. "Man" hade plockat bort 10 paket" sa han. Han förstod sig inte på porttelefonen, han ringde mitt mob nr så jag fick gå ner till porten ( för att hämta mitt paket trodde jag ) Leveranstiden flyttades fram hela kvällen, men till slut, kl 21.45 kom han äntligen fram, men för att tala om för mig att paketet inte var med. Återstår att se när nästa leverans bokas och om det överhuvudtaget kommer inom...

Natalie S
Skrev om Best Transport Stockholm

Levererade till grannen på samma adress. Är dock super nöjd med blombudet och de leverade inom tidsspannet dom skrivit. Rekommenderar verkligen som blombud.

Gabriella B
Skrev om Best Transport Stockholm

Får sms om att leveransen är ombokad 17.12. Kl 21.39 samma dag får jag två sms om att leveransen är på väg och sen att de har försökt leverera men inte kunnat nå mig. (Var hemma hela kvällen) Nästa leverans blir också ombokad. Får sen veta att den står som prio och kommer att levereras den tredje dagen. Det kommer inget paket den tredje dagen och får heller inte något nytt datum för att paketet är felsorterat. Ingen vet när det kommer att levereras.

Peter T
Skrev om Best Transport Stockholm

Beställde viktig medicin för hemleverans till min 87 åriga mor som har svårt att gå. Får besked ”ingen hemma” REN FÖRBANNAD LÖGN då hon satt och väntade vid telefonen. ALDRIG MER BEST = SÄMST

Mats I
Skrev om Best Transport Stockholm

Välj absolut aldrig best om ni köper mediciner. De klarar aldrig att leverera i tid. Du får ingen kompensation. Inte ens en ursäkt. Efter 5 förseningar som beror på allt från kriget i Ukraina till snö så kommer jag aldrig nyttja dem igen och hoppas alla andra tänker likadant

Sara E
Skrev om Best Transport Stockholm

Nästan varje gång jag ska få leverans med Best är det massa problem. Förarna hittar inte min adress, förstår inte hur en porttelefon funkar, hittar inte lägenheten i huset. Utbilda förarna så att de kan göra sitt jobb.

Gunilla E
Skrev om Best Transport Stockholm

Fem dagar försening medicin . Aldrig mer !

Stina L
Skrev om Best Transport Stockholm

Efter att Best med kort varsel ställt in samma leverans 3 gånger så är de inte värda mer än lägsta betyget. Hoppas nu på fjärde gången gillt.

May Britt T
Skrev om Best Transport Stockholm

Leverans från apoteket som inte kunnat utföras ens vid ett tredje försök. Uruselt! Trots. uppgiven portkod och telefonnummer påstod föraren sista gången att leveransen inte kunde ske!

Ann-Christin Linnéa M
Skrev om Best Transport Stockholm

Tveklöst Stockholms sämsta leveransbolag. Det är nu fjärde kvällen i rad som de fallerat att leverera. Och varför de då inte dagen efter prioriterar kund som inte fått sina varor är en gåta. Standardsvar från supporten om hur ledsna de är.

Peter K och Stina L gillar detta
Mattias S
Skrev om Best Transport Stockholm

Värdelös, betalade extra för leverans nästa dag men det håller dom inte. Inte ens nästa leveransförsök håller dom tiden på. Välj INTE Best som leveransalternativ!!!

Fredrik Hans H
Skrev om Best Transport Stockholm

Helt värdelösa! Betalade extra för leverans från Netonnet dagen efter men har nu gått tre dygn och fortfarande ingen leverans. Kundtjänst som bara svarar med redan förberedda meningar.

Michael Victor F
Skrev om Best Transport Stockholm

Sämsta möjliga service man kan tänka sig, leveranserna skjuts upp om och om igen, obefintlig service från supporten.

Peter K och Stina L gillar detta
Katarina Margareta V
Skrev om Best Transport Stockholm

Skulle få leverans av två kollin från Vinoteket den 13 dec. Fick ett av två. Skulle sen få kolli senare. 3 ggr fick jag meddelande om att lecerans ej kunde ske. Kontaktade Vinoteket 19 dec. De kontaktade Best som inte kunde hitta paketet. Vinoteket skickade nytt paket som skulle komma idag 22 dec 17-22. Fick nu 18.20 medd att de inte kan leverera idag utan ny leverans imorgon 23 dec 17-22. Får nog gå till systemet imorgon och köpa julvinet.

Christian G
Skrev om Best Transport Stockholm

Helt oseriöst företag! Att företaget ens kan få finnas kvar! Beställde en vara (julklapp) och betalade extra för expressleverans till 19/12. Så får man ett meddelande om att de har bokat om körningen till 20/12. . Inte nog för att man redan var tvungen att vara hemma mellan 17-22. Men sen förväntar de sig att man ska sitta hemma och vänta i 5 timmar till nästa dag igen (om de ens planerat att komma). Jag som bokat biljett till till föräldrarna 20/12 eftersom jag räknat med att de ska leverera i tid då man BETALAT extra...

Samuel L
Skrev om Best Transport Stockholm

Fick en leverans med ved i slutet av augusti. Fick då ett samtal från chauffören att han råkat köra in i min ena grindstolpe, fick även ett foto. Bra så långt, all heder till chauffören. Kontaktade sedan Best för att fråga hur jag går vidare med detta. De hänvisade mig då till Claims deras reklamationsavdelning. Skickade då mitt ärende till dem. Får ett automejl att de mottagit mitt ärende och att de skall återkomma, sedan dött. inte ljud från dem på en månad. Mejlar dem igen inget svar mejlar dem igen samma där, inget...

Carina L
Skrev om Best Transport Stockholm

Jag har fått olika besked i en veckas tid av de "agenter" som bevakar chatten. Hade de bara talat sanning från början att de slarvat bort mitt paket hade jag haft chans att beställa nya julklappar till barnen som då hunnit fram innan jul (men hade då INTE valt Best som leverantör.. Kommer aldrig att välja Best transport någonsin. Vilket jävla skämt när de alla ljuger om vad som hänt!!!

Martin M
Skrev om Best Transport Stockholm

Bokat om ca 10 paket. Levererar aldrig på utlovad dag. Konsekvent under hösten 2023 är att Best inte kunnat leverera på bokat datum. De bokar då in en dag som passar dem och förväntar sig att man kan ta emot. Man har 3h på sig att byta dag annars bomkörning. Enbart ett byte är OK för dig som kunden fastän det är Best som avbokat mot avtal.

Jonna W
Skrev om Best Transport Stockholm

"Sämsta någonsin. Lever inte upp till namnet. Fick inte leveransen förrän tredje dagen leverans aviserades. Man förväntas alltså inte ha ett liv annat än att sitta och vänta tre separata dagar och fem timmar per dag mellan kl. 17-22. Ena dagen var tidspannet 17-23. Uselt. Katastrofalt dåligt. Välj en annan frakt, vilken som helst. Kommer aldrig välja ”best” (snarare sämst) igen." Såg att bilen var längre bort på gatan båda dagarna innan men åkte sen bort i full fart.. hur klimatkompenserar ni för det menar ni? Uselt, uselt, uruselt.

Daniel M
Skrev om Best Transport Stockholm

Sämsta leveransen, om jag ens får mitt paket. Väntat sedan den 16/11. Kundtjänsten är helt värdelös och kan inte svara på mina frågor. Leveransen skjuts upp konstant! Rekommenderar verkligen inte.

Tulin R
Skrev om Best Transport Stockholm

Sämsta leveransen någonsin, beställde via kronans apotek, har väntat i 10 dagar nu och fortfarande inget paket! Kundservicen värdelös, går ej att nå. Leveransen skjuts upp konstant! Rekommenderar ej!

Quetzalas M
Skrev om Best Transport Stockholm

Uruselt. Väntar på livsviktig receptbelagd medicin som är två dagar sen. Varje gång har bilen varit runt hörnet, sen försvunnit iväg på andra leveranser, sen har jag fått sms att leveransen misslyckats. Vill gråta, känner mig lurad, ett riktigt bluff-företag. Aldrig mer!

Lars Fredrik A
Skrev om Best Transport Stockholm

Leverera aldrig ut det beställda paketet från Terminalen… undvik den här firman

First-Name L
Skrev om Best Transport Stockholm

Sämsta Företag I existens. Tappat bort en projektor för 60 k i sortering. Jag tror stulen. Ursäkter, inga lösningar. Hyfsad otrevlig Kundtjänst.

Martin L
Skrev om Best Transport Stockholm

Beställde vara med leverans till 12 november 17-22. Ser att varan är på väg med bilen men med knappt 60 leveranser innan mig. Strax innan 22 fortfarande 15 leveranser innan mig. Vid 2215 vänder bilen och åker från mig istället. Får ett SMS kl 2235 att de misslyckats med leverans. Nytt besked, leverans dagen efter (13/11), och besked vid 16 att varan är på väg. Vid 19 är länken till bilen inte aktiv. Kontaktar kundtjänst och får besked att den inte alls är på väg, men kommer dagen därpå (14/11). Men, återigen, dagen efter,...

Jimmy F
Skrev om Best Transport Stockholm

Expressleverans 4 dagar sen. Kundtjänst helt usel. Budet lika uselt som övriga. Lämnat tydliga instruktioner om att gå via innergården. Ringer ändå och frågar hur hen ska komma in. Valde "knacka", ändå ringer idioten på 2ggr i följd. Sopföretag rakt igenom.

Karin T
Skrev om Best Transport Stockholm

Väntade på varor från Apotea. Såg när bilen kör fram till infarten. Den stannar till några sekunder och åker sedan vidare. Får ett SMS om att leveransen misslyckades. Ingen klev ur bilen. Varorna skulle levereras med legitimation. Detta är inte första gången det händer. Kommer aldrig att anlita Best igen!!

Max T
Skrev om Best Transport Stockholm

Receptbelagd medicin med leverans samma dag från apoteket. Får sms om att de är försenade och skjuter upp leveransen ett dygn. Kan köpa att saker blir försenade, men receptbelagd medicin kan vara direkt livshotande om det inte levereras i tid. Att de dessutom inte kör ut tidigt dagen efter utan skjuter upp det 24h är inte okej. 0 av 5 stjärnor. Välj annat bolag om möjligt!

Amanda P
Skrev om Best Transport Stockholm

Borde inte få leverera receptlagd medicin. Alla leveranser jag fått från Best har blivit försenade med minst tre dagar. Urdålig kundtjänst också. Rekommenderar tyvärr inte. Gör ett annan leveransval när du beställer något!

André Sverre L
Skrev om Best Transport Stockholm

Försenad leverans med tre dagar, ingen kommunikation om att paketet inte hinner levereras under dagen och ingen kompensation för förseningen. Nu dag 4: fortfarande inget paket…

Ayush M
Skrev om Best Transport Stockholm

Totally regret booking my delivery using Best. I was given a large slot 5 pm to 10 pm for delivery and then after spending the whole evening at home waiting for the delivery around 8:40 pm I get a message that the delivery has been postponed till tomorrow. The worst was the totally unsupportive customer care which tried to put the onus on me . When I chellenged customer support to show proof that the driver called me before postponing the delivery the customer support rep came back with a standard reply that the driver cannot be contacted.

Aili Maria M
Skrev om Best Transport Stockholm

Totalt värdelös Transportfirma! Precis som andra skrivit här så har de sinkat leverans 2 dagar i rad! Någonstans är det kapital-fel i detta företag. ”Vi beklagar” säger kundservice på chat. ALDRIG MER BEST - för NI ÄR SÄMST!

Åsa Anna Linnéa W
Skrev om Best Transport Stockholm

Chauffören ringer , det är sent på kvällen , kom ner , paket ! Jag protesterar , porten är öppen och det finns hiss . Men han vägrar och fortsätter- kom ner , kom ,ner . Eftersom paketet innehåller receptbelagda mediciner vågar jag inte protestera mera iklädd pyjamas åker jag ner och får gå ut på gatan och ta emot mitt paket . Hans argument- jag har bråttom……… Aldrig mera Best

Mats B
Skrev om Best Transport Stockholm

Hittade direkt mycket bra bra bemötande o i tid.

Elaine S
Skrev om Best Transport Stockholm

Värsta/sämsta leveranserna står BEST för. Fungerar ALDRIG!😡 Beställning från Meds. Sitter och väntar varje kväll och följer deras utkörning. Dag nr två vände bilen ngn kilometer från mig och började dela ut i andra delar av staden, trots att jag väntat på inställd leverans sedan dagen tidigare. Fick meddelande om att lev ej kunnat ske. Tredje dagen gjorde jag avbeställning pga resa. Varför börjar man inte lev där man avslutade dagen innan så vi som ej fick lev slipper bli utan även denna dag. Totalt inkompetent ledning och...

Camilla A
Skrev om Best Transport Stockholm

det är bra leverans tider och snabb leverans

Jeanette G
Skrev om Best Transport Stockholm

Varje gång de ska leverera kommer de minst en dag senare än inbokat. Väntar nu på ett paket som skulle levereras igår, sedan idag och nu vet de inte när det kommer levereras. Detta meddelas alltid vid ca 17.00. Leveransen ska komma 17-22. Har alltså anpassat mig två dagar redan för att vara hemma och kunna ta emot paketet, minst en kväll till då jag får ändra om mitt liv pga deras inkompetens.

STEFAN W
Skrev om Best Transport Stockholm

Ljuger om när de kan leverera paket, Kommer alltid en dag för sent oavsätt vilken E-handel jag handlar från. Har använt Best ett flertal gånger och 100% av leveranserna sker en vardag för sent efter utlovat datum

Annika H
Skrev om Best Transport Stockholm

De har satt i system att leveransen misslyckas så amatörmässigt uppenbart att deras chaufförer inte orkar Betalat EXTRA pengar för snabb leverans Ingen lastbil på gatan Ingen porttelefon ringt Ingen chaufför har ringt Suttit hemma under hela kvällen Blir nu utan resväska och plan som avgår strax Tänk om detta vart livsviktig medicin I en tid när allt ska skötas via nätet har detta företag tagit makten Stor fet varning

Simon R
Skrev om Best Transport Stockholm

På leveransdagen fick jag ett autoskickat sms från "best" där de påstod att mina paket var försenade när de i själva verket var bortslarvade... Vilket jag fick berättat för mig av ebutiken jag handlat ifrån. Mejlade båda parter och undrade varför det dröjde och ehandlaren svarade snabbast såklart. Ebutiken frågade om jag ville häva köp eller få nytt skickat till mig vilket jag gick med på förutsatt att det skickades med annan speditör, postnord. Dom levererade felfritt 2 dagar senare. Först då svarade "best" och sa att...

Jakob Oskar L
Skrev om Best Transport Stockholm

Bra mycket bra lldkdn klädkod kdkd

Therese N
Skrev om Best Transport Stockholm

Beställde epilepsi-medicin till min son via Meds och valde best för leverans då dom hade snabbast leveranstid vid tillfället av beställningen. Leveransen skulle ske tisdag 27e juni mellan 17- 22. Kunde inte följa bilen alls på hemsidan och 22.10 fick jag meddelande om att dom blir försenade. 23.30 skriver dom att dom inte kunde leverera idag och ny tid kommer bli onsdag 28e mellan 17-22. Denna gång kunde jag följa bilen. Vid 21.45 var bilen på våran tvärgata och det stog att jag var näst på tur..... 20min senare var bilen...

OLOV L
Skrev om Best Transport Stockholm

Sanslöst dåliga. De ber en att fylla i massor av önskemål beträffande leveransen i sin app som buden sedan inte läser. Sen får man ett meddelande "vi har försökt att leverera utan att lyckas". Sen får man en kväll där de vill att man ska vara hemma, men då får men et meddelande "din leverans har försenats, vi återkommer om en ny tid..." Det är tydligt att leveranserna sker på deras villkor, inte deras kunder eller dennes kund. Noll koll, och noll respekt för utlovad leveranstid eller mottagarens förmåga att ständigt vara tillgänglig...

Anders B
Skrev om Best Transport Stockholm

Beställt receptbelagd viktig medicin. Följde bilen på länken och kunde se hur den räknade ner antalet levernaser före min. När det var min tur var bilen mindre än 100 m från mitt hus men började plötsligt åka åt ett annat håll!. En stund senare var bilen ca 1 km bort och det var 6 leveranser före min. Ca. 30 min senare fick jag beskedet att man misslyckats leverera min vara. Hur faan kan de tillåtas leverera receptbelagd medicin!! Har efteråt fått höra av ett antal bekanta att Best oftast missar sin leverans. Kommer inte ge dem en chans till. Avgå!

Ellen Alicia Henrietta T
Skrev om Best Transport Stockholm

De kom aldrig. Såg på kartan vart dem var. Kl 20.05 så stod dem stilla vid en parkering. "2 före dig i kön" innan mina varor skulle levereras... okej... 20.15 rullar dem iväg, till en annan parkering (typ 5 min härifrån) . Fortfarande 2 före i kön. Dem står där i en halvtimma och gör detta om och om igen runt om i kvarteret. Kl 21.30 så står dem två gator ifrån mig. Står helt stilla. Inget sms, ingen som ringer etc etc.. 21.40 kontaktar jag support och får inget svar. Kl blir 21.50 och bilen börjar åka bort. Så i 2h så...

ANGELICA G
Skrev om Best Transport Stockholm

Ställer in leveranser i sista sekund pga ”missat packa ditt paket”. Håller inte leveranstider. Otrevlig och opersonlig kundtjänst.