Bilförsäljning

34 omdömen om Bilförsäljning

Sedan starten hos Reco 2019
Jonas S
Skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

Bytte till mig en Passat Alltrack och fick den hemkörd. Hade kontakt med Fikret som var en jättetrevlig säljare och det var en smidig affär. Kan absolut rekommendera Bilcentralen.

Nauruz
Skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

Mycket seriöst och proffsigt bemötande vid försäljning av min nya bil. Super nöjd med bilen, jag vill tacka er för de fantastiska bemötandet. Personalen är mycket trevlig och hjälpte mig mycket. Högt rekommenderad

Markus

Verkligen kundvänlig👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

Tack Markus. Uppskattar ditt omdöme. /Fikret

Lars J
Skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

Bästa rekommendationer vid bilköp!! Köpte min SUV o killarna skötte hela processen på bästa sätt inkluderande bästa personliga bemötande! Samt åtgärdat småsaker snabbt o lätt! Lycka till med fortsättningen! //Lars J

Lars U
Skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

Kan varmt rekommendera företaget. Jag distansköpte en V60 förra veckan. Osedd! Var i Norge på jobb, hittade bilen på Blocket och ringde på lördag och ställde frågor. Fick snabbt mailat en offert utifrån önskemål om ytterligare tillbehör, funderade till söndag och la ett motbud. Ett telefonsamtal senare så var jag och säljaren - Fikret- överens. Jag bor i Hudiksvall och vi enades om att bilen skulle levereraras till Stockholm nästkommande fredag. Betalade bilen på torsdag och tog tåget ner till avtalad plats där jag provkörde...

Svar från Bilförsäljning

Hej Lars, Tack för fina omdömet och förtroendet. Skönt att höra att du uppskattar snabb service. Tack för förtroendet hela Vägen.! På återhörande, Mvh Fikret

Eddie I
Skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

Bilcentralen i Göteborg har skött detta riktigt proffsigt. Affären gick riktigt smidigt till, gör gärna affärer igen med dem.

Edin D
Skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

Jag köpte bill Volvo xc60. Företaget är jätte fin och glad. Företaget levde upp till alla mina förväntningar. Jag är jättenöjd.

Tack för fina omdömet, Edin. Skönt att höra! På återseende. /Fikret

JOHAN G
Skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

Köpte en BMW 328i GT, otroligt bra bemötande och service. Både före och efter köp. Rekommenderas starkt

Svar från Bilförsäljning

Hej Johan, Tack själva för förtroendet och goda bemötande. Ett nöje att göra affärer med er! Mvh Bilcentralen

Stefan W
Skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

Jag har gjort mitt livs första och snabbaste bilaffär utan att först ha sett eller provkört bilen. Det låter antagligen helt tokigt, men jag bor i Stockholm och Bilcentralen, med säte i Göteborg, levererade bilen vid min dörr. Naturligtvis var det lite pirrigt, men bilen en Audi av senare modell, motsvarade mer än väl mina förväntningar. Bilcentralen har under hela processen, som varade i fem dagar från en första kontakt till leverans, varit mycket tillmötesgående och professionella. Stefan

Svar från Bilförsäljning

Hej Stefan, Tack för ditt förtroende och fina omdöme. Vi är otroligt glada att du är nöjd med affären och bilen. Det är alltid lika kul att läsa om upplevelser som uppskattas! Grattis till er nya bil och tack för er fina bil i inbyte. På återhörande. Mvh Ronny

André I
Skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

Bra bemötande Bilen som vi köpte var helt tom på bensin så vi var tvungna att tanka på väg hem

Svar från Bilförsäljning

Tack för ert omdöme. Synd att ni värderar hela affären lika mycket som värdet av att ni fick tanka på väg hem. Bilar levereras med lite bränsle, av olika anledningar. Grattis till er nya bil! Mvh Fikret