Aktiv på Reco.se sedan 2019

en del av Bilcentralen i Göteborg

Läs vad 14 Läs vad Bilförsäljning

• Josef E skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

2020-03-21

Köpte en Golf för 5 månader sedan och är mycket nöjd. Inga obehagliga överraskningar. Bra bemötande, upplevde att säljarna jag hade att göra med var riktiga bilnördar (på bästa sättet) samtidigt som det var lätt att ställa "dumma" frågor. Andra ställen var väldigt ivriga på att sälja och hade inte samma intresse för själva bilen som på Bilcentralen. Läs mer
  • Singh S skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

2020-01-26

Jag köpte en bil och bemötande var väldig bra och jag är nöjd med mina förväntningar och fått rätt informationen. Läs mer
  • Mikael C skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

2020-01-06

Köpte en BMW och fick ett fantastiskt bemötande och en proffsig affär! Vi blev hämtade på hotellet eftersom vi kom från en annan stad dagen innan och hade i förväg gjort upp att vi skulle göra upp affären på en röd dag när det egentligen var stängt! Här pratar vi service i världsklass och att man tar hand om sina kunder!

Stort tack för en bra bilaffär👍 Läs mer
    2020-01-07 Bilcentralen svarar Mikael C
    Tack för förtroendet och väldigt fina orden!

//Kent
  • Mattias K skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

2019-12-23

Köpte en Volvo xc 70 affären gick snabbt o smidigt och Kent var en riktigt trevlig säljare :) Läs mer
  • Ola B
    Ola B skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

2019-12-21

Avslappnad miljö där du fick tid och gå runt att titta i lugn o ro. Hade sett ut ett antal objekt och annonserna online höll vad dom lovade. Vettig förhandling och professionellt bemötande gorde att jag slog till direkt. Kan varmt rekommendera Bilcentralen. Ola Bengtsson Läs mer
    2020-01-07 Bilcentralen svarar Ola B
    Tack för fina orden Ola.
    Ett nöja att göra affärer med dig!

/Fikret&Kent
  • Zehra M skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

2019-12-19

Jag köpte bilen, bra bemötande, trevlig personal ... Läs mer
  • Conny M skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

2019-12-16

Mötet med säljaren Kent kändes mycket förtoendegingivande vilket var avgörande för mitt köp av bmw 320. Kent gjorde sig även besväret att hämta upp mig hemma på lördagen och vi gjorde upp affären . Kände mig mycket nöjd med både det professionella bemötandet och nya bilen. Kan varmt rekommendera bilcentralen. Läs mer
  • Anna H skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

2019-12-11

Hade en annons på Blocket för att sälja min bil och blev kontaktad av Bilcentralen. Kände inte till firman sedan tidigare, men blev väldigt kunnigt och proffsigt bemött. Upplevde att de var transparenta och ärliga! Läs mer
  • Rebecka F
    Rebecka F skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

2019-12-03

Bra service och bra bemötande mycket nöjd! Läs mer
  • Carl N skrev om Bilförsäljning en del av Bilcentralen i Göteborg

2019-11-28

Bemötande
    Förståelse vad jag sökte
    Givande och tagande från oss båda gav en bra affär! Läs mer