Läs vad 31 Läs vad Bilförsäljning

• 2020-11-05
    Bästa rekommendationer vid bilköp!!
    Köpte min SUV o killarna skötte hela processen på bästa sätt inkluderande bästa personliga bemötande! Samt åtgärdat småsaker snabbt o lätt!
    Lycka till med fortsättningen!
    //Lars J
  • 2020-09-23
    Kan varmt rekommendera företaget. Jag distansköpte en V60 förra veckan. Osedd! Var i Norge på jobb, hittade bilen på Blocket och ringde på lördag och ställde frågor. Fick snabbt mailat en offert utifrån önskemål om ytterligare tillbehör, funderade till söndag och la ett motbud. Ett telefonsamtal senare så var jag och säljaren - Fikret- överens.
    Jag bor i Hudiksvall och vi enades om att bilen skulle levereraras till Stockholm nästkommande fredag. Betalade bilen på torsdag och tog tåget ner till avtalad plats där jag provkörde för första gången. Upptäckte ett missiljud från bromsarna bak och ringde Fikret.
    5 min senare hade jag fått en tid på en verkstad i Stockholm som åtgärdade omgående. Allt betalades av Bilcentralen.
    Har nu haft bilen 1 vecka och är otroligt nöjd.
    Och lika nöjd med kundbemötandet, dialogen, förhandling oxh agerandet vid hämtningen.
    De håller i mina ögon verklugen vad de lovar på sin hemsida.
    Rekommenderar dem således varmt, i alla avseenden

// Lars Ulander Hudiksvall
    Hej Lars, Tack för fina omdömet och förtroendet. Skönt att höra att du uppskattar snabb service. Tack för förtroendet hela Vägen.! På återhörande, Mvh Fikret

• 2020-09-22
    Bilcentralen i Göteborg har skött detta riktigt proffsigt. Affären gick riktigt smidigt till, gör gärna affärer igen med dem.
  • 2020-09-16
    Jag köpte bill Volvo xc60. Företaget är jätte fin och glad. Företaget levde upp till alla mina förväntningar.
    Jag är jättenöjd.
    Tack för fina omdömet, Edin. Skönt att höra! På återseende. /Fikret

• 2020-09-12
    Köpte en BMW 328i GT, otroligt bra bemötande och service.
    Både före och efter köp. Rekommenderas starkt
    Hej Johan, Tack själva för förtroendet och goda bemötande. Ett nöje att göra affärer med er! Mvh Bilcentralen

• 2020-09-06
    Jag har gjort mitt livs första och snabbaste bilaffär utan att först ha sett eller provkört bilen.

Det låter antagligen helt tokigt, men jag bor i Stockholm och Bilcentralen, med säte i Göteborg, levererade bilen vid min dörr.

Naturligtvis var det lite pirrigt, men bilen en Audi av senare modell, motsvarade mer än väl mina förväntningar.

Bilcentralen har under hela processen, som varade i fem dagar från en första kontakt till leverans, varit mycket tillmötesgående och professionella.

Stefan
    Hej Stefan, Tack för ditt förtroende och fina omdöme. Vi är otroligt glada att du är nöjd med affären och bilen. Det är alltid lika kul att läsa om upplevelser som uppskattas! Grattis till er nya bil och tack för er fina bil i inbyte. På återhörande. Mvh Ronny

• 2020-09-03
    Bra bemötande
    Bilen som vi köpte var helt tom på bensin så vi var tvungna att tanka på väg hem
    Tack för ert omdöme. Synd att ni värderar hela affären lika mycket som värdet av att ni fick tanka på väg hem. Bilar levereras med lite bränsle, av olika anledningar. Grattis till er nya bil! Mvh Fikret

• 2020-09-02
    Köpte ny bil, bytte in min gamla. Åkte 30 mil enkel väg för att göra affär. Deras bil var enligt beskrivning likaså var min. Smidig affär.! Kan varmt rekommendera.
  • 2020-08-27
    Jag köpte en bil. Jag träffade företag via en vän . Jag hade höga förväntningar och den blev uppfylla. Jag litar på personer som jobbar på Bilcentralen och har rekommenderat alla mina vänner.
  • 2020-08-27
    Köpte en Kia Rio och Kent var mycket hjälpsam och fixade med allt. Körde hem med en toppen bil och stort smile. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera!
    Tack för fina omdömet, Camilla. Grattis till din nya bil. PS: Synd att du bara gav oss en 4 av 5. Vad saknades för en 5:a? :) Mvh Kent