Upplands Bildemontering AB

Upplands Bildemontering AB

Ring 070-531 06 32 www.bildemo.com
3.5

Vi hjälper dig att hitta ett billigt reservdels alternativ, vi har kontrollerade bildelar upp till årets modell och skickar på postorder över hela landet.

4 omdömen om Upplands Bildemontering AB

LINN H
Skrev om Upplands Bildemontering AB

De skicka först en trasig del till mig och när jag ringde de skickade de en del som inte passade och nu sitter jag utan bil när jag ska jobba och de vägrar ge mig kompensation. Min bil står alltså på verkstaden och tickar pengar pga de men de anser att de inte är deras fel, så bra va de.

Min Bil Sollentuna
4.4/5 i betyg av 1678 omdömen 4.4 av 1678 omdömen
BadgeThreeYears

Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras proble

Sven Thomas K Sven Thomas K
M
Skrev om Upplands Bildemontering AB

Rekomenderar starkt, bra support när jag ringde och hade frågor. delen levererades efter tillgiven datum

Ingegerd K
Skrev om Upplands Bildemontering AB

Snabb och bra service och enkla att ha att göra med. De (Johan Granath) till och med hjälpte mig när jag klantade till det med det tekniska vid beställningen. Kan varmt rekommenderas. Nu hoppas jag att backspegeln passar på min bil.

Nicklas W
Skrev om Upplands Bildemontering AB

Bildemo i Uppsala är en väldigt bra skrot som enbart saknar en sak; självplock. Att kunna gå runt bland bilarna och leta "fynd" är något jag saknar. Annars har de mycket och man kan även få hjälp att skruva isär saker i deras lokaler. Det kan dock lätt bli kö som tar tid på sig när folk inte vet vad de har för bil eller vad de ska ha för prylar.