Upplands Bildemontering AB

Möllersvärdsgatan 8, 754 50 Uppsala — Visa karta

3.8 i betyg av av 5 omdömen

Vi hjälper dig att hitta ett billigt reservdels alternativ, vi har kontrollerade bildelar upp till årets modell och skickar på postorder över hela landet.

Läs vad 5 kunder tycker om Upplands Bildemontering AB

• 2020-08-14

LINN H skrev om Upplands Bildemontering AB
    De skicka först en trasig del till mig och när jag ringde de skickade de en del som inte passade och nu sitter jag utan bil när jag ska jobba och de vägrar ge mig kompensation. Min bil står alltså på verkstaden och tickar pengar pga de men de anser att de inte är deras fel, så bra va de. Läs mer
    Min Bil Vallentuna
    4.5 / 5 i betyg — 450 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Reparation av spridare i samband med motorstop och en grundlig stor service. Det blev en stor summa men en prisvärd reparation som vi är myc"
    Bror Kristian L
  • 2017-04-27

M skrev om Upplands Bildemontering AB
    Rekomenderar starkt, bra support när jag ringde och hade frågor.
    delen levererades efter tillgiven datum Läs mer
  • Ingegerd K

2013-07-17

Ingegerd K skrev om Upplands Bildemontering AB
    Snabb och bra service och enkla att ha att göra med. De (Johan Granath) till och med hjälpte mig när jag klantade till det med det tekniska vid beställningen. Kan varmt rekommenderas. Nu hoppas jag att backspegeln passar på min bil. Läs mer
    Min Bil Haninge
    4.4 / 5 i betyg — 513 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag brukar låta Min bil åtgärda olika ”saker”på min bil,jag blir vänligt bemött,och dom är väldigt serviceminded.med förtroende vänder jag m"
    Gerd Elisabet F
  • Henrik J

2010-01-25

Henrik J skrev om Upplands Bildemontering AB
    Ringde och beställde lite delar till min bil. Trevligt och proffsigt bemötande, snabb leverans, och bra packat. Rekommenderas! Läs mer
  • Nicklas W

2009-08-01

Nicklas W skrev om Upplands Bildemontering AB
    Bildemo i Uppsala är en väldigt bra skrot som enbart saknar en sak; självplock. Att kunna gå runt bland bilarna och leta "fynd" är något jag saknar. Annars har de mycket och man kan även få hjälp att skruva isär saker i deras lokaler. Det kan dock lätt bli kö som tar tid på sig när folk inte vet vad de har för bil eller vad de ska ha för prylar. Läs mer
    Min Bil Sollentuna
    4.5 / 5 i betyg — 1306 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Utmärkt service hela vägen, inklusive mottagande, kommunikation och personligt anpassning av servicen! Mycket nöjd!"

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte