Bilförmedlingen

Bilförmedlingen har sedan 1995 förmedlat bilar och andra fordon med gott resultat och nöjda kunder. Vi är en oberoende aktör med filialer i Stockholm, Göteborg, Helsingborg och Ängelholm.
Köp bil tryggt och enkelt via Bilförmedlingen. Alla bilar säljes till ett väl anpassat marknadspris med en månads trafikgaranti. Vi erbjuder även finansiering, försäkring och extragarantier. Att köpa bil av Bilförmedlingen är både tryggt och ekonomiskt. Mer bil för pengarna.
Sälj din bil tryggt och enkelt via Bilförmedlingen. Vi hjälper privatpersoner, företag och andra organisationer att sälja sina bilar. Med vår kunskap och erfarenhet sparar ni både tid och pengar. Mer pengar för bilen.
Klicka här för en kostnadsfri värdering:
  • Över 16 000 sålda bilar
  • Endast godkända bilar av Svensk Bilprovning
  • Mer bil för pengarna, mer pengar för bilen
Bilförmedlingen
"Snabb o bra service! Tydlighet! Erik skötte det kanon"
Thomas N anlitade Bilförmedlingen Helsingborg
"Köpte vw passat Alltrack Beskrivningen av bilen var korrekt, fint skick, hjälpsam och trevlig säljare, Sacha. Blev snabb och smidig affär."
Amanda W anlitade Bilförmedlingen Stockholm
"Jag köpte en C63s AMG, det var jätte smidig affär, ärliga säljare och de berättade exakt hur bilens skick var innan man var på plats som köpare för att se bilen och testa den. Palle (Paul) och även Pe..."
Rafil A anlitade Bilförmedlingen Ängelholm

Västbergavägen 24, Hägersten
4.7/5 av 963 omdömen
Transportgatan 4, Ängelholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar