Bilförmedlingen

Bilförmedlingen har sedan 1995 förmedlat bilar och andra fordon med gott resultat och nöjda kunder. Vi är en oberoende aktör med filialer i Stockholm, Göteborg, Helsingborg och Ängelholm.
Köp bil tryggt och enkelt via Bilförmedlingen. Alla bilar säljes till ett väl anpassat marknadspris med en månads trafikgaranti. Vi erbjuder även finansiering, försäkring och extragarantier. Att köpa bil av Bilförmedlingen är både tryggt och ekonomiskt. Mer bil för pengarna.
Sälj din bil tryggt och enkelt via Bilförmedlingen. Vi hjälper privatpersoner, företag och andra organisationer att sälja sina bilar. Med vår kunskap och erfarenhet sparar ni både tid och pengar. Mer pengar för bilen.
Klicka här för en kostnadsfri värdering:
  • Över 16 000 sålda bilar
  • Endast godkända bilar av Svensk Bilprovning
  • Mer bil för pengarna, mer pengar för bilen
Bilförmedlingen
"Dom är mycket trevliga och hjälpsamma. Dom hjälpte mig att sälja min bil och hela affären gick jätte smidigt. Det var precis vad jag förväntade mig. Det är bra pågar som jobbar och sköter bilförmedlin..."
Johan H anlitade Bilförmedlingen Ängelholm
"Trevligt och bemötande när jag lämnade in min bil till försäljning. Tydligt kontrakt och underhandsuppdateringar. Eftersom jag numera bor utomlands har jag varit i behov av någon som jag litat fullst..."
Ingela R anlitade Bilförmedlingen Ängelholm
"Tack för hjälpen med att sälja min firmabil. Ett mycket trevilg bemötande fick jag. Bilen såldes snabbt och till ett bra pris. Jag är mycket nöjd MVH Jonny Svensson Byggnadssnickarn i Oxie AB"
Jonny S anlitade Bilförmedlingen Helsingborg

Västbergavägen 24, Hägersten
4.6 / 415 recos
Emblagatan 4, Ängelholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar