Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Göteborg Bilförmedlingen Bilförmedlingen Göteborg

Bilförmedlingen Göteborg

Ringögatan 38, 417 07 Göteborg — Visa karta

Har du tänkt sälja eller köpa en bil, motorcykel eller annat fordon på hjul? Vi på Bilförmedlingen Göteborg hjälper dig till en bättre affär!

Genom att skapa en databas istället för många många bilhallar runt om i landet har vi strukit ett antal kostnadsposter, en stor fördel för dig som ska köpa eller sälja. Du som ska sälja bil kan på det här sättet behålla bilen tills den är såld och som köpare hittar du lätt och smidigt din drömbil hemma i soffan. Smidigt va?

Vi har sett till att det är tryggt och säkert att göra bilaffären genom oss. Säljaren får alltid kontant betalning när bilen är såld och som köpare är det tryggt att veta att bilen är godkänd av Svensk Bilprovning när du köper genom oss.

Läs vad 152 kunder tycker om Bilförmedlingen Göteborg

• Krister K

2019-08-22

Krister K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt och ärligt bemötande. Stod för vad dom sa i Mail korrespondensen Läs mer
  • 2019-07-25

Kristine S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    professionell behandling och bemötande Läs mer
  • 2019-06-03

Johan G skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bilförmedlingen hjälpte mig att sälja en bil enkelt och snabbt! Läs mer
  • 2019-05-30

Johan S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra säljare (Mikael) och jag är nöjd kund. Enda minuset var att bilen inte var tvättad när jag hämtade den. Lite tråkigt. Läs mer
  • 2019-05-24

Folke Jan-Uno L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Uppdraget var att sälja min bil. Genomfördes av personal med proffsigt bemötande. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-20

Hanna L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Sålde min bil genom Bilförmedlingen, gick som väntat, utan problem! Kanon! Läs mer
  • 2019-05-14

Björn S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Lämnade bil till försäljning. Perfekt utfört i alla avseenden. Snabb hantering av hela affären. Pålitliga. Läs mer
  • 2019-05-07

Jens K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Fick bilen såld på tre veckor med bättre betalt än om jag sålt den själv. Mycket smidig hantering där jag fick köra bilen under hela processen. När bolaget visade bilen för intresserade kunder, fick jag låna en bil av dem. Läs mer
  • Lasse E

Helt OK !
    Ett bra bemötande av Robert Zanden Läs mer
  • 2019-04-30

Anders A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bilförmedlingen i Gbg mycket nöjd med mottagande och handläggning.
    Robert o Micke 2 bra representanter för hur bilförsäljning skall hanteras. Läs mer
  • CHARLES H

2019-04-17

CHARLES H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Helt otroliga killar!! Aldrig förr fått sån exceptionell service! Aldrig varit så nöjd med ett bilköp som detta! Rekommenderas varmt till alla. Läs mer
  • Martin S

2019-04-02

Martin S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Enkel och smidig affär! Proffsigt skött av förmedlingen vid besöket. Läs mer
  • 2019-03-27

Mensad K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Riktiga proffs. Mycket trevligt killar Läs mer
  • 2019-03-08

Dödsbo Max Carl Stefan B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Fick hjälp med att sälja bilen och affären var klar inom två veckor.Hur smidigt som helst! Läs mer
  • 2019-03-06

Axhija K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    En rolig snygg litensportbil som flyger på vägarna !!! Läs mer
  • Mehrdad D

2019-02-07

Mehrdad D skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag köpte en Volvo och bemötande var kanon och seriös. efter som bilen slå stil under en eller två månaden kärvade handbromsen och bromsoken och Bilförmedlingen i Göteborg tagit sin ansvar och återfärder felen omedelbart med nya delar .

Jag tycker dem är bäst .

Värm rekommenderas Läs mer
  • Marie-Louise Ö

2019-02-03

Marie-Louise Ö skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt ochpositivt bemötande .
    Snabb försäljning .
    Jag rekommenderar er gärna till andra . Läs mer
  • 2018-12-13

Karin Z skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Sålde min bil genom Bilförmedlingen Göteborg. Hade kontakt med både Robert och Oliver, kändes bra från första kontakten! Mycket seriöst och förtroendeingivande bemötande. Vi kom överens om pris och bilen blev såld ca 3 veckor efter ök. Läs mer
  • 2018-11-16

Roger B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Snabb, enkel, och proffesionellt bemötande. Mycket trevlig personal. Läs mer
  • 2018-10-31

Karin K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Absolut nöjd. Kan inte skötas bättre. Varma rekommendationer! Karin K Läs mer
  • 2018-10-24

Ylva Kristina K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Uppriktig, ärlig säljare som jag kände förtroende för och varmt kan rekommendera. Inga överraskningar när jag kom dit, bilen var i det fina skick han sagt och jag är så nöjd med min Captur! Läs mer
  • 2018-10-16

Tord Kåre Alvar L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevlig personal och bra bemötande. Läs mer
  • 2018-10-13

Anette H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt bemötande av seriös säljare. Läs mer
  • 2018-10-05

Jan Erik D skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Kjøpte en Nissan leaf.
    De var veldig hyggelige.
    De levde upp til mina Forventinger.

Veldig nøyd. Läs mer
  • 2018-09-27

Joakim S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Tyckte dom skötte försäljningen av min firma bil perfekt tog 2 veckor så var den såld Läs mer
  • 2018-09-18

Marsela K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra service och trevlig bemötande! Läs mer
  • 2018-09-17

Bosse B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Köpte en Saab 9-3 från -07 som gått 12000 mil.
    Jag fick ett mycket bra bemötande både före och under köpet samt vid leveransen.
    Bilen är i mycket fint skick för sitt pris. Läs mer
  • 2018-09-16

Emma Sena K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag valde Bilförmedlingen utifrån tidigare omdömen och jag kan bara instämma med resten. Jättetrevlig bemötande, var smidigt och enkelt att lämna in bilen och det tog inte mer än två veckor innan bilen var såld och pengarna på kontot.

Kommission som de tar är relativ stor, så det bör man ha i åtanke men för mig som varken hade tid eller lust att försöka sälja bilen själv så var detta en smidig lösning. Och framför allt, jag kände att jag lämnade bilen i trygga händer! Läs mer
  • Emil P

2018-09-13

Emil P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag har sålt min bil hos bilförmedlingen i Göteborg. Allting gick toppen bra, servicen från första början var suverän och de hjälpte mig när jag verkligen personligen behövde hjälp. Riktigt grymma och proffsiga försäljare som håller det de lovar. Rekommenderar varmt!!! Läs mer
  • 2018-09-11

Daniel G skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Smidig och bra hjälp med bilförsäljning. Provisionen är ganska hög vilket blir en stor del av priset för en billig bil. Läs mer
  • 2018-08-20

Mattias L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket bra från start till mål!......................................... Läs mer
  • 2018-08-15

Nicklas F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Snabbt svar från Oliver vid kontakt. Rimlig bedömning och förstående för att jag höll på bilen några veckor.
    När jag väl levererade bilen fick jag ett kanonbemötande av Flavio som dessutom sålde bilen fyra dagar senare.
    När jag ringde för att höra om när pengarna skulle vara på kontot var Robert supertrevlig och Oliver snabb som en iller.
    Min poäng är att samtliga jag varit i kontakt med varit oerhört bra att ha att göra med.
    Jag lämnar mina varmaste rekommendationer, ska du sälja din bil är det här tveklöst ett ypperligt sätt att göra det på! Läs mer
  • 2018-08-07

asda s skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    GOD DAG OCH VÄLKOMMEN TILL ASDA FINANCE LTD®
    Ansök om ett snabbt och bekvämt lån för att betala av räkningar och skulder, starta ett nytt företag eller refinansiera dina projekt och expandera ditt företag i år 2018 till den billigaste räntan på 2%. För mer information kontakta oss:
    asdaservices24@gmail.com
     whatsapp +17042750147 Läs mer
    2018-08-07 Bilförmedlingen Ängelholm svarar asda s
    Hej asda
    Kul att du gillar oss, men vi avböjer reklam på våra reco-sidor. Var vänlig och ta bort eller redigera ditt inlägg.
    MVH
    Michael Sunvén
  • 2018-07-13

Oscar N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Första bilköpet, kunde ingenting, fick mycket bra och proffsig hjälp av de anställda! Läs mer
  • 2018-06-19

Amidou S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Utmärkt service av alla som jobbade där.
    Bilförsäljning gick väldigt fort. Läs mer
  • 2018-06-19

Ove H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Toppengubbar. Lyckades å sälja våran bil på ett dygn, kan bara rekommendera detta stället för att slippa sälja själv 👍 Läs mer
  • Mikael F

2018-06-13

Mikael F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Fick hjälp att sälja min bil av kunnig trevlig och proffsiga säljare. Allt sköttes perfekt och precis som avtalat. Kan verkligen rekommendera att använda dem!! Läs mer
  • 2018-06-01

Erik Sebastian K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag vände mig till Bilförmedlingen i Göteborg för att sälja min bil. Bra bemötande och förtroendeingivande personal. Två veckor senare kom pengarna in på kontot. Ordning och reda pengar på fredag. Läs mer
  • Lilian Margaretha B

2018-05-31

Lilian Margaretha B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    sålt saab 9-3,
    utmärkt och proffsigt bemött,
    levde upp över mina förväntningar,fick ett bra pris och snabb försäljning.
    ett företag jag rekomenderar till mina vänner och grannar, 5 cirklar,utmärkt. Läs mer
  • 2018-05-31

Benny E skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag sålde min bil och bemötandet var mycket bra ,enda minuset att förmedlingen var dyr Läs mer
  • 2018-05-25

Lars W skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    lämnade bil till försäljning fungerade smidigt och

trevligt bemötande av oliver. Läs mer
  • 2018-05-25

Mikael A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Enkelt och dom tog hand om allt vid bilförsäljningen, bra bemötande. Läs mer
  • Jessica P

2018-05-23

Jessica P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    V60 aut. Mycket trevligt bemötande. Säljaren hade av misstag fått med sig extranyckel hem, men den kunde levereras dagen efter till min arbetsplats. Läs mer
  • Labib A

2018-05-04

Labib A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffesionella och oerhört branschkunniga. Kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2018-05-03

Johan B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Sålde min bil via Bilförmedlingen Göteborg. Blev bra bemött på plats och bilen blev såld. Så smidigt! Läs mer
  • 2018-04-09

Gunnar A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra mottagande, saklig information.
    Kollade med andra fordon av min typ som sålts.

Överlag en bra förmedling. Läs mer
  • 2018-03-09

Michael Morgan H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra kundkontakt snabb affär ,grymt bra ,kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • 2018-03-07

Niklas A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Anlitade Bilförmedlingen Göteborg för att sälja en bil. Det var ett bra bemötande från början till slut. Duktiga och proffsiga säljare vilket innebar att säljuppdraget gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2018-02-27

Danilo C skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Väldigt service inriktad och toppen bemötande! Inga som helst klagomål utan att gick väldigt bra! Läs mer
  • 2018-02-09

Muse Mohamed A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Professionella killar med ett leende på läpparna. Läs mer

Ringögatan 38, 417 07 Göteborg