Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Göteborg Bilförmedlingen Göteborg
Rekommenderat företag 2016 - Bilförmedlingen Göteborg
Rekommenderat företag 2015 - Bilförmedlingen Göteborg

Bilförmedlingen Göteborg

Ringögatan 38, 417 07 Göteborg — Visa karta

Har du tänkt sälja eller köpa en bil, motorcykel eller annat fordon på hjul? Vi på Bilförmedlingen Göteborg hjälper dig till en bättre affär!

Genom att skapa en databas istället för många många bilhallar runt om i landet har vi strukit ett antal kostnadsposter, en stor fördel för dig som ska köpa eller sälja. Du som ska sälja bil kan på det här sättet behålla bilen tills den är såld och som köpare hittar du lätt och smidigt din drömbil hemma i soffan. Smidigt va?

Vi har sett till att det är tryggt och säkert att göra bilaffären genom oss. Säljaren får alltid kontant betalning när bilen är såld och som köpare är det tryggt att veta att bilen är godkänd av Svensk Bilprovning när du köper genom oss.

Läs vad 45 kunder tycker om Bilförmedlingen Göteborg

• Andreas A
    Andreas A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    väldigt bra service, lätta att kontakta och det kändes verkligen som om dom brydde sig om oss som kunder.
    När vi köpte bilen var det oklart om servicen var genomförd på bilen vilket säljaren garanterade skulle genomföras om den inte var gjord. Servicen var inte gjord och säljaren såg till att bilen servades på en auktoriserad verkstad.
  • Sylwia W
    Sylwia W skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
  • Peter O
    Peter O skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Kunnig och engagerad personal som underlättar försäljningen av din bil!
  • Erik J
    Erik J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag är väldigt nöjd med hela affären
  • Claes T
    Claes T skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hade aldrig tidigare köpt från ett bilförmedlingsföretag.I mitt fall blev det köp på grund trevligt o proffsigt bemötande o inte påträngande o framförallt återkom till mig med uppgifter som båda parter behövde för att genomföra affären.Hela affären blev rätt från början till slut för mig sm kund.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bilförmedlingen var tillmötesgående och mycket trevliga
  • Jan P
    Jan P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra bemötande. Bilen trögsåld men man lyckades till slut. Fick rätt summa men har inte fått någon slutsammanställning (det enda minuset).
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Enkelt och tryggt hela vägen, fint bemötande. Blev hela tiden uppdaterad om eventuella spekulanter på min bil som dessutom blev såld väldigt fort. Supernöjd ;)
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Ett fantastiskt vänligt bemötande från första kontakten och hela vägen igenom säljprocessen.
    Kontinuelig information och uppföljning från företaget under hela säljprocessen. Ett företag som jag kan rekommendera om man funderar på att sälja sin bil alternativt köpa en bil.
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag är super nöjd. Denna bilen känns verkligen säker och det känns skönt att den blev servad precis innan vi fick den.
  • Lena A
    Lena A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra service och trevligt bemötande. Dock problem med varudeklarationen men det var verkstadens fel. Det åtgärdades dock.
  • Felix N
    Felix N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket proffsiga och trevliga!
  • Ralf B
    Ralf B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    mkt effektivt,
    mkt social personkontakt,
    varan såld som utgångspunkten var,
    möjl viss undran i automatiken i prissänkning
    men inget som överaskade eller missgillades,
    rekommenderas.
  • Ravi Varma N
    Ravi Varma N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hela processen gick mycket smidigt, rätt från första dagen tills jag sålde bilen. Jag är glad att rekommendera och återvända till dig igen i framtiden.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    När jag först kom till företaget möttes jag precis som man önskar. Vänligt men ändå ett agerande av säljaren som gav mig all tid jag behövde i lugn och ro för att titta på fordonet. Snabba svar per e-post och telefon. Dock slutade denna säljare utan att jag visste det, men bemöttes bra av deras chef. Säljaren som tog över affären verkade ha lite svårt för att ta problem och bad aldrig om ursäkt eller tackade för köpet och ville fort lämna rummet då säljaren inte verkade veta hur denne skulle bete sig vid situationer där fel uppstår. Jag är glad över första säljaren, tack vare agerandet där ville jag fullfölja affären.
  • Jan L
    Jan L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt bemötande. Mycket bra återkoppling
  • Catharina N
    Catharina N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket nöjd med bilförmedlingen.
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hej.
    Är jätte nöjd med köpet av bil hos er.

Med vänlig hälsning,
    Joakim
  • Johan K
    Johan K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Professionellt bemötande. Jag satte ut min bil i en tidpunkt då man normalt kanske inte köper bil. Det tog ett tag vilket jag räknat med, men de lyckades sälja den och pengarna kom snabbt in på kontot. Rekommenderas!!
  • Johan F
    Johan F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Kanon!! Väldigt hjälpsamma och trevliga.
  • Marie L
    Marie L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Toppen bemötande, snabb och effektiv försäljning. Båda parter nöjda.
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jättebra bemötande! Bra info överlag.
  • Thorbjörn H
    Thorbjörn H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Vi har köpt enbeg bil jag tycker det fungerade bra
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket bra service! Rekommenderas.
  • Anna N
    Anna N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bilförmedlingen sålde min bil, till rimligt pris, inom en vecka. Jag slapp allt krångel och fick snabbt in pengarna på mitt konto. Jag är mycket nöjd med hur de genomförde sitt uppdrag.
  • Anna Catarina H
    Anna Catarina H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Snabb och professionell hantering, och dessutom mycket kompetent och sympatisk personal. Erhållet pris för bilen över förväntar
  • Tor A
    Tor A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt bemötande, lätt att handla med, kan tänka mig att handla där igen.
  • Liene Z
    Liene Z skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket trevliga och ärliga säljare
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Snabbt, smidigt & väldigt bra service :)
    5 av 5
  • Charlotte N
    Charlotte N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra bemötande och kontinuerlig återkoppling i ärendet. Enkelt men kanske inte det mest prisvärda.
  • Christina E
    Christina E skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag har sålt min bil via Bilförmedlingen och har fått bästa tänkbara service. Affären gick snabbt och smidigt att genomföra och jag fick förmånen att låna en bil av Bilförmedlingen tills min nya bil kom.
  • Saman M
    Saman M skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    hej
    Jag tackar er för detta
    Jag blev bemötande på en bästa sätt hos er
    Den sista gången
    Tackar
    Ha det bra
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    jag köpte transportbil över telefon då slapp jag åka till g.borg bilen stämde mycket väl med beskrivning kan köpa fler av dom på detta vis
  • Gunnel A
    Gunnel A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    När min man gått bort fick jag hjälp av Bilförmedlingen att sälja hans "värstingsbil" och det fantastiskt serviceinriktade och trevliga bemötande jag fick betydde mycket för mig. Dessutom en effektiv, trygg och professionell affärsuppgörelse. Rekommenderas varmt!
    Gunnel Axelsson
  • Johan S
    Johan S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Vi använde bilförmedlingen i Göteborg för att sälja ett av våra tjänstefordon.
    Jag är mycket positiv, de var snabba på återkoppling och skötte allting, kändes bra att inte behöva "bry sig"

//Johan
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Det gick snabbt och enkelt inga konstigheter de hämtade bilen och däcken hämtades på gummi verkstaden två samtal under säljprocessen sedan var det klart. Efter ett par dagar hade vi pengarna på kontot. Proffsigt!
  • Johan H
    Johan H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra bemötande, enkel affär och rätt bil med rätt kvalité till rätt pris.
  • Ingemar F
    Ingemar F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hederligt och omsorgsfullt om såväl säljare som köpare.
  • Morten N
    Morten N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Solgt en bil - vældig fin behandling
  • Eva H
    Eva H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra bemötande .Det var helt ok. Inget att anmärka på.
  • Kurt E
    Kurt E skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag har köpt en bil genom Bilförmedlingen och jag är väldigt nöjd.
    Bemötande och kontakt har varit utmärkt.
    Mvh Kurt
  • Irfan I
    Irfan I skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra bemötande, väldigt professionella!!
  • Eva V
    Eva V skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bilförmedlingen i Göteborg/Ringön har varit toppen när vi lämnade vår Toyota och köpte en "ny bil". Som ett gammalt pensionerat par med liten kassa blev vi ändå behandlade med full respekt. Det upplever man inte alltid. Personalen var jättetrevliga och hjälpte oss med små saker efter "affären" också.kan gott tänka mig att rekommendera BILFÖRMEDLINGEN till vänner.
  • Filip R
    Filip R skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag kontaktade Bilförmedligen Göteborg för att sälja min 10 år gamla Audi A3. Jag är mycket nöjd med såväl bemötandet från Bilförmedningen, samt hur affären genomfördes. Viktigast för mig var att få ett smidigt förlopp - då jag själv inte hade tid och kraft att engagera mig i en privat försäljning via Blocket och med allt vad det innebär i form av prutande spekulanter och förlorad tid. Snabb affär var önskvärt, vilket det också blev. Redan dagen efter att Bilförmedlingen tog sig ann mitt ärende så fanns där seriösa spekulanter. Prislappen blev något lägre än jag först tänkt mig, men samtidigt så var prissättningen väl motiverad av säljaren - som pekade på några olika skador som bilen hade. Bättre att sätta ett rimligt pris och verkligen få bilen såld, än att gå misste om affären på grund av för hög prissättning. Pengarna överfördes säkert och snabbt i samma ögonblick som överlåtelsen undertecknades. Jag hade kontakt med samma säljare genom hela processen vilket var bra. Det kändes personligt, han kunde mitt ärende - och han var noga med att informera om varje steg i affären. Jag är mycket nöjd. Att det blir betyg 4 istället för 5 beror på att jag hade hoppasts på några extra tusenlappar, och att själva bilförmedlingen ligger ganska långt utanför Göteborg och dessutom med en bra bit till närmsta busstation. Jag åkte ju dit i min bil, och gick därifrån utan den.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Alltid trevliga och service mainded.
    Köpte en bil.
    Fick problem som dom löste utan problem och fick lånebil under tiden

Ringögatan 38, 417 07 Göteborg