Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Göteborg Bilförmedlingen Göteborg

Bilförmedlingen Göteborg

Ringögatan 38, 417 07 Göteborg — Visa karta

Har du tänkt sälja eller köpa en bil, motorcykel eller annat fordon på hjul? Vi på Bilförmedlingen Göteborg hjälper dig till en bättre affär!

Genom att skapa en databas istället för många många bilhallar runt om i landet har vi strukit ett antal kostnadsposter, en stor fördel för dig som ska köpa eller sälja. Du som ska sälja bil kan på det här sättet behålla bilen tills den är såld och som köpare hittar du lätt och smidigt din drömbil hemma i soffan. Smidigt va?

Vi har sett till att det är tryggt och säkert att göra bilaffären genom oss. Säljaren får alltid kontant betalning när bilen är såld och som köpare är det tryggt att veta att bilen är godkänd av Svensk Bilprovning när du köper genom oss.

Läs vad 67 kunder tycker om Bilförmedlingen Göteborg

• Henrik S
    Henrik S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bilförmedlingen i Göteborg är verkligen en seriös firma som rekommenderas till alla. Mina kollegor från Polen har nyss handlat bil hos dem och de beundrar deras snabb och ärligt försäljning utan att undanhålla felel på bilen.
    ETT STOR TACK.
    Vill Ni veta mera så kontakta DLS-DETEKTIVER, LIVVAKTER, JURIDIK I MALMÖ SÅ FÅR NI MERA INFO.
    SÄRSKILD TACK TILL OLIVER.
    2017-06-16 Representant för Bilförmedlingen svarar Henrik S
    Hej Henrik! Vi gör alltid vårt bästa och bättre bevis än nöjda kunder finns ju inte :). Tack för ert fina omdöme och ha nu en riktigt fin sommar!! MVH Bilförmedlingen i Göteborg, Oliver & Micke
  • Erik A
    Erik A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra och seriös säljare. Gjorde ett bra och professionellt jobb och var väldigt trevlig!
    2017-06-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Erik A
    Tack Erik! Vi är alltid tacksamma för de många fina omdöme våra kunder ger oss. Ha en fin sommar!! MVH Bilförmedlingen Göteborg
  • Leif J
    Leif J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Eftersom jag varken hade tid eller ork att sälja min bil, lämnade jag in den till Bilförmedlingen i Gbg.
    Detta är inte något jag ångrat. Allt från annonsering till försäljning o feedback har fungera väl.
    Är mycket nöjd.
    2017-06-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Leif J
    Tack Leif!! Vi har nöjda kunder som högsta prioritet, vi är så tacksamma för ditt omdöme! Ha en solig sommar !!! MVH Bilförmedlingen Göteborg
  • Danijel B
    Danijel B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Förnämligt! Förnämligt! Förnämligt! Förnämligt!
  • Robert A
    Robert A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra personal. proffsigt bemötande. och mycket till mötes gående.
    Jag kan starkt rekommendera Bilförmedlingen Ringön//Robert
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Är jätte nöjd med mitt köp på bilförmedlingen i Göteborg. All heder till Oliver och Mikael som var väldigt trevlig och serviceinriktade. Kommer verkligen rekommenderar er till alla jag känner.
  • Björn V
    Björn V skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket hjälpsamt och effektivt bemötande av Bilförmedlingen i Göteborg vid försäljning av min bil. Jag är nöjd.
  • Martina A
    Martina A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevliga säljare och bra service!
  • Mats F
    Mats F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffsigt och bra bemötande. Hjälpte mig att sälja min bil snabbt och smidigt.
  • Lena S
    Lena S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Gott bemötande. Trevligt mottagande. Jag är helt nöjd med allt även Skoda Yetin som jag köpte.
  • Christer W
    Christer W skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Har inte haft något samarbete under en längre tid men tycker redan att dom är suveräna. Lätta att ha och göra med, vi får ofta mer betalt än vi trott och hör alltid av sig om man lämnar meddelande, vilket annars bilförsäljare är totalt sorgliga med. Kommer att fortsätta lämna fordon till Göteborg för försäljning.
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Super trevliga och serviceminded!
    Fixa bra bilaffär till mig. Kunden var i fokus!
  • Nicklas N
    Nicklas N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Vi har fått hjälp med försäljning av servicebilar och bemötandet har varit informativt och proffesionellt från första kontakten.
  • Ingrid Maria A
    Ingrid Maria A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffesionell hantering av försäljningen av vår bil.
  • Kari Joel S
    Kari Joel S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Våran bil såldes snab, personalen var vänligt. Vi kan rekommendera.
  • Tommy Kjell Fredrik S
    Tommy Kjell Fredrik S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevliga och tillmötesgående säljare och jag är riktigt nöjd med bilen :)
  • Maria B
    Maria B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Fått ett mycket bra bemötande både i samband med köp av bil samt service efteråt. Känns mycket tryggt som köpare att Bilförmedlingen finns på flera orter och samarbetet dem emellan.
  • Yasin S
    Yasin S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra service samt smidig affär, rekommenderas.
  • Leif Åke P
    Leif Åke P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra service och trevligt bemötande
  • Stanley Robert S
    Stanley Robert S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Toppen! Oliver Bilan va helt fantastisk säljare! Kan varmt rekommenderas.
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Vänligt bemötande.
    Hjälp med allt jag önskar.
    Önskat mer tydlighet vad det gäller tid till försäljning vs. utgångspris.
  • Anne A
    Anne A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffsigt bemötande från första stund. Fick hjälp med att hitta en lämplig bil till vår son i rätt prisklass. Erbjöds mycket god service för att få bilen servad, besiktigad och klar. Försäljaren var seriös, noggrann, ärlig och levde mer än väl upp till våra förväntningar. En säljare som vi mer än gärna rekommenderar till andra. Förutom allt positivt i fråga om bilköp så kan nog lokalen i sig förbättras. Trångt, kallt och grått samt "kontoret", om man nu kan kalla det för det, skulle utan tvekan kunna förbättras till en trevligare miljö både för kunden och säljarna.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    väldigt bra service, lätta att kontakta och det kändes verkligen som om dom brydde sig om oss som kunder.
    När vi köpte bilen var det oklart om servicen var genomförd på bilen vilket säljaren garanterade skulle genomföras om den inte var gjord. Servicen var inte gjord och säljaren såg till att bilen servades på en auktoriserad verkstad.
  • Sylwia W
    Sylwia W skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
  • Peter O
    Peter O skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Kunnig och engagerad personal som underlättar försäljningen av din bil!
  • Erik J
    Erik J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag är väldigt nöjd med hela affären
  • Claes T
    Claes T skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hade aldrig tidigare köpt från ett bilförmedlingsföretag.I mitt fall blev det köp på grund trevligt o proffsigt bemötande o inte påträngande o framförallt återkom till mig med uppgifter som båda parter behövde för att genomföra affären.Hela affären blev rätt från början till slut för mig sm kund.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bilförmedlingen var tillmötesgående och mycket trevliga
  • Jan P
    Jan P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra bemötande. Bilen trögsåld men man lyckades till slut. Fick rätt summa men har inte fått någon slutsammanställning (det enda minuset).
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Enkelt och tryggt hela vägen, fint bemötande. Blev hela tiden uppdaterad om eventuella spekulanter på min bil som dessutom blev såld väldigt fort. Supernöjd ;)
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Ett fantastiskt vänligt bemötande från första kontakten och hela vägen igenom säljprocessen.
    Kontinuelig information och uppföljning från företaget under hela säljprocessen. Ett företag som jag kan rekommendera om man funderar på att sälja sin bil alternativt köpa en bil.
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag är super nöjd. Denna bilen känns verkligen säker och det känns skönt att den blev servad precis innan vi fick den.
  • Lena A
    Lena A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra service och trevligt bemötande. Dock problem med varudeklarationen men det var verkstadens fel. Det åtgärdades dock.
  • Felix N
    Felix N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket proffsiga och trevliga!
  • Ralf B
    Ralf B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    mkt effektivt,
    mkt social personkontakt,
    varan såld som utgångspunkten var,
    möjl viss undran i automatiken i prissänkning
    men inget som överaskade eller missgillades,
    rekommenderas.
  • Ravi Varma N
    Ravi Varma N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hela processen gick mycket smidigt, rätt från första dagen tills jag sålde bilen. Jag är glad att rekommendera och återvända till dig igen i framtiden.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    När jag först kom till företaget möttes jag precis som man önskar. Vänligt men ändå ett agerande av säljaren som gav mig all tid jag behövde i lugn och ro för att titta på fordonet. Snabba svar per e-post och telefon. Dock slutade denna säljare utan att jag visste det, men bemöttes bra av deras chef. Säljaren som tog över affären verkade ha lite svårt för att ta problem och bad aldrig om ursäkt eller tackade för köpet och ville fort lämna rummet då säljaren inte verkade veta hur denne skulle bete sig vid situationer där fel uppstår. Jag är glad över första säljaren, tack vare agerandet där ville jag fullfölja affären.
  • Jan L
    Jan L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt bemötande. Mycket bra återkoppling
  • Catharina N
    Catharina N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket nöjd med bilförmedlingen.
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hej.
    Är jätte nöjd med köpet av bil hos er.

Med vänlig hälsning,
    Joakim
  • Johan K
    Johan K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Professionellt bemötande. Jag satte ut min bil i en tidpunkt då man normalt kanske inte köper bil. Det tog ett tag vilket jag räknat med, men de lyckades sälja den och pengarna kom snabbt in på kontot. Rekommenderas!!
  • Johan F
    Johan F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Kanon!! Väldigt hjälpsamma och trevliga.
  • Marie L
    Marie L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Toppen bemötande, snabb och effektiv försäljning. Båda parter nöjda.
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jättebra bemötande! Bra info överlag.
  • Thorbjörn H
    Thorbjörn H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Vi har köpt enbeg bil jag tycker det fungerade bra
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket bra service! Rekommenderas.
  • Anna N
    Anna N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bilförmedlingen sålde min bil, till rimligt pris, inom en vecka. Jag slapp allt krångel och fick snabbt in pengarna på mitt konto. Jag är mycket nöjd med hur de genomförde sitt uppdrag.
  • Anna Catarina H
    Anna Catarina H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Snabb och professionell hantering, och dessutom mycket kompetent och sympatisk personal. Erhållet pris för bilen över förväntar
  • Tor A
    Tor A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt bemötande, lätt att handla med, kan tänka mig att handla där igen.
  • Liene Z
    Liene Z skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket trevliga och ärliga säljare

Ringögatan 38, 417 07 Göteborg