Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Göteborg Bilförmedlingen Bilförmedlingen Göteborg

Bilförmedlingen Göteborg

Ringögatan 38, 417 07 Göteborg — Visa karta

Har du tänkt sälja eller köpa en bil, motorcykel eller annat fordon på hjul? Vi på Bilförmedlingen Göteborg hjälper dig till en bättre affär!

Genom att skapa en databas istället för många många bilhallar runt om i landet har vi strukit ett antal kostnadsposter, en stor fördel för dig som ska köpa eller sälja. Du som ska sälja bil kan på det här sättet behålla bilen tills den är såld och som köpare hittar du lätt och smidigt din drömbil hemma i soffan. Smidigt va?

Vi har sett till att det är tryggt och säkert att göra bilaffären genom oss. Säljaren får alltid kontant betalning när bilen är såld och som köpare är det tryggt att veta att bilen är godkänd av Svensk Bilprovning när du köper genom oss.

Läs vad 131 kunder tycker om Bilförmedlingen Göteborg

• Tord Kåre Alvar L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevlig personal och bra bemötande. Läs mer
  • Anette H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt bemötande av seriös säljare. Läs mer
  • Jan Erik D skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Kjøpte en Nissan leaf.
    De var veldig hyggelige.
    De levde upp til mina Forventinger.

Veldig nøyd. Läs mer
  • Joakim S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Tyckte dom skötte försäljningen av min firma bil perfekt tog 2 veckor så var den såld Läs mer
  • Marsela K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra service och trevlig bemötande! Läs mer
  • Bosse B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Köpte en Saab 9-3 från -07 som gått 12000 mil.
    Jag fick ett mycket bra bemötande både före och under köpet samt vid leveransen.
    Bilen är i mycket fint skick för sitt pris. Läs mer
  • Emma Sena K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag valde Bilförmedlingen utifrån tidigare omdömen och jag kan bara instämma med resten. Jättetrevlig bemötande, var smidigt och enkelt att lämna in bilen och det tog inte mer än två veckor innan bilen var såld och pengarna på kontot.

Kommission som de tar är relativ stor, så det bör man ha i åtanke men för mig som varken hade tid eller lust att försöka sälja bilen själv så var detta en smidig lösning. Och framför allt, jag kände att jag lämnade bilen i trygga händer! Läs mer
  • Emil P
    Emil P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag har sålt min bil hos bilförmedlingen i Göteborg. Allting gick toppen bra, servicen från första början var suverän och de hjälpte mig när jag verkligen personligen behövde hjälp. Riktigt grymma och proffsiga försäljare som håller det de lovar. Rekommenderar varmt!!! Läs mer
  • Daniel G skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Smidig och bra hjälp med bilförsäljning. Provisionen är ganska hög vilket blir en stor del av priset för en billig bil. Läs mer
  • Mattias L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket bra från start till mål!......................................... Läs mer
  • Nicklas F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Snabbt svar från Oliver vid kontakt. Rimlig bedömning och förstående för att jag höll på bilen några veckor.
    När jag väl levererade bilen fick jag ett kanonbemötande av Flavio som dessutom sålde bilen fyra dagar senare.
    När jag ringde för att höra om när pengarna skulle vara på kontot var Robert supertrevlig och Oliver snabb som en iller.
    Min poäng är att samtliga jag varit i kontakt med varit oerhört bra att ha att göra med.
    Jag lämnar mina varmaste rekommendationer, ska du sälja din bil är det här tveklöst ett ypperligt sätt att göra det på! Läs mer
  • asda s skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    GOD DAG OCH VÄLKOMMEN TILL ASDA FINANCE LTD®
    Ansök om ett snabbt och bekvämt lån för att betala av räkningar och skulder, starta ett nytt företag eller refinansiera dina projekt och expandera ditt företag i år 2018 till den billigaste räntan på 2%. För mer information kontakta oss:
    asdaservices24@gmail.com
     whatsapp +17042750147 Läs mer
    2018-08-07 Bilförmedlingen Ängelholm svarar asda s
    Hej asda
    Kul att du gillar oss, men vi avböjer reklam på våra reco-sidor. Var vänlig och ta bort eller redigera ditt inlägg.
    MVH
    Michael Sunvén
  • Oscar N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Första bilköpet, kunde ingenting, fick mycket bra och proffsig hjälp av de anställda! Läs mer
  • Amidou S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Utmärkt service av alla som jobbade där.
    Bilförsäljning gick väldigt fort. Läs mer
  • Ove H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Toppengubbar. Lyckades å sälja våran bil på ett dygn, kan bara rekommendera detta stället för att slippa sälja själv 👍 Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Fick hjälp att sälja min bil av kunnig trevlig och proffsiga säljare. Allt sköttes perfekt och precis som avtalat. Kan verkligen rekommendera att använda dem!! Läs mer
  • Erik Sebastian K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag vände mig till Bilförmedlingen i Göteborg för att sälja min bil. Bra bemötande och förtroendeingivande personal. Två veckor senare kom pengarna in på kontot. Ordning och reda pengar på fredag. Läs mer
  • Lilian Margaretha B
    Lilian Margaretha B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    sålt saab 9-3,
    utmärkt och proffsigt bemött,
    levde upp över mina förväntningar,fick ett bra pris och snabb försäljning.
    ett företag jag rekomenderar till mina vänner och grannar, 5 cirklar,utmärkt. Läs mer
  • Benny E skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag sålde min bil och bemötandet var mycket bra ,enda minuset att förmedlingen var dyr Läs mer
  • Lars W skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    lämnade bil till försäljning fungerade smidigt och

trevligt bemötande av oliver. Läs mer
  • Mikael A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Enkelt och dom tog hand om allt vid bilförsäljningen, bra bemötande. Läs mer
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    V60 aut. Mycket trevligt bemötande. Säljaren hade av misstag fått med sig extranyckel hem, men den kunde levereras dagen efter till min arbetsplats. Läs mer
  • Labib A
    Labib A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffesionella och oerhört branschkunniga. Kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Johan B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Sålde min bil via Bilförmedlingen Göteborg. Blev bra bemött på plats och bilen blev såld. Så smidigt! Läs mer
  • Gunnar A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra mottagande, saklig information.
    Kollade med andra fordon av min typ som sålts.

Överlag en bra förmedling. Läs mer
  • Michael Morgan H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra kundkontakt snabb affär ,grymt bra ,kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Niklas A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Anlitade Bilförmedlingen Göteborg för att sälja en bil. Det var ett bra bemötande från början till slut. Duktiga och proffsiga säljare vilket innebar att säljuppdraget gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Danilo C skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Väldigt service inriktad och toppen bemötande! Inga som helst klagomål utan att gick väldigt bra! Läs mer
  • Muse Mohamed A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Professionella killar med ett leende på läpparna. Läs mer
  • Maria Birgitta F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Professionella, utmärkt service rekommenderar dom med bravur Läs mer
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag fick hjälp med försäljning av min bil. Efter att försökt på KVD 2 ggr utan att få tillräckligt bra bud, så hamnade jag hos bilfirman "som köper din bil" med löfte om rimligt pris, men vid möte sänktes det med drygt 30 %. Fortsatte med Blocket och efter det ena skambudet efter det andra, så tänkte jag på vinst å förlust, att prova Bilförmedlingen. Efter möte och genomgång sattes priset efter mitt önskemål och en fair deal. Efter mindre än en vecka såldes bilen och pengar sattes in på mitt konto.... Den absolut bäst hanterade bilaffären jag varit med om. TOPPBETYG Läs mer
  • Hampus Fabian N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Snabb affär, inga konstigheter, grymt bemötande och pålitlig personal rekommenderas starkt för den som vill slippa arbete med att sälja sin bil! Läs mer
  • Bo Roland F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Sålde bil via Bilförmedlingen. Nästa gång anlitar jag dem direkt istället för att testa själv via Blocket. Lika mkt betalt och man slipper allt jobb. Lite knapphändig kommunikation och slitna lokaler drar ner betyget till en fyra. Läs mer
  • Jonas Per Lennart W skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt och proffsigt bemötande. Det tog lite tid att sälja bilen men det hade nog mer med marknaden på dieselbilar att göra än säljarna.
    // jonas Läs mer
  • Benny J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Väldigt kunniga och lugna försäljare inte påstridiga.
    Är mycket nöjd med köpet av bil hos dom ( Bilförmedlingen GÖTEBORG ) Tack

GOD JUL

NIKLAS Läs mer
  • Peter Mikael J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Väldigt bra bemötande av Oliver och Robert. Alltid gick smidigt till och bilen blev såld. Läs mer
  • Kris F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Det är jätte bra , jag är nöjd med min nya köpt bil Läs mer
  • Mattias A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt bemötande och snabb och seriös hantering av försäljningen av min bil. Pengarna snabbt in på kontot. Läs mer
  • Per-Erik W skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevliga grabbar som lät proceduren gå sin gilla gång och där jag som säljare kände mig sedd på ett avslappnat vis.
    Bilen såld. Alla glada! 😊 Läs mer
  • Maria M skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket smidig och professionell försäljning av min bil.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Lena S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag har fått hjälp med att sälja en bil
    Den blev såld inom en vecka
    Jag fick ärliga svar vad gäller prissättning samt kunde lämna in den och sedan släppa tanken på det för egen del . Fint bemötande och de inget förtroende Läs mer
  • Anette Caroline H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag kontaktade Bilförmedlingen i Göteborg för hjälp med att sälja min bil. Jag lämnade den på måndagen, den blev såld på tisdagen och pengarna inne på kontot på torsdagen. Dom ordnade med allt. Snabbt och mycket bra! Helnöjd. /Anette Läs mer
  • Lise-Lott D skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Köpt bil mycket trevligt bemötande.👍😀 Läs mer
  • Oskar G skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Sålde min bil på en dag.. otroligt professionella och duktiga. Läs mer
  • Peter T skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hello , I purchased a 2013 Toyota Hilux .I made the deal with Oliver from start to finish , he is professional guy.I would recommend to any of my friend .. Läs mer
  • Sofia A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jättebra! Kommer att köpa där igen! Läs mer
  • Lars Andreas E skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Fantastiska personer. Högst kompetenta och seriösa.
    Kan rekommendera alla som går i bilsäljatankar att ta ett snack med Oliver. Läs mer
  • Marie-Louise H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffsigt på alla plan.
    Andra gången jag anlitade Bilförmedlingen och kommer vid behov göra det igen. Vill ge de bästa rekommendationerna till killarna i Göteborg :)
    / Marie-Louise Läs mer
  • Hans T skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket bra bemötande. Service av Oliver på en söndag. Robert återkom med ett sänkt motbud. Hämtning vid centralstationen i Göteborg. Snabb effektuering av affären. Smidigt och trevligt rätt igenom. Och dessutom en fin bil. Ett stort tack! Läs mer
  • Lars P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffsigt och vänligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer