Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Göteborg Bilförmedlingen Göteborg

Bilförmedlingen Göteborg

Ringögatan 38, 417 07 Göteborg — Visa karta

Har du tänkt sälja eller köpa en bil, motorcykel eller annat fordon på hjul? Vi på Bilförmedlingen Göteborg hjälper dig till en bättre affär!

Genom att skapa en databas istället för många många bilhallar runt om i landet har vi strukit ett antal kostnadsposter, en stor fördel för dig som ska köpa eller sälja. Du som ska sälja bil kan på det här sättet behålla bilen tills den är såld och som köpare hittar du lätt och smidigt din drömbil hemma i soffan. Smidigt va?

Vi har sett till att det är tryggt och säkert att göra bilaffären genom oss. Säljaren får alltid kontant betalning när bilen är såld och som köpare är det tryggt att veta att bilen är godkänd av Svensk Bilprovning när du köper genom oss.

Läs vad 86 kunder tycker om Bilförmedlingen Göteborg

• Sofia A
    Sofia A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jättebra! Kommer att köpa där igen!
  • Lars Andreas E
    Lars Andreas E skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Fantastiska personer. Högst kompetenta och seriösa.
    Kan rekommendera alla som går i bilsäljatankar att ta ett snack med Oliver.
  • Marie-Louise H
    Marie-Louise H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffsigt på alla plan.
    Andra gången jag anlitade Bilförmedlingen och kommer vid behov göra det igen. Vill ge de bästa rekommendationerna till killarna i Göteborg :)
    / Marie-Louise
  • Hans T
    Hans T skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket bra bemötande. Service av Oliver på en söndag. Robert återkom med ett sänkt motbud. Hämtning vid centralstationen i Göteborg. Snabb effektuering av affären. Smidigt och trevligt rätt igenom. Och dessutom en fin bil. Ett stort tack!
  • Lars P
    Lars P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffsigt och vänligt bemötande. Rekommenderas!
  • Lars Åke Peter J
    Lars Åke Peter J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hej
    Första gången jag köpte bil via denna firma och blev väldigt väl omhändertagen samt att man fullföljde sina åtaganden på ett bra sätt.
  • Börje Bengt Göran B
    Börje Bengt Göran B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag var där den 21/8-17, och köpte en SAAB 9-5 -07 (FED452). Men blev inte ägare på bilen förrän den 23/8 ??, fick se att bilen var avställd den 22/8 ??, så alltså har jag kört med bilen avställd, för jag använde den hela dagen, eftersom jag blev ägare den 21/8, trodde jag. Tur var väl att inget hände eller att jag blev stoppad av polisen, böter mm, vem hade varit ansvarig ????
  • Ann-Sofie C
    Ann-Sofie C skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Snabbt, smidigt och problemfritt. Glad att det gick att sälja bilen så fort. Lämnade in bilen på måndag och på måndagen efter hade jag pengarna på kontot.
  • Bernard L
    Bernard L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mkt bra företag !
    Serviceminded
  • Linnea Gabriell Desiré G
    Linnea Gabriell Desiré G skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Köpte bil. Fick vänligt bemötande och svar på de frågor jag hade. Mycket sociala och kunniga.
  • Carola F
    Carola F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Köpte bil och jätte nöjd bra bemötande lugna
  • Joakim C
    Joakim C skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    IOM omständigheterna så är jag obeskrivligt nöjd med arbetet ni lade ner på mig
    2017-07-25 Representant för Bilförmedlingen svarar Joakim C
    Hej Joakim! Va trevligt, vi lägger alltid ner allt vad vi kan i arbete och hjälp när det gäller våra kunder. Alltid roligt att få tillbaka lite "cred"!! Vi önskar dig en fortsatt go sommar! MVH Oliver & Micke på Bilförmedlingen i Göteborg
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag sålde en bil genom bilförmedlingen och allt gick otroligt lätt från början till slut. Jättebra bemötande. Otroligt skönt att inte behöva ta hand om försäljningen själv. Rekommederar verkligen.
    2017-07-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Tommy L
    Hej Tommy! Vi slickar i oss berömmet och önskar dig en fortsatt härlig sommar!! MVH Oliver & Micke Bilförmedlingen Göteborg
  • Adnan D
    Adnan D skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Väldigt professionellt , snabbt , och enkelt service. Fortsätt bara sa!!!
    2017-07-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Adnan D
    Hej Adnan! Vilket fint omdöme! Vi kommer göra som du föreslår. :) Vi fortsätter på den inslagna vägen med ett kundbemötande utöver det vanliga. Ha nu en fortsatt härlig sommar! MVH Oliver & Mikael på Bilförmedlingen Göteborg
  • Christina F
    Christina F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Chrisinas och jag köpte tillsammans och det var jag som köpte Och hade kontakten med Bilförmedlingen.
    Bemötande och tjänstvillighet kan jag rekommendera vem som helst.
    Bilen är Förstås åtta år och som med allt begagnat naturligtvis ett osäkert kort. Hittills är vi båda nöjda.

Wåge Andersson
    2017-07-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Christina F
    Hej Wåge & Christina! Ja man kan inte annat än att tacka och buga för det fina omdömet om oss. Ha nu en fortsatt härlig sommar med många sköna mil i bilen :) MVH Oliver o Micke på Bilförmedlingen Göteborg
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Toppen! Mycket trevliga och effektiva människor att ha att göra med! Proffsigt.
    2017-07-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Lisbeth S
    Hej Lisbeth! Vi är otroligt glada för ditt fina omdöme om oss. Vi gör alltid vårt bästa och det känns så bra när det uppskattas av våra kunder :) Önskar dig en fortsatt härlig sommar!! MVH Oliver & Mikael på Bilförmedlingen i Göteborg
  • Johan M
    Johan M skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Fantastiska killar, ärliga och raka. Tack för hjälpen!
    2017-07-06 Representant för Bilförmedlingen svarar Johan M
    Hej Johan!
    Va stolta vi blir av ditt omdöme :) Vi jobbar alltid för kundens bästa. MVH Oliver & Mikael Bilförmedlingen Göteborg. PS. Ha nu en riktigt fortsatt härlig sommar!!
  • Anton F
    Anton F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Än så länge väldigt nöjd. Trevlig personal, kändes väldigt ärliga och duktiga som lotsade mig igenom mitt första bilköp😀
  • Therese M
    Therese M skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra säljare. Trevlig och tillmötesgående
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bilförmedlingen i Göteborg är verkligen en seriös firma som rekommenderas till alla. Mina kollegor från Polen har nyss handlat bil hos dem och de beundrar deras snabb och ärligt försäljning utan att undanhålla felel på bilen.
    ETT STOR TACK.
    Vill Ni veta mera så kontakta DLS-DETEKTIVER, LIVVAKTER, JURIDIK I MALMÖ SÅ FÅR NI MERA INFO.
    SÄRSKILD TACK TILL OLIVER.
    2017-06-16 Representant för Bilförmedlingen svarar Henrik S
    Hej Henrik! Vi gör alltid vårt bästa och bättre bevis än nöjda kunder finns ju inte :). Tack för ert fina omdöme och ha nu en riktigt fin sommar!! MVH Bilförmedlingen i Göteborg, Oliver & Micke
  • Erik A
    Erik A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra och seriös säljare. Gjorde ett bra och professionellt jobb och var väldigt trevlig!
    2017-06-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Erik A
    Tack Erik! Vi är alltid tacksamma för de många fina omdöme våra kunder ger oss. Ha en fin sommar!! MVH Bilförmedlingen Göteborg
  • Leif J
    Leif J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Eftersom jag varken hade tid eller ork att sälja min bil, lämnade jag in den till Bilförmedlingen i Gbg.
    Detta är inte något jag ångrat. Allt från annonsering till försäljning o feedback har fungera väl.
    Är mycket nöjd.
    2017-06-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Leif J
    Tack Leif!! Vi har nöjda kunder som högsta prioritet, vi är så tacksamma för ditt omdöme! Ha en solig sommar !!! MVH Bilförmedlingen Göteborg
  • Danijel B
    Danijel B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Förnämligt! Förnämligt! Förnämligt! Förnämligt!
  • Robert A
    Robert A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra personal. proffsigt bemötande. och mycket till mötes gående.
    Jag kan starkt rekommendera Bilförmedlingen Ringön//Robert
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Är jätte nöjd med mitt köp på bilförmedlingen i Göteborg. All heder till Oliver och Mikael som var väldigt trevlig och serviceinriktade. Kommer verkligen rekommenderar er till alla jag känner.
  • Björn V
    Björn V skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket hjälpsamt och effektivt bemötande av Bilförmedlingen i Göteborg vid försäljning av min bil. Jag är nöjd.
  • Martina A
    Martina A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevliga säljare och bra service!
  • Mats F
    Mats F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffsigt och bra bemötande. Hjälpte mig att sälja min bil snabbt och smidigt.
  • Lena S
    Lena S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Gott bemötande. Trevligt mottagande. Jag är helt nöjd med allt även Skoda Yetin som jag köpte.
  • Christer W
    Christer W skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Har inte haft något samarbete under en längre tid men tycker redan att dom är suveräna. Lätta att ha och göra med, vi får ofta mer betalt än vi trott och hör alltid av sig om man lämnar meddelande, vilket annars bilförsäljare är totalt sorgliga med. Kommer att fortsätta lämna fordon till Göteborg för försäljning.
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Super trevliga och serviceminded!
    Fixa bra bilaffär till mig. Kunden var i fokus!
  • Nicklas N
    Nicklas N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Vi har fått hjälp med försäljning av servicebilar och bemötandet har varit informativt och proffesionellt från första kontakten.
  • Ingrid Maria A
    Ingrid Maria A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffesionell hantering av försäljningen av vår bil.
  • Kari Joel S
    Kari Joel S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Våran bil såldes snab, personalen var vänligt. Vi kan rekommendera.
  • Tommy Kjell Fredrik S
    Tommy Kjell Fredrik S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevliga och tillmötesgående säljare och jag är riktigt nöjd med bilen :)
  • Maria B
    Maria B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Fått ett mycket bra bemötande både i samband med köp av bil samt service efteråt. Känns mycket tryggt som köpare att Bilförmedlingen finns på flera orter och samarbetet dem emellan.
  • Yasin S
    Yasin S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra service samt smidig affär, rekommenderas.
  • Leif Åke P
    Leif Åke P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra service och trevligt bemötande
  • Stanley Robert S
    Stanley Robert S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Toppen! Oliver Bilan va helt fantastisk säljare! Kan varmt rekommenderas.
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Vänligt bemötande.
    Hjälp med allt jag önskar.
    Önskat mer tydlighet vad det gäller tid till försäljning vs. utgångspris.
  • Anne A
    Anne A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffsigt bemötande från första stund. Fick hjälp med att hitta en lämplig bil till vår son i rätt prisklass. Erbjöds mycket god service för att få bilen servad, besiktigad och klar. Försäljaren var seriös, noggrann, ärlig och levde mer än väl upp till våra förväntningar. En säljare som vi mer än gärna rekommenderar till andra. Förutom allt positivt i fråga om bilköp så kan nog lokalen i sig förbättras. Trångt, kallt och grått samt "kontoret", om man nu kan kalla det för det, skulle utan tvekan kunna förbättras till en trevligare miljö både för kunden och säljarna.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    väldigt bra service, lätta att kontakta och det kändes verkligen som om dom brydde sig om oss som kunder.
    När vi köpte bilen var det oklart om servicen var genomförd på bilen vilket säljaren garanterade skulle genomföras om den inte var gjord. Servicen var inte gjord och säljaren såg till att bilen servades på en auktoriserad verkstad.
  • Sylwia W
    Sylwia W skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
  • Peter O
    Peter O skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Kunnig och engagerad personal som underlättar försäljningen av din bil!
  • Erik J
    Erik J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag är väldigt nöjd med hela affären
  • Claes T
    Claes T skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hade aldrig tidigare köpt från ett bilförmedlingsföretag.I mitt fall blev det köp på grund trevligt o proffsigt bemötande o inte påträngande o framförallt återkom till mig med uppgifter som båda parter behövde för att genomföra affären.Hela affären blev rätt från början till slut för mig sm kund.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bilförmedlingen var tillmötesgående och mycket trevliga
  • Jan P
    Jan P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra bemötande. Bilen trögsåld men man lyckades till slut. Fick rätt summa men har inte fått någon slutsammanställning (det enda minuset).
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Enkelt och tryggt hela vägen, fint bemötande. Blev hela tiden uppdaterad om eventuella spekulanter på min bil som dessutom blev såld väldigt fort. Supernöjd ;)
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Ett fantastiskt vänligt bemötande från första kontakten och hela vägen igenom säljprocessen.
    Kontinuelig information och uppföljning från företaget under hela säljprocessen. Ett företag som jag kan rekommendera om man funderar på att sälja sin bil alternativt köpa en bil.

Ringögatan 38, 417 07 Göteborg