Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Göteborg Bilförmedlingen Göteborg

Bilförmedlingen Göteborg

Ringögatan 38, 417 07 Göteborg — Visa karta

Har du tänkt sälja eller köpa en bil, motorcykel eller annat fordon på hjul? Vi på Bilförmedlingen Göteborg hjälper dig till en bättre affär!

Genom att skapa en databas istället för många många bilhallar runt om i landet har vi strukit ett antal kostnadsposter, en stor fördel för dig som ska köpa eller sälja. Du som ska sälja bil kan på det här sättet behålla bilen tills den är såld och som köpare hittar du lätt och smidigt din drömbil hemma i soffan. Smidigt va?

Vi har sett till att det är tryggt och säkert att göra bilaffären genom oss. Säljaren får alltid kontant betalning när bilen är såld och som köpare är det tryggt att veta att bilen är godkänd av Svensk Bilprovning när du köper genom oss.

Läs vad 107 kunder tycker om Bilförmedlingen Göteborg

• Gunnar A
    Gunnar A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra mottagande, saklig information.
    Kollade med andra fordon av min typ som sålts.

Överlag en bra förmedling. Läs mer
  • Michael Morgan H
    Michael Morgan H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra kundkontakt snabb affär ,grymt bra ,kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Anlitade Bilförmedlingen Göteborg för att sälja en bil. Det var ett bra bemötande från början till slut. Duktiga och proffsiga säljare vilket innebar att säljuppdraget gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Danilo C
    Danilo C skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Väldigt service inriktad och toppen bemötande! Inga som helst klagomål utan att gick väldigt bra! Läs mer
  • Muse Mohamed A
    Muse Mohamed A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Professionella killar med ett leende på läpparna. Läs mer
  • Maria Birgitta F
    Maria Birgitta F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Professionella, utmärkt service rekommenderar dom med bravur Läs mer
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag fick hjälp med försäljning av min bil. Efter att försökt på KVD 2 ggr utan att få tillräckligt bra bud, så hamnade jag hos bilfirman "som köper din bil" med löfte om rimligt pris, men vid möte sänktes det med drygt 30 %. Fortsatte med Blocket och efter det ena skambudet efter det andra, så tänkte jag på vinst å förlust, att prova Bilförmedlingen. Efter möte och genomgång sattes priset efter mitt önskemål och en fair deal. Efter mindre än en vecka såldes bilen och pengar sattes in på mitt konto.... Den absolut bäst hanterade bilaffären jag varit med om. TOPPBETYG Läs mer
  • Hampus Fabian N
    Hampus Fabian N skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Snabb affär, inga konstigheter, grymt bemötande och pålitlig personal rekommenderas starkt för den som vill slippa arbete med att sälja sin bil! Läs mer
  • Bo Roland F
    Bo Roland F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Sålde bil via Bilförmedlingen. Nästa gång anlitar jag dem direkt istället för att testa själv via Blocket. Lika mkt betalt och man slipper allt jobb. Lite knapphändig kommunikation och slitna lokaler drar ner betyget till en fyra. Läs mer
  • Jonas Per Lennart W
    Jonas Per Lennart W skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt och proffsigt bemötande. Det tog lite tid att sälja bilen men det hade nog mer med marknaden på dieselbilar att göra än säljarna.
    // jonas Läs mer
  • Benny J
    Benny J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Väldigt kunniga och lugna försäljare inte påstridiga.
    Är mycket nöjd med köpet av bil hos dom ( Bilförmedlingen GÖTEBORG ) Tack

GOD JUL

NIKLAS Läs mer
  • Peter Mikael J
    Peter Mikael J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Väldigt bra bemötande av Oliver och Robert. Alltid gick smidigt till och bilen blev såld. Läs mer
  • Kris F
    Kris F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Det är jätte bra , jag är nöjd med min nya köpt bil Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevligt bemötande och snabb och seriös hantering av försäljningen av min bil. Pengarna snabbt in på kontot. Läs mer
  • Per-Erik W
    Per-Erik W skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevliga grabbar som lät proceduren gå sin gilla gång och där jag som säljare kände mig sedd på ett avslappnat vis.
    Bilen såld. Alla glada! 😊 Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket smidig och professionell försäljning av min bil.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag har fått hjälp med att sälja en bil
    Den blev såld inom en vecka
    Jag fick ärliga svar vad gäller prissättning samt kunde lämna in den och sedan släppa tanken på det för egen del . Fint bemötande och de inget förtroende Läs mer
  • Anette Caroline H
    Anette Caroline H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag kontaktade Bilförmedlingen i Göteborg för hjälp med att sälja min bil. Jag lämnade den på måndagen, den blev såld på tisdagen och pengarna inne på kontot på torsdagen. Dom ordnade med allt. Snabbt och mycket bra! Helnöjd. /Anette Läs mer
  • Lise-Lott D
    Lise-Lott D skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Köpt bil mycket trevligt bemötande.👍😀 Läs mer
  • Oskar G
    Oskar G skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Sålde min bil på en dag.. otroligt professionella och duktiga. Läs mer
  • Peter T
    Peter T skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hello , I purchased a 2013 Toyota Hilux .I made the deal with Oliver from start to finish , he is professional guy.I would recommend to any of my friend .. Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jättebra! Kommer att köpa där igen! Läs mer
  • Lars Andreas E
    Lars Andreas E skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Fantastiska personer. Högst kompetenta och seriösa.
    Kan rekommendera alla som går i bilsäljatankar att ta ett snack med Oliver. Läs mer
  • Marie-Louise H
    Marie-Louise H skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffsigt på alla plan.
    Andra gången jag anlitade Bilförmedlingen och kommer vid behov göra det igen. Vill ge de bästa rekommendationerna till killarna i Göteborg :)
    / Marie-Louise Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket bra bemötande. Service av Oliver på en söndag. Robert återkom med ett sänkt motbud. Hämtning vid centralstationen i Göteborg. Snabb effektuering av affären. Smidigt och trevligt rätt igenom. Och dessutom en fin bil. Ett stort tack! Läs mer
  • Lars P
    Lars P skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffsigt och vänligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Lars Åke Peter J
    Lars Åke Peter J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Hej
    Första gången jag köpte bil via denna firma och blev väldigt väl omhändertagen samt att man fullföljde sina åtaganden på ett bra sätt. Läs mer
  • Börje Bengt Göran B
    Börje Bengt Göran B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag var där den 21/8-17, och köpte en SAAB 9-5 -07 (FED452). Men blev inte ägare på bilen förrän den 23/8 ??, fick se att bilen var avställd den 22/8 ??, så alltså har jag kört med bilen avställd, för jag använde den hela dagen, eftersom jag blev ägare den 21/8, trodde jag. Tur var väl att inget hände eller att jag blev stoppad av polisen, böter mm, vem hade varit ansvarig ???? Läs mer
  • Ann-Sofie C
    Ann-Sofie C skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Snabbt, smidigt och problemfritt. Glad att det gick att sälja bilen så fort. Lämnade in bilen på måndag och på måndagen efter hade jag pengarna på kontot. Läs mer
  • Bernard L
    Bernard L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mkt bra företag !
    Serviceminded Läs mer
  • Linnea Gabriell Desiré G
    Linnea Gabriell Desiré G skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Köpte bil. Fick vänligt bemötande och svar på de frågor jag hade. Mycket sociala och kunniga. Läs mer
  • Carola F
    Carola F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Köpte bil och jätte nöjd bra bemötande lugna Läs mer
  • Joakim C
    Joakim C skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    IOM omständigheterna så är jag obeskrivligt nöjd med arbetet ni lade ner på mig Läs mer
    2017-07-25 Representant för Bilförmedlingen svarar Joakim C
    Hej Joakim! Va trevligt, vi lägger alltid ner allt vad vi kan i arbete och hjälp när det gäller våra kunder. Alltid roligt att få tillbaka lite "cred"!! Vi önskar dig en fortsatt go sommar! MVH Oliver & Micke på Bilförmedlingen i Göteborg
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Jag sålde en bil genom bilförmedlingen och allt gick otroligt lätt från början till slut. Jättebra bemötande. Otroligt skönt att inte behöva ta hand om försäljningen själv. Rekommederar verkligen. Läs mer
    2017-07-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Tommy L
    Hej Tommy! Vi slickar i oss berömmet och önskar dig en fortsatt härlig sommar!! MVH Oliver & Micke Bilförmedlingen Göteborg
  • Adnan D
    Adnan D skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Väldigt professionellt , snabbt , och enkelt service. Fortsätt bara sa!!! Läs mer
    2017-07-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Adnan D
    Hej Adnan! Vilket fint omdöme! Vi kommer göra som du föreslår. :) Vi fortsätter på den inslagna vägen med ett kundbemötande utöver det vanliga. Ha nu en fortsatt härlig sommar! MVH Oliver & Mikael på Bilförmedlingen Göteborg
  • Christina F
    Christina F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Chrisinas och jag köpte tillsammans och det var jag som köpte Och hade kontakten med Bilförmedlingen.
    Bemötande och tjänstvillighet kan jag rekommendera vem som helst.
    Bilen är Förstås åtta år och som med allt begagnat naturligtvis ett osäkert kort. Hittills är vi båda nöjda.

Wåge Andersson Läs mer
    2017-07-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Christina F
    Hej Wåge & Christina! Ja man kan inte annat än att tacka och buga för det fina omdömet om oss. Ha nu en fortsatt härlig sommar med många sköna mil i bilen :) MVH Oliver o Micke på Bilförmedlingen Göteborg
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Toppen! Mycket trevliga och effektiva människor att ha att göra med! Proffsigt. Läs mer
    2017-07-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Lisbeth S
    Hej Lisbeth! Vi är otroligt glada för ditt fina omdöme om oss. Vi gör alltid vårt bästa och det känns så bra när det uppskattas av våra kunder :) Önskar dig en fortsatt härlig sommar!! MVH Oliver & Mikael på Bilförmedlingen i Göteborg
  • Johan M
    Johan M skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Fantastiska killar, ärliga och raka. Tack för hjälpen! Läs mer
    2017-07-06 Representant för Bilförmedlingen svarar Johan M
    Hej Johan!
    Va stolta vi blir av ditt omdöme :) Vi jobbar alltid för kundens bästa. MVH Oliver & Mikael Bilförmedlingen Göteborg. PS. Ha nu en riktigt fortsatt härlig sommar!!
  • Anton F
    Anton F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Än så länge väldigt nöjd. Trevlig personal, kändes väldigt ärliga och duktiga som lotsade mig igenom mitt första bilköp😀 Läs mer
  • Therese M
    Therese M skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra säljare. Trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bilförmedlingen i Göteborg är verkligen en seriös firma som rekommenderas till alla. Mina kollegor från Polen har nyss handlat bil hos dem och de beundrar deras snabb och ärligt försäljning utan att undanhålla felel på bilen.
    ETT STOR TACK.
    Vill Ni veta mera så kontakta DLS-DETEKTIVER, LIVVAKTER, JURIDIK I MALMÖ SÅ FÅR NI MERA INFO.
    SÄRSKILD TACK TILL OLIVER. Läs mer
    2017-06-16 Representant för Bilförmedlingen svarar Henrik S
    Hej Henrik! Vi gör alltid vårt bästa och bättre bevis än nöjda kunder finns ju inte :). Tack för ert fina omdöme och ha nu en riktigt fin sommar!! MVH Bilförmedlingen i Göteborg, Oliver & Micke
  • Erik A
    Erik A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra och seriös säljare. Gjorde ett bra och professionellt jobb och var väldigt trevlig! Läs mer
    2017-06-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Erik A
    Tack Erik! Vi är alltid tacksamma för de många fina omdöme våra kunder ger oss. Ha en fin sommar!! MVH Bilförmedlingen Göteborg
  • Leif J
    Leif J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Eftersom jag varken hade tid eller ork att sälja min bil, lämnade jag in den till Bilförmedlingen i Gbg.
    Detta är inte något jag ångrat. Allt från annonsering till försäljning o feedback har fungera väl.
    Är mycket nöjd. Läs mer
    2017-06-08 Representant för Bilförmedlingen svarar Leif J
    Tack Leif!! Vi har nöjda kunder som högsta prioritet, vi är så tacksamma för ditt omdöme! Ha en solig sommar !!! MVH Bilförmedlingen Göteborg
  • Danijel B
    Danijel B skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Förnämligt! Förnämligt! Förnämligt! Förnämligt! Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Bra personal. proffsigt bemötande. och mycket till mötes gående.
    Jag kan starkt rekommendera Bilförmedlingen Ringön//Robert Läs mer
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Är jätte nöjd med mitt köp på bilförmedlingen i Göteborg. All heder till Oliver och Mikael som var väldigt trevlig och serviceinriktade. Kommer verkligen rekommenderar er till alla jag känner. Läs mer
  • Björn V
    Björn V skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Mycket hjälpsamt och effektivt bemötande av Bilförmedlingen i Göteborg vid försäljning av min bil. Jag är nöjd. Läs mer
  • Martina A
    Martina A skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Trevliga säljare och bra service! Läs mer
  • Mats F
    Mats F skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Proffsigt och bra bemötande. Hjälpte mig att sälja min bil snabbt och smidigt. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Bilförmedlingen Göteborg
    Gott bemötande. Trevligt mottagande. Jag är helt nöjd med allt även Skoda Yetin som jag köpte. Läs mer

Ringögatan 38, 417 07 Göteborg