Bilförmedlingen Stockholm

Parte de Bilförmedlingen www.bilformedlingen.com
  • BadgeNineYears
Llama 08-122 251 76 Compartir

About company

Vi på Bilförmedlingen i Stockholm hjälper dig till en bättre bilaffär oavsett om det gäller bil, mc, transportbil eller annat fordon på hjul! Med hjälp av Bilförmedlingen har vi skapat en digital plattform för bilförsäljning som gör det lättare för både köpare och säljare. Som köpare kan du se bilar på flera orter i Sverige...

350 omdömen om Bilförmedlingen Stockholm

Sedan starten hos Reco 2015

Mattias P
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Man kände sig trygg genom hela affären. Ger den tid köparen behöver utan att pressa. Bra kommunikation rakt igenom. Otroligt nöjd!

Ester S

Mycket nöjda med vårt köp. Seriös och bra säljare. ☺️☺️

Sebastian L
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

På det hela taget en bra kundupplevelse med framförallt snabb respons, trevligt bemötande och bra service. Ett förbättringsområde är att vara ännu tydligare kring vad som gäller vid betalning och leverans. De flesta (inkl mig själv) köper inte ny bil särskilt ofta och då tänkte åtminstone inte jag på höjning av beloppsgränser, att transaktioner kan ta olika lång tid beroende på vilken bank man har osv. Jag hade önskat mer hjälp på traven med ex. en "tänk-på-det-här-lista" eller nåt.

Roger L
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Vi har anlitat bilförmedlingen många gånger när vi har sålt bilar, och de är väldigt seriösa! De gör alltid an noggrann genomgång av fordonen. Hittar de något som behöver repareras, berättar de det för säljaren, vilket betyder att de aldrig säljer ett fordon med fel, och det är kanske den främsta anledningen till att de är så populära som de är?

Jesper F
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Smidigt upplägg, besvärsfritt koncept + trevligt bemötande! När väl affären är klar förs likviden över snabbt.

Linda G
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Fantastiskt trevlig personal och väldigt serviceinriktad! Kommer helt klart komma tillbaka :)

Cecilia L
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Sålde en mopedbil via Bilförmedlingen och är otroligt nöjd. De gjorde en kontroll av skick på mopedbilen och skötte all kontakt med köparen. Rekommenderar verkligen tjänsten!

Jimmy E
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Hur bra som helst, smidigt och allt i sin ordning . Trevlig säljare Mkt seriöst från början till leverans Rekommenderas verkligen

Andreas R
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Kunnigt och proffsigt bemötande när jag sålde min förmånsbil. Kommer anlita dem igen vid nästa affär.

Stefano G
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Sålde bilen med hjälp av Bilförmedlingen Stockholm. Mycket smidigt och allt gick som planerat. Rekommenderas starkt!

Tomas W
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Vi har både köpt & sålt bilar hos er. Vi har haft flertal bilar genom åren, vi tycker detta företag är absolut det bäst. Kändes jätte tryggt! Väldigt trevliga, duktiga och tillmötesgående. Jag rekommenderar detta företag. Mvh Tomas/Kate

Robert S
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Seriösa och trevliga. Gjort 4 affärer innan och det kommer bli fler.

Sven B
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Bra att ha och göra med funkar perfekt 👍 Tredje gången som dom hjäper mej att sälja 😃

Salar Salem S

Mycket trevlig bemötande Köpte Porsche 997 turbo S

Kristofer F
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Fantastiskt bra service, väldigt smidig, snabb och enkel försäljning till ett bra pris. Stort tack!

Anders Gustav O
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

De var trevliga och proffsiga! Gav en realistisk bild av vad vi borde sätta för pris på min Audi. Pengarna kom snabbt in på kontot när de sålde den!

Marjorie A
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Grymt bra bemötande och bra service med en personal som är förstående och jordnära

VärmeKompaniet
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Jag har anlitat Bilförmedlingen Stockholm vid flera tillfällen och alltid varit väldigt nöjd med deras sätt att arbeta. De håller en hög servicenivå och är seriösa, vilket ger trygghet.

Zsuzsanna B
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Väldigt enkelt, smidigt och bra på alla sätt. Bra marknadspris och de underlättade min vardag där de tog hand om allt från ax till limpa. Bra!

Bojan M
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Mycket bra service. Kan bara rekommendera Bilförmedlingen i Stockholm.

Ahilleas G

Fantastiskt bemötande. Tack !! // Acke

Mats D
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Bra och snabb försäljning! Kan rekommenderas.

Ola H

Utmärkt service! Bra info flöde. Trevlig kontakt

Bengt J
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Supertrevliga, tydliga och raka villkor vad som gäller, och bilen är såld, vad mer kan man begära, full pott!

David L
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Det var andra gången jag sålde en bil genom Bilförmedlingen Stockholm och liksom förra gången gick det snabbt och jag fick rimligt betalt. Dessutom är de trevliga. Den största fördelen är dock att slippa besväret med att sälja bilen själv och ta emot alla samtal från oseriösa personer som försöker med skambud. Den provision som jag fått betala kompenseras dessutom förmodligen av att jag får lite bättre betalt för bilen.

Ann-Sofie R
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Fantastiskt god och snabb service. Kan varmt rekommendera Bilförmedlingen till andra. Kommer absolut själv att anlita dem igen vid nästa förmedling av bil.

MEHDI T
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Efter en del dåliga upplevelser med andra bil återförsäljare hittade jag Bilförmedlingen. Jag hade kontakt med Sacha som fixat allt i en rekord tid, och levererat. Allt gick super smidigt. Professionell och trevlig attityd. Det kändes rätt och tryggt redan när jag lämnat bil nycklarna och samtliga dokument. Skulle göra affär med dem igen och rekommendera dem till andra.

Maria L
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Vänligt bemötande och snabb affär

Rene P
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Väldigt bra o trevligt bemötande. Jag har köpt bil där förut och blivit nöjd. Köpte en bil av kunnig och trevlig personal

Jonas D
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Vi har anlitat dom ett antal gånger genom åren för att sälja och att det sen 1999 fortsatt är samma ägare och samma service känns tryggt. Alltid rimliga värderingar så förväntningarna hamnar rätt och aldrig något krångel. Enkla smidiga affärer varje gång. Sen att man alltid får vettiga råd och att dom går igenom bilen innan den läggs ut samt löser alla eventuella småfix som kan vara på en begagnad bil gör bara saken ännu bättre. Vi har även köpt bil genom dom och det kändes lika tryggt. Provkörde ett par alternativ och valde den ena. Rekommenderas

Rickard
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Snabb och proffsig service. Kändes tryggt att lämna bilen till försäljning här.

Sven L
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Blev mycket proffsig bemött. Bilförmedlingen har verkligen bra koll på marknaden och aktuella priser. Snabb hantering och försäljning av min firmabil. Jag behövde inte göra någonting själv. De löste allt med service, rekonditionering, etc och sålde bilen på bara några dagar till ett betydligt bättre pris än andra bilförsäljningsfirmor indikerade. Pengarna inne på firman dagen efter försäljningen. Kan verkligen varmt rekommendera dem.

Joakim P
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Har sålt många bilar med hjälp av grabbarna i Stockholm och det har alltid funkat kanon

Kajsa D
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Superproffsigt bemötande, känns tryggt att köpa bil där!

Krister C
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Trevligt bemötande och stor kunnighet av både Sacha och Lukas vid köp av en Tesla .

Inga K
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Jag blev trevligt bemött. Min bil såldes inom ca en månad. Bra råd och gott omdöme vid försäljningen. Kan verkligen rekommendera Bilförmedlingen i Stockholm.

Josephine
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Trevlig, smidig och snabb service vid försäljningen av min bil. Kommer definitivt anlita Bilförmedlingen igen.

Michel C
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Jätte smidig hantering med hämtning och försäljning av företagets bil. Det kanske inte gick så snabbt som jag trodde det skulle men givet dom allmänna omständigheterna så tycker jag att vi gick i mål inom en acceptabel nivå. // Michel

Anna-Karin W
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Ett mycket trevligt, bra och smidigt bemötande från Bilförmedlingen. Allt krångligt och jobbigt med en bilförsäljning slapp man nu. Det kostar självklart en provisionssumma men det var det värt! Återkommer gärna om det blir tillfälle.

Charlotta H
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Bra tillgänglighet Snabb respons Smidiga att samarbeta med Professionella Vänliga Okomplicerade Väl förberedda / erfarna

Hg B
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Proffsigt från första början till avslutade affär

Mats H
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Saklig, informativ och vänlig.

Ola R
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Sålde min Mini Clubman. Professionellt bemötande. Rimliga avgifter. Värdering som var rimlig och funkade. Tog lite tid men det kanske berodde på julhelgerna.

Björn B
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Snabbt, smidigt och bra service. Tog hand om allt. Helt perfekt. Kan verkligen rekommendera. Tack Jonas! Björn B/Gullmarsplans Trafikskola (JB Sweden AB)

Tomas N
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Supertrevligt bemötande av chefen! Snabb och trevlig bilaffär! Kan verkligen rekommenderas!

Villy P
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Mycket trevligt och kompetent bemötande övdr hela linjen från första kontakt till avslut när jag köpte en Lexus RX 300 i bra skick till ert anständigt pris. Tack Sacha!

Robert S
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Hög servicegrad samt engagemang i affären Rekommenderar de starkt

Hannah R
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Sålde bil via Sacha, väldigt trevligt och proffsigt bemötande! Allt gick smidigt, snabb utbetalning vid avslutad affär. Supernöjd!

Lars R
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

En smidig och trygg bilaffär med professionellt och trevligt bemötande av personal som vet vad bra service är. Rekommenderar starkt Bilförmedlingen Stockholm vid din nästa bilaffär.

Niklas R
Escribió sobre Bilförmedlingen Stockholm

Mycket professionellt och serviceinriktat bemötande. Personligt, trevligt och en smidig affär.