Billbäcks Plantskola

2.8

5 omdömen om Billbäcks Plantskola

Christer S
Skrev om Billbäcks Plantskola AB

Trevlig personal, men gillar inte att skjutvapen i odlingatrna var hamnar gevärskulorna när alla djur inne på odlingarna beskjuts eller missas, det är ett tättbebyggt område,Vad har haren med ett öra råkat ut för??

Gunnel K

Julia J
Skrev om Billbäcks Plantskola AB

Oerhört gemytlig personal med bred kunskap. Alltid nöjd när jag lämnar Billbäcks och kommer ofta åter. Vacker omgivning med visningsträdgård och brett sortiment. Värt en omväg och mellanskillnad i pris.

Julia S
Skrev om Billbäcks Plantskola AB

Hej! Jag har samma erfarenhet av Billbäcks då jag köpte varor som sedan reklamerades pga. dålig kvalitet. Istället för att få ett besked att de inte godkände reklamationen så var de otrevliga emot mig! Handla inte där!!!

Christoffer
Skrev om Billbäcks Plantskola AB

Billbäcks plantskola saknar fingertoppskänsla och är otroligt otrevliga! Jag har handlat av dem en gång och kommer aldrig mer sätta min fot på Claerens Jacobsen´s plantskola(Bilbäcks). Det var den 6/6 som jag och en vän var och skulle hämta ett magnolia träd som var bokat sedan lång tid tillbaka. Vi parkerade bil och släp utanför och gick in för att hämta vår beställning. Det börjar med att vi blir runt skickade till olika personer i personalen för att sedan få veta att vi ska gå till kassan för att hämta trädet. Väl...