Biltema Veddesta

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Biltema Veddesta

• 2020-04-25

ROGER P skrev om Biltema Veddesta
    Var i dag på Biltema i Veddesta, testade deras drive in där man bokar på nätet och de kommer ut med varorna till bilen, låter bra men helt kass service som inte fungerar. Skulle vara klar ca kl 11, de började packa min order 9:17. Jag var på plats 10:50, i god tid för att jag behövde varorna. När klockan hade blivit 11.40 och jag inte hört något så ringde jag dem och efter lång väntan svarar de, satt och väntade länge för att få besked på min order. Jag blev utlovad att det skulle ta max 10 minuter, efter ytterligare 30 minuter så försöker jag ringa dem igen, inget svar, men efter ytterligare 10 minuter så får jag ett mail att packningen är klar. Varorna levereras, håll i er, de hade glömt en del av utrustningen men tagit betat för allt vilket jag upptäckte, de skulle hämta det som saknades. Ny väntetid, efter kanske 10 min ytterligare kommer de ut och meddelar att en artikel inte finns så jag måste gå in till kundtjänst för att få en kredit. Väl inne hos kundtjänst så får jag själ gå in i butiken och byta utrustning. Summering; Nästan två timmar försent och ändå var tvingad att gå in i butiken, inte tal om en ursäkt för allt strul. Biltema gör själ för ryktet "Biltema är skit" jag trodde de var bättre. Läs mer
  • Reco tipsar!
    AutoStable - Motoroptimering.se
    4.5 / 5 i betyg — 485 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Efter att optimerat 4 st vw passat alltrack td -2014 med ett fullgott resultat med mera kraft och vrid och mindre bränsleåtgång ca 15 %. Vi"
    Rs Produkter A
  • 2019-09-17

Mazen H skrev om Biltema Veddesta
    Ersättningsanspråk?! Sök inte Ersättningsanspråk lämna tillbaka produkten. Köp inte produkter som ska monteras. tänk på om du lägger tid och extra personal kostnad sen måste lägga tid för avmontering som extra kostnad sen om du ansöker Ersättningsanspråk tar lång tid tillslut säger två månader efter får du besked (Tyvärr så kommer vi inte att göra en ersättning på dina kostnader) köp inte slipper alla dessa problem. Läs mer
  • 2018-09-20

Nils H skrev om Biltema Veddesta
    Bra och fin Biltemabutik. Här finns allt. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Min Bil Bromma
    4.4 / 5 i betyg — 1521 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips"

Bästa Reservdelsförsäljarna nära Biltema Veddesta:

Motordepån (196m)
Tim P Tim P tycker:
“Jag har vänt mig till Motordep...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte