Alla kategorier Luftvärmepump Halland Halmstad Mitsubishi Electric Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric

Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric

Tönnersjö Norra Dammvallen 751, 305 97 Eldsberga — Visa karta

Välkommen till oss på Birger Bäkmark VVS-projektering i Halmstad!

Vi har bred kompetens inom VVS och idag har vi fyra rörmontörer och en kyltekniker hos oss som utför installation, service, reparation samt entreprenaduppdrag åt både privatpersoner och företag.

I vår butik i Eldsberga kan du se de olika uppvärmningslösningar som finns och få hjälp av vår kunniga personal. Målet är att du ska hitta en energibesparande och miljövänlig värmepump som passar just din fastighet och dina behov. Vi har ett utbud av hög kvalitet och på våra värmepumpar från Mitsubishi Electric får du 5 års garanti för service och reparation.

Läs vad 46 kunder tycker om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric

• Rosa P skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Snabb o bra service. Trevlig personal med stor servicekänsla. Mer än nöjda. Läs mer
  • skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Snabbt,smidigt och korrekt utfört,högsta betyg. Läs mer
  • Arvid S skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Enastående service!!
    Bytte varmvattenberedare på en dag på ett proffsigt sätt och till ett bra pris.
    Rekommenderas fullt ut!! Läs mer
  • Ulf A skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Enkelt och snabbt! Mycket nöjd! Läs mer
  • Bo S skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Luftvärmepump
    Allt var superbra Läs mer
  • Tommy S skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    mycket enkelt och smidiga att ha att göra med,snabb och bra installation av luft-luft värmepump, så det kommer att komma fler uppdrag Läs mer
  • Björn S skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Väl bemötande vid första kontakten. Sämre när jag hade berättigad anm. mot fakturan. Jobbet väl utfört. Anm. Ta alltid en skriftlig överenskommelse I mitt fall beräknades jobbet ta en förmiddag. När fakturan kom var det 2 man som jobbat en heldag alltså 16 tim. Kolla fakturan noga , genom slarv vid ifyllandet av datorprogram. Höll det på kosta mig ca 1600kr för mycket om jag inte påtalat det Läs mer
    2018-01-05 Birger Bäkmark Vvsprojektering AB svarar Björn S
    Med fullt av vatten under huset som fick pumpas bort. Så var arbetsplatsen som en sjunkande ubåt Vilket inte var med i planeringen .
    Vi kan bara beklaga att vi råkat välja st i stället för meter vi har nu ändrat rutiner för att felet inte ska uppkomma mer.
    vh
    Birger Bäkmark
  • Annica J skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Bra bemötande. Bra att de tog med vedpannan så vi slapp åka till tippen. Läs mer
  • Lars Börje H skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Vi är väldigt nöjda med den tid som vi haft produkten och hoppas fortsättningen blir bra. Läs mer
  • Roger J skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Fick ringa 2ggr för att boka in dom, hade nog glömt bort att jag ringt första gången. Sen fixade dom allt hur bra som helst. Mycket nöjd med arbetet och bemötandet av montörerna. Läs mer
  • Lars T skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Fick en Mitsubishi-värmepump installerad för några månader sen. Från beställning till installation tog det bara 2v., trevlig tekniker som var både snabb och noggrann. Inga extra kostnader eller tjafs om längd på rör eller betongvägg. Mycket nöjd, rekommenderas. Läs mer
  • Gunnar H skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Luftvärmepump. Bra och snygg installation, bra pris och mkt serviceminded installatör. Läs mer
  • Matilda B skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Snabb och bra service. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Bengt N skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Som en vän i nöden. Hade problem med vcstolens golvanslutning. De kom så snart de kunde,löste problemet på ett smart och ordentligt sätt. Städade efter sig och gav ett positivt intryck. Helt ok debitering. Läs mer
  • Ilona R skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Jag har köpt en värmepump med installation. Bemötandet var trevligt och proffsigt. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Thore L skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Har blivit väl bemöt och ställt upp när det varit ngt problem. Har kunnigt servicepersonal. Allt ok Läs mer
  • Michael B skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Servicekontroll av min luft/vattenvärmepump.
    Tydliga med pris och utför professionellt arbete. Kanonbra firma att ha att göra med. Läs mer
  • Olof N skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Pumpen fungerar bra men på grund av upphängningen är det för mycket stim hud Olof norrlöw Läs mer
  • Per L skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Professionellt bemötande.
    Hade beställt en Panasonic värmepump och service av en äldre värmepump.
    De kom på utsatt tid. Skräpade inte ner. Svarade på ens frågor. Förklarade hur den nya maskinen funkar.
    Bara positivt. Läs mer
  • Oscar J skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Byte av färskvattenledning.
    Utmärkt bemötande, snabb service och reparation. Läs mer
  • Elvis H skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Hej ... köpte en värmepump med installation ..
    Redan från första samtalet var dom proffsiga och sakkunniga .... fick den hjälp och info jag behövde ....
    Proffsigt bemötande vid installation också ...
    Kan mycket väl rekommendera ... Läs mer
  • Stefan B skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Allt var bra bortsett från att priset på fakturan inte stämde. Helt plötsligt fanns det rotavdrag som ingen nämnde i förväg. Läs mer
  • Peter W skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Hej

Mycket bra service och pris på våran
    Värmepump.

Välkommen åter.

Hälsa. Peter wallin båstad Läs mer
  • Freddy J skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    ++++++++++=++++++=+=++++++++++++++++++++=+++++++++++++++ Läs mer
  • Morgan H
    Morgan H skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Birger o hans mannar gav från start ett gediget intryck. Gav oss helt klara uppgifter om kostnader och tid för arbete.
    Allt genonfördes enligt plan. Vi fick och har efter inatallation fått 100% support och uppställning.
    Vi rek utan tvekan alla våra bekanter att anlita Birger och hans företag

Morgan och Maria Hjalmarsson Läs mer
  • Elisabet J skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Jag är mycket nöjd med hjälpen jag fått.
    Väldigt snabb hjälp och mycket vänligt bemötande.
    Återkommer i fortsättningen när jag behöver hjälp med Vvs och min pelletpanna.

M.v.h.
    Elisabeth Jansson Läs mer
  • Robert C skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Mycket bra bemötande och är tillmötesgående. Ställer upp och ordnar vid strul samt har bra kund- och materialservice. Detta gäller luft- vattenpump Läs mer
  • Suzanna S skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Jag är ny kund, när jag ringde o behövde hjälp var ni väldigt hjälpsamma o fick snabbt hjälp som jag var mycket tacksam över, vår varmberedare läckte, o andra gången behövdes nya toan kopplas in o även då fick jag hjälp samma dag, det kallar jag service, tack Läs mer
  • Mange L skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Blev väldigt nöjd med både bemötandet och jobbet. Dom kopplade in ett tryckkärl till min vedpanna och det blev över förväntan. Läs mer
  • Sven-ove J skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Från första kontakt med pris på en elpanna och till utfört arbete, vill jag ge högsta betyg!
    Mycket duktiga montörer.
    MVH Sven-Ove Jacobson. Läs mer
  • Håkan A skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Kan rekommenderas! Jag visste att jag ville ha en Mitsubishi Hero pga utseende och wifi, men var ändå lite osäker på formgivningen och buller. Birger Bäkmark VVS-projektering har ett showroom i Eldsberga, där de flesta Mitsubishi Electric-modellerna är monterade. Som förstagångsköpare var det intressant att inte bara se, men också höra värmepumparna i drift.
    Montören Christian Stensson skötte både beställning och montering på ett förträffligt sätt. Vid monteringen valde han inte den enklaste och snabbaste lösningen, men en mycket elegant osynlig ledningsdragning inne i väggen. En mycket sympatisk och duktig montör, som VVS-projektering kan vara stolt över att ha anställd. Läs mer
  • Robert V skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Bra bemötande och trevlig service.
    Rekommenderas starkt .
    // Robert Läs mer
  • Magnus Ö skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Bra och snabb service. Lätta att få kontakt med. Läs mer
  • Eddie C skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Köpte en luft-luft till sommarstugan. Ringde och bestälde, kom i tid med en elektriker. Snabb och perfekt installation. Inga problem efter det. Bra pris!
    Mycket nöjd. Kommer att anlitas om byte i vår villa. Läs mer
  • Sofia K skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Rinde och fick hjälp samma dag. Blev dock förvånad över att det kom 2 personer varav den ena arbetade och den andra bara såg på. Trodde det var någon form av lärling/praktikant, så tyckte det var riktigt dåligt när fakturan kom och det visade sig att vi skulle betala för två personers arbete!! De löste heller inte problemet utan det återko efter två dagar. Helt bortkastat att anlita er, kommer inte göra det igen. Läs mer
    2017-12-22 Birger Bäkmark Vvsprojektering AB svarar Sofia K
    Hej det hade varit önskvärt att få rätta till eventuella fel och brister. Lättaste sättet är att ringa mig för jag låter aldrig något vara fel utan gör allt för att saker ska fungera. Vh Birger Bäkmark
  • Rune P skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Ett vänligt och proffsigt bemötande.vi är mycket nöjda.

God Jul önskar Boel och Rune Persson Läs mer
  • Tony H skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Satte in luft vatten värme, det blev bra, satte även en termostat för att styra värmen, den har aldrig fungerat, hade en service nyligen ,då säger Bäckmarks kille att den är ju inte inkopplad? Birger har varit här tidigare själv, har ringt flera gånger men inget händer, serviskillen skulle kolla upp det o höra av sig, men det är 3 månader sen o ingen har hört av sig! Läs mer
  • Heidemarie G skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Hej,
    Initialt fann jag företagets annons på Blocket. Kontaktade säljaren, ångrade sedan själv valt tidpunkt för installation i vintras och kontaktade honom ånyo denna höst.
    Under tiden frälste jag även en god vän att beställa en Mitsubishi Luft/Luftvärmepump. Jag ägde 2 st luftpumpar av detta fabrikat innan i olika fastigheter och var mycket nöjd med effekten, smidig skötsel och därtill ljudlösheten!
    - Säljaren valde ut de mest lämpade produkterna för var och ens fastighet, kom på utsatt installationsdatum och installerade våra pumpar på samma dag med van hand och blixtens hastighet.
    Fakturan kom med rotavdrag.
    Vännen är lyrisk och båda jättenöjda.
    Tack för korrekt och effektiv handling på alla plan. Heidi Göransson Läs mer
  • Jarl I skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Bra service snabb leverans trevligt bemätande Läs mer
  • Sten F skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Allt funkade mycket bra. Vi är nöjda. God Jul och Gott Nytt År! Läs mer
  • Carl Johan J skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Skit bra skit bra skit bra skit bra skit bra skit 💩 bra Läs mer
  • Victoria K skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Snabb å bra installation av min nya vedpanna och tankar,trevligt bemötande,å ett bra pris.
    Men den har aldrig riktigt fungerat som den skall tyvärr.tror tyvärr inte att de kunde sitt jobb ordentligt👎 Läs mer
    2017-03-23 Birger Bäkmark Vvsprojektering AB svarar Victoria K
    Bara Ring 0708-211569 vh Birger Bäkmark
  • Jo`s Tak Ab skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Bra service och trevligt bemötande, dom höll vad dom lovade och priset var bättre än andra lokala firmor. Hel nöjd från början till slut/ Johnny i snöstorp Läs mer
  • Göran K skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Bra och snabb service. Bra utfört arbete. Läs mer
  • Ann-charlotte B skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Allt bra från planering till installation. Läs mer
  • Kaj P skrev om Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    Alltid god service. Välgjorda arbeten. Läs mer