Alla kategorier Tapeter Stockholms län Stockholm Kungsholmen Björklund & Wingqvist

Björklund & Wingqvist

Kungsholmstorg 10, 112 21 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Stockholm och nordens största webbshop för tapeter, färg, fototapeter, designtapeter, barntapeter och heminredning. I vår nya webbshop har vi valt ut några av våra favoriter och uppdaterar ständigt med nya tapeter, bårder och stick

Läs vad 3 kunder tycker om Björklund & Wingqvist

• Hans
    Hans skrev om Björklund & Wingqvist
    Björklund & Wingqvist offererade målning och tapetsering av två rum på totalt 40 kvm. B&W begärde 107 tkr för arbetet vilket var orimligt högt. Begärde istället pris från en seriös målare, medlem i Svenska Målareförbundet, där arbetet kostade 37 tkr. Givetvis anlitade jag den seriösa målaren som utförde exakt samma arbete till en tredjedel av kostnaden. Fick även tapeter till ett pris som var 15 % lägre än B&W:s nettopriser. Riktigt uselt av B&W.
  • Carl-Fredrik W
    Carl-Fredrik W skrev om Björklund & Wingqvist
    Kan inte annat än hålla med Emma-Lisa här. Ska det fräschas upp på väggarna hemma ja då är det här ett Mecka. Bra sortiment i kombination med kunnig och hjälpsam personal. Att de har en i mitt tycke informativ hemsida samt möjligheten till inredningshjälp är ju självklart ett plus. Här kan både arkitekter och vilsna amatörer känna sig hemma.
  • Emma-Lisa R
    Emma-Lisa R skrev om Björklund & Wingqvist
    Dags att tapetsera om hemma och känner dig lite vilse i pannkakan? Är du less på att kolla igenom tusentals tapetsajter på Internet utan att få någon riktig känsla för hur tapeten ser ut och hur den känns under dina fingrar? Då är det på tiden att du tar dig till en butik som har allt vad man kan önska sig i tapetväg. Björklund & Wingqvist har ett brett sortiment av alla olika tapeter. Här hittar du strikta och snygga 50-talstapeter och flummigt blommiga 70-tals tapeter. Har du hakat på trenden om att skaffa dig en fondvägg, ja då är det hit du ska gå. Förutom en enorm mängd tapeter kan butiken erbjuda proffsig hjälp och bra tips och råd.

Om du trots detta utbud fortfarande känner dig osäker och tveksam kan du boka in en rådgivare som kommer hem till dig och under en timme går igenom tänkbara tapeter/färger för just ditt hem. Kostar ca 500 kr/timmen.

Kungsholmstorg 10, 112 21 Stockholm