Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Björn Axén

Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Björn Axén

• Anders B
    Anders B skrev om Björn Axén
    Bra jobb men ganska dyrt. Hade priset varit lite lägre hade jag nog gett ett maxbetyg. Klippte mig när jag skulle på fest men stylingen hann de göra med vax utan att jag hann säga att jag föredrog spray. Well well. Blev bra ändå
  • Anna N
    Anna N skrev om Björn Axén
    Var på salongen i Åhlénshuset för att klippa och slinga håret. När jag bokade tiden berättade jag att jag har tjockt hår, och ville ha allt slingat, hon satte upp extra tid för det.
    På hemsidan stod det att min behandling kostade från 1680, vilket jag var förberedd på.
    Väl på plats poängterar jag att jag vill ha hela håret slingat, även sidorna då jag ofta har håret i svans.
    Går därifrån 1680 kr fattigare och med några slingor uppe på huvudet och inga på sidorna. Hade gärna betalat lite till för att få det jag beställde.... men det blev jag aldrig erbjuden.
    Oengagerat och tråkigt ställe!
  • Carin H
    Carin H skrev om Björn Axén
    Molly som jag klippte mig hos var väldigt trevlig, dock hade jag väntat mig mer av en såpass dyr salong. Själva klippningen blev bra, men jag tycker inte den var värd de 650 kronor som den kostade. Jag passade på att klippa mig när jag skulle på fest på kvällen, men stylingen på mitt hår var dels väldigt konstig (gör inte lockar i mitt hår utan att fråga tack) och släppte dessutom efter nån timme. Det slutade med att jag fick styla om det själv hemma.
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Björn Axén
    Här har jag klippt mig hos en Hairdresser och en Trainee.

Hairdresser'n tog 1 timme 30 minuter på sig drygt, sa emot om hur jag ville ha håret klippt mycket men gav sig till slut. Men resultatet blev nästan inget att jag klippte mig igen efter bara 2 veckor. Dyrt va det!

Trainee'n var bara hemsk, det blev så ojämnt och asymmetriskt att jag skämdes och mådde dåligt. Jag ville klippa mig 1 cm, hon visade sedan att hon bara hade klippt 1 mm??? Hallå där mattegeni! Långa hårtussar här o där, vad ska jag med det till? Den dära Trainee'n borde gå tillbaka till skolbänken en lång tid innan hon borde få praktisera.

Klarabergsgatan 50, 111 21 Stockholm