Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Black Eye Media AB

Black Eye Media AB

Fatburs Kvarngata 17, 118 64 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Black Eye Media AB

• Hans M skrev om Black Eye Media AB
    Ett mångfacetterat enmansbolag med många tjänster, bl a kurser i Wordpress (WP) vilket är det jag endast skriver om.
    En allt för stor del av lärandet lades på hur man laddar ner WP vilket inte bara är svårt och krångligt utan helt onödigt då flesta webbhotell har "oneklick-installer", minst en halvdag på lades på detta och då blev kursen för dyr som innan var i hygglig prisklass. All dokumentation, i princip handlade om detta som vi fick på fil. Nästan ingen om själva hanteringen om hur man bygger sida eller hantering av den. Så bara tillbaka till youtube och lära sig. Läraren, tillika ägare av Black Media var pedagogisk och hade okey tålamod. Att han tuggade hysteriskt nikotintuggomi, pratade en hel del med en elev (vän) om problem som låg långt utanför kursens innehåll var störande moment. Även svarshanteringen på mailen var irriterande. Dels skrev han att det var på väg att bli fullt, boka nu vilket inte stämde när jag kom till kursen. Att man sen om företagare inte bekräftar en kund med ett "tack för att du bokat kursen som kostar nästan 5000 kr (inkl moms) är ett generalfel som jag inte att brytt mig om ifall det övriga hade varit bra. Ingen uppföljning har gjorts men under kursen nämnde läraren webbhotellet Loopia så mkt att jag misstänker att han får betalt av dem för rekommendationer. Tyvärr finns det fler tråkiga saker att skriva men för att avsluta lite bra så var miljön, lokalerna, frukosten och eftermiddags fika i mkt hög klass. Black M hyr in sig där. Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm: