Black Eye Media AB

4.4 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Black Eye Media AB

• 2019-05-29

Astrid evelina R skrev om Black Eye Media AB
    Har under våren gått tre nybörjarkurser hos Black Eye Media. Photoshop, Premiere Pro och InDesign. Efter alla kurser har jag gått därifrån och kunnat använda programmen. Jag har fått tillräkligt med kunskap för att kunna utforska på egen hand och börja producera innehåll som ska publiceras på hemsidor, sociala mediekonton etc.
    Upplägget är väldigt pedagogiskt och genom att fokusera på några få verktyg i varje program, de som ger störst effekt, så kommer man långt på en två-dagars kurs. Tempot är bra, man lär sig, repeterar gör uppgifter, går vidare och bygger på. Jag kan verkligen rekomendera Black Eye Media till både nybörjare och de som behöver friska upp sina kunskaper. Läs mer
  • 2019-03-20

Rewan K skrev om Black Eye Media AB
    Tog en kurs i Wordpress hos Black Eye Media som var väldigt lärorikt, upplägget på kursen var bra och enkelt att förstå hur WordPress fungerar. Perfekt kurs för mig då jag fick lära mig en hel del. Kursledare var Duktig och kunnig, tipsar varmt andra att gå kursen. Läs mer
  • 2019-03-17

Vian F skrev om Black Eye Media AB
    Gick en kurs i Photoshop under febrauri månad som var lärorikt och extremt givande. Väldigt nöjd. Rekommenderas starkt!! Tack till kursledaren. Läs mer
  • 2019-03-16

Nathalie Nahaieh N skrev om Black Eye Media AB
    Gick nyss en Wordpresskurs (I Januari) för Black Eye Media AB, som var otroligt bra, matnyttig och väldigt omfattande. Vi gick igen hela wordpress admin, många plugins och pratade även sök motor optimering (vilket var en av anledningarna till jag var där). Jag var total nybörjare och kursen var kanske lite väl teknisk. Jag gillar mera att designa och skapa, och det var därför kul att vi mot slutet av kursen fick göra just det. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-05-02

Hans M skrev om Black Eye Media AB
    Ett mångfacetterat enmansbolag med många tjänster, bl a kurser i Wordpress (WP) vilket är det jag endast skriver om.
    En allt för stor del av lärandet lades på hur man laddar ner WP vilket inte bara är svårt och krångligt utan helt onödigt då flesta webbhotell har "oneklick-installer", minst en halvdag på lades på detta och då blev kursen för dyr som innan var i hygglig prisklass. All dokumentation, i princip handlade om detta som vi fick på fil. Nästan ingen om själva hanteringen om hur man bygger sida eller hantering av den. Så bara tillbaka till youtube och lära sig. Läraren, tillika ägare av Black Media var pedagogisk och hade okey tålamod. Att han tuggade hysteriskt nikotintuggomi, pratade en hel del med en elev (vän) om problem som låg långt utanför kursens innehåll var störande moment. Även svarshanteringen på mailen var irriterande. Dels skrev han att det var på väg att bli fullt, boka nu vilket inte stämde när jag kom till kursen. Att man sen om företagare inte bekräftar en kund med ett "tack för att du bokat kursen som kostar nästan 5000 kr (inkl moms) är ett generalfel som jag inte att brytt mig om ifall det övriga hade varit bra. Ingen uppföljning har gjorts men under kursen nämnde läraren webbhotellet Loopia så mkt att jag misstänker att han får betalt av dem för rekommendationer. Tyvärr finns det fler tråkiga saker att skriva men för att avsluta lite bra så var miljön, lokalerna, frukosten och eftermiddags fika i mkt hög klass. Black M hyr in sig där. Läs mer

Bästa Mediabyråerna nära Black Eye Media AB:

Xternmedia AB (3.2km)
Sofia H Sofia H tycker:
“Lätta att jobba med. Anpassar ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte