Alla kategorier Sängar Skåne Ängelholm Blomsterbergs Sängar Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Blomsterbergs sängar i Ängelholm

Midgårdsgatan 11, 262 71 Ängelholm — Visa karta

Välkommen till Blomsterbergs Sängar i Ängelholm! Sedan 1926 har vi fått människor att sova bättre.

Du är alltid välkommen att boka tid med någon av våra sängexperter för en sängprovning. Då får du dessutom en sängrabbat på alla sängar värda över 12.00 kronor.
Vi säljer endast skandinaviska sängar och några av de märken vi säljer är Finlayson, Hästens, Stjärnbädden, Zebra Collection, Mille Notti m.m.

Sov inte på saken, kom in till oss redan idag och skaffa din nya drömsäng. Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 69 kunder tycker om Blomsterbergs sängar i Ängelholm

• Gunnel J skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Carpe Duem säng. Bra säljare. Bra killar som levererade och monterade sängen.
    Sängen är skön. 👍🏻 Läs mer
  • Elena N skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Bra service, fick hjälp med rådgivning och är nöjda med helheten Läs mer
  • Bertil H skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Vi köpte en kontinental säng efter en gedigen utprovning med en ambitiös säljare. Killarna som levererade sängen var rejäla och trevliga och tog med sig de gamla sängarna. Vi är med andra ord helt nöjda! Vi sover väldigt bra i våra nya sängar! Läs mer
  • Lars-inge C skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Bra service och kunniga bra bemöttade Läs mer
  • Ulla O skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Trevligt bemötande i butik leverans som överenskommet trevliga killar som installerade och tog bort det gamla. Läs mer
  • Lars S skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Jag köpte en Hilding family plus och är fullt nöjd med allting Läs mer
  • Jan M skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Hej vi är i Frankrike och har ej hunnit att provligga våra sängar detta kommer att ske i december då vi är tillbaka i Mellbystrand . Vad gäller bemötandet då vi provade dem i Ängelholm var vi väldigt nöjda, trevlig personal . Läs mer
  • Anders J skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    2st Hilding-sängar, ställbara. Mycket väl bemötta av Patrik på firman i Ängelholm. Hade tänkt köpa 2 vanliga sängar men när vi provade de ställbara vad det ingen diskussion.
    Smörjning av motorlederna undertill blev snabbt tvunget. Det värsta tycker jag nog är den annorlunda lukten men den ska väl ge med sig med tiden. Sammanfattningsvis 9,5 poäng. Hälsningar Anders Läs mer
  • Annika S skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Beställde säng. Fick den hemlevererad, dem montera den och tog med sig emballaget med sig. Mycket nöjd med service och leverans. Läs mer
  • Eleni I skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpte en Jensen säng. Mycket bra bemötande av företaget. Mycket kunniga. Läs mer
  • Lars-inge C skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpte sängar bra bemötande och kunniga Läs mer
  • Sara N skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpte en säng för 1 1/2 månad sedan. Trevligt bemötande i affären. Lång leveranstid.
    Killarna som monterade var trevliga och affärsmässiga. Läs mer
  • Chatrina E skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpte en Continentalsäng. Mycket nöjd med bemötande i butiken och leverans av säng. Uppskattar fri hemkörning och att de tar den gamla sängen med sig.
    Rekommenderar Blomsterbergs i Ängelholm. Läs mer
  • Alice H
    Alice H skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpte säng,
    Mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående personal (Andreas )
    Bra leverans Läs mer
  • Ingrid Å skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Ställbar säng. Hade inga förväntningar var mest trött på att leta efter något som kändes bra. Blev omedelbart sedd av en mycket trevlig man som inte kändes som försäljare utan någon som ville dela med sig av sin kunskap. Han visade förklarade och visade nytt men pratade aldrig om köp kändes så skönt inget tvång bara hjälp. Det blev köp även min son som var med blev så positiv till mötet att han köpte säng någon vecka senare. Allt har fungerat med leverans. Härlig upplevelse. Läs mer
  • Robin M
    Robin M skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Blomsterbergs var den tredje ”sängbutiken” vi besökte och det var den första där vi kände att vi blev bemött av någon som faktiskt var intresserad av att sälja en säng. Väldigt kunnig personal som hjälpte oss att välja ut en säng som passade de önskemål vi hade. Dessutom snabb och smidig leverans. Jobbar själv inom handel och service och blir glad när jag äntligen möts av rätt man på rätt plats (i detta fallet Patrik i Ängelholm). Läs mer
  • Bernt N skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpte Hästens sängar.
    Professionellt o vänligt bemötande och och kunskap om produkten.
    Leveransen: Kunnig, vänlig och aktsam personal levererade sängarna avemballerade och monterade på anvisad plats! Läs mer
  • Pontus L skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Patrik var fantastiskt kunnig och trevlig och gav utmärkt service! Finns inget mer att önska, utmärkt! 11/10 Läs mer
  • Tomas R skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Jag blev positivt och proffsigt bemött. Beställde dubbelsäng som sedan lev på ett bra sätt. Helt nöjd Läs mer
  • Katarina L skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpt en contenetalsäng.
    Blev bemött väldigt bra och proffsigt.
    Motsvarade förväntningarna.
    Mkt bra service och proffsig hjälp. Läs mer
  • Håkan A skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Säng , bra bemött . Bekväm . Bra . Läs mer
  • Axel J skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Bra service och hjälp i butiken Läs mer
  • Ulf T skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Mkt positivt bemötande i butiken.
    Leverans och montering fungerade bra.
    Inget att anmärka. Läs mer
  • Bernt N skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Professionellt bemötande vid köp av sängar.
    Leveransen utförd på bästa sätt. Läs mer
  • Göran P
    Göran P skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Bra service. Trevligt bemötande Läs mer
  • Hanna S skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpte en Jensen kontinentalsäng som är superskön! All personal har haft ett gott bemötande och sängen levererades hem till fjärde våningen utan hiss på ett ypperligt sätt utan extra kostnad Läs mer
  • Ulla O skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Vi har tittat på sängar p fler ställen Mio exempelvis men inte fått den hjälpen och inte något bra bemötande. Vi tyckte att utbudet var mycket bra och detta att den gamla sängen blev bortförd betydde mycket. Killarna som levererade var trevliga och kunde sin sak, allt var till belåtenhet.Tack.🐷❤️ Läs mer
  • Niklas S skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Mycket trevligt bemötande! Gav oss tid att fundera. Känner mig nöjd med affären. Köpte en Hästens Eala, mycket nöjd! Läs mer
  • Lena D
    Lena D skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    2 st resårsängar 90x200cm Hilding Anders
    Mycket trevligt bemött
    Hade inga förväntningar då vi bara inledningsvis titta
    Sammansättningsvis är vi mycket positiva gällande hela ”affären” från början till slut. Har rekommenderat Blomsterbergs till vänner och bekanta. Jättebra service. Tack! Läs mer
  • Anders L skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Kanon servie p alla sæt service fra statrt til mål Läs mer
  • Dave A skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Säng. Kanon bemötande både i butik och vid leverans. Första men inte sista köpet hos er.... Läs mer
  • Johan P skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Trevlig säljare med goda råd och fakta. Läs mer
  • Kjell E skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köp av Jensensängar med hjälp av säljare. Nöjda med sängen o den hjälp o information vi fick av säljaren. Återkommer gärna till butiken. Läs mer
  • Sara P skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Världens bästa service fick jag och min sambo när vi skulle investera i en ny säng. Kunnig och trevlig personal. Läs mer
  • Kristina P skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpte dubbelsäng, proffsigt bemötta, tog tid på sig .
    Leverans enl överenskommelse. Läs mer
  • Daniel C skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Bra bemötande, kunnig personal ! Läs mer
  • Thomas T skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Kunnig personal som lyssnade på våra behov utan att försöka sälja in det dyrare alternativet. Mycket nöjd Läs mer
  • Liselott N skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Beskriv vad du köpte för vara eller tjänst
    På vilket sätt blev du bemött av företaget
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till Läs mer
  • Henrik J skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Bra och snabb service rekomenderas. Läs mer
  • Isak T
    Isak T skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Sängar. Mycket bra bemötande i affären och god service av de som levererade sängarna. Läs mer
  • Pernilla S skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpte en Jensen säng. Blev trevlugt bemött och guck en smidig leverans inom beräknad tid Läs mer
  • Desireé V skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Jensen kontinentalsängar
    Positivt
    Kunniga och snabb leverans
    Kunnig personal både i butik och vid leverans och trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan A skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpt säng med hemleverans och bortforsling av gamla sängen. Nöjd med allt utom hemleveransen och bortforsling av gamla sängen då vi fick två stora skador på väggarna i samband med detta som vi ej blev informerad om utan själva upptäckte. Skadorna var så stora att man omöjligt kan ha missat när de skedde. Läs mer
    2018-09-11 Patrik svarar Johan A
    Hej Johan,

Har försökt få tag i dig men inte lyckats. Detta är något vi givetvis ska lösa åt dig på bästa sätt. Jag kommer fortsätta försöka kontakta dig gällande detta.

Skönt att du trots allt är nöjd!

Med Vänlig Hälsning
    Fungerade helt perfekt
    Rekomenderas Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Proffsigt bemötande i butik.
    Kvalitetsprodukter till bra pris.
    Tillmötesgående och kunniga säljare.
    Tydliga leveransbesked i samband med köp.
    Avisering av leverans samt montage och borttransport av bef säng får högsta betyg.
    Alla som haft kontakt med mig i sängköpet har varit vänliga, proffsiga, tillmötesgående och måna att värna om mig som kund.

Nu köper man inte säng så ofta. Men jag har redan bestämt mig att handla nästa på Blomsterbergs i ängelholm.

Högsta betyg rakt igenom Läs mer
  • Jonny G skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Köpte en Ekens Essens kontinentalsäng
    Mycket nöjd med proffsig rådgivning i butik, bra erbjudande och säker och proffsig leverans Läs mer
  • Rickard S skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    snabbleverans bra kundpersonal Läs mer
  • Iris S skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Löste ärendet på bästa sätt så vi fick sängarna med oss hem. Läs mer
  • Eymar G
    Eymar G skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Himmla bra och trevliga
    Värkligen snabba och professionella
    No 1 i sängar
    Kommar inte till att handla hos andra
    Topp karakter 5 stjärnor
    Tack så himmla mycket for os Läs mer
  • Anette E skrev om Blomsterbergs sängar i Ängelholm
    Sängar, Andreas var mycket kunnig och informerade på ett sätt som passade mig, kunde ha en bra dialog, han var inte påstridig utan informativ. Högsta betyg till honom. Kommer att handla fler gånger hos Blomsterbergs. Läs mer

Midgårdsgatan 11, 262 71 Ängelholm