Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Karlsgatan 12, 291 59 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Blomsterbergs Sängar i Kristianstad.

Är du trött på din gamla säng eller har allmänna besvär efter att ha sovit en natt i den. Då hjälper vi på Blomsterbergs Sängar dig att hitta rätt säng. Med hjälp av någon av våra sängexperter ser vi till att du får rätt säng på rätt peng!

Vårt sortiment består av enbart skandinaviska sängar och vi har kända märken som Ekens, Hästens, jensen, Zebra Collection, Finlayson och mycket mer. Vi säljer även sängtillbehör för dig som inte riktigt är redo att ge upp din gamla säng helt och hållet.

Välkommen in till oss på Karlsgatan 12 i Kristianstad.
Lör: 10:00-16:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 45 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

• 2019-05-09

Nurfeta K skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Hej
    Köpte sängen för ca 150000
    Som levererades inte i tid... i med att vi tömde rummet då fick vi en låne säng på den utsatta leverans sagen
    Vi skulle få även lakan etc levererat hem till oss som har kommit efter att vi har ringt och varit i butiken flera ggr
    Så vad ska man säga ... Läs mer
  • 2019-05-06

Anita S skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Kunnigt agerande från såväl säljare som leverantörer/montörer. Läs mer

Gerd N skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Vi köpte Diplomat ställbar dream har haft hård säng innan . Men övertalning skulle ja ha mjuk . Klara ej detta ryggvärk o sov dåligt.Fick byta till hård säng istället.Perfekt kan sova o mår bra .Ett fel bäddmadrassen glider iväg .Fick Bra Service Läs mer
  • Linda E

2019-05-05

Linda E skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Säng med sänggavel med hemleverans.
    Trevligt bemötande.
    Fungerade bra, nöjd! Läs mer

Hans L skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Mycket dåligt med tanke på att dem knappt visste vad dom hade sålt och att jag skälv fick informera om att varan fanns att köpa. Blev låvad ersättning med tanke på vad som hade hänt men har ej hört av någon därifrån sedan jag fick sista leveransen.
    Mvh Hans Lennartsson 0705227265 Läs mer

Sten H skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Nya madrasser till våra Jensen sängar.En trevlig affär där allt fungerade enligt förväntningarna. Läs mer
  • Fia E

2019-05-05

Fia E skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Mycket trevlig butik och personal med ett mycket bra och profosenellt bemötande!
    Väldigt nöjda efter vårt säng köp! 🌸😊 Läs mer

Marie P skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Jag köpte en dubbelsäng 180 cm bred. Jag köpte den till samma pris som de hade på Black Friday trots att det var ett par veckor tidigare.
    Jag kände efter ungefär 8 veckor att jag ville byta en medium madrass till en fast. Det tog många veckor innan butiken fick in en fast madrass, men när den väl kommit var det inga problem.
    Tack för hjälpen! Läs mer
  • 2019-05-04

Maria O skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Bäddmadrass Jensen
    Leverans tog flera veckor så som expedit beskrev.
    Mina förväntningar var en bra bäddmadrass utan grop vid rumpan!
    Hittills nöjd! Läs mer
  • 2019-05-04

Ann-louise E skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte en dubbelsäng. Blev väldigt bra bemött av personalen. Trevlig personal som levererade sängen. Kan varmt rekommendera Blomsterbergs Sängar i Kristianstad. Läs mer

Frida P skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Jag köpte mig en säng hos er när ni öppnade butiken i Kristianstad. Jag blev bemött av positiv personal som verkade va peppade för den ny öppnade butiken. Läs mer

Annelie O skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte en säng. Blev bra bemött av personalen i affären. Trevliga, kunniga. Nu väntar vi bara på ett svar på en anmärkning vi gjort ang.sängen. Läs mer

Kerstin N skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    2 st fristående motormanövrerade/via fjärrkontroll sängar.
    Utmärkt bra och bekväma.Vi har dock haft ett spänningsaggregat som gick sönder inom ca 14 dagar, men ett nytt skickades snabbt och vi bytte ut det själva. Sedan har det varit u.a. Läs mer

Patrick W skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Håller vad dom lovar på ett proffsigt sätt med ett naturligt kundbemötande. Läs mer

Elisabeth N skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Vi köpte 2 80cm Jensen sängar. Vi blev bra bemötta o hjälpta.
    Jag har väldiga problem med höfter o axlar. Tyvärr har jag ej lyckats få till det så jag kan ligga på sidan mer än max 5 minuter.
    På mässan mötte vi vår försäljare. Hon tyckte att jag skulle komma in o prova någon annan bäddmadrass.
    Det ska jag görs när tillfälle ges.
    Tack för empati o gott bemötande.
    Elisabeth Läs mer

Amer S skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte sängar. De var hjälpsamma, kunniga och trevliga!
    Vi är nöjda! Läs mer

Christina S skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte dubbelsäng o blev vänligt o bra bemött så allt blev en bra upplevelse Läs mer

Charles H skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Malin in the Kristianstad store provided us with excellent service! We love our new Hilding bed! Thank you! Läs mer
  • Ann-sofie B

2019-05-03

Ann-sofie B skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte/beställde en hästens säng 120*200 Marquis, BJ Bäddmadrass, Madrasskydd i quiltat bomull, spännlakan mm. Blev bemött bra inför köpet. Hade mycket stora förväntningar inför mitt inköp. Hade sparat pengar i många år för att kunna köpa en Hästens säng. Är mycket besviken på personal och väntan inför och under tiden innan min säng kom. Kommer inte att rekommendera Blomsterbergs sängar i Krstd. Med vänlig hälsning A-S Läs mer

Pär F skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Mycket positiv upplevelse! Kommer gärna tillbaka!!!!!!!! Läs mer

Albina K skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Bra frakt nen frakttoden tog längre tid än lovat Läs mer
  • Lars B

2019-05-03

Lars B skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Vi fick utmärkt hjälp att välja rätt säng och nu efter en månad i de nya sängarna så känns det perfekt. Läs mer

Eva L skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Att köpa en säng är förknippat med mycket vånda.
    Jag fick utmärkt hjälp både att välja och med leveransen. Läs mer

Sofie R skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte säng. Personalen var stressad och disträ så det gällde att man själv visste vad man ville ha och vad som passade. Läs mer

Benny S skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte Carpe säng. Allt perfekt från sälj till leverans. Mycket nöjd! Läs mer

Lena R skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Jensen dubbelsäng. Mycket blev fel. När vår vara inte anlänt försökte vi ta kontakt med butiken i Kristianstad via tfn, tfnsvarare och mail. Ingen tog kontakt med oss. Jag kontaktade då hk och via dom ringde ksdbutiken upp oss. Den gavel vi valt producerades inte längre. Vi fick nu välja vilken gavel vi ville utan kostnad. Bra hanterat efter många om och men. Ny order, sängarna levererades direkt men gaveln skulle ta 4-6 veckor. Efter 8 v ingen leverans, återigen problem med produktionen. VARFÖR kontaktade ingen oss!! Detta svaret fick jag med sms, gaveln är levererad för övrigt har det varit tyst. "Hej Lena. Vill inte ringa och störa om du är på arbete. I
    Vi har nu fått ett klartecken på att Jensen special tillverkar gaveln. Fick orderbekräftelse precis och den lämnar Jensens lager 27/3 och så fort den når vårt lager kommer vi och levererar och sätter den på plats till er. Vi beklagar väntan & när allt är på plats så löser vi något i form av kompensation till er givetvis. Kontaktar er så fort den kommit.

Med bästa hälsningar
    Butiksansvarig Blomsterbergs sängar " Läs mer

Ingela N skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Hästen ramsäng. Professionell hjälp o råd Läs mer
  • Alf J

2019-05-02

Alf J skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Jag köpte en Hästens Novaria för 87,500 kr kanon service av 2st Tjejer Monika å Malin, Tjejerna övertygade mig att köpa det bästa, jag är supernöjd med affären , xtra service till mig då Monika kom hem å bäddade min säng vid leveransen, har nu blivit bekant med Tjejerna å har fixat lite käk vid deras Event , Jag kan utan tvekan rekommendera, skall du köpa säng , köp på Blommsterbergs i Kristianstad fantastisk mottagande å Service Läs mer

Patrica P skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte en kontinealsäng.
    Vi hade planerat att köpa den billigare sängen när vi kom dit.
    Säljaren var mycket duktig och lyssnade på vad vårt behov var.
    Vi fick sedan prova många olika sängar och madrasser.
    Det resulterade i att vi valde en lite dyrare säng och det ångrar vi inte, den är mycket skön att sova i.
    Kan varmt rekommendera att köpa säng hos Blomsterbergs i Kristianstad. Läs mer

Kerstin O skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Vi har köpt en Carpe Diem dubbelsäng med hissfunktion.
    God komfort och vi är i stort nöjda. Läs mer
  • Jan A

2019-04-30

Jan A skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte en sänggavel som ni fixade hem.Allt fungerade bra. Trevlig kvinna i affären👍 Läs mer

Stig P skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte en Hilding säng av Christoffer Otrél, mkt trevlig o otroligt kunnig person! Sover nu gott! Läs mer

Annette N skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Vi köpte en kontinentalsäng. Vi fick mycket hjälp i affären och bemöttes på ett bra sätt. Ett stort beslut som vi aldrig ångrat. Vi har förbättrat vår sömn enormt och det är en underbar känsla varje gång man går och lägger sig. Läs mer

Ann-christine H skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte en dubbelsäng som är jättebra. Väldigt bra bemötande av den nya kvinnan. Däremot verkade mannen som skulle stötta den nya kvinnan inte lika tillmötesgående. Läs mer

Kurt S skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Perfekt mottagande allting var jätte bra
    Bra bemötande Läs mer
  • Gudrun I

2019-04-30

Gudrun I skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Dubbelsäng av hög kvalitet.
    Dessutom sänglinne.
    Personalen var trevliga och tillmötesgående.
    Allt var proffsigt från början till slut.
    Rekommenderas i allra högsta grad. Läs mer

Bengt J skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte dubbelsäng och sängbord, blev väl bemött av kunnig och trevlig personal. Är nöjd med sängarna, trevliga och duktiga killar som monterade sängarna, hoppas få glädje i många år av prudukterna.

Mvh. Bengt J 🙂 Läs mer

Roy S skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Köpte sängar höj och sänkbara mycket bra leverans och service trevligt bemötande i butiken mycket nöjd 😊 Läs mer

Anton D skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Bra service, bra pris, kvalitetssäng. Läs mer

Simon M skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Super bra service och bra leverans Läs mer
  • 2019-04-27

Ola S skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Det första besöket som var en från vår sida en allmän koll av sängmarknaden som några veckor senare resulterade att vi köpte två Ekens Essens. Vi valde att köpa hos Blomsterbergs Sängar var den kompetens och det goda kundbemötandet som butiksansvarige Malin Caarne gav oss vid val av nya sängar anpassade just för oss. Inte en natt har vi ångrat att vi valde just vårt inköp av sängar och det goda tipset av Daggkåpa bäddmadrasskydd i Er butik i Christianstad Läs mer

Anne P skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    En dubbelsäng. Snabb leverans o fick den inkopplad samt att killarna tog med den gamla sängen . Läs mer

Lill O skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Hej !
    Trevlig , hjälpsam o lättsam personal med gott om tid för mej.
    Säng ekens o nu sist påslakan 👍
    100 % 😎
    Mvh Lill Läs mer

Anders L skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Väldigt rörigt med leverans, fick olika datum och fel vid leveransen! Läs mer
  • Astrid O

2019-04-26

Astrid O skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad
    Tillmötesgående personal och stort utbud.
    Jag är jättenöjd. Läs mer

Karlsgatan 12, 291 59 Kristianstad