Alla kategorier Sängar Skåne Kävlinge Blomsterbergs Sängar Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge

Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge — Visa karta

Välkommen till Blomsterbergs Sängar i Löddeköping!

Historien om våra sängar tog sin början i Eslöv år 1926. Sedan dess har vi arbetat med stor passion och glädje i fokus för att leverera riktigt bra kvalitet och service till våra kunder. Vår butik hittar du på Marknadsvägen 12 där vi endast säljer skandinaviska sängar.

Vi har visionen om att göra varje kund hundra procent nöjd med sitt besök och sin nya säng. Kom förbi oss för att kolla in utbudet så berättar vi mer om våra fina produkter och hjälper dig hitta rätt!
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 393 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge

• 2019-04-24

Andres C skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Säng..mycket bra bemött av personal på
    Butiken .en bra upplevelser.. Läs mer
  • 2019-04-24

Charlotte N skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Var nöjd till att börja med. Sängen blev för mjuk efter 2år. Säljaren hade fel för sig om sängen. Nu har vi fått nya madrasser. Hoppas att detta blir rätt. Men bemötandet från er har varit bra o utan några problem mvh Charlotte Nilsson. Läs mer
  • Ying L

2019-04-24

Ying L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Väldig hjälpsamma personal, både i butik och vid leveransen. Håller det de har sagt, jag fick min säng i tid, och den är superskönt😍 Läs mer
  • 2019-04-23

Monica L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra och kunnig personal och trevliga. Väldigt hjälpsamma. Jag hade inga större förväntningar men fick hur mycket som helst av personalen av kunskap och hjälp. Jag rekommenderar dem gärna i Löddeköpinge. Tack Läs mer
  • 2019-04-23

Lennart J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Fantastiska sängar. Allt perfekt både i affären och leveransen.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Anna M

2019-04-23

Anna M skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Säljaren hade kunskap om olika sängar och ägna oss mycket tid även efter stängning. Vi hade en 1,5 årig dotter med men det var inga problem. Hemkörning och uppsättning gick utan problem och de hade med sig alla madrasskydd vi beställt. Sängarna kom efter några veckor men de behöll dem på lagret flera veckor för att vi skulle renovera rummet. Läs mer

Ingrid D skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Blev mkt bra bemöt känd inget köp tvång. Känndes lät att ställa frågor. Kändes som att han hade tid utan att jag kände mig ivägen. Läs mer

Ola J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Trevligt, snabbt och effektivt. Läs mer

Elin L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Mycket trevligt bemötande av kompetent personal! Vi köpte en säng som vi är mycket nöjda med! Det var dessutom snabb leverans! Läs mer

Olle P skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Hej!Ett trevligt bemötande av såväl butikspersonal som vidleverans.Jensensängen får högsta poäng på liggkomfort och sängreglering.Däremot Hildingsängen:utmärkt skön att ligga i ,medan sängjusteringslägen inte bra.mvh Olle Pålsson 0707790680 Återkoppla gärna Läs mer
    2019-04-22 Jenny Pernton svarar Olle P
    Hej Olle. Efter återkopplingen är vi båda överens om att Cortinasängens fotände har en annan justeringskurva än Jensensängens. Den är byggd på det viset helt enkelt. Hoppas du fortsätter sova gott i sängen många år framöver.
    Med vänliga hälsningar
    Niclas Sandgren
    Försäljningschef
  • 2019-04-02

Anders D skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Trevligt bemötande. Köpte sängar. Läs mer

Johan A skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en Hilding och blev omhändertagen av Nicklas på ett exemplariskt sätt! Han fick oss att känna oss trygga och lät oss prova och fundera i lugn och ro. Välkomnade även våra barn på ett fint sätt. Kan inget annat än att varmt rekommendera Nicklas och Blomsterbergs sängar i Löddeköpinge! Läs mer

Birgitta P skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    En säng .vänligt bemött😀ja 👍 Läs mer

Catarina G skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte hästen madrass. Blev jättebra bemött. Läs mer

Magnus S skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Otroligt trevlig säljare som förklarade och lät oss prova i lugn o ro.
    Nu ska vi bara lära oss att sova i nya sängen med ;) Läs mer

Sandra J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte bäddmadrass samt överdrag.
    Supertrevlig personal i butiken, men anar att min beställning (som jag redan hade betalat för) hade trollats bort då jag fick leveransbesked 3 dagar efter att jag ringt och frågat var den tog vägen.
    Är dock nöjd med produkterna. Läs mer
  • Terttu M

2019-03-18

Terttu M skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte sängar. Blev väll bemött, kunnigt säljare. Läs mer

Mia K skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en säng.
    Mycket trevlig och hjälpsam personal. Mycket bra på alla sätt. Läs mer

Niklas F skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte sängar bra bemötande mina förväntningar var inte så höga skulle bara kolla in utbudet men slutade med ett bra köp Läs mer

Liselotte A skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpet innebar ställbara sängar med gavel. Även inköp av madrasser,
    madrasskydd, lakan, täcke, kuddar och nattduksbord. Vänligt och proffsigt bemötande. Även montering av sängarna och att de gamla sängarna togs om hand av Blomsterbergs är vi nöjda med.
    Sammantaget väldigt nöjda. Läs mer

Jenny B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra hjälp. Inte för påträngande säljare. Läs mer

Stefan J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Trevligt bemötande, bra service Läs mer
  • Ingrid M

2019-03-18

Ingrid M skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Säng. Trevlig o hjälpsam personal. Rolig upplevelse totalt sett. Snabb leverans. Läs mer

Marriet S skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte 2 st sängbord och personalen som tog hand om mig var mycket trevlig . Läs mer

Rune M skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Snabb och smidig leverans Läs mer
  • Ye Z

2019-02-05

Ye Z skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag har köpt en kontinental säng, jätte nöjd med säljare, hon verkligen ta tid att förklara och ge tips. Super nöjd med leveransen eftersom de hjälpte att bära sängen till andra våning, installerat och till och med slängar gamla säng utan extra kostnad. För de flesta butiker antigen kostar pengar att leverea eller bara lämnar säng i trädgården området. Verkligen rekommenderar att köpa sängar från dem. Läs mer

Mikael C skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra service och kunnig personal. Läs mer

Bo A skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte sängar. Mycket bra bemötande Läs mer

Carina N skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Sängar. De var proffsiga och bra. Läs mer

Mattias L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en säng hos blomsterbergs i lödde. Fick hjälp av säljchefen direkt när vi behövde det. Mycket kunnig och tillmötesgående personal. Bra med hemkörning och montering! Snabb leverans, och valuta för pengarna! Man får alltid vad man betalar för. Läs mer

Jacob L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Hilding plus blev givet val eftersom de rekommenderas av astma allergiförbundet. Bra pris och leverans! Läs mer
  • 2019-01-14

Agneta A skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte 2 Jensen ställbara sängar.
    Bra demonstration och rådgivning. Trevligt bemötande. Varit där tidigare och kände inte köptvång utan kan fatta beslut i lugn och ro. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-01-11

Arthur R skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    De anpassade leverans efter våra behov trots att vi var lite stökiga. Montering av säng skedde på plats till vår belåtenhet.

Finns inget att anmärka på. Läs mer

Sofia H skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en säng.
    Blev bra bemött. Enda dåliga var att de sa att de skulle ringa oss på måndagen och boka leverans, men de hörde inte av sig förrän på onsdagen efter att jag kontaktat dem och undrar hur det gick. Fick också fel färg på benen men det var inget vi brydde oss om så sa inget om det. De var trevliga så de hade säkert bytt benen utan problem om vi sagt något. Läs mer

Krzystof W skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte en säng. Bemöttes med vänlighet samt med proffessinell rådgivning utöver det vanliga. Vid leveransen av sängen vill jag även ge stort beröm till personalen som var inte bara snäll men även vänskapligt och kunnig vid monteringen. Det var optimal vissning av företagets ansikte utåt. Med glädje och väldigt gärna återkommer jag till att handla hos Er igen. Företaget uppfyllde alla mina förväntningar plus lite till gällande mitt köp. Läs mer

Henrik B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Var på jakt efter en säng på black friday-rea, fick bra hjälp. Läs mer
  • 2019-01-08

Susanne A skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi skulle köpa säng vi ville titta själv först sen kalla vi på säljaren när vi ville ha råd Trevligt bemötande och ärlig försäljare som erkände när han va osäker och hämtade annan säljare litet minus gick inte att dila om benen ville ha högre men då skulle de kosta oss 2000kr extra annars ok Läs mer
  • 2018-11-25

Annika L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en kontinentalsäng i samband med husköp.
    Blev fantastiskt bra bemött och fick mycket hjälpsamma tips vad gäller min sovställning. Tack vare det har jag inte längre ont i mitt ben.

Servicen var oerhört bra och sträckte sig låbgt över vad ett serviceyrke kräver.

Vi kommer garanterat tillbaka Läs mer

Berith E skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Trevligt bemötande och leverans efter önskemål !! Läs mer

Monica O skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra service, tålamod och trevlig personal Läs mer

Stefan B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Sängar.
    Väl bemött
    Snabb leverans Läs mer

Alis I skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi köpte en säng.
    Kvinan som jobbar där var jättetrevlig.Bemöttande var på högsta nivå👍
    Vi är mycket nöjda med vårt köp och vi kommer att rekomendera Blumsterbegs Sängar.
    MvH Alis Läs mer

Mats L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Komplettering av hjul till äldre hästensäng
    Tyvärr blev det fel leverans från Hästen vilket inte kan belasta personalen i butiken Läs mer

Thomas R skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte 2 sängar. Blev väl och proffsigt bemött. Jätte nöjd. Läs mer
  • 2018-11-21

Emelie H skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte en Jensen säng (180). Fick utan problem själv justera vad jag ville ha för färg, ben, gavel och så vidare. Hade en trevlig upplevelse i butiken där jag beställde sängen. Jag gick därifrån nöjd. Fick snabbt, några dagar efter köpet, ett samtal om när jag ville ha sängen levererad. Hipps happs och så var det klart.

Min leverans var utan bekymmer. Den kom i tid som var bestämt, på utsatt datum. Leveransen gick snabbt och smidigt. Och folket som levererade var mycket trevligt! Är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-11-21

Eva H skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte säng. Bra service. Kunnig personal. Läs mer
  • 2018-11-19

Tommy S skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte 2 ställbara sängar (Jensen) 2016-10-02, reklamerade dessa i början av 2018 då sängramarna gav med sig; dvs skivorna som tyget vilar mot släpper på båda sängarna. Sände in film och foton, men inget hände. Efter måååånga samtal säger de att de sänder 1 säng! Återigen upprepade samtal, mess och mail om att det gäller båda sängramarna - ingen återkoppling.
    Kort sagt Blomsterbergs säljer gärna men tar inget ansvar. Tycker jag gett dem tillräckligt med tid, nu kontaktar jag ARN! Läs mer
  • 2018-10-19

Rikard B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Säng i Löddeköpinge super bemött av säljare senare mycket bra service av killarna som levererade sängen på utsatt tid och datum som utlovat. Läs mer
  • 2018-10-18

Anna B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra bemötande när vi köpte sängar, sängbord, täcke o påslakan. Leverans enl plan. Rekommenderar gärna till bekanta. Läs mer
  • 2018-10-18

Linnea H skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en säng. Blev väldigt bra bemött av säljarna på Blomsterbergs i Lund. Hade inga förväntningar men kom ut väldigt glad och nöjd. Läs mer

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge