Alla kategorier Sängar Skåne Kävlinge Blomsterbergs Sängar Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge

Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge — Visa karta

Välkommen till Blomsterbergs Sängar i Löddeköping!

Historien om våra sängar tog sin början i Eslöv år 1926. Sedan dess har vi arbetat med stor passion och glädje i fokus för att leverera riktigt bra kvalitet och service till våra kunder. Vår butik hittar du på Marknadsvägen 12 där vi endast säljer skandinaviska sängar.

Vi har visionen om att göra varje kund hundra procent nöjd med sitt besök och sin nya säng. Kom förbi oss för att kolla in utbudet så berättar vi mer om våra fina produkter och hjälper dig hitta rätt!
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 356 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge

• Annika L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en kontinentalsäng i samband med husköp.
    Blev fantastiskt bra bemött och fick mycket hjälpsamma tips vad gäller min sovställning. Tack vare det har jag inte längre ont i mitt ben.

Servicen var oerhört bra och sträckte sig låbgt över vad ett serviceyrke kräver.

Vi kommer garanterat tillbaka Läs mer
  • Berith E skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Trevligt bemötande och leverans efter önskemål !! Läs mer
  • Monica O skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra service, tålamod och trevlig personal Läs mer
  • Stefan B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Sängar.
    Väl bemött
    Snabb leverans Läs mer
  • Alis I skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi köpte en säng.
    Kvinan som jobbar där var jättetrevlig.Bemöttande var på högsta nivå👍
    Vi är mycket nöjda med vårt köp och vi kommer att rekomendera Blumsterbegs Sängar.
    MvH Alis Läs mer
  • Mats L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Komplettering av hjul till äldre hästensäng
    Tyvärr blev det fel leverans från Hästen vilket inte kan belasta personalen i butiken Läs mer
  • Thomas R skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte 2 sängar. Blev väl och proffsigt bemött. Jätte nöjd. Läs mer
  • Emelie H skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte en Jensen säng (180). Fick utan problem själv justera vad jag ville ha för färg, ben, gavel och så vidare. Hade en trevlig upplevelse i butiken där jag beställde sängen. Jag gick därifrån nöjd. Fick snabbt, några dagar efter köpet, ett samtal om när jag ville ha sängen levererad. Hipps happs och så var det klart.

Min leverans var utan bekymmer. Den kom i tid som var bestämt, på utsatt datum. Leveransen gick snabbt och smidigt. Och folket som levererade var mycket trevligt! Är väldigt nöjd! Läs mer
  • Eva H skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte säng. Bra service. Kunnig personal. Läs mer
  • Tommy S skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte 2 ställbara sängar (Jensen) 2016-10-02, reklamerade dessa i början av 2018 då sängramarna gav med sig; dvs skivorna som tyget vilar mot släpper på båda sängarna. Sände in film och foton, men inget hände. Efter måååånga samtal säger de att de sänder 1 säng! Återigen upprepade samtal, mess och mail om att det gäller båda sängramarna - ingen återkoppling.
    Kort sagt Blomsterbergs säljer gärna men tar inget ansvar. Tycker jag gett dem tillräckligt med tid, nu kontaktar jag ARN! Läs mer
  • Rikard B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Säng i Löddeköpinge super bemött av säljare senare mycket bra service av killarna som levererade sängen på utsatt tid och datum som utlovat. Läs mer
  • Anna B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra bemötande när vi köpte sängar, sängbord, täcke o påslakan. Leverans enl plan. Rekommenderar gärna till bekanta. Läs mer
  • Linnea H skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en säng. Blev väldigt bra bemött av säljarna på Blomsterbergs i Lund. Hade inga förväntningar men kom ut väldigt glad och nöjd. Läs mer
  • Michael P skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte en Hilding säng från Blomsterbergs Sängar. De levde upp till alla förväntningar med allt från kundservice och betalningsplan till leverans. Mycket trevliga och proffesionella. Rekommenderas varmt. Mycket nöjd med sängen också Läs mer
  • Fredrik F skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra mottagande och hög kunskap.

Kuddar, underlakan och Daggkåpa fanns inte vid försäljning, inte vid nästa besök två veckor efter, även vid tredje mötet saknades produkter.

Vi åkte till Lund istället som hade Daggkåpor men inte underlakan. Vi fick gå till Sova butiken och köpa dessa.

Känns konstigt att kring material saknas då detta borde vara produkter som ni kan göra Up-selling på. Läs mer
    2018-10-18 Jenny Pernton svarar Fredrik F
    Hej!
    Jag håller med dig fullständigt! Tråkigt att det blev merarbete för er. Vi ska självklart bättra oss och se till att ha rätt varor hemma.
    Hoppas ni sover gott!

Hör av er om ni har några funderingar

• Camilla P skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte en kontinental säng och vi är mycket nöjda med den . Mycket duktig personal där . Vi rekomenderar dem till andra och handla där 😊 Läs mer
  • Maria M skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Mycket trevlig och hjälpsam personal! Rekommenderas!! Läs mer
  • Alma S skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Outstanding leverans av sängar direkt till barnens rum. Snabba och effektiva killar. Otroligt tillmötesgående.
    Toppen bemötande i butiken
    Toppen kunskap om sängar och förslag som matchade våra behov Läs mer
  • Sergei V
    Sergei V skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Hej!
    Vi köpte en Jenssen dubbel säng med gavel
    Personal var trävligt och medgörligt
    Vi blev jätte nöjda!
    Trävligt afär att handlar i. Läs mer
  • Birgitta N skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi har köpt kontinentalsängar, ställbara. Läs mer
  • Ulf S skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte ställbara sängar , mycket kunnig personal som hjälpte oss att välja rätt säng. Kunnig och trevlig:) Läs mer
  • Ulla J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    EKENs sängar 2x80 cm inkl gavel. Bra bemötande. Läs mer
  • Ann-christin N skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Sängar trodde jag skulle få en kudde och täcke till var säng.fick bara till en säng. Jag köpte en dubbel säng. Så det var en besvikelse. Annars var det ett bra bemötande Läs mer
    2018-10-18 Jenny Pernton svarar Ann-christin N
    Hej Ann-Christin!
    Jag håller med dig fullständigt om att ni borde fått 2 set!
    Har efterforskat och fått fram information om att de tog slut, och det var därför ni bara fick ett set.
    Jag försöker få fram ett till set till er!
    Maila gärna loddekopinge@blomsterbergs.se så vi kan hålla kontakten framöver!

• Ing-marie E skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Efter att ha varit i flera olika sängbutiker bestämde vi oss för Blomsterbergs i Löddeköpinge.
    Beslutet var inte så svårt, proffsigt bemötande, bra sängar och pris! Läs mer
  • Jens O skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte säng, allt till belåtelse. Läs mer
  • Charlotte N skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi köpte sängar och blev väldigt personligt och professionellt bemötta i alla led. Vi är väldigt nöjda med alltifrån säljare till slutleverans Läs mer
  • Joacim L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Personalen i butiken gav bra råd och hade ett bra bemötande. Dock dröjde leveransen en vecka pga fel telefonnr hade antecknats. Läs mer
    2018-10-18 Jenny Pernton svarar Joacim L
    Hej Joacim!
    Vi ber om ursäkt för slarvfelet vi gjorde vid beställningen
    Hoppas ni nu sover gott!

• Jonas A skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Mycket bra service från utprovning till leverans och montering. Läs mer
  • Jonas A skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag är jätte nöjd.. köpte en jensen säng som är kanon skön.. sover gott.. har inget att invända emot.. blev bra bemött! Läs mer
  • Göran P skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi köpte ställbara sängar av en trevlig försäljare i Löddeköpinge mycket service minded och kunnig. Vi är mycket nöjda med våra nya sängar. Läs mer
  • Minna V skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Säng. Företaget ringde i god tid några dagar innan sen samma dag innan dom kom. Killarna var snabba effektiva och trevliga. 10 av 10. Läs mer
  • Daniella H skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en Jensen Ambassadör kontinental säng. Från första kontakt till leverans har servicen varit utmärkt!!! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jan E skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Skulle köpa sängar, fick bra information och service, mycket nöjda😃 Läs mer
  • Jolanta I skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Lodekoping Outlet
    Har bastalt fast sang fick mjuk.
    Katastrof! Läs mer
    2018-08-26 Jenny Pernton svarar Jolanta I
    Hej Jolanta! Oj, det låter inte alls bra. Ring gärna upp oss så ska vi reda ut vad som hänt, och se till så att du blir nöjd

• Anita W skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Ställbar säng . Bemöttes bra i butik.SÄngen är jätteskön avlastar min nacke med man kan höja huvudänden.Hur skön som helst.Enda nackdelen är att sängen är lite hög fick köpa nya nattduksbord som var högre än dom som jag hade.Sen kan min lilla hund inte hoppa upp i sängen han vill ju ligga vid fötterna. Läs mer
    2018-08-26 Jenny Pernton svarar Anita W
    Hej Anita
    Vad bra att du sover skönt. Jag har samma problem med min lilla hund, så jag fick ge med mig och ställa en pall bredvid sängen, så nu är han nöjd igen :-)

• Siv A skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi köpte en kontinental säng, Hilding. Vi blev mycket bra bemötta, säljaren visade och berättade och frågade oss vad vi ville ha. Mycket kunnig. Vi blev mycket nöjda. Leverans utan anmärkning, mycket trevlig personal där också. Läs mer
  • Boel J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Ställbar jensen ambassadör
    Mycket väl bemöt
    Allt varit bra o de levde upp till våra förväntningar.
    Nöjd o kam rekommendera förtaget till våra vänner Läs mer
  • Laila K skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Har köpt från Blomsterberg tidigare och är nöjd.
    Men fick hem sängen vi hade köpt den 2:e augusti och vänter fortfarande på säng gaveln Läs mer
    2018-08-26 Jenny Pernton svarar Laila K
    Hej Laila! Vi jobbar frenetiskt med att få fram er gavel! Hoppas att ni sover gott så länge :-)
    Har ni några frågor, så är det bara att ringa ner till butiken

• Marie J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Sköna sängar, snabb leverans och utmärkt service! Supernöjd! Läs mer
  • Jennie R skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en säng till dottern. Blev mycket bra bemött av både de två säljare som jag hade kontakt med vid några tillfällen. Läs mer
  • Alma A skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Ja köpte Jensen Komtinentalsäng och jag är väldigt nöjd med mitt köp! Bemötandet ja fick från Blomsterbergs var utmärkt. Ja kan varmt rekomendera dom i framtiden. Läs mer
  • Jeanette K skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jensen säng ! Sover såååå gott !
    Bästa försäljaren, kvinna på affären i lödde Läs mer
  • Anna G skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Fantastiskt bemötande av Jenny på blomsterbergs i lödde. Läs mer
  • Niklas W skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte ny säng, täcken, kuddar, lakan osv.
    Perfekt bemötande, och förklaringar av hur dom olika sängarna fungerade och var uppbyggda. Läs mer
  • Erika L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Otroligt bra service och kunnig personal. Rekommenderat andra till att köpa säng hos dem. Läs mer
  • Kenneth O skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte 2 st ställbara Hilding Family plus på Blomsterbergs.
    Mycket bra bemötande och hjälpsam personal.
    Sängarna levererades utan kostnad och leveransen sköttes snabbt och smidigt av kunnig personal. Läs mer
  • Annika Maria K skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en Jensen kontinentalsäng. Är mycket nöjd med utmärkt service kunnigt och professionellt bemötande och smidig och gratis hemleverans. Läs mer
  • Håkan L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Tonårssäng en dag innan rea blev mycket bra bemött Läs mer
  • Eva O skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte 2 sängar. Hilding Anderssons. Skulle köpa en billig gästsäng men istället blev det nya till oss själva. Det kan ni tacka försäljaren för. Han lät mig prova sängen och la på en skön kudde. Sen var jag såld. Vi fick hem dem gratis och killarna som levererade dem var också trevliga. Så högsta betyg till Blomsterbergs. Läs mer
    2018-08-02 Jenny Pernton svarar Eva O
    Hej Eva

Vad bra att ni är nöjda! Ni är alltid välkomna tillbaka

Jenny
  • Per skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Mycket kunnig och trevlig personal har inget att klaga på. Läs mer

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge