Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge — Visa karta

Välkommen till Blomsterbergs Sängar i Löddeköping!

Historien om våra sängar tog sin början i Eslöv år 1926. Sedan dess har vi arbetat med stor passion och glädje i fokus för att leverera riktigt bra kvalitet och service till våra kunder. Vår butik hittar du på Marknadsvägen 12 där vi endast säljer skandinaviska sängar.

Vi har visionen om att göra varje kund hundra procent nöjd med sitt besök och sin nya säng. Kom förbi oss för att kolla in utbudet så berättar vi mer om våra fina produkter och hjälper dig hitta rätt!
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 471 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge

• 2020-10-03

Dan L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Kunnig personal bra bemötande och otroligt bra service Läs mer
  • 2020-10-03

Mikael B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en dubbelsäng. Bra service och hjälp. Förståelse och behovsanalys. Bra uppföljning av leverans och smidig affär.
    Absolut bra köp och bra upplevelse. Läs mer

Ralph B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Mitt bästa sängköp någonsin. Trodde inte Hästens sängar kunde vara så sköna. Suveränt bemötande i butik samt fri hemkörning och placering i sovrummet. Kunde inte bli bättre. Läs mer

Bardby B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi köpte 2 ställbara Jensen sängar. Bra av service av säljaren, provade flera olika märken. Hemkörning och montering ingick inpriset. Fungerade perfekt. Mycket nöjd med hela affären. Toppbetyg!! Läs mer

Håkan H skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte säng och vi blev väldigt bra bemötta och hjälpta av er Maria Andersson👍 Läs mer

Ingela L skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    En säng
    Trevlig personal
    Ja. De hade fina sängar.
    Bra Läs mer

Alice K skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Blev väl bemött i butiken och fick köpt en Ekens säng, medium. Reagera på att sängen va hård när jag väl fick den, det brände i hela kroppen på morgnarna. Måste ju varit felmärkt , kändes lika hård o stel som en budget säng från tex Jysk, väldigt obehagligt. Bytte säng med min man, så nu har han en riktigt hård säng och jag har en 5 år gammal säng som trots allt e bättre men inte helt perfekt. Orkar inte hålla på och klydda fastän man nog skulle det för en säng för 10000kr. Känner mig bara dum och känner mig ganska blåst Läs mer

Gunnar E skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    En Hilding Anderssonsäng med höj och sänk funktion. Bra service i butik och vid leverans. Läs mer

Philip J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte en säng med fri hemkörning och montering. Säljaren bemötte mig som kund suveränt och även grabbarna som levererade och monterade sängen var duktiga och supertrevliga.

Eftersom det var en väldigt dyr säng förväntade jag mig att man kunde förhandla priset till viss del. Och jag är utomordentligt nöjd med prisförhandlingen och bemötandet ifrån försäljaren.

Sammanfattningsvis är jag helnöjd med Köpet jag gjorde hos Blomsterbergs sängar i Löddeköpinge. Läs mer

Erik S skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra service, trevlig personal och allt fixat vid leverans. Läs mer

Linda S skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Trevligt bemötande och fantastisk service! Läs mer
  • 2020-09-28

Veronica A skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra service, extremt trevlig personal i butiken. Lika trevliga o behjälpliga killar som levererade sängen och tog den gamla med sig! Heja er! Läs mer
  • 2020-09-28

Anita E skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Sängar riktigt bra men övriga avd nonchalant stod bra och tuggade tuggummi Läs mer
  • 2020-09-27

Jonas K skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag är nöjd med både service i butiken och leveransen av våra sängar Läs mer

Maria W skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte 2 enkelsängar. Bra bemötande. Leveransservice mycket bra. Lång leveranstid för madrasskydd men det kan inte lastas Blomsterbergs. Kan tänka mig anlita dem igen. Läs mer

Leif S skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Smidigt med leverans av nya och bortforsling
    av dom gamla sängarna! Läs mer

Bert D skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra service och säng. Servicevänlig personal. Men det var ett tag sedan nu. Läs mer

Henrik B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte sängar och fick jättebra bemötande av trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Majlinda B

2020-09-26

Majlinda B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte en kontinentalsäng och kuddar som är formad och ger stöd till nacken för de som har besvär med det.

Jag blev mycket väl bemött av personalen, särskild av en mycket kompetent och lyhörd 'äldre dam' som jobbar där. Jag gjorde flera besök eftersom jag till en början inte hittat det jag sökte. Tryggt att komma till en butik och bli bemött av kompetent, trevlig samt ÄRLIG personal som tar hand om sina kunder. Läs mer

Viktor P skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte en säng från blomsterbergs i Löddeköpinge, personalen var väldigt hjälpsam och kompetent.

Jag tyckte det tog lång tid för sängen att bli färdig men det kanske är standard när man bygger sängen Läs mer

Karl G skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi köpte två stycken Hilding sängar i Löddeköpinge. Blev väl informerade, vi provlåg ch allt var OK. Bra leverans och killarna satte ihop sängarna och tog de gamla med sig.
    Allt fungerade bra men vi upptäckte ganska snart att bäddmadrassen ligger löst på och den flyttade sig när man höjde sängens framdel och gick inte tillbaks när man sänkte igen och den måste då återställas med handkraft. Detta sades det inget om vid köpet. Jag har påtalat detta i butiken men har inte fått något bra svar hur man kunde åtgärda detta. Bara att man kunde lägga en antiglid mellan. Nu har jag gett upp!
    Detta är lite negativt för sängarna är annars utmärkta.
    K-G Lindqvist Läs mer

Anita P skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Säng Ekens
    Bra
    Ja
    Mycket bra. Läs mer
  • 2020-09-24

Maria W skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Har alltid gott bra hjälp utan att boka tid Läs mer
  • 2020-09-24

Pär M skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Hjälp i butiken, leverans och montering fungerade klockrent. Läs mer

Nils-erik N skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi blev proffsigt bemötta av säljaren. Fick hjälp att prova ut rätt sängar.
    Fri hemtransport och montering samt omhändertagande av våra gamla sängar.
    Kan bara bli toppbetyg! Läs mer

Irja S skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte säng med tillhörande sänggavel,
    Blev mycket trevligt bemött, rekommenderar er till mina vänner som tänker köpa säng. Läs mer

Jan M skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra service i butiken. Hemleverans och montering utan extra kostnad. Kanon. Läs mer
  • 2019-12-09

Bengt J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi köpte Hilding ställbara family+sängar. Vi blev väl bemötta och fick bra information, och trevlig personal både i affären och hemtransporten. Läs mer
  • 2019-12-09

Jörgen D skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte en Hilding Family plus.
    Vi är mkt nöjda med både produkten och leveransen samt bemötandet i butiken Läs mer
  • 2019-12-07

Werner J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en säng. Leverans fungera bra Läs mer
  • 2019-12-07

Eva B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Blev rekommenderad att handla där!
    Är jätte nöjd med bemötande, leverans & säng! Läs mer

David G skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Äntligen nu sover vi gott..... Läs mer

Gunilla A skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Tyvärr blev det en liten besvikelse. Köpte två st ställbara sängar, Hilding. Bäddmadrassen följer inte med tillbaka när man lägger sängen plant. Riktigt dåligt! Bäddmadrassen är tung att lägga tillrätta. Läs mer

Jörgen R skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag köpte en ställbar Hildingsäng. Är 100 procent nöjd med bemötandet och hela proceduren med mitt köp. Läs mer

Agneta J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Alldeles utmärkt från början till leverans. Läs mer

Lars C skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Säng. Bra bemötande. Letade egentligen efter en soffa men köpte en säng. Hade inga förväntningar utan letade förutsättningslöst.Tycker att jag gjorde ett klipp, bra service med hemkörning och montering. Läs mer

Martin S skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jensen Continental dubbelsäng.
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
    Höga förväntningar som företaget levde upp till.
    En bra upplevelse. Läs mer

Amira B skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bemötande perfekt som min säng .har fått dena sängen som jag önskat perfekt Läs mer
  • 2019-12-05

Susanne N skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Proffsiga o vet vad dom säljer . Super trevligt bemötande . Killarna som körde hem sängarna är väldigt duktiga . Läs mer
  • 2019-12-05

Therese D skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Jag är mycket nöjd med både bemötande, service, leverans och produkt. Jensen Ambassadör är utmärkt! Läs mer

Lotta H skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Damen som mötte oss i butiken var fantastisk. Servicen och bemötandet var outstanding. Rekommenderar alla som pratar sängköp Blomsterbergs i Lödde Läs mer
  • Nina K

2019-12-04

Nina K skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi köpte en hästens säng. Fick mycket professionellt bemötande av hästens och butikens kunniga personal! De hade mycket tålamod då vi provade sängen en hel del gånger! Fick superbra pris och en ny säng istället för den som stod ute u butiken. Superbra att sängen kunde stå på lager tills vi flyttade och toppen med gratis leverans hela vägen in i sovrummet! Supernöjda med de som levererade också! Superbra, verkligen!! Läs mer

Patrik C skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Trevlig personal och bra mottagande. Det blev ett köp tack vare det. Läs mer

Inger C skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Hej! Jag köpte en Jensen Ambassadör. De levererade sängen på utsatt tid. Skruvade loss gamla sängen från sänggavel. Tog loss gamla benen i ek och skruvade fast i nya sängen. Fick också hjälp att skruva fast sänggaveln i nya sängen. Otroligt bra bemötande och god service. Kan varmt rekommendera Blomsterbergs. Inger Carlsson Läs mer

Irene M skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Säng-Trevlig personal, bra bemötande. Läs mer

Janet N skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpte en airbreeze säng och personalen var hjälpsam och vänlig. Leveransen kom punktligt enligt av som lovades. Läs mer

Markus J skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Bra bemötande och en skön säng mjuk och härlig Läs mer

Helena G skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Toppen service från start till leverans! Läs mer
  • 2019-09-19

Birgitta R skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Köpt nytt sängöverkast Hade inte förpackningen som den låg i kvar men fixade annat Även köpt 2 sängbord o fick snabb leverans
    Kan varmt rekommendera denna affären Läs mer
  • 2019-09-19

Karin E skrev om Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
    Vi ville köpa två vanliga sängar. Fick goda råd om mjukhet mm. Vi fick provligga sängar och säljaren ”avläste” våra ryggraders brytning och gav råd om vilken fasthet vi skulle ha på resårerna.
    Bra tips på tilläggsköp. Bra leverans. Läs mer

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge