BOAs Zoo

BOAs Zoo

Ring 08-669 69 00 www.boaszoo.se
4.0

Allt i branschen! Hund, Katt, fåglar och smådjur samt akvaristik och prydnadsartiklar med djurmotiv

3 omdömen om BOAs Zoo

Ullis N
Skrev om BOAs Zoo

Boas Zoo kan marsvin och har bra foder. En personlig liten djuraffär med kvalite

Annelie T
Skrev om BOAs Zoo

De två gånger jag besökte butiken var personalen virrig och svår att kommunicera med. Djurhållningen av möss var mindre bra, för liten bur och för lite aktivering. Dock inget ovanligt i djuraffär. Jag "la undan" sex möss, men när jag kom tillbaka sa de att de 'tvingats' sälja en mus. Tråkigast av allt är att fyra av mössen dog bara några dagar efter köpet. Det kan självklart vara uppfödaren och inte butikens fel och jag hoppas att fler möss inte köps in av den uppfödaren. Att mössen ska bli ormmat är ingen ursäkt för att låta dem fara illa innan.

Ronny M
Skrev om BOAs Zoo

BOAs Zoo är en i min mening en mysigt traditionell zooaffär med personlighet! Här finns i stort sett allt, både nödvändigt och mindre nödvändiga men roliga grejer. Jag kan lätt spendera ett par timmar på BOAs Zoo, det är kul att handla här, personlig och rolig butikspersonal som har glimten i ögat.