Webshop Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Bobby Oduncu Kosttillskott Kosttillskott och viktminskning
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Kosttillskott och viktminskning
en del av Bobby Oduncu Kosttillskott

Läs vad 4 kunder tycker om Kosttillskott och viktminskning

• Charlotte S skrev om Kosttillskott och viktminskning en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Har alltid ett enormt sötsug å konstigt nog e de helt borta :) Läs mer
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Kosttillskott och viktminskning en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Har nu kört Bobbys Beauty Slim i några månader och märker att jag fått mer energi på morgonen när jag tränar, känner verkligen skillnad och har även blivit tightare😀🙌🏼Så bra jobbat än en gång Bobby😘 Läs mer
  • Mia E skrev om Kosttillskott och viktminskning en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Efter ca ett halvår med kosttillskottet Bobbys Superhair så märker jag en markant förbättring av hår, hud och naglar! Har tidigare provat liknande kapslar på marknaden men alltid blivit besviken. Min frisör är förvånad över resultatet då mitt hår varit en katastrof (pga stress) de senaste åren. Även naglarna har blivit starka och tåliga. Känner mig verkligen otroligt nöjd med produkten och kommer fortsätta boosta kroppen så länge det behövs.
    /Mia Engstrand, Färjestaden Läs mer
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Kosttillskott och viktminskning en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Kan varmt rekommendera Bobbys kosttillskott som håller högsta kvalitet både på innehåll och funktion.
    Prövade Bobbys Beauty Slim och blev positivit överraskad av resultatet.
    Buy it, try it & Love it Läs mer