Alla kategorier Webshop Bobby Oduncu Kosttillskott

Bobby Oduncu Kosttillskott

Jag heter Bobby Oduncu och jag är frisör, entreprenör och fitnessprofil. Jag är personen som står bakom den eftertraktade Bobby’s hårstudio och jag har jobbat med massor av styling för diverse tv-produktioner som exempelvis Let’s Dance och Svenska Hollywoodfruar.

Utöver min frisörsalong har jag även mina egna kosttillskott som gjort succé på marknaden. Jag erbjuder tillskotten Bobby By SELF och Bobbys Beauty Slim som lyfter dina träningsresultat till nya nivåer, samt hårvitaminerna Bobbys Superhair.

Kontakta mig så bokar vi en konsultation. Välkommen!

Läs vad 68 kunder tycker om Bobby Oduncu Kosttillskott

• Maggda K
    Maggda K skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Mitt hår mår så mkt bättre sen jag började med superhair. Tappar inte massor av hår, min torra hårbotten har slutat klia. Naglarna har blivit starkare, bryter inte dom lika lätt som förut. Läs mer
  • Josefine M
    Josefine M skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Jag har alltid haft bra hårkvalite men under min graviditet började jag tappa mkt hår. Håravfallet fortsatte även efter bebis kommit.
    Man vet ju inte riktigt vad man skall ta sig till och känner sig hjälplös och bara ser att det lossnar mer och mer. Träffade på Bobby utanför en life butik och han presenterade sina produkter.
    Vi kom överens om att jag från början skulle dubbla dosen.
    Nu har jag ätit dessa ett bra tag och märker STOR skillnad på mitt hår. Även naglarna självklart men framförallt så tappar jag inte så mkt hår.
    Jag kan varmt rekommendera dessa tabletter.
    Jag kommer inte sluta, utan hopps på att mitt hårsvall snart är tillbaka. 😊🙏🏽 Läs mer
  • Beatrice A
    Beatrice A skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Märker resultatet mer på naglarna än håret Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Äter det lite sporadiskt , för inte alltid jag kommer ihåg att ta tabletten , men jag tycker att håret mår bättre , känns tjockare och jag lossar mindre hår Läs mer
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Har köpt hårkapslar och betakaroten. Snabb service och leverans. Läs mer
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Snabb leverans en fantastisk produkt hår näringen har äntligen kunnat få långt hår det växer så det knakar Läs mer
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Bobbys hårnäring funkar verkligen jätte bra! Jag rekommenderar det verkligen! Företaget är utmärkt !! Läs mer
  • Tuija L
    Tuija L skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Beställde Bobbys superhair men märkte ingen effekt alls trots 2-3 burkar!
    Lovar alldeles för mycket till ett högt pris! Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Håret känns tjockare efter ett par veckor Läs mer
  • Helene A
    Helene A skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Märkte resultat de första månaderna, speciellt när man äter flera varje dag. Nu märker jag ingen skillnad lägre och tänker att man kanske ska pausa ibland! Läs mer
  • Annica J
    Annica J skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Bobbys hair. Har ätit dubbel dos i 3 månader nu men fäller fortfarande mycket hår. Läs mer
  • Hannah T
    Hannah T skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Mitt hår växer betydligt snabbare och har fått mycket bättre kvalité än innan. Läs mer
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Bobbys SuperHair är det bästa som hänt mitt hår, efter hårförlängning i massa år och blekningar så va mitt hår katastrof, men nu när jag ätit Bobbys Superhair i några år så har det växt, blivit tjockare och jag har varit utan hårförlängning i ett år!

Bobby du är bara bäst❤️🙏🏼 Läs mer
  • Mona J
    Mona J skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    jag köpte hårnäring, mkt bra bemött, håret växer så det knakar, jag berättar om produkten för andra:) Läs mer
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Jag har köpt Bobbys superhair och Bobbys superslim. Mitt hår har blivit starkare och jag håller vikten lättare. Jag har köpt mina produkter på Betteryou och det har fungerat väl. Läs mer
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Bobby’s Superhair köptes via webben och levererades supersnabbt Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Jag köper Bobbys superhair och är nöjd. Blev fantastiskt bemött av företaget, som alltid Läs mer
  • Patricia K
    Patricia K skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Märker mest skillnad på min hy som blivit så mkt bättre Läs mer
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Kosttillskott och viktminskning en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Har alltid ett enormt sötsug å konstigt nog e de helt borta :) Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Mina förväntningar var främst att mitt hår skulle bli bättre och därmed kunna växa och tjocka på sig lite. Detta har jag inte fått någon markant förändring på, men mina naglar däremot har aldrig varit så starka och växt så snabbt Läs mer
  • Linnea V
    Linnea V skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Jag har efter mediciner fått torrt hår och även tappat mycket. Efter 2,5mån med Bobbys märkte jag stor skillnad. Håret började växa (vilket min frisör påpekade) blev glansigt och mer livfullt. Även huden & naglarna blev av bättre kvalite. Jag har provat flertalet andra liknande produkter men inget har haft lika stor effekt. Jag är
    Så nöjd! Vågar inte sluta. Läs mer
  • Laila E
    Laila E skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Jag köpte Bobbys superhair efter jag mött Bobby Oduncu på mässa "Allt för hälsan". Jag har provat produkten i över 6 månader med mycket goda resultat, jag blev mycket väl bemött av Bobby Oduncu och den personal som var i montern på mässan, företaget Self.. Produkten levde upp till mina förväntningar, mitt hår blev tjockare växte fortare och fick en god kvalitet. Jag tappade hår innan samt att det var mycket torrt och slitet.
    Dessutom köpte jag proteinpulver och aminosyror, som var av en mycket god kvalitet både smakmässigt och låg kalorimängd och mättande.
    Mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Det är min son som äter det. Han började tappa hår för ca 2 år sedan(ärftligt) och nu upplever vi att han har fått en del hår tillbaka och att han inte tappar något längre eller i alla fall att det har bromsat upp håravfallet. Superbra! Läs mer
  • Ann-catrin L
    Ann-catrin L skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    På Better You köpte jag tillskottet. Supernöjd med deras service och nöjd med kosttillskottet! Läs mer
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Bobbys superhair. Åt dem i 1,5 år och har aldrig haft så tjockt och friskt hår!
    Bästa!!
    Jag köpte dem hos @betteryou
    Bra service och bemötande. Ja jag tycker absolut att de levde upp till förväntningarna! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Hej ! Jag har använt Bobbys hår kapslar över ett år nu . Håret växer så fint nu ☺️ Läs mer
  • Mia D
    Mia D skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Kände att håret blev tjockare och fick bättre kvalitet. Läs mer
  • Cecilia V
    Cecilia V skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    1. "Bobbys superhair"
    2. Mycket bra
    3. De lever upp till mina förväntningar väl.
    3. Produkten gjorde inte att jag tappade mindre hår, eller ökad återväxt, som jag hade önskat.
    Däremot gjorde den utväxten av håret starkare och jag märkte mycket stor skillnad på kvaliteten på mina naglar, som blev starka. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Tappat mycket hår sista åren och känner att håret börjar få tillbaka sin vanliga kvalite efter att ha använt Bobbys hårnäring under en tid. Läs mer
  • Nora M
    Nora M skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Slutade tappa massor av hår och det blev tjockt och glansigt! Läs mer
  • Marita L
    Marita L skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Kosttillskott - hårnäring. Beställde via nätet. Snabb leverans, lätt att betala. Läs mer
  • Katerina D
    Katerina D skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Eftersom jag redan ätit hårtillskott långt innan jag testade bobbys hårnäring så märkte jag ingen skillnad. Läs mer
    2018-05-22 Bobby O svarar Katerina D
    Hejsan , va trist att du inte märkte skillnad, hur länge testade du Superhair ? Bästa hälsningar Bobby
    2018-05-22 Katerina D svarar Bobby O
    Jag kanske formulerade mig dåligt men det jag menade var att jag under några års tid ätit andra hårtabletter och att det därför var svårt att bedöma om det ändrades. Jag märkte ingen försämring så de hade säkert effekt.
    Jag åt dom i ca ett år.

Mvh Katerina
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Liselotte F
    Liselotte F skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Har köpt hårnäring ett tag och tycker det tillför näring åt ett vintertrött hår. Jag ville ha ett friskare hår och tycker att jag fått det med regelbunden användning. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Bobbys superhair har hjälpt mig att få tillbaka min hårkvalité. Snabb leverans och alltid fungerar bra. Läs mer
    2018-05-22 Bobby O svarar Anna N
    Så kul att du gillar Superhair 🙏🏻
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Min erfarenhet av Bobbys kosttillskott är bara positivt. Började med kosttillskottet då jag tappade mycket hår och blev orolig att jag skulle bli tunnhårig. Blev glatt överraskad då jag märkte att det inte bara växte mer utan småhår som bara varit fjun blev längre och mer riktigt hår än bara fjun!!😀😍
    Rekommenderar det gärna vidare till andra!! 😍😊😀👍 Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Tycker mitt hår blir mycket starkare och finare när jag tar hårtillskottet. Läs mer
  • Sara C
    Sara C skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Snabb leverans, men jag upplevde ingen större skillnad tyvärr. Läs mer
  • Ida B
    Ida B skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Jag har köpt både superhair och superslim och är jättenöjd med båda produkterna. Håret växer bra, jag fäller inte lika mycket. Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Superhair. Märkte dock ingen större förbättring på hårkvaliteten. Borde nog ha testat längre period. Bra service. Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Kände förändring snabbt av bättre kvalitet i mitt slitna hår. Kändes tjockare och mer välmående, hade inte så höga förväntningar innan men kan varmt rekommendera det och kommer köra en kur snart igen. Läs mer
  • Liselotte J
    Liselotte J skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Håret växer fortare. Är friskare och jag tappar inte så mycket hår längre. Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Bobbys super hair
    Jag är nöjd med både produkt och bemötande. Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Har nu använt Bobbys hårnäring i flera år.
    Är jättenöjd med den produkten
    Förutom att håret har blivit ännu tjockare och fått bättre kvalitet har även naglar och ögonfransar fått en riktig boost.
    Produkten har uppfyllt mina förväntningar med råge
    Kan verkligen rekommendera den Läs mer
  • Ebba A
    Ebba A skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Har efter 6 månaders använding fått frågan av flera frisörer som varit orliga för mitt allt mer risiga hår vad jag har gjort.. alla även jag själv ser en otrolig skillnad i kvalitet. Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Det var ju ett tag sedan jag köpte varan, men det var den där håret skulle få mer volym och det skulle växa bra. Har bara använt 1 brk och jag kunde inte märka ngn skillnad. Det kanske behövs flera kurer, men jag har därför inte provat fler ggr.
    Det gick väldigt fort att få det jag beställt.

Skulle kanske beställa igen om jag visste att det gjorde ngn skillnad, men jag tycker det är för dyrt för att testa igen och märka att det ändå inte händer ngt. Läs mer
  • Marlene N
    Marlene N skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Jag provade Bobbys Superhair efter ett inlägg på instagram av Molly Sanden då jag länge haft problem med mitt hår och provat många andra preparat. Beställde via Svenskt kosttillskott, snabb leverans och efter 1 månad märktes stor skillnad !! Otroligt nöjd och rekommenderar det varmt !! Läs mer
  • Nike W
    Nike W skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Köpte dessa då jag såg dom på my martens blogg.
    Otroligt snabb service. Inga förväntningar men har nu käkat dessa i snart 2 år. Vilken skillnad och det märker även min frisör. Har inte haft så här långt hår på 10 år o behöver bara gå och klippa mig 3ggr per år. Läs mer
  • Ranja D
    Ranja D skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Kosttillskott för hår och naglar har använd de ett par månader.
    Känner att mitt hår har blivit längre men tyvärr så har jag slarvat. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Jag var förtvivlad när jag tappade så mycket hår efter mycket stress. Men mitt hår har växt ut igen. Jättemycket!! Läs mer
  • Melisa Y
    Melisa Y skrev om Superhair en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Köpte hårtabletterna. Trodde jag skulle se skillnad men gjorde tyvärr inte det. Läs mer