Bobby Oduncu Kosttillskott

Bobby Oduncu Kosttillskott

Jag heter Bobby Oduncu och jag är frisör, entreprenör och fitnessprofil. Jag är personen som står bakom den eftertraktade Bobby’s hårstudio och jag har jobbat med massor av styling för diverse tv-produktioner som exempelvis Let’s Dance och Svenska Hollywoodfruar. Utöver min frisörsalong har jag även mina egna kosttillskott...

73 omdömen om Bobby Oduncu Kosttillskott

Hilma  P
Skrev om Bobby Oduncu Kosttillskott

Bobbys superhair är det bästa som hänt mitt hår. Har länge haft tunt och lite livlöst hår. Sedan jag började med Bobbys Superhair så har jag fått tjockare, glansigare och det växer snabbare. Jag tar dom varje dag och tänker fortsätta med det. Är så super nöjd! 😀🙏🏼

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Hannan V
Skrev om Bobby Oduncu Kosttillskott

Jag har ätit dessa hårtsbletter nu i 6 mån håret har växt massor ! Jag tappar tyvärr hår pga hormonella rubbningar i kroppen runt pms och menstruation ! Men nu efter 6 mån med dessa tabletter tappar jag inte lika mycket hår och det växer snabbare! Man måste ge det lite tid det händer inte direkt utan äta tabletterna minst i 3 månader ! Jag har testat massor med olika hårtabletter t ex priorin ,hårkontroll, selicia mm. Bobbys hårtabletter e dem bästa med hårkontroll och priorin kändes det som att håret på armar och ben...

Sofia H
Skrev om Bobby Oduncu Kosttillskott

Känner stor skillnad efter bara 1 månad. Många nya friska strån och håret känns tjockare.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Maria K
Skrev om Bobby Oduncu Kosttillskott

Har tagit dessa i drygt ett år och har så många nya friska strån som är decimeterlånga nu. Min frisör märker stor skillnad på håret.

Monica Lillemor F
Skrev om Bobby Oduncu Kosttillskott

Har hållt på i fyra månader och är supernöjd.Mina naglar växer som ogräs och mitt hår börjar må mycket bättre,starkare än vanligt.Tusen tack för ett kanonbra kosttillskott 🤗

Maggda K

Mitt hår mår så mkt bättre sen jag började med superhair. Tappar inte massor av hår, min torra hårbotten har slutat klia. Naglarna har blivit starkare, bryter inte dom lika lätt som förut.

Josefine M

Jag har alltid haft bra hårkvalite men under min graviditet började jag tappa mkt hår. Håravfallet fortsatte även efter bebis kommit. Man vet ju inte riktigt vad man skall ta sig till och känner sig hjälplös och bara ser att det lossnar mer och mer. Träffade på Bobby utanför en life butik och han presenterade sina produkter. Vi kom överens om att jag från början skulle dubbla dosen. Nu har jag ätit dessa ett bra tag och märker STOR skillnad på mitt hår. Även naglarna självklart men framförallt så tappar jag inte så...

Beatrice A

Märker resultatet mer på naglarna än håret

Lars M

Äter det lite sporadiskt , för inte alltid jag kommer ihåg att ta tabletten , men jag tycker att håret mår bättre , känns tjockare och jag lossar mindre hår

Åsa L

Har köpt hårkapslar och betakaroten. Snabb service och leverans.

Susanne N

Snabb leverans en fantastisk produkt hår näringen har äntligen kunnat få långt hår det växer så det knakar

Camilla G

Bobbys hårnäring funkar verkligen jätte bra! Jag rekommenderar det verkligen! Företaget är utmärkt !!

Tuija L

Beställde Bobbys superhair men märkte ingen effekt alls trots 2-3 burkar! Lovar alldeles för mycket till ett högt pris!

Sandra B

Håret känns tjockare efter ett par veckor

Helene A

Märkte resultat de första månaderna, speciellt när man äter flera varje dag. Nu märker jag ingen skillnad lägre och tänker att man kanske ska pausa ibland!

Annica J

Bobbys hair. Har ätit dubbel dos i 3 månader nu men fäller fortfarande mycket hår.

Hannah T

Mitt hår växer betydligt snabbare och har fått mycket bättre kvalité än innan.

Camilla P

Bobbys SuperHair är det bästa som hänt mitt hår, efter hårförlängning i massa år och blekningar så va mitt hår katastrof, men nu när jag ätit Bobbys Superhair i några år så har det växt, blivit tjockare och jag har varit utan hårförlängning i ett år! Bobby du är bara bäst❤️🙏🏼

Mona J

jag köpte hårnäring, mkt bra bemött, håret växer så det knakar, jag berättar om produkten för andra:)

Susanne G

Jag har köpt Bobbys superhair och Bobbys superslim. Mitt hår har blivit starkare och jag håller vikten lättare. Jag har köpt mina produkter på Betteryou och det har fungerat väl.

Lotta A

Bobby’s Superhair köptes via webben och levererades supersnabbt

Camilla S

Jag köper Bobbys superhair och är nöjd. Blev fantastiskt bemött av företaget, som alltid

Patricia K

Märker mest skillnad på min hy som blivit så mkt bättre

Charlotte S

Har alltid ett enormt sötsug å konstigt nog e de helt borta :)

Emelie B

Mina förväntningar var främst att mitt hår skulle bli bättre och därmed kunna växa och tjocka på sig lite. Detta har jag inte fått någon markant förändring på, men mina naglar däremot har aldrig varit så starka och växt så snabbt

Linnea V

Jag har efter mediciner fått torrt hår och även tappat mycket. Efter 2,5mån med Bobbys märkte jag stor skillnad. Håret började växa (vilket min frisör påpekade) blev glansigt och mer livfullt. Även huden & naglarna blev av bättre kvalite. Jag har provat flertalet andra liknande produkter men inget har haft lika stor effekt. Jag är Så nöjd! Vågar inte sluta.

Laila E

Jag köpte Bobbys superhair efter jag mött Bobby Oduncu på mässa "Allt för hälsan". Jag har provat produkten i över 6 månader med mycket goda resultat, jag blev mycket väl bemött av Bobby Oduncu och den personal som var i montern på mässan, företaget Self.. Produkten levde upp till mina förväntningar, mitt hår blev tjockare växte fortare och fick en god kvalitet. Jag tappade hår innan samt att det var mycket torrt och slitet. Dessutom köpte jag proteinpulver och aminosyror, som var av en mycket god kvalitet både smakmässigt och låg kalorimängd och mättande. Mycket bra upplevelse.

Anna W

Det är min son som äter det. Han började tappa hår för ca 2 år sedan(ärftligt) och nu upplever vi att han har fått en del hår tillbaka och att han inte tappar något längre eller i alla fall att det har bromsat upp håravfallet. Superbra!

Ann-catrin L

På Better You köpte jag tillskottet. Supernöjd med deras service och nöjd med kosttillskottet!

Ulrika F

Bobbys superhair. Åt dem i 1,5 år och har aldrig haft så tjockt och friskt hår! Bästa!! Jag köpte dem hos @betteryou Bra service och bemötande. Ja jag tycker absolut att de levde upp till förväntningarna!

Anna L

Hej ! Jag har använt Bobbys hår kapslar över ett år nu . Håret växer så fint nu ☺️

Mia D

Kände att håret blev tjockare och fick bättre kvalitet.

Cecilia V

1. "Bobbys superhair" 2. Mycket bra 3. De lever upp till mina förväntningar väl. 3. Produkten gjorde inte att jag tappade mindre hår, eller ökad återväxt, som jag hade önskat. Däremot gjorde den utväxten av håret starkare och jag märkte mycket stor skillnad på kvaliteten på mina naglar, som blev starka.

Therese L

Tappat mycket hår sista åren och känner att håret börjar få tillbaka sin vanliga kvalite efter att ha använt Bobbys hårnäring under en tid.

Nora M

Slutade tappa massor av hår och det blev tjockt och glansigt!

Marita L

Kosttillskott - hårnäring. Beställde via nätet. Snabb leverans, lätt att betala.

Katerina D

Eftersom jag redan ätit hårtillskott långt innan jag testade bobbys hårnäring så märkte jag ingen skillnad.

Svar från Superhair

Hejsan , va trist att du inte märkte skillnad, hur länge testade du Superhair ? Bästa hälsningar Bobby

Liselotte F

Har köpt hårnäring ett tag och tycker det tillför näring åt ett vintertrött hår. Jag ville ha ett friskare hår och tycker att jag fått det med regelbunden användning.

Anna N

Bobbys superhair har hjälpt mig att få tillbaka min hårkvalité. Snabb leverans och alltid fungerar bra.

Svar från Superhair

Så kul att du gillar Superhair ??

Eva Å

Min erfarenhet av Bobbys kosttillskott är bara positivt. Började med kosttillskottet då jag tappade mycket hår och blev orolig att jag skulle bli tunnhårig. Blev glatt överraskad då jag märkte att det inte bara växte mer utan småhår som bara varit fjun blev längre och mer riktigt hår än bara fjun!!😀😍 Rekommenderar det gärna vidare till andra!! 😍😊😀👍

Karin R

Tycker mitt hår blir mycket starkare och finare när jag tar hårtillskottet.

Sara C

Snabb leverans, men jag upplevde ingen större skillnad tyvärr.

Ida B

Jag har köpt både superhair och superslim och är jättenöjd med båda produkterna. Håret växer bra, jag fäller inte lika mycket.

Åsa B

Superhair. Märkte dock ingen större förbättring på hårkvaliteten. Borde nog ha testat längre period. Bra service.

Carina J

Kände förändring snabbt av bättre kvalitet i mitt slitna hår. Kändes tjockare och mer välmående, hade inte så höga förväntningar innan men kan varmt rekommendera det och kommer köra en kur snart igen.

Liselotte J

Håret växer fortare. Är friskare och jag tappar inte så mycket hår längre.

Maria V

Bobbys super hair Jag är nöjd med både produkt och bemötande.

Lena G

Har nu använt Bobbys hårnäring i flera år. Är jättenöjd med den produkten Förutom att håret har blivit ännu tjockare och fått bättre kvalitet har även naglar och ögonfransar fått en riktig boost. Produkten har uppfyllt mina förväntningar med råge Kan verkligen rekommendera den

Ebba A

Har efter 6 månaders använding fått frågan av flera frisörer som varit orliga för mitt allt mer risiga hår vad jag har gjort.. alla även jag själv ser en otrolig skillnad i kvalitet.

Pia B

Det var ju ett tag sedan jag köpte varan, men det var den där håret skulle få mer volym och det skulle växa bra. Har bara använt 1 brk och jag kunde inte märka ngn skillnad. Det kanske behövs flera kurer, men jag har därför inte provat fler ggr. Det gick väldigt fort att få det jag beställt. Skulle kanske beställa igen om jag visste att det gjorde ngn skillnad, men jag tycker det är för dyrt för att testa igen och märka att det ändå inte händer ngt.