Alla kategorier Webshop Bobby Oduncu Kosttillskott

Bobby Oduncu Kosttillskott

Jag heter Bobby Oduncu och jag är frisör, entreprenör och fitnessprofil. Jag är personen som står bakom den eftertraktade frisörsalongen Bobby’s hårstudio och jag har jobbat med massor av styling för diverse tv-produktioner som exempelvis Let’s Dance och Svenska Hollywoodfruar.

Utöver min frisörsalong har jag även mina egna kosttillskott som gjort succé på marknaden. Jag erbjuder tillskotten Bobby By SELF och Bobbys Superslim som lyfter dina träningsresultat till nya nivåer, samt hårvitaminerna Bobbys Superhair.

Kontakta mig så bokar vi en konsultation. Välkommen!

Läs vad 8 kunder tycker om Bobby Oduncu Kosttillskott

• Camilla P
    Camilla P skrev om Bobby Oduncu Kosttillskott
    Har nu kört Bobbys Beauty Slim i några månader och märker att jag fått mer energi på morgonen när jag tränar, känner verkligen skillnad och har även blivit tightare😀🙌🏼Så bra jobbat än en gång Bobby😘 Läs mer
  • Pia C
    Pia C skrev om Bobby Oduncu Kosttillskott
    Jag kan säga att jag är Supernöjd med Bobbys produkt Superhair som jag har ätit i nästan 2 år. Effekten kom ganska snabbt och jag var förvånad över resultatet. Jag hade under en lång tid tappat hår, men efter att jag börjat med tabletterna så minskade håravfallet och det började komma nytt hår som också var fylligare. Läs mer
  • Marie T
    Marie T skrev om Bobby Oduncu Kosttillskott
    Både beauty slim och Bobbys super hair har hjälpt mig otroligt mycket , känner att jag blivit både finare i huden och håret och att beauty slim hjälper mig med att hålla vikten i schack och lärt mig äta helt annorlunda och nyttigare älskar beauty slim 🙂Mvh marie Läs mer
  • Mia E
    Mia E skrev om Kosttillskott en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Efter ca ett halvår med kosttillskottet Bobbys Superhair så märker jag en markant förbättring av hår, hud och naglar! Har tidigare provat liknande kapslar på marknaden men alltid blivit besviken. Min frisör är förvånad över resultatet då mitt hår varit en katastrof (pga stress) de senaste åren. Även naglarna har blivit starka och tåliga. Känner mig verkligen otroligt nöjd med produkten och kommer fortsätta boosta kroppen så länge det behövs.
    /Mia Engstrand, Färjestaden Läs mer
  • Nina
    Nina skrev om Hårnäring en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Tjockare, starkare och friskare hår med märkbart resultat redan efter en månad + finare hy och längre och tätare ögonfransar. Schyssta ingredienser enligt innehållsförteckningen. rekommenderas varmt! 😊 Läs mer
  • Wenche T
    Wenche T skrev om Hårnäring en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Äntligen har jag hittat en produkt som gör att jag inte tappar något hår och får starka naglar. På köpet får jag fin hud också ;-) Kan varmt rekimendera Bobbys Superhair:-) Läs mer
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Kosttillskott en del av Bobby Oduncu Kosttillskott
    Kan varmt rekommendera Bobbys kosttillskott som håller högsta kvalitet både på innehåll och funktion.
    Prövade Bobbys Beauty Slim och blev positivit överraskad av resultatet.
    Buy it, try it & Love it Läs mer
  • Nina Z
    Nina Z skrev om Bobby Oduncu Kosttillskott
    They are by far the best products I have used with a very fast result. I highly recommend it to everyone. Nina Zandnia Läs mer