Alla kategorier Bilskrot Östergötland Ödeshög Boets Bildemontering AB

Boet Sågen, 599 92 Ödeshög — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Boets Bildemontering AB

• kalle S
    kalle S skrev om Boets Bildemontering AB
    Bra Service löst delen på bil till bra pris o snabb leverans
    Rekommenderas
  • Peter A
    Peter A skrev om Boets Bildemontering AB
    Jag driver bilverkstad och har velat gynna företag i min omgivning men Boets Bildemontering är en katastrof
    Ringde i går vid 11.00 tiden och beställde en vara som dom lovade att skicka så jag hade den till dagen efter
    inget paket dök upp varvid jag ringer och frågar, ingen har koll vad som skickats pratar med deras packavdelning
    och får till svar att vi missade skicka den. Detta är inte första gången det händer heller. Kundbilen är en företagsbil
    och blir nu hängande ytterligare en dag på lyften DETTA ÄR INTE OK!!!!!!!!
  • Lena D
    Lena D skrev om Boets Bildemontering AB
    Katastrof! Beställde fjäder till en sprinter den 17/3 2015 faktura har kommit ska vara betalt den 16/4 men varan har inte kommit än!!! Ringe till dem fick ingen svar och han som jag har pratat med sa att han vill inte prata mer och slängde luren! Ingen kompetens och mycket dålig företag! Håll borta i från de!!!
  • kalle a
    kalle a skrev om Boets Bildemontering AB
    Köpte en begagnad lampa till min passat men när den kom så var den ny det hade ja inte räknat med vart tvungen o gå in på deras webbsida o kolla igen o ja den skulle vara ny, som sagt trodde ja köpt en begagnad men fick ny det kan ja bara tacka för!!!!
  • Toni T
    Toni T skrev om Boets Bildemontering AB
    Katastrof! Sämre kundbemötande får man leta efter, följde deras instruktioner till punkt och pricka vid retur av en del, Boets lyckades med konstverket att få det till att jag gjort fel. Har nu varken reservdel eller 1200kr. Omöjliga att diskutera med. Håll er borta från den här firman.

Boet Sågen, 599 92 Ödeshög