Bofast AB

Bruksgatan 2, 314 31 Hyltebruk — Visa karta

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Moderna hyresbostäder i markplan eller på övre våning. Lägenheter, parhus, radhus och lokaler i västra Sverige, centralt eller lantligt läge.

Läs vad 2 kunder tycker om Bofast AB

• HANNA A

2020-02-03

HANNA A skrev om Bofast AB
    Haft mögel i vårt förråd under 4-5 års tid. Inget gjordes trots flera samtal och ingen ersättning fick vi trots att vi har fått slänga saker som blivit förstörda. De höjde hyran varje år istället och gjorde inget underhåll i lägenheten förrän vi motsatte oss till hyran ett år innan vi skulle flytta 2020. Då målade de slarvigt om i tre rum och lade ett nytt parkettgolv över det gamla som de egentligen lovade slipa redan innan vi flyttade in för 7 år sen. Det hade runnit färg längs dörrarna och fodren var inte ens helt målade. Vår dammsugare hade de använt utan lov och den hade färgstänk överallt. När vi flyttar ut ville de att vi skulle betala 1900 kr för ett minst 8 år gammalt handfat som vi av misstag tappat en flaska på så det blivit en spricka i kanten. Städningen har inte gått igenom än så får se om det är mer som ska ersättas. Läs mer
  • 2018-10-10

Mikael J skrev om Bofast AB
    Ett hyresbolag man ska undvika, har tydligen satt i system att ge sina fd hyresgäster en saftig städräkning. Besiktningen är partisk och görs av anställda på Bofast och är godtycklig. I min värld är detta system ytterst tvivelaktigt så om möjligt välj någon annanstans att bo . Läs mer
    HANNA A gillar detta