Alla kategorier Reservdelar Västra Götaland Trollhättan Bohman Motorsport

Rommele Prästgård, 461 97 Sjuntorp — Visa karta

Enedalsgatan 11, 50452, BORÅS
Mekonomen Borås City
Iwona G:
Alltid trevlig personal med super bemötande 😀 Aldrig nån trabel eller konstigheter, är jätte nöjd med 👍

Läs vad 1 kund tycker om Bohman Motorsport

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om Bohman Motorsport
    Avråder starkt från detta företag, åkte dit och inhandlade fälgar samt däck till min bil, frågade ägaren vad som passade på min bil, dvs däck, vilken dimension som passade, fick då svaret att 225/40-18 va perfekt för min bil. Åkte hem och ställde in bilen över vintern, även över kommande sommaren (2010). Men i början av vintern startade jag upp bilen och kollade över den, såg då att det inte passade med den dimensionen på bilen, för däcken tog i innerskärmen, den va helt urgröpt, samt vid halvt rattutslag tog däcken i innerskärmarna, tog sedan svängen förbi Ralphs däck och påtalade problemet för en anställd där som ställde sig helt frågande och icke tillmötesgående. Så nu i april 2011 startade jag en tråd på garaget.org där ägaren till firman svarade mig betydligt mer tillmötesgående än den anställde, skickade då iväg ett mejl till honom den 10e april men inte hört något sedan dess. Har nu sålt fälgarna samt däck för 5000 kr, och förlorat 7000 kr på ett par fälgar och däck som rullat ca 15 mil. Så jag avråder starkt från detta företag.

Kan ju även tillägga att det va även dom som monterade fälgarna på min bil.

Rommele Prästgård, 461 97 Sjuntorp