Bokadirekt i Stockholm AB

Läs vad 6 kunder tycker om Bokadirekt i Stockholm AB

• Ruth Ida Mari H

2020-08-14

Ruth Ida Mari H skrev om Bokadirekt i Stockholm AB
    Omöjligt att avsluta tjänsten. De förbinder dig till ett abonnemang i ett år men det du får veta i samtalet är att du får tre månaders gratisperiod för att testa tjänsten. Lurendrejare som inte är kundorienterade. Efter avslutad provperiod står jag alltså att betala för nio månader då jag inte använder tjänsten. Läs allt finstilt ordentligt! Varning! Läs mer
  • PATRIK K

2020-02-12

PATRIK K skrev om Bokadirekt i Stockholm AB
    VARNING: Vi skulle få 3 månaders prova på, vi var ganska säkra på att tjänsten inte skulle passa oss pga olika anledningar då vi delar lokal, måste synka med annan kalender etc.

Men inte fick vi veta att det var 9 månaders bindingstid inte... sämtsta support jag har varit med om! Svarar inte, återkommer inte, man får inte det man begär!

Min rekommendation är att hålla sig borta från dom om du inte vill ha en extra huvudvärk i ditt liv! Läs mer
  • 2019-02-06

Oleg Paukku skrev om Bokadirekt i Stockholm AB
    HELT OACCEPTABELT!
    Trevliga att får in dig som kund.
    Och när vill du avsluta abonnemanget - blir de jäv..a robotar.
    Lurar sina kunder och ljuget dem mitt upp i ansikten !!
    Skulle aldrig rekommendera till någon.
    Ha ALDRIG med detta bolag att göra!!
    Oleg Paukku Läs mer
  • 2018-09-07

Caroline N skrev om Bokadirekt i Stockholm AB
    Sa att dom skulle ringa upp mig efter dom kollat upp mitt ärende men återkom aldrig. Antagligen för att dom inte hittade någon lösning på problemet. Använd aldrig en värdekod hos en frisör! Frisören kan nämligen hävda i efterhand att värdekoden användes när den i själva verket aldrig aktiverades. Frisören sa själv att hon inte räknat med o aktiverat värdekoden för hon glömde det o visste inte ens hur man gör men sen hävdar ändå ägaren att den är aktiverad! Han aktiverade den förmodligen själv så nu ser den ut som använd. Var hos em otroligt dålig frisör med som inte betalar tillbaka pengar trots kunden inte är nöjd. Jag undrar om dom ens är utbildade för det var den sämsta färgning jag någonsin varit med om. Läs mer
  • Marielle D

2018-07-09

Marielle D skrev om Bokadirekt i Stockholm AB
    Vi använder deras tjänster på vårt företag och är mycket besvikna på deras sett att bemöta oss. Återkopplar inte som utlovat och har ingen servicekänsla. Läs mer
  • 2017-07-18

Josefin R skrev om Bokadirekt i Stockholm AB
    Bokar alltid behandlingar m.m. via Bokadirekt. Tycker tjänsten är smidig och siten för sista minuten-tider funkar också toppen! Idag behövde jag hjälp med ett ärende och fick svar från supporten inom 3 min, aldrig varit med om liknande. Supertrevlig var han också. WOW! ++++++ Läs mer