Alla kategorier Mediabyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Bokadirekt i Stockholm AB

Bokadirekt i Stockholm AB

Birger Jarlsgatan 8, 114 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Bokadirekt i Stockholm AB

• Caroline N
    Caroline N skrev om Bokadirekt i Stockholm AB
    Sa att dom skulle ringa upp mig efter dom kollat upp mitt ärende men återkom aldrig. Antagligen för att dom inte hittade någon lösning på problemet. Använd aldrig en värdekod hos en frisör! Frisören kan nämligen hävda i efterhand att värdekoden användes när den i själva verket aldrig aktiverades. Frisören sa själv att hon inte räknat med o aktiverat värdekoden för hon glömde det o visste inte ens hur man gör men sen hävdar ändå ägaren att den är aktiverad! Han aktiverade den förmodligen själv så nu ser den ut som använd. Var hos em otroligt dålig frisör med som inte betalar tillbaka pengar trots kunden inte är nöjd. Jag undrar om dom ens är utbildade för det var den sämsta färgning jag någonsin varit med om. Läs mer
  • Marielle D
    Marielle D skrev om Bokadirekt i Stockholm AB
    Vi använder deras tjänster på vårt företag och är mycket besvikna på deras sett att bemöta oss. Återkopplar inte som utlovat och har ingen servicekänsla. Läs mer
  • Josefin R
    Josefin R skrev om Bokadirekt i Stockholm AB
    Bokar alltid behandlingar m.m. via Bokadirekt. Tycker tjänsten är smidig och siten för sista minuten-tider funkar också toppen! Idag behövde jag hjälp med ett ärende och fick svar från supporten inom 3 min, aldrig varit med om liknande. Supertrevlig var han också. WOW! ++++++ Läs mer

Bästa mediabyråerna i Stockholm: