Alla kategorier Bokföring Stockholms län Stockholm Farsta BokföringsExperten

BokföringsExperten

Larsbodavägen 50 nb, 123 41 Farsta — Visa karta

BokföringsExperten i Farsta AB är en liten organisation med desto större resurser!

Vi erbjuder förstklassig service och högkvalitativa tjänster inom starta eget, bokföring, bokslut, deklarationer och rådgivning. Du sorterar och lämnar in - och vi gör allt annat.

Våra experter ger dig tips och lönsamma råd kostnadsfritt per telefon eller mejl, erbjuder snabb och personlig service, rimliga priser och självklart alltid en specifikation på det vi har gjort. Varmt välkommen in till oss i Farsta Centrum!

Läs vad 52 kunder tycker om BokföringsExperten

• Alazar T skrev om BokföringsExperten
    lätt kontakt med de när det behövs Läs mer
  • Jusuf K
    Jusuf K skrev om BokföringsExperten
    De är jätte proffesionella, de lever också upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Frank L skrev om BokföringsExperten
    Ekonomitjänst har köpts, mycket väl bemött, mycket kunnig personal.

Företaget har gott och väl levt upp till förväntningarna. Läs mer
  • Andrietta T skrev om BokföringsExperten
    Lite dyra för småföretag, men värt de. Snabbt och enkelt. Läs mer
    2018-04-02 Mark T svarar Andrietta T
    Hej Andrietta!

Tack för en fin rekommendation.

Jag vill bara nämna vårt avtal där det står att månadspriset är från cirka XXXX kr ex moms i månaden

Jag har nu kontrollerat prissättningen för 2017 för att det inte ska vara något fel och jag kan konstatera att
    vi har för 2017 debiterat bara cirka 39% av det priset.
    Vi lämnade även en rabatt för bokslut och inkomstdeklaration 1 med NE bilaga i förra året för år 2016 och kommer även i år att göra på samma sätt.
    Det viktigaste för oss är att allt fungerar bra och att du fortsatt är nöjd med våra tjänster

Tack ännu en gång

• Andre A
    Andre A skrev om BokföringsExperten
    Mark erbjuder en professionell hjälp med allt inom bokföring.

BokföringsExperteni Farsta Ab ligger möjligen lite högre än vissa redovisningsbyråer.

& dom försöker alltid vara tydliga med i deras fakturor & specificera vilken tid som har används till vad.

Så jag tycker dom är snabba & korrekta & inte alltid billigast men du vet att dina papper är i goda händer hos BokföringsExperten i Farsta Ab & att redovisningen blir korrekt utförd! Läs mer
    2018-04-02 Mark T svarar Andre A
    Hej Andre!

Tack för din fina rekommendation.

• Andrea F skrev om BokföringsExperten
    Jag får hjälp med bokföring och deklarationer av min lilla enskilda firma. Snabb och bra service och hjälp om man undrar något och tydliga redovisningar varje månad. Jag har fått en mycket bättre inblick sedan jag anlitade BokföringsExperten. Tummen upp - är supernöjd! Läs mer
  • Katarina L skrev om BokföringsExperten
    En mycket seriös och kompetent redovisningsbyrå. Trevligt bemötande, snabb återkoppling, ger mycket bra service, stöd och goda råd. Jag kan varmt rekommendera Bokföringsexperten i Farsta. Läs mer
  • Amir S skrev om BokföringsExperten
    Detta företag är professionell, ansvarig och alltid tillgänglig för att ge råd eller hjälp. Läs mer
  • Adnan M skrev om BokföringsExperten
    En mycket trevlig, saklig och kunnig bokföringsbyrå.
    Utmärkt kommunikation, bra service och lätta att göra med.
    Vi har anlitat BokföringsExperten för löpande bokföring ,momsredovisning, deklaration och årsbokslutet.
    Om vi behöver råd om företagets ekonomiska situation få vi den direkt.
    Punktlighet och noggrannhet är deras starka sida och vi är alltid nöjd
    med deras jobb
    Kan varmt rekommendera detta företag Läs mer
  • Rosemary O skrev om BokföringsExperten
    Jag har fått fantastisk service, och bemötandet har alltid varit mycket vänligt och med personligt engagemang. Mina bokföringsärenden har utförts på ett mycket professionellt sätt, och jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Osman D
    Osman D skrev om BokföringsExperten
    Det är en av bästa redovisnings företag. Läs mer
  • Ana R skrev om BokföringsExperten
    Jag är jötte nöjd med de eftersom vi pratar inte så mycket, han säger vad gör jag och allt han säger det är inte så svårt att fata, för mig som är inte född i Sverige, de hjälpte mig med allt som gäller organisation av min företag, de hjälpte mig att göra fakturor själv, han ger till mig massa tips, jag är jätte nöjd med de 😊 Läs mer
    2017-02-04 BokföringsExperten i Farsta svarar Ana R
    Hej Ana,

STORT TACK för din fina rekomendation

Trevlig helg
  • Morad B skrev om BokföringsExperten
    Första intrycket var bra men tyvärr mycket okunnighet inom konsultbranschen ( bygg).
    Fick från första mötet mycket fel svar inom min bransch vilket gjorde att jag valde att ligga lågt och helt enkelt leta efter någon annan kunnig istället. Och när jag då meddelade detta till Mark så svarade han med att skicka en faktura på en timmes jobb samt en pärm där han lagt in mina egna dokument och då påstått att det tagit honom en hel timme för att göra hål i 7 dokument.
    Tyvärr mycket oseriöst företag, inget att rekommendera.
    Har nu hittat ett mycket seriösare företag där man kan med hjälp av mobilen skicka in allt material, mycket smidigt och enkelt. Läs mer
    2016-11-30 BokföringsExperten i Farsta svarar Morad B
    Hej Morad!

Det är Mark Timbrant som du träffade vid ditt besök på BokförinsExperten i Farsta AB.

Det uppstår nu en ovanlig situation, att ditt och mitt upplevelse och syn på vad som hänt och vad som är sant, skiljer sig åt.
    Jag känner därför att jag vill bemöta din kritik genom ett svar.

Jag vill gärna veta vad du exakt menar med mycket okunnighet inom konsultbranschen(bygg)och att du fick mycket fel svar.

BokföringsExperten i Farsta AB med över 150 företagskunder har idag 35-40 byggbolag som företagskunder av vilka flera utländska byggbolag med sina filialer här i Sverige.
    Vi jobbar dagligen med byggbolag så att du omöjligt kunde ha fått fel svar på någon fråga.

Ditt bolag Mätteknik Stockholm AB är inte ens i byggbranschen som du kan se i ditt bolags Registreringsbevis och även här på allabolag.se.
    Det är bara att klicka på länken. http://www.allabolag.se/5590682067/matteknik-stockholm-ab
    Ditt bolag utför tjänster inom mätnings teknik som inte är byggbranschen som du först påstod och fortfarande påstår.
    Det ligger dock nära och är ett gränsfall.
    Detta gjorde att jag blev osäker och skulle dubbelkolla visa momsregler innan jag ger dig något definitivt svar.
    Du fick svar på din fundering direkt dagen efter och det svaret var korrekt.
    Då kan du inte påstå att du fick mycket fel svar utan att du inte fick svar på en av dina frågor samma dag som vi träffades.

Du säger också att du valde att ligga lågt och leta efter en annan byrå.
    Det kan stämma då du inte hörde av dig men du meddelade oss inte om ditt beslut utan lät oss arbeta i bakgrunden med följande som vi fakturerade det minimala 590 kronor för.
    Det vi fakturerade 590 kr för, finns klart angivet på fakturan och du har även fått det förklarat på mail då du först inte ville acceptera vårt faktura

Det vi gjorde och fakturerade för:

0 -Första gratis besök och rådgivning 2016-08-29 / En timma / 0 kr
    1-Samlar ihop ditt företags data på tre olika ställen(server/nätverk, redovisningsprogram samt fysiskt i ett företagspärm
    2-Blanketten Ansökan e-tjänster – Deklarationsombud (SKV 4809)
    3-Koppla på bevaknings funktion för att övervaka bolagets momsskattedeklarationer
    4-Du har fått flera mail under tiden bland annat om att skattedeklaration snart måste lämnas in och påminnelse om att jag fortfarande inte är deklarationsombud(se punkt 2 ovan),något jag har ordnat redan vid vårt första möte men som du inte lämnade in till Skatteverket och inte meddelade oss något om det heller.
    5-Pärm med dina utskrivna dokument med etiketter och ny register i fysiskt format

Hoppas att du förstår att det då inte bara var att göra hål i 7 dokument som du skriver.
    Vi tog betalt för bara det minimala då vi inte själv känner att du ska behöva stå för mera än bara 590 kr / en timmas arbete.

Du meddelade mig ditt beslut först efter nästan en och en halv månad då jag undrade om bokföringsmaterialet och bolagets skattedeklaration som måste lämnas in.
    Hade du meddelat oss ditt beslut tidigare så hade vi förstås inte arbetat något och inte debiterat ditt företag något.

Slutligen ber jag dig svara på min fråga om vilka av mina svar till dig var fel så att jag och mina kolleger samt andra besökare på Reco kan ta del av det.

Tack för din feedback
    Vi önskar dig och ditt företag lycka till i ditt fortsatta arbete.

Med vänliga hälsningar
    Mark Timbrant
  • Nawar T skrev om BokföringsExperten
    Samarbetet fungerade tyvärr inte alls. Första intrycket var gott men kommunikationen var väldigt bristfällig och jag som kund fick inte ifrågasätta minsta lilla i faktureringen utan att Mark blev kränkt och ville säga upp avtalet. Rimmar illa med att man marknadsför sig genom att påstå att man inte har några dolda priser. Läs mer
    2016-02-18 BokföringsExperten i Farsta svarar Nawar T
    Hej Nawar!

Jag är ledsen att det inte fungerade

Vi har inte avslutat samarbete bara på grund av detta du nämner.
    Du har konstant betalat våra fakturor först efter att vi har skickat påminnelse och du har lämnat in ditt bokföringsunderlag i sista stund eller för sent och ofta bristfälligt så att vi måste fråga om kompletterande underlag.
    Det tar då extra tid för oss att granska och stämma av din bokföring och när vi inte får svar på våra frågor så blir det inte lättare utan det tar onödig tid och kostar mera.

Våra priser är också lägre än vad många andra byråer tar för samma tjänster.
    På alla våra fakturor är det klart angivet vad som faktureras så att vi skulle vara transparenta mot våra kunder och undvika all missförstånd.Därför kan jag inte hålla med om att vi håller på med dolda avgifter.

Vi erbjuder personlig service och telefon tider från 9:00-18:00 och även vid akuta ärenden under helgen i fall ni som kunder skulle behöva hjälp med något.
    Vi svarar på mail oftast samma dag och ger 100% och ska fortsätta så

2016-02-18 Nawar T svarar BokföringsExperten i Farsta
    Låt oss vara överrens om att vi ser på det hela väldigt olika. Att jag lämnat in i sista stund är ju en sanning med modifikation. Ja har lämnat in sista dagen på er deadline... det är fortfarande inom deadline.

Ni specar allt i era fakturor men på en nivå där man ändå inte förstår vad det är. Hur som helst. N ihar ju massa bra omdömen här vilket är kanon för er! Jag är hur som helst missnöjd med era tjänster men hoppas ni hittar fler nöjda kunder.
    2016-02-18 BokföringsExperten i Farsta svarar Nawar T
    Hej Nawar!

Tyvärr visar du återigen att du inte läst information som vi varje månad skickar till alla våra kunder och det blir så ibland att man har mycket att göra och att det är mycket mail och mycket att läsa och förstå.

Jag måste vara rak och tydlig som jag är och skriva så här:
    Det stämmer inte att du skickat bokföringsunderlag sista dagen på vårt deadline och att det fortfarande är inom deadline.

BokföringsExperten i Farsta AB tackar för feedback och kommer I fortsättningen att göra allt för att undvika alla slags missförstånd mot våra kunder.
    Vi önskar ditt företag mycket framgång och lycka till i ert fortsatta arbete.

Med vänliga hälsningar / Mark Timbrant
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Zemira L
    Zemira L skrev om BokföringsExperten
    Ett bokföringsföretag som levererar!
    Hjälpsam, kunnig och professionell bokföringsbyrå med stort fokus på kunden.Arbetar på ett mycket strukturerad sätt
    och du behöver inte oroa dig för bokföring, utan kan fokusera på din egen verksamhet.
    Jag rekommenderar varmt Mark och hans team för allt kring bokföring, skatteplanering, bokslut, årsredovisningar, deklarationer.

Tack för att ni finns! Läs mer
  • Christian V
    Christian V skrev om BokföringsExperten
    Bokföringsexperten i Farsta AB, Mark Timbrant sköter mitt AB på ett föredömligt sätt.
    Tidigare sköttes bolaget av så kallad "dyrrevisor" i stan.
    Skillnaden är påtaglig, dessutom är ju Mark en härlig person att arbeta med.
    Är väldigt nöjd :-) Läs mer
    2015-12-16 BokföringsExperten i Farsta svarar Christian V
    Tack för det fina rekommendationen Christian.Det värmer i vinterkylan :)
  • Stefan Ä skrev om BokföringsExperten
    Med en ofattbar snabb och kunnig service samt ett vänligt och professionellt
    bemötande gör att jag varmt kan rekommendera Mark och hans team.

Har inte varit missnöjd en enda gång under de 5 år jag anlitat dem.
    Vare sig med bokföring eller allehanda frågor gällande mitt företag.

Stefan Läs mer
  • Natanael B skrev om BokföringsExperten
    Gott o proffsigt. Bokföring.
    Lever upp till min förväntan.Nöjd. Läs mer
  • Viveka B skrev om BokföringsExperten
    Har bara bra erfarenheter av Bokföringsbyrån Mark Timbrant. Man sköter min bokföring samt deklaration och detta alldeles utmärkt. Läs mer
  • Britt-marie K skrev om BokföringsExperten
    Vi tycker att allt är mkt proffsigt, ordning o. reda. Bra information, allt up to date.
    Vi är mycket nöjda.
    Mvh Bim Kokk Läs mer
  • Darko M skrev om BokföringsExperten
    BokföringsExperten i Farsta är seriösa, pålitliga, noggranna och hjälpsamma. Läs mer
  • Filippa M
    Filippa M skrev om BokföringsExperten
    Bokföring, momsrapport, bokslut. Har använt BokföringsExperten i Farsta i flera år som egenföretagare. Professionellt bemötande! Grundligt, pålitlig och bra. Är en nöjd och trogen kund. :-) Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om BokföringsExperten
    Bytte till bokföringsExperten för ca 1 år sedan och är mycket nöjd.
    Både smidigare och billigare än dom jag använde mig av innan. Läs mer
  • Loredana S skrev om BokföringsExperten
    Mycket nöjd med tjänsten,skulle varmt rekommendera till andra företag. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om BokföringsExperten
    Mycket bra och trevlig service Läs mer
  • Afrodita K skrev om BokföringsExperten
    Kan varmt rekommendera Bokföringsexperten I Farsta.
    Vi känner oss trygga med att de tar hand om vår bokföring på ett proffsigt sätt.
    Perfekt service och snabba återkopplingar, alltid trevligt bemötande.

Yoursecrets.se Läs mer
  • Mladen N skrev om BokföringsExperten
    duktiga, snabba, hjälpsamma.
    duktiga på det de gör. kunniga Läs mer
  • Emma D
    Emma D skrev om BokföringsExperten
    Jätte nöjd med all hjälp och info!
    Har gjort det mycket enklare för mig då jag slipper tänka på bokföringen och lägga ner en massa tid som jag kan lägga på annat! Läs mer
  • Allan O skrev om BokföringsExperten
    Very good bökföring foretag,
    I have recommended
    to my friends Läs mer
  • Kicki B skrev om BokföringsExperten
    Pålitlig , god kunskap , bra på tips o idéer .. Någon man litar på .. Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om BokföringsExperten
    Jag tog ett klokt beslut hösten -14, anlitade BokföringsExperten i Farsta AB. Månatlig bokföring, årsbokslut och deklarera hjälper de mig med. Det är ordning och reda, bra information och tips. Fin, snabb och vänlig kommunikation och service. Läs mer
    Anna-Karin E, BokföringsExperten i Farsta gillar detta
  • Merima M
    Merima M skrev om BokföringsExperten
    Jag tycker att dom är helt underbara Läs mer
  • Karl D skrev om BokföringsExperten
    Bemötande: Utmärkt.
    Tjänst: Redovisning, bokslut, skattehjälp.
    Förväntan: Utför arbetet utan anmärkning. Läs mer
  • Anna M skrev om BokföringsExperten
    Seriösa, ansvarsfulla och noggranna... De kommer alltid att ha min rekommendation! Läs mer
  • Maria L skrev om BokföringsExperten
    Mycket kunniga och vänliga, tar sig tid för sina kunder. Företaget är lätt att nå och återkommer alltid inom kort då jag sökt dom. Rimliga, tydliga priser. Rekommenderas! Läs mer
  • Imma S
    Imma S skrev om BokföringsExperten
    Årsredovisning 2015

Tjänsten och servicen var överförväntat, Dock hade jag svårt att estimera prissättningen för tjänsten. Vad var det som kostade mig en viss summa pengar. Läs mer
    2015-08-29 BokföringsExperten i Farsta svarar Imma S
    Hej Imma!
    Glad att du tycker att du fick bra hjälp med din bokföring,bokslut och inkomstdeklaration
    Vi ska försöka vara tydligare nästa gång vad det gäller priset också.Hälsningar
    Nawar T, BokföringsExperten i Farsta gillar detta
  • Biltvätt Och Rekond I
    Biltvätt Och Rekond I skrev om BokföringsExperten
    Mycke bra samarbete alltid bra kontakt. Läs mer
  • Admir S skrev om BokföringsExperten
    Proffsig bokföringsfirma som alltid har tid för sina kunder Läs mer
  • Anna-Karin E
    Anna-Karin E skrev om BokföringsExperten
    Använder BokföringsExperten i Farsta sedan drygt två år och är SUPERNÖJD!! De gör min löpande bokföring, momsberäkningar, årsredovisning och deklaration. Mark och Ajla och deras medarbetare sköter allt exemplariskt! De är snabba både med att göra klart och att höra av sig när jag mejlar/ringer, är mycket trevliga och förklarar dessutom så att jag förstår! Jag och min sambo har tack vare BokföringsExperten fått tillbaka omkring 30000 kr på två år tack vare att de har sådan koll på bl.a. räntor och ROT! BokföringsExperten är värd sin vikt i guld! Läs mer
    Britt C gillar detta
  • Alex Izo A
    Alex Izo A skrev om BokföringsExperten
    Allt har varit helt utmärkt! Är mycket nöjd med hjälpen .
    Månatliga rapporter hjälper att överblicka företagets ekonomi. Prisvärd service och personligt mottagande.

Sirmium AB Läs mer
  • Lalla H skrev om BokföringsExperten
    Ett företag som verkligen gör vad de står för. Trevlig bemötande och man får hjälp av kompetenta, serviceinriktade människor som sätter kund i fokus och pratar ekonomispråk som jag förstår.
    Tack vare deras rådgivning, stöd med olika kalkyler har jag kunnat utveckla mitt företag på ett smart sätt. Skatteplanering hade jag aldrig kunnat klara av utan Mark!
    De sköter även mina löner och tipsar om avdrag som är tillåtna.
    Varma rekommendationer! Läs mer
  • Ragnar P
    Ragnar P skrev om BokföringsExperten
    Mycket bra service och support! Läs mer
  • Giedre S
    Giedre S skrev om BokföringsExperten
    2Win Vi har anlitat BokföringsExperten i Farsta under många år och vi är supernöjda med deras arbete, service, kunnighet. Vi rekommenderar starkt detta företag till andra som behöver hjälp. Läs mer
  • Kalle N skrev om BokföringsExperten
    Jag har anlitat Bokföringsexperten sedan 2013 på rekommendation, jag kan nu med min erfarenhet rekommendera dom vidare till andra. Har alltid fått snabba proffsiga och konkreta svar på både mejl och telefon i tid som otid, finns inga dumma frågor. Väldigt nöjd!! Läs mer
  • Britt C
    Britt C skrev om BokföringsExperten
    Är så himla nöjd med att anlita BokföringsExperten i Farsta! Proffsigt och ett fantastiskt bra bemötande! Jag har väldigt svårt för siffror och förstår mig inte på bokföring men till och med jag begriper en del av vad Mark säger!
    Jag lämnar alla mina papper en gång /månad och så får jag ett mail tillbaka med resultat och vad jag ska tänka på/göra.
    Toppen! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Brita H
    Brita H skrev om BokföringsExperten
    Jag anlitar Bokföringsexperten i Farsta för all bokföring, deklaration och årsredovisning.
    Allt jag behöver göra är att sortera och posta mina verifikationer, därefter kan jag glömma allt vad bokföring heter.
    De sköter allt administrativt så att jag får kraft att lägga tid på att utveckla och driva företaget.
    Mitt liv har blivit betydligt enklare!
    TACK ! Läs mer
  • Mimmi J
    Mimmi J skrev om BokföringsExperten
    Då BokföringsExperten i Farsta AB i flera år har skött mitt företags ekonomi har jag bekymmersfritt kunnat ägna mig åt att utveckla företaget vilket varje år ökar dess vinst. Tack vare BokföringsExpertens kompetens, tillgänglighet (rekordsnabb mail återkoppling samt tillgänglighet på telefon), ett professionellt och prisvärt utförande med mycket trevligt bemötande är jag och mitt företag i de tryggaste händer. Läs mer
  • Tomas H
    Tomas H skrev om BokföringsExperten
    Väldigt kompetenta, får alltid snabbt svar om man undrar över något. Vi får alltid våra papper i rätt tid.
    Rekommenderar dem verkligen för dem som vill ha ordning och reda.
    TH Bud och Transport Läs mer
  • PATRIK A skrev om BokföringsExperten
    Vi bytte till Bokföringsexperten i Farsta för ett par år sedan,efter vi sjäva letat referenser, det har vi inte ångrat en sekund.
    De hjälper oss med bokföring och deklarationer.
    Vid frågeställningar får man snabbt svar.
    De är hjälpsamma och trevliga.
    Rekomenderas VARMT! Läs mer
  • Stefan J
    Stefan J skrev om BokföringsExperten
    Litet företag med stor kompetens och ett genuint kundfokus. Snabba att svara på frågor, ger raka besked. Passar oss småföretagare då de inte är några 9-17 människor utan arbetar som oss andra småföretagare - alltid.
    Stefan Janeld Läs mer
    Anna-Karin E, BokföringsExperten i Farsta gillar detta