BokföringsExperten

BokföringsExperten , sid 2

BokföringsExperten i Farsta AB är en liten organisation med desto större resurser!

Vi erbjuder förstklassig service och högkvalitativa tjänster inom starta eget, bokföring, bokslut, deklarationer och rådgivning. Du sorterar och lämnar in - och vi gör allt annat.

Våra experter ger dig tips och lönsamma råd kostnadsfritt per telefon eller mejl, erbjuder snabb och personlig service, rimliga priser och självklart alltid en specifikation på det vi har gjort. Varmt välkommen in till oss i Farsta Centrum!

Läs vad 68 kunder tycker om BokföringsExperten 2

2015-08-27
    Mycket kunniga och vänliga, tar sig tid för sina kunder. Företaget är lätt att nå och återkommer alltid inom kort då jag sökt dom. Rimliga, tydliga priser. Rekommenderas!
  • Imma S
    Årsredovisning 2015

Tjänsten och servicen var överförväntat, Dock hade jag svårt att estimera prissättningen för tjänsten. Vad var det som kostade mig en viss summa pengar.
    Hej Imma!
    Glad att du tycker att du fick bra hjälp med din bokföring,bokslut och inkomstdeklaration
    Vi ska försöka vara tydligare nästa gång vad det gäller priset också.Hälsningar
    BokföringsExperten
  • 2015-08-27
    Mycke bra samarbete alltid bra kontakt.
    2015-08-27
    Proffsig bokföringsfirma som alltid har tid för sina kunder
  • Anna-Karin E
    2015-08-14
    Använder BokföringsExperten i Farsta sedan drygt två år och är SUPERNÖJD!! De gör min löpande bokföring, momsberäkningar, årsredovisning och deklaration. Mark och Ajla och deras medarbetare sköter allt exemplariskt! De är snabba både med att göra klart och att höra av sig när jag mejlar/ringer, är mycket trevliga och förklarar dessutom så att jag förstår! Jag och min sambo har tack vare BokföringsExperten fått tillbaka omkring 30000 kr på två år tack vare att de har sådan koll på bl.a. räntor och ROT! BokföringsExperten är värd sin vikt i guld!
  • Alex Izo A
    2015-08-11
    Allt har varit helt utmärkt! Är mycket nöjd med hjälpen .
    Månatliga rapporter hjälper att överblicka företagets ekonomi. Prisvärd service och personligt mottagande.

Sirmium AB
    2015-08-05
    Ett företag som verkligen gör vad de står för. Trevlig bemötande och man får hjälp av kompetenta, serviceinriktade människor som sätter kund i fokus och pratar ekonomispråk som jag förstår.
    Tack vare deras rådgivning, stöd med olika kalkyler har jag kunnat utveckla mitt företag på ett smart sätt. Skatteplanering hade jag aldrig kunnat klara av utan Mark!
    De sköter även mina löner och tipsar om avdrag som är tillåtna.
    Varma rekommendationer!
  • Ragnar P
    2015-07-16
    Mycket bra service och support!
  • Giedre S
    2015-07-14
    2Win Vi har anlitat BokföringsExperten i Farsta under många år och vi är supernöjda med deras arbete, service, kunnighet. Vi rekommenderar starkt detta företag till andra som behöver hjälp.
    2015-07-13
    Jag har anlitat Bokföringsexperten sedan 2013 på rekommendation, jag kan nu med min erfarenhet rekommendera dom vidare till andra. Har alltid fått snabba proffsiga och konkreta svar på både mejl och telefon i tid som otid, finns inga dumma frågor. Väldigt nöjd!!
  • Britt C
    2015-07-12
    Är så himla nöjd med att anlita BokföringsExperten i Farsta! Proffsigt och ett fantastiskt bra bemötande! Jag har väldigt svårt för siffror och förstår mig inte på bokföring men till och med jag begriper en del av vad Mark säger!
    Jag lämnar alla mina papper en gång /månad och så får jag ett mail tillbaka med resultat och vad jag ska tänka på/göra.
    Toppen! Kan verkligen rekommenderas!
  • Anna Brita H
    2015-07-12
    Jag anlitar Bokföringsexperten i Farsta för all bokföring, deklaration och årsredovisning.
    Allt jag behöver göra är att sortera och posta mina verifikationer, därefter kan jag glömma allt vad bokföring heter.
    De sköter allt administrativt så att jag får kraft att lägga tid på att utveckla och driva företaget.
    Mitt liv har blivit betydligt enklare!
    TACK !
  • 2015-07-12
    Då BokföringsExperten i Farsta AB i flera år har skött mitt företags ekonomi har jag bekymmersfritt kunnat ägna mig åt att utveckla företaget vilket varje år ökar dess vinst. Tack vare BokföringsExpertens kompetens, tillgänglighet (rekordsnabb mail återkoppling samt tillgänglighet på telefon), ett professionellt och prisvärt utförande med mycket trevligt bemötande är jag och mitt företag i de tryggaste händer.
  • Anna-Karin H
    2015-07-11
    Väldigt kompetenta, får alltid snabbt svar om man undrar över något. Vi får alltid våra papper i rätt tid.
    Rekommenderar dem verkligen för dem som vill ha ordning och reda.
    TH Bud och Transport
    2015-07-10
    Vi bytte till Bokföringsexperten i Farsta för ett par år sedan,efter vi sjäva letat referenser, det har vi inte ångrat en sekund.
    De hjälper oss med bokföring och deklarationer.
    Vid frågeställningar får man snabbt svar.
    De är hjälpsamma och trevliga.
    Rekomenderas VARMT!
  • Stefan J
    2015-07-10
    Litet företag med stor kompetens och ett genuint kundfokus. Snabba att svara på frågor, ger raka besked. Passar oss småföretagare då de inte är några 9-17 människor utan arbetar som oss andra småföretagare - alltid.
    Stefan Janeld
  • Zoran J
    2015-07-09
    Jag har använt mig av bokföringsexperten sedan jag öppnade firman 2006.Allt har fungerat otroligt bra och smidigt.Har man en fråga eller två så får man snabbt svar med andra ord DEM KAN SITT JOBB.
    Rekommenderas varmt.
    2015-07-08
    Hjälpsam, kunnig och professionell bokföringsbyrå.
    Exemplariskt skött bokföring, stort engagemang och det som är viktigaste: De levererar !!
    Kompetenta och mycket prisvärda.
    Jag rekommenderar varmt delägaren Mark för allt kring bokföring, skatteplanering, bokslut, årsredovisningar, deklarationer m.m.
    Han hjälper även till att sköta eget företag så att det känns enkelt och förståeligt.
    Och allt med glimten i ögat.