BokföringsExperten

BokföringsExperten , sid 2

BokföringsExperten i Farsta AB är en liten organisation med desto större resurser!

Vi erbjuder förstklassig service och högkvalitativa tjänster inom starta eget, bokföring, bokslut, deklarationer och rådgivning. Du sorterar och lämnar in - och vi gör allt annat.

Våra experter ger dig tips och lönsamma råd kostnadsfritt per telefon eller mejl, erbjuder snabb och personlig service, rimliga priser och självklart alltid en specifikation på det vi har gjort. Varmt välkommen in till oss i Farsta Centrum!

Läs vad 58 kunder tycker om BokföringsExperten 2

• Britt C
    2015-07-12
    Är så himla nöjd med att anlita BokföringsExperten i Farsta! Proffsigt och ett fantastiskt bra bemötande! Jag har väldigt svårt för siffror och förstår mig inte på bokföring men till och med jag begriper en del av vad Mark säger!
    Jag lämnar alla mina papper en gång /månad och så får jag ett mail tillbaka med resultat och vad jag ska tänka på/göra.
    Toppen! Kan verkligen rekommenderas!
  • Anna Brita H
    2015-07-12
    Jag anlitar Bokföringsexperten i Farsta för all bokföring, deklaration och årsredovisning.
    Allt jag behöver göra är att sortera och posta mina verifikationer, därefter kan jag glömma allt vad bokföring heter.
    De sköter allt administrativt så att jag får kraft att lägga tid på att utveckla och driva företaget.
    Mitt liv har blivit betydligt enklare!
    TACK !
  • 2015-07-12
    Då BokföringsExperten i Farsta AB i flera år har skött mitt företags ekonomi har jag bekymmersfritt kunnat ägna mig åt att utveckla företaget vilket varje år ökar dess vinst. Tack vare BokföringsExpertens kompetens, tillgänglighet (rekordsnabb mail återkoppling samt tillgänglighet på telefon), ett professionellt och prisvärt utförande med mycket trevligt bemötande är jag och mitt företag i de tryggaste händer.
  • Anna-Karin H
    2015-07-11
    Väldigt kompetenta, får alltid snabbt svar om man undrar över något. Vi får alltid våra papper i rätt tid.
    Rekommenderar dem verkligen för dem som vill ha ordning och reda.
    TH Bud och Transport
  • skrev om BokföringsExperten
    2015-07-10
    Vi bytte till Bokföringsexperten i Farsta för ett par år sedan,efter vi sjäva letat referenser, det har vi inte ångrat en sekund.
    De hjälper oss med bokföring och deklarationer.
    Vid frågeställningar får man snabbt svar.
    De är hjälpsamma och trevliga.
    Rekomenderas VARMT!
  • Stefan J
    2015-07-10
    Litet företag med stor kompetens och ett genuint kundfokus. Snabba att svara på frågor, ger raka besked. Passar oss småföretagare då de inte är några 9-17 människor utan arbetar som oss andra småföretagare - alltid.
    Stefan Janeld
  • Zoran J
    2015-07-09
    Jag har använt mig av bokföringsexperten sedan jag öppnade firman 2006.Allt har fungerat otroligt bra och smidigt.Har man en fråga eller två så får man snabbt svar med andra ord DEM KAN SITT JOBB.
    Rekommenderas varmt.
  • skrev om BokföringsExperten
    2015-07-08
    Hjälpsam, kunnig och professionell bokföringsbyrå.
    Exemplariskt skött bokföring, stort engagemang och det som är viktigaste: De levererar !!
    Kompetenta och mycket prisvärda.
    Jag rekommenderar varmt delägaren Mark för allt kring bokföring, skatteplanering, bokslut, årsredovisningar, deklarationer m.m.
    Han hjälper även till att sköta eget företag så att det känns enkelt och förståeligt.
    Och allt med glimten i ögat.