Bonnier News Inhouse Sales AB

1.0

17 omdömen om Bonnier News Inhouse Sales AB

Merina A
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Bluffare. Har blokerat flera nr. Ringer frn tusen tal olika nummer..

Per gunnar P
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

De har nu ringt mig var och varannan dag i två veckor.. funderar också på att polisanmäla för telefonterror 🤬

Markus stefan E
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Jag funderar på att polisanmäla dem då de ringer och telefonterroriserar. Hels sanslöst vad Bonnier håller på med. Fundera även på via kontakter att kontakta media så får de riktigt dåligt anseende.

Malin L
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Fär flera samtal från nummer registrerade på detta företagsnamn varje dag, lägger alltid på/tutar uppptaget om man svarar. Rätt irriterande och också konstigt?

Peter B
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Bonnier ringer från 2-3 olika nummer flera ggr om dagen sedan en vecka tillbaka och när jag svarar lägger de på. Hade trott ett så stort mediahus arbetar mer seriöst? Är de desperata?

Anders P
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Ja, ska man döma företaget efter hur de telefonterroriserar de som de antagligen, naivt, tänker sig ska bli deras kunder så är det ett djupt oseriöst företag. Det här beteendet gör att jag in i det längsta kommer att undvika att bidra till att de tjänar en enda krona på mig. Synd att man inte kan ge negativt betyg. De är inte värda det betyg på 1 av 5 som jag tvingades ge för att kunna skicka in omdömet.

Samuel B
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Ringer flera gånger varje dag. Idag svarade jag, men då var det bara tyst i andra änden.

Carl M
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Håller med tidigare recenssioner, telefonterror, 10+ ggr över spannet av en veckan. Trots ständigt blockerande av nya nummer.

Björn A
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Hej, Håller fullständigt med alla andra. Värdelöst mediaföretag i det avseendet. Har mailat och bett dem stryka mitt mobilnr men det lär väl inte hjälpa. Svarar inte på misstänkta samtal från dem.

Henrik O
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Telefonterror Dom ger sig aldrig Svarar och uppger ointresse dröjer sen några månader så är terrorn igång igen.

Eila K
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Telefonterror. Har spärrat flera nummer. Men dom fortsätter att ringa. Är även ansluten till Nix. Är inte intresserad av att prenumerera på VLT.

Christine J
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Trodde att Bonnier var ett seriöst företag? Aldrig varit med om värre telefonterror. Helt seriöst. Har nog blockat 10 olika nummer men de fortsätter ringa upp mig från nya nummer.

Hasse C
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Skitföretag som ringar från nytt nummer varje dag. Kommer säga upp min prenumeration på Dagens Nyheter... (Bör inte ens ha een badboll i bedömningen ovan, men man kommer inte vidare utan att markera en av fem)

Tobias L
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Telefonrädda säljare, lägger på direkt man svarar , vad är detta för skit?

Lars H
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Terror-ringningar. Svarar inte när dom själva ringer upp. Byter telefonnummer hela tiden. Trodde Bonnier var liiiiite mer seriösa.

Per-olof D
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Ringer upp många samtidigt- Blockerar numret men det verka finnas oanade resurser när det gäller mobilnummer. Bryr sig inte om att mitt nummer är spärrat för telefonförsäljning.

Jerry L
Skrev om Bonnier News Inhouse Sales AB

Skitföretag som ringer och lägger på så fort man svarar. Jävla nötter, de slutar inte att ringa heller!