Privatperson

1 019 omdömen om Privatperson

Sedan starten hos Reco 2018
Eva S
Skrev om Privatperson en del av Boo Energi

Jag har hittills varit mycket nöjd med Boo Energi och hoppas att detta fortsätter.

Jan C

Tack, det är mycket bra. 🤗👍1234567890qwertyuiopå

Maria Helena H gillar detta
Mats A
Skrev om Privatperson en del av Boo Energi

Har bytt el leverantör sen dom lurade på oss Boo portföljen ,efter det fick vi riktigt höga elräkningar./och det är flera som är förbannade över denna Boo portfölj som dom erbjöd oss kunder.och nu får vi betala fasta avgifter till Boo energi som äger nätet i området som är högre en elförbruknings fakturan från vårat nya elbolag.man finner inga ord för detta. Aldrig mer Boo energi för våran del

Svar från Privatperson

Hej Mats, Som du säger har Boo-portföljen haft ett högre pris än det rörliga, framförallt under förra vintern. Detta har varit pga en väldigt osäker marknad, vilket gjort det otroligt svårt för oss att veta vilka volymer el som skulle nyttjas till vilka priser på marknaden. Det har aldrig funnits någon avsikt att lura in någon i ett avtal, utan vi vill alltid att man som kund ska känna att man väljer det avtal som passar en bäst. Vad gäller nätet så har priserna gått upp av anledning till att nätet har högre belastning...

Magnus Å
Skrev om Privatperson en del av Boo Energi

Boo Energi missade att informera oss om en avtalsändring och försökte ändå få oss att betala för rörligt elpris. Vi hade rätt till vårt fasta pris eftersom vi ej fått informationen. Ändå stod Boo energi på sig och hävdade sin rätt att ta rörligt pris av oss. Inte förrän vi kontaktade konsumentombudsmannen samt allmänna reklamationsnämnden började Boo energi ge med sig och medge sin miss. Otroligt dåligt hanterat av företaget och vi kommer aldrig välja el från dem igen. Mycket mycket missnöjda kunder. Mycket dålig behandling av sina kunder (kunder sedan 2004).

Svar från Privatperson

Hej Magnus, Vad tråkigt att läsa ditt omdöme, detta är absolut inte den känslan eller upplevelse du ska ha med oss. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att få veta mer kring detta ärende och reda ut vad som gått snett här. Om du har möjlighet får du väldigt gärna maila in till post@booenergi.se så kan vi talas vidare där eller över telefon. /Alexander - Boo Energi

Karl L
Skrev om Privatperson en del av Boo Energi

Hej. Jag har varit kund hos Boo Energie Från tiden jag flyttade till Boo tills. nu. Både som hyresgäst,husägare,och bostadsägare och har aldrig haft besvär både affärsmässig eller leveranssäkerhet. Jag kan bara rekommendera Boo till framtiden kunder. M.F.Hälsningar. Karl Laub.

Peter B
Skrev om Privatperson en del av Boo Energi

Vi tycker att vi fått en bra och tydlig information, särskilt vad gäller förbrukning och prisnivåer. Både nuvarande och föregående år. Nyhetsbladet läser vi inte så noga. Hälsn/Peter

Mats H
Skrev om Privatperson en del av Boo Energi

Mycket bra! Enkelt o smidigt, appen är strålande!

Christer E
Skrev om Privatperson en del av Boo Energi

Jag är nöjd med deras portfälj men inte med appen för att se hur mycket el du förbrukar och andra uppgifter.Allt för ofta är det något fel på den

Svar från Privatperson

Hej Christer, Tack för din feedback. Vi jobbar på att få appen att bli mer stabil när det kommer till just dessa uppgifter. Mvh, Boo Energi

John H
Skrev om Privatperson en del av Boo Energi

Boo Energi har en bra hemsida och kommunicerar bra med sina kunder

Sven-Gunnar B
Skrev om Privatperson en del av Boo Energi

Då själv arbetat där så känner jag till flertalet som arbetar där. Jag får alltid bra service när det behövs.