Bostada

Västberga Allé 9, 126 30 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bostada - Nya tidens mäklare!

Vi är en personlig mäklartjänst utan onödiga mellanhänder där du som kund kan boka mäklare och värdera din bostad på bara en minut. Du skräddarsyr själv din försäljning genom att lägga till eller ta bort olika val av tjänster såsom homestyling av proffs, fototjänster i form av flygfoto, marknadsföring i sociala medier och flyttstädning. Vi jobbar inte efter arvoden utan erbjuder istället fast pris.

Besök gärna vår hemsida för att enkelt och snabbt se vad det skulle kosta att sälja din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 105 kunder tycker om Bostada

• 2020-01-07

Rafael R skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Best seller ever, she was helpful and paying attention to every detail. Läs mer
  • Elsa W

2020-01-06

Elsa W skrev om Markus Englund en del av Bostada
    Jag sålde mitt fritidshus och min mäklare var Markus Englund. Bemötande och alla kontakter fungerade utmärkt. Från första mötet gick det snabbt med fotografering, presentation på Hemnet och två planerade visningar. Budgivningen kom igång och jag fick information som hjälpte mig att prioritera köpare som kändes rätt som nya ägare. Jag kände stor tillit till Markus Englund som mäklare.
    Tryggt med ett fast pris som Bostada har och jag är nöjd med både mäklare och slutpris! Läs mer
  • 2020-01-06

Alice K skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Det är den bästa mäklaren Jag har haft. Har sålt flera bostäder, så jag har haft kontakt med flera olika mäklar under åren.Sabina har först sålt min sons lägenhet efter hans bortgång ,var väldigt nöjd med hennes insats så nu har hon sålt min villa, hon är en mjuk och tillmötesgående och omtänksam mäklare, jag har raekomderat henne till alla jag känner, är mycket nöjd 😃💕 Läs mer
  • 2020-01-04

Emma S skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Köpt bostad, han kontakade mig då jag varit intresserad av ett tidigare objekt som försvunnit. Superbra kontakt, alltid snabb på att svara på frågor mm.
    Trevlig och lätt att ha och göra med.
    Tydlig på att förklara alla steg i processen. Skulle rekommendera i framtiden, alt anlita om vi inte redan haft mäklare till vår försäljning. Toppbetyg 👍 Läs mer
  • Patrick S

2020-01-03

Patrick S skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Kan inte vara mer än supernöjd. Då vi kommit upp i det accepterade priset 2,3 miljoner fortsatte ändå Sabina att jobba hårt för att få upp priset som slutade på 2,9.
    Jag blev väldigt bra bemött av henne från första dagen som vi träffades.
    Vi sålde mina föräldrars hus i Härnösand samtidigt och blev otroligt dåligt bemött av Mäklarhuset i Härnösand som inte visade någots om helst engagemang.
    Deras mäklare har en del att köra av Sabina. Läs mer
  • 2019-12-29

Linnéa A skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Köpte en 1 plansvilla med hjälp av Sabina.
    Första köpet, så lite extra nervösa.
    Riktigt tydlig, bra kommunikation, enkel att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-12-25

Elisabeth G skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sabina var lyhörd och tillmötesgående i våra behov och önskningar. Hon höll vad hon lovade och återkopplade frikostigt.
    Hon har ett mycket trevlig bemötande och oerhört bra koll på marknaden.Sabina är en seriös och engagerad mäklare som vi rekommenderar alla som skall sälja! Läs mer
  • 2019-12-24

Nathalie J skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jag har sålt min bostadsrätt via Sabina Eriksson på Bostada. Redan första mötet med Sabina var toppenbra, en härlig tjej med mycket energi som alltid är glad.
    Jag tycker att en mäklare ska vara engagerad, framåt och hjälpsam och allt detta har Sabina varit. Allt har gått jättebra och jag kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2019-12-24

Katarina D skrev om Markus Englund en del av Bostada
    Köp en bostad och mu säjer han min gamla bostad, jätte nöjd med bemötandet Läs mer
  • 2019-12-23

Emma L skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sålt min bostad med hjälp av Sabina. Fick mer än vad jag trodde. Mycket bra mäklare som både var lyhörd och driven in i det sista! Läs mer
  • 2019-12-23

Maria N skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Köpt en etta. Jag blev väl bemött av mäklaren hon var klar och tydlig i kommunikationen men visade en viss favoritism gentemot säljaren som hon tydligen träffat i ett annat sammanhang. Det kan ge fel signaler. Hon kanske också vid något tillfälle tyckte att jag ringde och frågade för mycket.
    Jag tycker att hon i det stora hela gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2019-12-23 Sofia A svarar Maria N
    Tack för ditt svar Maria. Jag som mäklare arbetar på säljarens uppdrag och ska sätta säljarens ekonomiska intresse först vilket kanske tolkades som favoritism. I så fall ber jag om ursäkt för att det uppfattades så. Jag önskar dig en god jul och hoppas du ska trivas i din fina lägenhet🙂 /Sofia

Veronica N skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Sofia på Bostada hjälpte oss att sälja vårat radhus, och vi kunde inte vara mer nöjd!

En mycket proffsig och engagerad mäklare som vi varmt kan rekommendera😊👌 Läs mer
    2019-12-22 Sofia A svarar Veronica N
    Tack Veronica, vad glad jag blir att ni är nöjda 🤗

Lillemor Ö skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jag har sålt en villa och köpt en jordbruksfastighet.
    Hade förväntan om att samarbeta med en tillmötesgående, kunnig mäklare. Detta infriades då Sabina är glad, positiv, tillmötesgående, hjälpsam och väldigt kunnig. Hon förklarade hela processen i olika lättfattade steg, så jag visste precis var i både försäljnings och köpeprocessen jag var, och vad som komma skulle.
    100% nöjd. Läs mer

Niclas E skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Helt suverän. Mycket trevlig och kunnig mäklare!🙂 Läs mer
    2019-12-22 Sofia A svarar Niclas E
    Tusen tack Niclas! 🙂 Ha nu en fantastiskt bra jul🎅

Lars E skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Bäst helt enkelt..................................................... Läs mer

Johnny E skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Väldigt trivsam och kunnig mäklare, kände förtroende direkt. Köpte på Ängevägen i Brunflo. Bara +++++ till denna unga mäklare. Läs mer
  • Maria G

2019-12-21

Maria G skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Vi gjorde en intresseanmälan på ett parhus som blev sålt innan visning. Tack vare intresseanmälan blev vi kontaktade av Dennis när ett likadant parhus blev till salu. Vi har känt oss otroligt bra bemötta av Dennis hela vägen fram till köpet. Han inger ett lugn och vi känner oss trygga och ser framemot ett fortsatt bra arbete med försäljningen av vår nuvarande lägenhet. Läs mer

Karin K skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jag inte nöjd med de råd som hon gav mig. Jag var klara att sälja i juni men det fick jag inte göra utan hon ville att jag skulle annonsera i augusti. Jag i efterhand tycker jag hamnade i ett sämre läge på lägenhetsmarknaden pga av detta.Nu sitter jag en lägenhet som jag är mycket osäkert på om jag kommer trivas i så tack Sabina för det. Läs mer
    2020-01-05 Sabina E svarar Karin K
    Hej Karin! Jag tycker att det är jättetråkigt att du inte känner dig nöjd med tjänsten eller din nya lägenhet. Precis som vi pratat om tidigare så trodde jag självklart att försäljningsupplägget var enligt dina önskemål då jag inte fått uppgift om något annat tidsupplägg från start. Jag hade såklart önskat att jag redan vid våra första samtal fått den informationen från dig men hoppas att du känner att jag gjort allt jag kunnat för att snabbt få ut huset, som publicerades i juni, och jobbat för en bra försäljning när jag fått denna info. Hoppas du kommer till ro och snart känner dig som hemma i din nya bostad! Mvh Sabina

Elizabeth H skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sabina sålde en sjötomt åt mej och min bror på Rödön.Allting sköttes proffsigt av Sabina och jag fick fullt förtroende för henne.Jag ger henne full pott på alla områden.Kommer att rekommendera henne om någon jag känner ska sälja.👍👍👍👍👍 Läs mer

Towe P skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sålt lägenhet och har bara positivt att säga om Sabina. Det var enkelt, naturligt och det var alltid lätt att prata med henne.
    Jag ville att de skulle gå smidigt och enkelt och precis så blev det. Sabina är verkligen en mäklare jag skulle rekommendera alla. De är inga konstigheter alls, hon är ärlig och öppen. Läs mer

Jonas B skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sålde bostadsrätt åt mig. Bra service. Bra bollplank. Erbjöd bra tilläggstjänster som styling och städning. Läs mer
    2019-12-20 Sabina E svarar Jonas B
    Tusen tack och hoppas ni ryms bättre i den nya lägenheten! :)

Niclas E skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Mycket trevlig och kunnig! Jättenöjd😁👍👍 Läs mer
    2019-12-20 Sabina E svarar Niclas E
    Hoppas ni trivs och att syrran nu också fått se den fina utsikten :) Lycka till på tillträdet idag!

Erik T skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sabina är helt suverän, hon är glad och trevlig och jag har en väldigt positiv upplevelse av hela försäljningen.

Väldigt bra kommunikation och hon lyssnade verkligen på vad jag som säljare ville och kom med bra input.

Kan verkligen rekommendera Sabina och Bostada om man går i tankar på att sälja Läs mer
    2019-12-20 Sabina E svarar Erik T
    Tusen tack för det fina omdömet! Ser fram emot att hälsa på och se hur ni bor framöver!

Sofia H skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Vi har köpt ett parhus av Sabina och hon har sålt vår lägenhet.
    Sabina är en personlig och uppmärksam mäklare som är öppen för att göra det bästa för mig som köpare och säljare. Hon anpassade sig och ställde upp för oss så att de skulle fungera så smidigt som möjligt för oss. En mäklare som jag rekommenderar! Läs mer
    2019-12-20 Sabina E svarar Sofia H
    Tack Sofia och Mathias! Hoppas ni trivs kanon i Brittsbo :)

Rebecca L skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jätte bra mäklare som gjorde allt och de lilla extra för oss som kund och vi blev super nöjda med vår försäljning. Kan verkligen rekommenderas till alla som vill ha en engagerad mäklare. Läs mer
    2019-12-20 Sabina E svarar Rebecca L
    Tusen tack för de fina orden och hoppas ni kommer trivas i huset!

Josefin I skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Ett glatt och mycket bra bemötande fick vi när vi träffade Sabina för första gången, ett givet val på mäklare när vi ska sälja nästa gång. Så bra från första mötet tills nu efteråt. Läs mer
    2019-12-19 Sabina E svarar Josefin I
    Tack för det fina omdömet! Jag hjälper er gärna även vid nästa bostadsförsäljning! :)

Anders N skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Köpt lägenhet genom Bostada och mäklaren Sabina. Sabina har under hela processen varit hjälpsam och tydlig. Affären gick mycket smidigt. Läs mer
    2019-12-19 Sabina E svarar Anders N
    Tusen tack för det fina omdömet och hoppas Nora ska trivas i lägenheten och nu kan spendera busstiden på roligare saker! :)

Ted Ö skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålt bostadsrätt. Väldigt profesionellt bemötande och aldrig några konstigheter! Läs mer
    2020-01-02 Antonio Y svarar Ted Ö
    Tack Ted och Moa! Grymt från första mötet till avslut. Precis som vi ville att det skulle bli! Kul att ni är nöjda. Önskar er all lycka i er nya stad och med era nya arbeten! Det kommer gå hur bra som helst :)
  • 2019-12-14

Mathilda A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt. Antonio hade ett superbra och fint bemötande, jag är så nöjd med hans tillgänglighet, snabba svar och att han var noga med att ge all information man vill ha. Läs mer
    2020-01-02 Antonio Y svarar Mathilda A
    Riktigt glad blir jag att ni tyckte allt kändes bra Mathilda! Bostaden kommer att passa er alla 3 perfekt! :)
  • 2019-12-03

Ann-louise L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt bostadsrätt
    Mäklaren har bemöt mig på ett utmärkt sätt.
    Förväntningarna var som jag hade tänkt mig.
    Det jag saknade i foldern om lägenheten samt i annonsen var planritning på lägenheten. Läs mer
    2020-01-02 Antonio Y svarar Ann-louise L
    Tack själv Ann-Louise! Väldigt kul att du tycker allt kändes bra. Gällande planritningen så hade den tyvärr inte hunnit bli klar ännu utan skulle bli klar till visningen, men då du hann köpa bostaden innan visningen så fanns den tyvärr inte med ännu :) Hoppas du kommer stortrivas i din nya bostad!
  • 2019-11-30

Anna S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi har sålt en bostadsrätt där Antonio var vår mäklare. Hela försäljningen gick väldigt smidigt och vi kände ett stort förtroende för Antonio genom hela försäljningen. Vi skulle absolut rekommendera honom till andra! Läs mer
  • Björn R

2019-11-25

Björn R skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag har sålt min 1,5 lägenhet med hjälp av Antonio på bostada.Jag är supernöjd med Antonio,väldigt professionell o samtidigt kanontrevlig.
    Hans engagemang ledde också till att försäljningen gick över förväntan o över vårat mål med en bra bit,så jag är bara jättenöjd o kommer rekomendera bostada o Antonio till alla som ska sälja någon bostad. Läs mer
  • 2019-11-24

Albin H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålt lägenhet.
    Han var otroligt duktig!
    Vi hitta en plan tillsammans om hur vi skulle göra.
    Han vet vad han gör och är ett proffs helt enkelt enligt min mening! Läs mer
  • 2019-11-22

Ida F skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Sålde min lilla 1:a med hjälp av Dennis. Han bemötte mig positivt och realistiskt. Dom mål och förväntningar jag hade uppfylldes fullt ut. Det bästa med Dennis har varit att jag har känt mig lika prioriterad som någon som sålt en mångmiljonvilla. Tack Dennis och Bostada! Läs mer
  • 2019-11-20

Johan S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt bostadsrätt.
    Lättillgängliga med snabb respons och trevligt bemötande.
    Hjälpsamma under affärens gång (hoppas det fortsätter)

Vid visning hade jag förväntat mig mer kunskap om objektet och mer säljande approach men väldigt trevligt bemötande Läs mer
  • Victoria B

2019-11-17

Victoria B skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi sålde en bostadsrätt och fick proffsig hjälp med allt från förberedelser, bilder, annons, hantering av intressenter och budgivningsprocessen till slutlig affär. Läs mer
  • 2019-11-17

Per Egon B skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi gar sålt ett parhus i Örebro, tack vare Antonios lyhördhet och hans alltid lika professionella inställning!
    Det är tryggt att ha en mäklare som Antonio för jag vet att han gör allt + lite till för just mig o min försäljning!
    Per Läs mer
  • 2019-11-11

Micael G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köp av bostadsrättslägenhet.

Trevligt och professionellt bemötande.

Fick bra svar på de frågor och funderingar jag hade i samband med affären.

Motsvarande, eller överträffade, de (höga) förväntningarna jag hade. Läs mer
  • 2019-11-01

Peter J skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi hade med kontakt med hans möklarkollega. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Peter J
    Tack för rekommendationen Peter! Tråkigt att du tyckte det kändes splittrat, vi tar till oss det, men kul att du var nöjd i stort. Jag hoppas ni trivs i er nya bostad :)
  • 2019-10-31

Marianne Ö skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt hus i Lidköping

Antonio Yuksel var engagerad.
    Lätt att få tag på om man hade frågor om huset.
    Löste alla problem bra.

Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Marianne Ö
    Vad glad jag blir Marianne att ni är nöjda! Hoppas allt bra bra nu och att ni kommer trivas i ert nya hem! Hälsa Bo så gott från mig!
  • 2019-10-31

Jörgen L skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Sålt borätt. Mäklaren förklarade alla steg på ett bra sätt. Ingav förtroende och sålde snabbt bostaden med mitt medgivande. Det fanns vid tillfället tre liknande bostäder till salu och med facit i hand skulle jag och mäklaren haft is i magen då det blev högre budgivning på bostaden som såldes sist. Men det är alltid lätt att vara efterklok. Läs mer
  • 2019-10-30

Erik S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Supernöjd med Antonio och Bostada. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Erik S
    Grymt att höra Erik och tack för rekommendationen :) Lycka till i nya bostaden !
  • 2019-10-29

Eirini S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt huset i Jung (Kvarnvägen 33)

Snäll, proffsig Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Eirini S
    Tack Eirini! Väldigt trevligt att få ha hjälpt dig med husköpet!
  • 2019-10-29

Per E skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi sålde vår andra fastighet genom Antonio och är lika nöjda den här gången. Arbetet är enkelt och smidigt, svar kommer snabbt, han anlitar bra fotografer, har ett proffesionellt uppträdande osv. Läs mer
  • 2019-10-28

Stefan O skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Hej !
    Fungerade som det ska.
    Tillgänglig på telefon och positiv i sina svar. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Stefan O
    Tack själv Stefan för en bra process och ett trevligt bemötande. Mycket bättre att vara positiv än negativ ;) Nu hoppas vi dottern kommer trivas bra i sin nya bostad! Med den utsikten är det svårt att inte göra det :D
  • 2019-10-28

Meliha T skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi upplevde Antonio som en väldigt professionell, ärlig och engagerad mäklare vid försäljningen av det hus vi köpte. Han tog sig tiden att bemöta både köpare och säljare med stor respekt och återkopplade regelbundet - även efter arbetstid. I slutändan var samtliga parter nöjda och han gjorde ett väldigt bra jobb. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Meliha T
    Tack för de fina orden Meliha! Nu är köpet avklarat och nu skall vi sälja er bostad på ett lika bra sätt! Så nu kör vi :)
  • Ida E

2019-10-26

Ida E skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Bra mäklare! :) Jag som köpare kände mig trygg och säker och kände att jag hade bra kontakt genom hela köpet .. smidigt. Läs mer
  • 2019-10-26

Julia A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en lgh om 2 rok. Mycket bra och vettig mäklare till vettigt pris.
    Kommer att välja igen utan att tveka. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Julia A
    Tack för rekommendationen Julia! Glad över att du är nöjd, det är det absolut viktigaste :) Hoppas allt har gått bra med renoveringen och att ni trivs i ert nya hus!
  • 2019-10-26

Dilek D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Sålde mitt hus, Dennis är det bästa mäklaren. Rekommenderar honom till alla Läs mer
  • Teddy R

2019-10-26

Teddy R skrev om Andreas Pontén en del av Bostada
    Skulle sälja en bostadsrätt i Stockholm, och tittade på nätet för att kunna få en uppfattning om olika mäklares arvode, och det verkade finnas en massa olika upplägg när det gällde arvoden, en del ganska krångliga med olika procentsatser förutom det fasta arvodet.
    Då upptäckte jag Bostada som hade ett fast pris utan en massa krångliga tillägg och det passade mig perfekt.
    Det var så jag kom i kontakt med Andreas, och vi trivdes bra med varandra från första stund, och han ställde upp med en service som jag aldrig hade kunnat drömma om, ingenting verkade vara besvärligt när Andreas tog sig an försäljningen av lägenheten.
    Jag kan absolut rekommendera Andreas Pontén på Bostada. Läs mer
Antonio Yuksel