Bostada

Regeringsgatan 65, 111 56 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bostada - Nya tidens mäklare!

Vi är en personlig mäklartjänst utan onödiga mellanhänder där du som kund kan boka mäklare och värdera din bostad på bara en minut. Du skräddarsyr själv din försäljning genom att lägga till eller ta bort olika val av tjänster såsom homestyling av proffs, fototjänster i form av flygfoto, marknadsföring i sociala medier och flyttstädning. Vi jobbar inte efter arvoden utan erbjuder istället fast pris.

Besök gärna vår hemsida för att enkelt och snabbt se vad det skulle kosta att sälja din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 11 kunder tycker om Bostada

• Axel L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Proffisionellt bemötande.
    Lätttillgänglig och smidig med att lösa extravisning.
    Bra genomgång utav kontrakt.
    Allmänt en bra upplevelse! Läs mer
  • Christina L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Bostadsrätt
    Proffsigt bemötande o enkla kontakter Läs mer
  • Johan L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en liten bostadsrätt till min son. Bra vägledning an mäklaren. Bra genomgång av kontraktet.
    En positiv upplevelse av affären. Läs mer
    2018-11-08 Antonio Y svarar Johan L
    Tack Johan! Det där kommer passa honom helt perfekt! :)
  • Ibrahim K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Mycket bra bemötande.
    Fick bra och proffsig bild av Dennis Läs mer
  • Maria M skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt i Lidköping och fick proffsig hjälp av bostada! Jag var hela tiden underrättad från mäklaren om nästa steg samt var i processen vi befann oss. Rikigt imponerande säljfokous! Kan varmt rekommendera bostada till din bostadsförsäljning! Läs mer
    2018-10-30 Antonio Y svarar Maria M
    Tack för de fina orden och din rekommendation Maria! Kul att du är nöjd med försäljningen av din bostad. God kommunikation och en bra plan ger oftast bra resultat :)

Lycka till i ert nya hem, det kommer att passa er perfekt :)
  • William H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag köpte en lägenhet i Lidköping på ekebladsvägen, och fick ett utmärkt bemötande från start till skrivet papper😊 Läs mer
    2018-10-19 Antonio Y svarar William H
    Grymt William! Den där lägenheten kommer att passa dig som handen i handsken! ;)
  • Youssef T skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag hade en 1:a som jag kontaktade Antonio för att sälja!
    Antonio tog uppdraget riktigt proffsigt och med ett stort engagemang för en så liten bostad! Han levde upp till alla mina förväntningar och mer där till.. han har gjort ett kanon jobb och är det någon i min närhet som ska sälja eller köpa så kommer jag garanterat rekommendera Antonio som mäklare. Läs mer
    2018-10-19 Antonio Y svarar Youssef T
    Kul att höra att ni är nöjda Youssef och tack för de fina orden! Ser fram emot fler uppdrag ;)
  • Erik O skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en övernattnings lägenhet.
    Allt har gått jätte smidigt. Läs mer
    2018-10-18 Antonio Y svarar Erik O
    Tack Erik! Kommer passa dig perfekt som övernattningsbostad.
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Mycket nöjd med att få en del högre pris än utgångspris, bra dialog och enkelt att få tag på Dennis! Rekommenderas om man söker efter en förtroendegivande mäklare som behåller lugnet och får affären att gå bra till! Bra pris på arvodet! Läs mer
  • Katarina H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt. Det blev ett högre pris än jag förväntat mig. Antonio som mäklare var professionell, påläst, enkel att få tag på men framförallt var han trevlig. Han förklarade och gav mig olika sätt att fundera på, samtidigt som han var neutral.
    Väldigt tacksam för all hjälp.
    Ha en bra dag🌻 Läs mer
    2018-10-17 Antonio Y svarar Katarina H
    Tack själv för allt och för din rekommendation! Nöjet var helt på min sida :)
  • Hilmo K skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    En mycket proffsig mäklare som fanns tillgänglig hela tiden. Kan varmt rekommendera honom!! Läs mer
    2018-10-17 Antonio Y svarar Hilmo K
    Tack för de fina orden och rekommendationen Hilmo! Lycka till med allt i Trollhättan :)
Antonio Yuksel
Dennis Svensson