Bostada

Bostada

Välkommen till Bostada - Nya tidens mäklare!

Vi är en personlig mäklartjänst utan onödiga mellanhänder där du som kund kan boka mäklare och värdera din bostad på bara en minut. Du skräddarsyr själv din försäljning genom att lägga till eller ta bort olika tjänster som homestyling, fototjänster, marknadsföring i sociala medier och flyttstädning. Vi jobbar inte med rörliga arvoden utan erbjuder alltid ett fast arvode.

Besök gärna vår hemsida för att enkelt och snabbt se vad det skulle kosta att sälja din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 317 kunder tycker om Bostada 2

• sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Bostada
    2021-10-17
    Peter Carlevi! Skall ni sälja något så finns det bara en kille att vända sig till. Och det är just Peter Carlevi.
    Grabben har glimten i ögat, alltid nya smarta lösningar och ideer på det mesta, hjälper er med ALLT på ett smidigt och enkelt sätt igenom hela bostadsaffären.
    Fråga mig inte hur han gör, men att få både köpare och säljare presis lika nöjda på samma gång är banne mig inte lätt. Men Peter lyckas varenda gång.
    Kan varmt rekomendera er att anlita Peter vid eran försäljning. Jag själv har gjort det flertalet gånger nu och kommer även att fortsätta med det i framtiden.
    • Villa Giacomina
    2021-10-15
    Jag och min man blev mycket bra bemötta av antonio yuksel när vi ville köpa bostaden på furuhällsvägen 81.Han ordnade en mycket givande visning och var väl insatt i vad som gällde. Kan verkligen rekommendera honom till andra som skall sälja sin. Bostad och som köpare känns det tryggt att ha honom att fråga.mvh Dan o Eivor Roth
  • köpte sitt hus med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2021-10-11
    Bra bemötande och gick igenom allt tydligt och sakligt så att man förstod
  • köpte sitt hus med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2021-10-07
    Mycket bra bemötande och höll oss uppdaterade under hela processen. Rekommenderas starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2021-10-07
    Allt har fungerat lätt och smidigt och har inga negativa kommentarer att säga 👍
  • sålde sin stuga med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Bydalen
    2021-10-07
    Mycket bra och lättsam affär.
    Jag rekommenderar starkt Sabina
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Lugnvik
    2021-10-07
    Jättebra och lättsam. Brinner för sina kunder och gör ett fantastiskt jobb.
  • Else-marie Hildman G
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Centralt
    2021-10-06
    Bra respons o lätt att prata med
    Kände trygghet för min man o mig
    Tack Else-Marie!:) Dennis Svensson
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Bostada
    2021-10-04
    Ett glatt och trevligt bemötande samt öppen för frågor som vi hade och hade bra svar att komma med. Lätt att få kontakt med. Vid köpet gick allt smidigt och med en lättsamhet och med en trevlig atmosfär.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Bostada
    2021-10-04
    Peter var väldigt trevlig och lätt att ha och göra med. Snabb återkoppling på frågor som han var tvungen att kolla upp.
    En mäklare i min smak
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Vrethammar en del av Bostada
    • Nyköping
    2021-10-01
    Helt suverän som är bra på att förklara och ordnar med allt runtomkring.
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Vrethammar en del av Bostada
    • Nyköping
    2021-09-30
    Charlotte är lugn, trevlig och jordnära. Jag kände mig trygg och kunde få vara mig själv och ställa alla mina frågor utan att känna mig dum.
    Hon pushade inte på och visade respekt för mina önskemål.
    Jag kan absolut rekommendera henne.
    2021-09-27
    Han va så bra väldigt trevligt
    Tack! Dennis Svensson
  • köpte en tomt med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Klevfjällsbyn/Gräftåvallen
    2021-09-25
    Enkel, snabb och bra kommunikation med en positiv och glad framtoning.
    • Hovsta
    2021-09-24
    Vill varmt rekommendera Dennis. Han skötte försäljningen av vårt radhus mycket proffesionellt. Vi fick bra med återkoppling under hela processen. Vi är mycket nöjda!
    Tack Linda! :) Dennis Svensson
    2021-09-24
    Dennis är en trevlig och kunnig mäklare som höll kontakten och berättade vad som hände under hela försäljningen. Vi kan absolut rekommendera honom. Om vi behöver anlita en mäklare igen så kommer vi definitivt anlita honom igen.

Med vänlig hälsning
    Charlotte och Tommy
    Tack för det fina omdömet Charlotte!/Dennis Dennis Svensson
    2021-09-24
    Jag fick ett mycket positivt intryck.
    Äntligen en mäklare som man märkte tillvaratog våra intressen och det kändes som han verkligen jobbade för att få till en bra affär för oss och även köparen.
    Ett jätteplus för att han alltid var tillgänglig och att han även kom med lite lägesrapporter med jämna mellanrum.
    Tack för det fina omdömet Tommy!/Dennis Dennis Svensson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Mellringe
    2021-09-24
    Bra bemötande, trevlig och hjälpsam. Gav kontinuerligt återkoppling genom hela processen. Rekommenderar varmt Dennis.
    Tack Ruth! :)/Dennis Dennis Svensson
    2021-09-15
    Han var väldigt trevlig och det kändes tryggt som oss första gångs köpare, han gick igenom hela processen väldigt mycket och förklarade noggrant
    2021-09-15
    Antonio har varit engagerad under hela säljprocessen, alltid tillgänglig och har verkligen levererat. Med en gedigen och utarbetad försäljningsplan kände vi oss väldigt trygga med Antonio! Vi fick en snabb och smidig affär, precis som vi önskade. Vi kommer utan tvekan välja Antonio som mäklare vid nästa försäljning av bostad.
    • Vinninga
    2021-09-13
    Tydlig, professionell, proaktiv.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Täng
    2021-09-13
    Sabina har varit väldigt hjälpsam och ordnat med flera visningar inför mitt husköp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Sånghusvallen
    2021-09-12
    Mycket bra mäklare. Lugn och trevlig. Fick mig som osäker säljare att känna mig väldigt lugn och trygg. Förmedlar kunskap och trygghet. Jag kunde tryggt överlåta ansvaret till henne.
    Snabb och handlingskraftig.
    • Lervik
    2021-09-10
    Väldigt bra kommunikation och han tog hand om vårt ärende på ett väldigt snabbt och smidigt sätt. Erbjöd sig att samla in den information som efterfrågades och återkom omedelbart med svar.
    2021-09-09
    Antonio är trevlig, snabb och saklig.
    Jag rekommenderar honom starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Mellringe
    2021-08-27
    Jag fick ett bra bemötande från Dennis. Han är lugn, pedagogisk och tålmodig.
    Jag har inte erfarenhet av hur mäklarna är, därför har jag svårt att jämföra. Men min upplevelse är positiv och tryggt. Jag skulle kunna rekommendera andra att anlita Dennis. ☺
    MVH
    Tack så mycket för de orden! Det glädjer mig att du upplevde allt som tryggt vid din första bostadsaffär. :) Mvh Dennis Dennis Svensson
    • Gamla Staden
    Femplus kille!

Professionell & utförlig!
    • Gamla Staden
    2021-08-19
    Antonio har under hela försäljningen varit mycket hjälpsam och förklarat allt så man förstår hela försäljningsprocessen. Han har varit väldigt drivande och samtidigt väldigt lyhörd vad jag som säljer upplever och kan behöva ha stöttning med. Har även uppdaterat mig under hela försäljning. Rekommenderar Antonio till andra som behöver ha en mäklare.
    • Nya staden
    2021-08-19
    Antonio har gjort ett magiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Han har alltid funnits tillgänglig, uppdaterat med information och skött hela processen exemplariskt.

Alla som ska sälja i Lidköping med omnejd, VÄLJ Antonio. Han ser till att både säljare och köpare blir nöjda!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Guldkusten
    2021-08-16
    Trevligt bemötande. Lätt att få tag i (via telefon). Besvarat frågor på ett bra och informativt sätt. Väldigt nöjd.
    2021-08-15
    Vi är så nöjda med Antonio.
    Vi hade en bra kommunikation från början till slut och däremellan.
    Inga oklarheter och inga krångligheter.
    Lättillgänglig, informativ, förtroendeingivande och dessutom väldigt trevlig.
    Summan av detta blev en mycket snabb o smidig försäljning.

Rekommenderar varmt Antonio.
  • Dawda G
    köpte sitt hus med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    • Vinninga
    2021-08-12
    Han är bra att ha och göra med. Trots att han har många klienter samtidigt känns det ändå som vi hade hans fulla uppmärksamhet och engagemang. Vi kan bara starkt rekommendera Antonio Yüksel!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Rödön
    2021-08-05
    Sabina har från början till slut varit trevlig, lyhörd och bara agerat i mitt bästa intresse. Hon levde upp till alla mina förväntningar som den bästa mäklaren i Jämtland och jag kan varmt rekommendera Sabina till alla som vill sälja sin fastighet!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Karlslund
    2021-07-26
    Tydlig, saklig och lättillgänglig. Bra bemötande och flexibel utifrån våra önskemål om visningar. Rekommenderar Bostada till framtida spekulanter.
  • Heidi H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Vladimir Smirnov en del av Bostada
    • Korsta
    2021-07-23
    Väldigt flexibel och mycket trevlig! Svarar snabbt :)
  • Carole A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Karlslund
    2021-07-23
    Så nöjd med Sabina och Malin på Bostads
    Lätt att få kontakt med alla timmar på dygnet, sen är det inga problem med nått man behöver hjälp med!
  • sålde sitt hus med hjälp av Vladimir Smirnov en del av Bostada
    • Njurunda
    2021-07-09
    Vladimir har gjort ett bra jobb. Han är en väldigt trevlig person. Försäljningen gick väldigt smidigt och bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Vladimir Smirnov en del av Bostada
    • Njurunda
    2021-07-09
    Vi är mycket nöjda köpare! Från första stund var Vladimir otroligt tillmötesgående och lösningsorienterad! Han styrde upp privatvisning både för mig och min fru och vid ytterligare tillfälle för att våra barn skulle få se bostaden! Mycket tacksamma att han löste det! Kontraktsskrivning sköttes proffsigt och effektivt. Tack Smirre:-)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Vrethammar en del av Bostada
    • Centralt Väster
    2021-07-08
    Mäklaren var proffsig och hjälpsam och lotsade oss igenom köpet på ett bra sätt.
    2021-07-08
    Vi fick ett förslag på FB. direkt efter vi köpt nytt hus, att jämföra erbjudanden från ett antal mäklare. Redan där utmärkte sig Dennis, han var först och lyckades fånga vårt intresse. Efter ett första möte bestämde vi att han övertygat oss om att hans inställning och koncept passade oss.

Processen startade snabbt, när vi blev besvikna på den första fotograferingen, ordnade Dennis snabbt (utan tjafs) en annan fotograf, som gjorde ett utmärkt jobb. Vi lade ut fastigheten som kommande på Hemnet, eftersom besiktningen och energideklaration inte var klara ännu.

Vi fick raskt flera intressenter som ville ha förhandsvisningar. Dennis hanterade situationen professionellt och såg nogsamt till att budgivarna var uppdaterade om läget. Huset såldes en vecka före visningsdagen till ett för oss mycket bra pris.

Dennis är en lågmäld och "försiktig" person. Man skall inte lura sig av detta, Han är en mycket lyhörd, tålmodig och prestigelös mäklare, som man kan ha totalt förtroende för. Det han sagt gäller. Vi är mycket nöjda med hans insats vid försäljningen av vårt älskade hem. Tack Dennis!
    Tack för de fina orden! Det var väldigt angenämt och ett fint hus! Mvh Dennis Dennis Svensson
  • köpte en tomt med hjälp av Vladimir Smirnov en del av Bostada
    • Alnö
    2021-07-05
    Kompetent å alltid tillgänglig!
    • Södra Ladugårdsängen
    2021-07-05
    Dennis har varit oerhört tillmötesgående och lyhörd inför våra behov och krav. Han lade upp en tydlig försäljningsstrategi inför försäljningen och fullföljde den. Återkoppling skedde löpande, vilket vi är tacksamma för. Han har genomgående uppvisat ett stort engagemang vilket skapat trygghet. Vi kan varmt rekommendera Dennis och hoppas att få möjligheten att arbeta tillsammans med honom igen framledes.
    Vad kul att ni är nöjda, tack! :) Dennis Svensson
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Bostada
    • Krokslätt
    2021-07-03
    mycket engagerad.

trevlig och lätt att ha att göra med.
  • 2021-07-02
    Vi har köpt ett hus i Mölndal där Peter Carlevi var mäklaren. Vi är väldigt nöjda med den professionalism, hjälpsamhet och tillgänglighet som Peter visat oss under köpprocessen. Vi rekommenderar honom varmt!
    • Centralt norr
    2021-07-02
    Väldigt nöjd med Dennis som mäklare. Processen har gått väldigt smidigt och mina förväntningar är överträffade.
    • Karls-Åby
    2021-07-02
    Dennis är lättsam och alltid tillgänglig. Han ordnade en snabb och smidig försäljning av vår lägenhet. Kan starkt rekommendera honom!
    Superstort tack Jonathan! /Dennis Dennis Svensson
    2021-07-01
    Han var väldigt tillmötesgående och tålmodig så jag rekommenderar gärna han.
    Tack Vesa! Ni kommer till ett superfint ställe! /Dennis Dennis Svensson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Frösön
    2021-06-30
    Sabina har ett genuint och varmt bemötande. Som säljare törs man verkligen vara sig själv i hennes sällskap. Mina förväntningar var att hitta en rak och ärlig mäklare och det är hon! Jag fick bra information och kunde fråga hur mycket som helst inför försäljningen .
    Sabina har dessutom en duktig assistent som oclså fanns till hands inför försäljningen. Fotografen Sabina anlitar är verkligen duktig - tar relevanta och bra bilder som verkligen visar försäljningsobjektet på ett bra sätt, utan att överdriva.
    Sabina såg till att jag och köparna fick kunskap och information om kontraktet, i vilken ordning köpproceduren fortlöper och hade svar på våra frågor.
    Ska jag sälja en bostad någon annan gång hoppar jag över att jämföra mäklare - jag väljer Sabina direkt!
    2021-06-24
    Antonio är en fantastisk mäklare som alltid möter kundens behov. Alltid tillgänglig och affären gick bättre/smidigare än förväntat! Rekommenderar Antonio starkt som mäklare om ni har planer på att sälja! 😊
  • Viktor H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2021-06-24
    Vad kan man säga om Antonio, fick en bra känsla från första samtalet med han. Trevligt bemötande , fick svar på alla frågor och det kändes att han var på våran sida i våran köpprocess. Han har varit väldigt hjälpsam genom hela processen och svarar så snabbt han kunnat så fort vi haft en fråga eller en undran. Kan varmt rekommendera Antonio Yuksel på bostada till både säljare och köpare!