Bostada

Fabriksgatan 4, 531 30 Lidköping — Visa karta

Välkommen till Bostada - Nya tidens mäklare!

Vi är en personlig mäklartjänst utan onödiga mellanhänder där du som kund kan boka mäklare och värdera din bostad på bara en minut. Du skräddarsyr själv din försäljning genom att lägga till eller ta bort olika val av tjänster såsom homestyling av proffs, fototjänster i form av flygfoto, marknadsföring i sociala medier och flyttstädning. Vi jobbar inte efter arvoden utan erbjuder istället fast pris.

Besök gärna vår hemsida för att enkelt och snabbt se vad det skulle kosta att sälja din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 200 kunder tycker om Bostada

• 2020-10-22

Mikko A skrev om Vladimir Smirnov en del av Bostada
    Vladimir är mycket effektiv och trevlig. Allt fungerar snabbt och ordentligt. Vår familj var och är fortfarande mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-10-19

Fredrik S skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Hej! Vi har köpt ett parhus i Ekeby almby i Örebro.

Vi blev positivt bemött av Dennis som mäklare. Han hade en positiv attityd och var trevlig.

Vi har letat efter bostad i ca 1,5år och har upplevt att det flesta mäklarna har varit svåra att få tag på och dålig kommunikation, men Dennis har varit helt motsatt av det.

Vi hade stora förväntningar på parhuset, och det svarade positivt på allt. Han hade bra svar på alla våra frågor, och gick även undan när vi ville diskutera lite själva. Läs mer
    2020-10-26 Dennis S svarar Fredrik S
    Tack Fredrik! Superkul att höra!
  • Håkan A

2020-10-17

Håkan A skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Dennis har varit en trygg mäklare. Med sitt lugn och engagemang har vi känt förtroende i uppdraget att sälja vår bostad.
    I säljprocessen har Dennis informerat och återkopplat med stor känsla för kundens behov.
    kan utan tvekan rekommendera Dennis på Bostada. Läs mer
    2020-10-19 Dennis S svarar Håkan A
    Tack Håkan, det värmer!

Mvh Dennis
  • 2020-10-12

Sven-olof H skrev om Vladimir Smirnov en del av Bostada
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren var 99,999% professionell.
    Klockren upplevelse. Läs mer
  • 2020-10-10

Markus N skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde min lägenhet, Antonio bemötte mig på ett väldigt trevligt och avslappnat sätt vilket gjorde mig avslappnad. Första gången som jag har sålt en bostad så mina förväntningar va inte så höga men Antonio överträffade dom med hästlängder. Läs mer
  • 2020-10-09

Anna Cecilia T skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sabina är väldigt personlig och trevlig, påläst, seriös och noggrann med att informera.
    Vi har köpt en lägenhet i Östersund via henne och är väldigt nöjda med hennes bemötande. Läs mer
  • 2020-10-05

Maria S skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sabina är bäst! Hon vet vad hon gör. Har bra tips och mycket kunskap och erfarenhet som skapar trygghetskänsla. Smidig lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • 2020-10-04

Johan H skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Sofia sålde pappas villa Östersund.i är jättenöjda med hennes jobb och den hjälp vi fått. Det är särskilt viktigt för oss som inte bor på orten. Läs mer
  • 2020-10-04

Samuel N skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Försäljning av en lägenhet.
    Trevligt och bra bemötande.
    Duktig på att förklara och ta en igenom alla steg i försäljningen, jobbade mycket för att få en så bra och snabb affär som möjligt.
    Väldigt nöjd. Läs mer

Ann-christin P skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    1:a 27 m2 på Hårdängegatan. Mycket positivt bemötande, en försäljning som totalt tog 3 veckor. Snabbt till annonsering och snabbt till avslut. Vi blev mycket positivt överraskade över resultatet. Läs mer
    2020-10-02 Sofia A svarar Ann-christin P
    Tack Ann-Christin! Det gick snabbt och smidigt och det var ett väldigt bra samarbete 😊 /Sofia

Beata K skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Sofia har såld min rådhuslägenhet. Jag fick att kontakta med henne via min sambo. Han träffade Sofia på foretagsutbildning i Östersund. Hon lyssnar på kunds behövs och samtidig koppla den med egen ,,bild ,,att ha bästa resultat med försäljning. Bra kommunikation 😊 Trevlig ,duktig, smart och kreativt säljare som lyckades sälja snabbt min bostad. Varmt rekommenderar. Läs mer
    2020-10-02 Sofia A svarar Beata K
    Tack Beata! Jag är glad att du är nöjd😊/Sofia

Rita Irene Denise A skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Jag har flera gånger anlitat Sofia Andersson och hon har alltid varit till stor hjälp med sitt kunnande. Dessutom en otroligt vänlig och kompetent person. Har dessutom rekommenderat henne till en god vän som nu säljer sin villa via SA.
    Skulle välja henne igen, om det blir aktuellt med köp.
    RA Läs mer
    2020-10-02 Sofia A svarar Rita Irene Denise A
    Tusen tack Rita för fina ord :) Mvh Sofia

Charlotte E skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Köpte en mindre fastighet via Sofia Andersson. Hon var trevlig, hade ett bra bemötande. Bra kommunikation både via mejl och telefon. Svarade på frågor inom en rimlig tid. Var saklig och förstående i olika frågor gällande fastigheten. Har inte så mycket mer att tillägga. Läs mer
    2020-10-02 Sofia A svarar Charlotte E
    Tack Charlotte! Önskar er all lycka med er fina fastighet :) Mvh Sofia
  • 2020-09-30

Jonathan L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    En villa li utkanten av Lidköping ,mäklaren var väldigt bra, allt gick snart och lätt Läs mer
  • 2020-09-29

Martin A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Alla plus!!
    Antonio är väldigt proffsig, driven och engagerad. Läs mer
  • 2020-09-24

Ann-katrine B skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Antonio är en engagerad och kunnig mäklare. Han sålde vårt objekt som vi från början visste var svårsålt. Han var alltid lätt att få tag på och återkopplade till oss så fort något nytt hänt.
    En mäklare vi starkt rekommenderar. Läs mer
  • 2020-09-05

Annelie A skrev om Vladimir Smirnov en del av Bostada
    Vladimir är väldigt tydlig och han är mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda. Det har varit enkelt och trevligt att anlita Vladimir. Det har också varit mycket enkelt att få snabb kontakt med honom. Jag vill varmt rekommendera Vladimir som mäklare! Läs mer
  • 2020-09-04

Anete S skrev om Vladimir Smirnov en del av Bostada
    Har sålt mitt föräldrarhem, en villa. Allt har gått väldigt smidigt och bra och Vlademir har varit tydlig och känts kunnig från första möte tills vi skrev kontrakt. Läs mer
  • 2020-08-28

Christina S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Antonio är jätte trevlig och mycket engagerad som mäklare ,Antonio är snabb till återkoppling och har ett mycket bra bemötande. Antonio är tydlig noggrann pålitlig lugn seriös . Antonio sätter sig väl in i alla sina objekt och kan på så vis visa fastighetens. på ett mycket ingående och rättvist sätt . Vi kommer att rekommendera Antonio till andra som letar bostad för att köpa. Tina och Peter Läs mer
  • 2020-08-27

Birgitta O skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet i ett parhus i Örebro. Vi blev mycket professionellt bemötta av Dennis Svensson och fick många goda råd inför visning och försäljning. Dennis överträffade våra förväntningar på vad man kan få hjälp med vid såväl försäljning som nytt bostadsletande. Han är engagerad, förtroendeingivande, strukturerad, snabb och effektiv och har stor kunnighet inom området. Lätt att få tag i och ger svar på mail och sms. Vi är mycket nöjda med hur vår bostad såldes. Vi kan varmt rekommendera Dennis som mäklare vid både försäljning och köp av bostad. Läs mer
    2020-08-27 Dennis S svarar Birgitta O
    Tusen tack för den superfina rekommendationen Birgitta, det har varit ett nöje!
  • 2020-08-15

Mona S skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Allt var jättebra med Sofia hon gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2020-08-09

Ann-sofie A skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Vi har sålt en bostadrätt/lägenhet och fick superbra och snabb hjälp av Sofia. Vi hade som mål att sälja lägenheten snabbt och få en summa över utgångspris vilket vi fick.

Sammantaget var Sofia ett perfekt val för oss. Hon gjorde avtalen lättförstådda, kontakten var okomplicerad och vi fick den summan vi ville för lägenheten. Läs mer
  • 2020-08-04

Git W skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpte en bostad och blev trevligt bemött. Antonio är saklig, kunnig och återkopplade snabbt. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-07-20

Zandra F skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Vi valde Bostada och mäklaren Dennis Svensson när vi skulle sälja vårt radhus. Vi är väldigt nöja med allt från början till slut. Bra kommunikation, lätt tillgänglig, svarade snabbt på frågor och vi blev alltid väl bemötta. Läs mer
  • 2020-07-20

Andreas K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Har sålt ett radhus, anlitade bostada och Dennis Svensson som mäklare. Var toppen och fick bra hjälp, jag kommer anlita bostada och Dennis Svensson ifall det skulle bli av igen. Kan varmt rekommendera denna mäklare.

/Andreas Karlsson Läs mer
  • Kasper F

2020-07-15

Kasper F skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag och min sambo har sålt våran lägenhet genom Antonio och Bostada. Vi är mer än nöjda med Antonios fantastiska bemötande. Han är en toppenmäklare som skapar stor trygghet genom sin stora kompetens. Affären blev bättre än förväntat och vi kan varmt rekommendera Antonio till alla som skall genomföra en bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-07-14

Veronika K skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålt bostadsrätt.
    Antonio är fantastisk. Ödmjuk, förstår sig på människor och vad man vill, mycket kompetent. Jag hade läst mycket omdömen om Antonio innan och han levde upp till vartenda ett av dem med råge. Han är framtidens mäklare. Den bästa av dem. Läs mer
  • 2020-07-14

Emilie R skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Lyhörd och engagerad, har känt oss trygga i vårt köp från första stund! Läs mer
  • 2020-07-13

Sebastian R skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Vi köpte fastigheten Gärde 235 och fick ett fantastiskt och avslappat bemötande. Läs mer
  • 2020-07-10

Stephanie W skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Vi sålde vår lägenhet med Bostada och är supernöjda med mäklaren, fotografen och hela processen med visningar och kontraktsskrivning.
    Sabina är professionell och ödmjuk och vi rekommenderar varmt henne!! Läs mer
  • 2020-07-08

Lars W skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jordnära och professionell, rekommenderar verkligen Sabina! Läs mer
  • 2020-07-06

Merja P skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Det finns många mäklare.

Så finns det några få, som är i en egen klass - några få som lyckas hitta de köpare som säljare med förtroende kan sälja sin tidigare plats på jorden till.

Dennis visar vad begreppet förtroende betyder!

Om det gick att ge högre betyg, så skulle vi med glädje ge det. Läs mer
    2020-07-20 Dennis S svarar Merja P
    Tusen tack för de fina orden Merja, lycka till med era framtida äventyr!
  • 2020-07-03

Olov R skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Vi har sålt ett parhus genom Sofia och även fått hjälp med värdering till vår kommande nybyggnation av bostadshus.

Förväntningarna innan försäljningen var förstås att hitta en mäklare som både säljare och köpare känner förtroende för.

Som säljare tycker vi att Sofia har varit noga med att kolla upp försäljningsobjektet för att kunna svara på frågor som dyker upp från intressenter. Om hon inte haft svar direkt har hon tagit hjälp av oss.

Vi är väldigt glad att vi tog kontakt med Bostada och Sofia. Det som först lockade var ett fast pris, men även att vi blivit tipsade från andra att ta kontakt med Bostada i Östersund.

Trots att Bostada erbjuder ett fast pris och inte tar ut någon provision, har vi hela tiden haft känslan att Sofia velat hjälpa oss så att affären blir lyckad. Hon har funnits tillgänglig under hela försäljningsprocessen och hållit oss uppdaterade. Läs mer
    2020-07-03 Sofia A svarar Olov R
    Tusen tack Olov 🙏🌼 Det har varit ett sant nöje och det är så roligt att få till en lyckad affär med nöjda säljare och förväntansfulla köpare. Ska bli spännande att till slut få se huset ni ska bygga 😊 /Sofia
  • 2020-07-01

Dexter G skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Köpte en sommarställe med hjälp av Dennis på Bostada. Kommunikationen var smidig under processen Läs mer
    2020-07-20 Dennis S svarar Dexter G
    Tack Dexter! Hoppas ni kommer trivas.
  • 2020-06-26

Semir H skrev om Andreas Pontén en del av Bostada
    Andreas hjälpte oss med försäljning av en bostad. En duktig, driven och pålitlig mäklare. Alltid tillgänglig och hjälpsam. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-06-23

Martin G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag samt sambo har köpt en bostadsrätt via Antonio. Antonio har varit väldigt tillmötesgående och kommunikation har fungerat utan några som helst problem. Jag hade inga större förväntningar, mer än att frågor; som Antonio på ett föredömligt svarade på. Min upplevelse av min kontakt med Antonio har varit så bra den kan bli. Läs mer
  • 2020-06-23

Aysel R skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Supertrevlig mäklare som förstod exakt vad vi ville och vad våra förväntningar var. Tack vare det fick vi en snabb och smidig affär med försäljningspriset som vi hade siktat på. Lätt att nå honom nästan när som helst eller så blev man uppringd direkt efteråt. Jätte nöjd och kommer använda honom för framtida affärer! Läs mer
  • 2020-06-22

Pernilla I skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Har köpt fritidshus via Bostada och Sabina: har fungerat bra! Läs mer
  • 2020-06-17

Anna O skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Har köpt ett parhus. Antonio var informativ och positiv genom hela köpet. Han visade och pratade tydligt när vi skrev på papprena. Såg även till att vi förstod och bjöd på kaffe. Läs mer
  • 2020-06-14

Inga-lill E skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Jag sålde men etta på Lottgatan.
    Fick ett fantastiskt bemötande och all den hjälp jag behövde av Sofia Alla mina förväntningar uppfylldes med råge.
    Skulle absolut anlita Sofia igen.
    Och rekommenderar henne på det varmaste . Läs mer
    2020-06-15 Sofia A svarar Inga-lill E
    Tusen tack Inga-Lill! Jag blir varm ända in i själen över dina fina omdömen :) /Sofia
  • Anki M

2020-06-12

Anki M skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt av Sofia.
    Väldigt proffsigt bemötande fick vi och är jättenöjda. Hon hade kontakt med oss hela tiden både vid köp och försäljning. Vi är väldigt nöjda med Sofia och Bostada. Läs mer
    2020-06-12 Sofia A svarar Anki M
    Tack snälla Anny! Det var ett nöje att få hjälpa er! 🥰
  • 2020-06-05

Sofia H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Antonio var professionell och kompetent när jag sålde min bostadsrätt på 2 rum och kök. Realistisk och duktig på att hålla mig som säljare informerad. Strukturerad och upplevdes kunnig inom branschen. Bra med fast pris och ville ändå få mig som säljare nöjd. Levde mer än väl upp till förväntningarna! Läs mer
  • 2020-06-04

Alexander R skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Mycket nöjd med Sabinas insats i samband med vårt bostadsköp. Snabb på att återkoppla, trevlig och lyhörd. Läs mer
  • 2020-05-31

Katarina S skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Sebastian B

2020-05-29

Sebastian B skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Som en engagerande, avslappnad bullseye. Med intresse. Med skratt. Hon är väldigt bra helt enkelt. Riktigt bra. Läs mer
  • 2020-05-28

Staffan A skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Proffsig, prisvärd och trevlig Läs mer
  • 2020-05-28

Maylis R skrev om Markus Englund en del av Bostada
    Vi sålde vårt hus med Markus. Vi är mycket nöjda.
    En kompetent, tillgänglig och glad mäklaren ! Läs mer
  • 2020-05-15

Lilian G skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jag sålde ett litet timmerhus på Frösön. Sabina är positiv, ger all info jag behöver och bokade privata visningar under mars och april. Trots virustider har försäljningen gått smidigt och i lugnt tempo för både mig och ev köpare.
    Vi diskuterade oss fram till lämpligt pris och vi landade helt rätt.
    Jag är helnöjd med min kontakt med Sabina och kan rekommendera henne varmt. Läs mer
  • 2020-05-09

Jimmy G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt parhus, trevligt bemött.
    Bra och personlig mäklare med snabb återkoppling och hängiven. Läs mer
  • 2020-05-07

Eva Margareta S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålt en 4:a på 84 kv.m. Antonio Yuksel har varit oss behjälplig på ett mycket trevligt och engagerat sätt. Vi fick gå ner i pris förmodligen pga pandemin, men vi är nöjda. Läs mer
Antonio Yuksel
Dennis Svensson