Bostada

Regeringsgatan 65, 111 56 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bostada - Nya tidens mäklare!

Vi är en personlig mäklartjänst utan onödiga mellanhänder där du som kund kan boka mäklare och värdera din bostad på bara en minut. Du skräddarsyr själv din försäljning genom att lägga till eller ta bort olika val av tjänster såsom homestyling av proffs, fototjänster i form av flygfoto, marknadsföring i sociala medier och flyttstädning. Vi jobbar inte efter arvoden utan erbjuder istället fast pris.

Besök gärna vår hemsida för att enkelt och snabbt se vad det skulle kosta att sälja din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 68 kunder tycker om Bostada

• 2019-11-11

Micael G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köp av bostadsrättslägenhet.

Trevligt och professionellt bemötande.

Fick bra svar på de frågor och funderingar jag hade i samband med affären.

Motsvarande, eller överträffade, de (höga) förväntningarna jag hade. Läs mer
  • 2019-11-01

Peter J skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi hade med kontakt med hans möklarkollega. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Peter J
    Tack för rekommendationen Peter! Tråkigt att du tyckte det kändes splittrat, vi tar till oss det, men kul att du var nöjd i stort. Jag hoppas ni trivs i er nya bostad :)
  • 2019-10-31

Marianne Ö skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt hus i Lidköping

Antonio Yuksel var engagerad.
    Lätt att få tag på om man hade frågor om huset.
    Löste alla problem bra.

Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Marianne Ö
    Vad glad jag blir Marianne att ni är nöjda! Hoppas allt bra bra nu och att ni kommer trivas i ert nya hem! Hälsa Bo så gott från mig!
  • 2019-10-31

Jörgen L skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Sålt borätt. Mäklaren förklarade alla steg på ett bra sätt. Ingav förtroende och sålde snabbt bostaden med mitt medgivande. Det fanns vid tillfället tre liknande bostäder till salu och med facit i hand skulle jag och mäklaren haft is i magen då det blev högre budgivning på bostaden som såldes sist. Men det är alltid lätt att vara efterklok. Läs mer
  • 2019-10-30

Erik S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Supernöjd med Antonio och Bostada. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Erik S
    Grymt att höra Erik och tack för rekommendationen :) Lycka till i nya bostaden !
  • 2019-10-29

Eirini S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt huset i Jung (Kvarnvägen 33)

Snäll, proffsig Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Eirini S
    Tack Eirini! Väldigt trevligt att få ha hjälpt dig med husköpet!
  • 2019-10-29

Per E skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi sålde vår andra fastighet genom Antonio och är lika nöjda den här gången. Arbetet är enkelt och smidigt, svar kommer snabbt, han anlitar bra fotografer, har ett proffesionellt uppträdande osv. Läs mer
  • 2019-10-28

Stefan O skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Hej !
    Fungerade som det ska.
    Tillgänglig på telefon och positiv i sina svar. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Stefan O
    Tack själv Stefan för en bra process och ett trevligt bemötande. Mycket bättre att vara positiv än negativ ;) Nu hoppas vi dottern kommer trivas bra i sin nya bostad! Med den utsikten är det svårt att inte göra det :D
  • 2019-10-28

Meliha T skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi upplevde Antonio som en väldigt professionell, ärlig och engagerad mäklare vid försäljningen av det hus vi köpte. Han tog sig tiden att bemöta både köpare och säljare med stor respekt och återkopplade regelbundet - även efter arbetstid. I slutändan var samtliga parter nöjda och han gjorde ett väldigt bra jobb. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Meliha T
    Tack för de fina orden Meliha! Nu är köpet avklarat och nu skall vi sälja er bostad på ett lika bra sätt! Så nu kör vi :)
  • Ida E

Ida E skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Bra mäklare! :) Jag som köpare kände mig trygg och säker och kände att jag hade bra kontakt genom hela köpet .. smidigt. Läs mer

Julia A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en lgh om 2 rok. Mycket bra och vettig mäklare till vettigt pris.
    Kommer att välja igen utan att tveka. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Julia A
    Tack för rekommendationen Julia! Glad över att du är nöjd, det är det absolut viktigaste :) Hoppas allt har gått bra med renoveringen och att ni trivs i ert nya hus!

Dilek D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Sålde mitt hus, Dennis är det bästa mäklaren. Rekommenderar honom till alla Läs mer
  • Teddy R

Teddy R skrev om Andreas Pontén en del av Bostada
    Skulle sälja en bostadsrätt i Stockholm, och tittade på nätet för att kunna få en uppfattning om olika mäklares arvode, och det verkade finnas en massa olika upplägg när det gällde arvoden, en del ganska krångliga med olika procentsatser förutom det fasta arvodet.
    Då upptäckte jag Bostada som hade ett fast pris utan en massa krångliga tillägg och det passade mig perfekt.
    Det var så jag kom i kontakt med Andreas, och vi trivdes bra med varandra från första stund, och han ställde upp med en service som jag aldrig hade kunnat drömma om, ingenting verkade vara besvärligt när Andreas tog sig an försäljningen av lägenheten.
    Jag kan absolut rekommendera Andreas Pontén på Bostada. Läs mer
  • Patrik J

Patrik J skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi tog kontakt med Antonio efter ett par husvisningar där han höll i en av dem.
    Antonio har gjort en omstart med mäkleriet i Lidköping och har ett helt nytt driv.

Vi la ut vårat hus senare som kommande objekt. Intresse för vårat hus fanns tidigt så vi beslutade i samråd med Antonio att ha enskilda visningar för respektive par.

Kontrakt och allt stöd vi fått i denna process har varit grym.

Kortfattat så har vi nu en Mäklare för livet. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Patrik J
    Otroligt glad över att jag fick både chansen och möjligheten att få vara med från start i er resa mot ny bostad. Helt fantastiskt från början till slut! En bra plan som resulterade i ett lika bra resultat. Kul att ni är nöjda och självklart ser jag fram emot att få vara Er mäklare för livet ;) Hälsa Jessica och barnen!

Hannah B skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Med hjälp av Antonio köpte jag min första lägenhet.
    Jag upplevde Antonio som proffsig, lättsam och supertrevlig. Märktes att han visste vad han gjorde. Skulle verkligen rekommendera honom vidare till andra som vill sälja/köpa bostad. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Hannah B
    Riktigt kul att höra att du var nöjd Hannah! Det viktigaste är att både du som köpare och säljare känner sig nöjda och trygga genom hela processen. Hoppas du trivs bra i bostaden! :)
  • 2019-10-22

Roger K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt i Hallsberg väldigt smidigt och fort.
    verkar som Dennis har ett brett kundregister att ta till. Läs mer
  • 2019-10-22

Richard L skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Markörvägen 16
    Dennis var väldigt bra, fick en bra kontakt Läs mer
  • 2019-10-21

Siham A skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Jag har köpt en lägenhet, jag bemötande mäklaren Dennis när jag bokade tid för visningen och då han var jättesnäll och kom precis i tiden.
    Han är hjälpsam och finns på alla tider. Läs mer
  • 2019-10-21

Karolina F skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Dåligt påläst. Kunde inte svara på så många frågor och hade man frågor så var det felaktiga svar tyvärr. Sluta med att vi hade direkt kontakt med säljaren istället. Läs mer
  • 2019-10-19

Musa S skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Hej jag köpte en lägenhet och Dennis hjälpte mig så mycket ...mitt svenska är inte bra så han ibland kontakta banken och skriva till mig allt som måste jag göra ! Läs mer
    2019-10-19 Dennis S svarar Musa S
    Tack Musa, kul att höra att du är nöjd:)
  • 2019-10-19

Joel S skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Dennis Svensson har sålt en lägenhet åt oss. Under processen har han hållit oss uppdaterade, varit tillgänglig och flexibel. Slutresultatet blev mycket bra och vi är mer än nöjda med Dennis insats. Läs mer
  • 2019-09-08

Johan F skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Klockrent bemötande! Smidig i kontakten. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-09-02

Jan H skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev väldigt väl bemött av en proffsig mäklare, som levde upp till mina förväntningar om en snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-09-08 Dennis S svarar Jan H
    Tack Jan, hoppas du trivs bra i lägenheten!
  • 2019-09-01

Niklas H skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Köpt villa i Grythyttan.
    Bra mäklare. Lugn, sansad och trevlig. I slutändan var både jag som köpare och säljaren nöjda med affären. Läs mer
  • 2019-08-29

Daniel Gustav Stefan B skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Dennis Svensson skötte försäljningen Proffsigt smidigt och tryggt! Rekommenderar varmt till fler hussäljare! Läs mer
  • 2019-08-19

Rickard Rune Kristoffer S skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Vi har använt Dennis i alla våra bostadsaffärer, både vid försäljning och köp av fastigheter.

Dennis är väldigt lugn, saklig och inger stort förtroende. Han har lätt att läsa och ta människor.

Mäklare får ta mycket när de skall stå och fronta andras hus och Dennis gör detta exeptionellt bra!
    Hans sätt att hitta rätt strategi genom försäljningen och anpassa den efter spekulanterna imponerar stort!

Vi sålde huset, tog tre dagar från det att annonsen låg ute, vad säger man?
    Tummen upp för Dennis och högsta betyg! Läs mer
    2019-08-19 Dennis S svarar Rickard Rune Kristoffer S
    Wow, tack för dom fina orden! Hoppas ni trivs i nya boendet :)
  • 2019-08-18

Josefin D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Toppen, toppen, toppen, toppen, toppen och toppen! Läs mer
    2019-08-19 Dennis S svarar Josefin D
    Tack snälla Josefin! Tror ni kommer trivas bra i nya huset :)
  • 2019-08-13

Nermin M skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Bra och proffsig mäklare. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-11-01 Antonio Y svarar Nermin M
    Tack Nermin! Lycka till med nya arbetet i nya staden ! :)
  • 2019-07-30

Sålt en lägenhet i Örebro

Ett otroligt proffsigt och bra bemötande av Antonio. Supernöjd

Hade Antonio som mäklare när jag såld min förra lägenhet så var en självklarhet att anlita honom även denna gång Läs mer
    2019-08-12 Antonio Y svarar Peter J
    Alltid lika kul att arbeta med dig Peter! Hoppas du kommer trivas på hemmaplan igen ;) YNWA!
  • 2019-06-01

Tommy K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Sålt en bostadsrätt
    Dennis var seriös, lugn och gav ett genuint förtroende.
    Tydlig med information och löpande kontakter.
    Jag kan varmt rekommendera Dennis som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-17

Erik P skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpte en tvåa genom mäklaren. Trevligt bemötande och lagom säljande attityd. Läs mer
    2019-05-22 Antonio Y svarar Erik P
    Tack Erik för din rekommendation och kul att du är nöjd! Bostaden kommer passa dig perfekt :)
  • 2019-05-15

Mohamed E skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Mycket duktig mäklare. Kan rekommendera Antonio till alla som har objekt att sälja Läs mer
    2019-05-22 Antonio Y svarar Mohamed E
    Rekord i föreningen och snabb försäljning. Precis vad du önskade från start :) Glädjer mig att du är nöjd Mohamed!
  • 2019-05-05

Ida A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt villa samt pågående försäljning av bostadsrätt. Engagerad och servicevänlig samt lätt att komma i kontakt med. Kan upplevas som lite för säljande. Läs mer
    2019-05-13 Antonio Y svarar Ida A
    Tack Ida! Haha, ja ibland kan jag bli lite för engagerad i mitt arbete för att jag vill det bästa för både säljare och köpare. Tycker det är väldigt kul att du var såpass nöjd som köpare att du även valde att sälja med mig och jag hoppas du är nöjd med beslutet och med försäljningen då vi var väldigt nära rekordet i föreningen :)

Har varit riktigt kul att få hjälpa er under processen och jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! :)
  • Per M

2019-04-26

Per M skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Jag uppfattar Dennis som en person med bra värderingar som vill få det att bli bra för alla inblandade. Läs mer
  • 2019-04-26

Monica T skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Det var en försäljning av en villa efter min mamma som avlidit.
    Dennis bemötande är perfekt avvägt efter situationen. Han är mycket lätt att kommunicera med och har ett stort mått av lyhördhet. Jag blev uppdaterad på ett mycket bra sätt under hela processen. Det kändes tryggt och stabilt hela vägen. Jag kan absolut rekommendera Dennis Svensson på Bostada. En mycket kompetent mäklare, är supernöjd! Läs mer
  • Julia D

2019-04-01

Julia D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    vi har sålt en villa i kumla genom Dennis

Dennis är nog den mest tålmodiga och mest engagerade mäklare jag har träffat. han har med god humör och tålamod gjort sitt bästa.

han upplevde och gjorde mer än vi förväntade oss.

en mycket positiv upplevelse och kan bara rekommendera honom Läs mer
  • 2019-04-01

Ann-Sofie L skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Vi har köpt en villa och sålt en villa. Dennis bemötande var alltid trevligt och tillmötesgående. Han var alltid tillgänglig vid frågor och kunde han inte svara återkom han ganskr omgående. Då vårt hus skulle säljas fixade han det snabbt o smidigt. Trevlig kontakt/papperskrivande med köpare skedde i vår sålda bostad vilket vi tycker var enkelt o bekvämt isf att åka till något kontor. Detta gav nog köparen ett mer rättvist intryck av oss o den blivande bostaden. Läs mer
  • 2019-03-12

Mikael A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt i Lidköping. Är mycket nöjd med bemötandet och all information har varit tydlig och ärlig. Bra kommunikation. De flesta mötena med mäklaren kunde jag ha på helgerna vilket passade mig utmärkt. Läs mer
  • 2019-03-11

Peter J skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Bra bemötande i stort. Lite synd att det var två mäklare , en på visningen och skrivningen och Antonio som höll budgivningen bland annat. Det kändes lite splittrat. Läs mer
    2019-03-11 Antonio Y svarar Peter J
    Tack för rekommendationen Peter! Glad över att ni känner er bra bemötta, det är det viktigaste för oss. Tråkigt att du tyckte det kändes splittrat, vi tar till oss det, men kul att du var nöjd i stort. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :)
  • Karin

2019-03-01

Karin skrev om Bostada
    Köpt en bostadsrätt.
    Trots att det är första bostaden som vi köpt, så kändes det med Dennis Svenssons hjälp väldigt simpelt. Inga konstigheter eller onödigt krångel, trevlig och jordnära mäklare som även kändes ha ett genuint intresse för att hjälpa både säljaren och köparen. Tydlig och informativ, med ständig återkoppling. Vi kunde inte ha varit nöjdare! Läs mer
  • 2019-02-25

Viktor A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en bostadsrätt.
    Affären gick smidigt och fort
    Mäklaren skötte sitt jobb bra Läs mer
    2019-03-11 Antonio Y svarar Viktor A
    Tack själv Viktor! Väldigt trevligt att få hjälpa er vid köpet av er första bostad :)
  • 2019-02-25

Seham H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi har sålt en lägenhet på Irisgatan.
    Antonio var framåt och positiv hela tiden, vi blev väldigt bra bemötta. Vi hade hört gott om honom sen tidigare så våra förväntningar överträffades. Läs mer
    2019-02-25 Antonio Y svarar Seham H
    Kul att ni är nöjda Seham! Och även att försäljningen gick så bra :) Hoppas ni nu kommer att trivas i ert nya hus!
  • Andreas I

2019-02-24

Andreas I skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Lägenhet.
    Kan inte bli bättre bemött!
    Rekommenderar skarpt Antonio! Läs mer
    2019-02-25 Antonio Y svarar Andreas I
    Snabbt och smidigt, precis som du ville :) Ser fram emot en padelmatch igen inom kort!
  • 2019-02-24

Suleyman H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Väldigt bra bemötande, seriös och helt klart en bra mäklare. Kommer rekommendera dig till de jag känner. Tack för allt Läs mer
    2019-02-25 Antonio Y svarar Suleyman H
    Tack Suleyman för rekommendationen. Kul att ni blev nöjda med resultatet :) Hoppas ni trivs i ert nya hus. Hälsa familjen från mig!
  • 2019-02-05

Anna L skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Hej!

Köpte en bostad i Hallsberg på Östra Storgatan 20. Jättebra kommunikation med mäklaren. Inga oklarheter. Trots att säljaren var est eller eventuellt ryss tyckte jag kontraktskrivningen fungerade bra. Jag hoppas dock att det finns möjlighet att få köp/sälj-dokument på engelska för den som behöver det. Läs mer
  • Gediminas S

2019-02-01

Gediminas S skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Dennis Svennson solde min lägenhet på en väldig kort tid, jätte profesionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-01-31

Kambakhsh R skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Dennis är fantastiskt bra mäklare.
    Han är varmhjärtad,  extremt kompetent och klok i sina råd. Han har superkoll på timing och hantering av alla små saker som kan hända i en införsäljning.  För övrigt så ställer han upp med små viktiga saker som förhöjer känslan vid försäljningen för både säljare och köpare. Jag lämnar ödmjukt mina varmaste och bästa rekommendationer.Super nöjda och kommer att anlita i framtiden . Läs mer
  • 2019-01-30

Ibrahim A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Har sålt en bostadsrätt! Mäklaren var engagerad i mig och min bostad från början till slut!

Topp betyg för bra service och bra priser Läs mer
    2019-02-22 Antonio Y svarar Ibrahim A
    Tack Ibbe för rekommendationen! Alltid lika trevligt att arbeta med dig. Hälsa familjen!
  • 2019-01-16

Julia A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Flexibel och bra mäklare, suveränt. Läs mer
    2019-01-24 Antonio Y svarar Julia A
    Tack Julia! Hoppas nu renoveringen går lika smidigt som affären :) Önskar er all lycka i det nya huset!
  • Klara G

2019-01-14

Klara G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt prostgatan 8B. Blev bemött väldigt bra. Kändes väldigt bra och mäklaren var grymt bra!

Toppenbetyg! Läs mer
    2019-01-14 Antonio Y svarar Klara G
    Det var intensiva dagar för dig, men tillslut löste det sig bra :D! Lycka till med studierna och med din nya bostad! Och tack för din rekommendation! :)
Antonio Yuksel
Dennis Svensson