Bostada

Västberga Allé 9, 126 30 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bostada - Nya tidens mäklare!

Vi är en personlig mäklartjänst utan onödiga mellanhänder där du som kund kan boka mäklare och värdera din bostad på bara en minut. Du skräddarsyr själv din försäljning genom att lägga till eller ta bort olika val av tjänster såsom homestyling av proffs, fototjänster i form av flygfoto, marknadsföring i sociala medier och flyttstädning. Vi jobbar inte efter arvoden utan erbjuder istället fast pris.

Besök gärna vår hemsida för att enkelt och snabbt se vad det skulle kosta att sälja din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 179 kunder tycker om Bostada

• 2020-08-09

Ann-sofie A skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Vi har sålt en bostadrätt/lägenhet och fick superbra och snabb hjälp av Sofia. Vi hade som mål att sälja lägenheten snabbt och få en summa över utgångspris vilket vi fick.

Sammantaget var Sofia ett perfekt val för oss. Hon gjorde avtalen lättförstådda, kontakten var okomplicerad och vi fick den summan vi ville för lägenheten. Läs mer
  • 2020-08-04

Git W skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpte en bostad och blev trevligt bemött. Antonio är saklig, kunnig och återkopplade snabbt. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-07-20

Zandra F skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Vi valde Bostada och mäklaren Dennis Svensson när vi skulle sälja vårt radhus. Vi är väldigt nöja med allt från början till slut. Bra kommunikation, lätt tillgänglig, svarade snabbt på frågor och vi blev alltid väl bemötta. Läs mer
  • 2020-07-20

Andreas K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Har sålt ett radhus, anlitade bostada och Dennis Svensson som mäklare. Var toppen och fick bra hjälp, jag kommer anlita bostada och Dennis Svensson ifall det skulle bli av igen. Kan varmt rekommendera denna mäklare.

/Andreas Karlsson Läs mer
  • Kasper F

2020-07-15

Kasper F skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag och min sambo har sålt våran lägenhet genom Antonio och Bostada. Vi är mer än nöjda med Antonios fantastiska bemötande. Han är en toppenmäklare som skapar stor trygghet genom sin stora kompetens. Affären blev bättre än förväntat och vi kan varmt rekommendera Antonio till alla som skall genomföra en bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-07-14

Veronika K skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålt bostadsrätt.
    Antonio är fantastisk. Ödmjuk, förstår sig på människor och vad man vill, mycket kompetent. Jag hade läst mycket omdömen om Antonio innan och han levde upp till vartenda ett av dem med råge. Han är framtidens mäklare. Den bästa av dem. Läs mer
  • 2020-07-14

Emilie R skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Lyhörd och engagerad, har känt oss trygga i vårt köp från första stund! Läs mer
  • 2020-07-13

Sebastian R skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Vi köpte fastigheten Gärde 235 och fick ett fantastiskt och avslappat bemötande. Läs mer
  • 2020-07-10

Stephanie W skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Vi sålde vår lägenhet med Bostada och är supernöjda med mäklaren, fotografen och hela processen med visningar och kontraktsskrivning.
    Sabina är professionell och ödmjuk och vi rekommenderar varmt henne!! Läs mer
  • 2020-07-08

Lars W skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jordnära och professionell, rekommenderar verkligen Sabina! Läs mer
  • 2020-07-06

Merja P skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Det finns många mäklare.

Så finns det några få, som är i en egen klass - några få som lyckas hitta de köpare som säljare med förtroende kan sälja sin tidigare plats på jorden till.

Dennis visar vad begreppet förtroende betyder!

Om det gick att ge högre betyg, så skulle vi med glädje ge det. Läs mer
    2020-07-20 Dennis S svarar Merja P
    Tusen tack för de fina orden Merja, lycka till med era framtida äventyr!
    /Dennis
  • 2020-07-03

Olov R skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Vi har sålt ett parhus genom Sofia och även fått hjälp med värdering till vår kommande nybyggnation av bostadshus.

Förväntningarna innan försäljningen var förstås att hitta en mäklare som både säljare och köpare känner förtroende för.

Som säljare tycker vi att Sofia har varit noga med att kolla upp försäljningsobjektet för att kunna svara på frågor som dyker upp från intressenter. Om hon inte haft svar direkt har hon tagit hjälp av oss.

Vi är väldigt glad att vi tog kontakt med Bostada och Sofia. Det som först lockade var ett fast pris, men även att vi blivit tipsade från andra att ta kontakt med Bostada i Östersund.

Trots att Bostada erbjuder ett fast pris och inte tar ut någon provision, har vi hela tiden haft känslan att Sofia velat hjälpa oss så att affären blir lyckad. Hon har funnits tillgänglig under hela försäljningsprocessen och hållit oss uppdaterade. Läs mer
    2020-07-03 Sofia A svarar Olov R
    Tusen tack Olov 🙏🌼 Det har varit ett sant nöje och det är så roligt att få till en lyckad affär med nöjda säljare och förväntansfulla köpare. Ska bli spännande att till slut få se huset ni ska bygga 😊 /Sofia
  • 2020-07-01

Dexter G skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Köpte en sommarställe med hjälp av Dennis på Bostada. Kommunikationen var smidig under processen Läs mer
    2020-07-20 Dennis S svarar Dexter G
    Tack Dexter! Hoppas ni kommer trivas.
    /Dennis
  • 2020-06-26

Semir H skrev om Andreas Pontén en del av Bostada
    Andreas hjälpte oss med försäljning av en bostad. En duktig, driven och pålitlig mäklare. Alltid tillgänglig och hjälpsam. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-06-23

Martin G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag samt sambo har köpt en bostadsrätt via Antonio. Antonio har varit väldigt tillmötesgående och kommunikation har fungerat utan några som helst problem. Jag hade inga större förväntningar, mer än att frågor; som Antonio på ett föredömligt svarade på. Min upplevelse av min kontakt med Antonio har varit så bra den kan bli. Läs mer
  • 2020-06-23

Aysel R skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Supertrevlig mäklare som förstod exakt vad vi ville och vad våra förväntningar var. Tack vare det fick vi en snabb och smidig affär med försäljningspriset som vi hade siktat på. Lätt att nå honom nästan när som helst eller så blev man uppringd direkt efteråt. Jätte nöjd och kommer använda honom för framtida affärer! Läs mer
  • 2020-06-22

Pernilla I skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Har köpt fritidshus via Bostada och Sabina: har fungerat bra! Läs mer
  • 2020-06-17

Anna O skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Har köpt ett parhus. Antonio var informativ och positiv genom hela köpet. Han visade och pratade tydligt när vi skrev på papprena. Såg även till att vi förstod och bjöd på kaffe. Läs mer
  • 2020-06-14

Inga-lill E skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Jag sålde men etta på Lottgatan.
    Fick ett fantastiskt bemötande och all den hjälp jag behövde av Sofia Alla mina förväntningar uppfylldes med råge.
    Skulle absolut anlita Sofia igen.
    Och rekommenderar henne på det varmaste . Läs mer
    2020-06-15 Sofia A svarar Inga-lill E
    Tusen tack Inga-Lill! Jag blir varm ända in i själen över dina fina omdömen :) /Sofia
  • Anki M

2020-06-12

Anki M skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt av Sofia.
    Väldigt proffsigt bemötande fick vi och är jättenöjda. Hon hade kontakt med oss hela tiden både vid köp och försäljning. Vi är väldigt nöjda med Sofia och Bostada. Läs mer
    2020-06-12 Sofia A svarar Anki M
    Tack snälla Anny! Det var ett nöje att få hjälpa er! 🥰
  • 2020-06-05

Sofia H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Antonio var professionell och kompetent när jag sålde min bostadsrätt på 2 rum och kök. Realistisk och duktig på att hålla mig som säljare informerad. Strukturerad och upplevdes kunnig inom branschen. Bra med fast pris och ville ändå få mig som säljare nöjd. Levde mer än väl upp till förväntningarna! Läs mer
  • 2020-06-04

Alexander R skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Mycket nöjd med Sabinas insats i samband med vårt bostadsköp. Snabb på att återkoppla, trevlig och lyhörd. Läs mer
  • 2020-05-31

Katarina S skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Sebastian B

2020-05-29

Sebastian B skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Som en engagerande, avslappnad bullseye. Med intresse. Med skratt. Hon är väldigt bra helt enkelt. Riktigt bra. Läs mer
  • 2020-05-28

Staffan A skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Proffsig, prisvärd och trevlig Läs mer
  • 2020-05-28

Maylis R skrev om Markus Englund en del av Bostada
    Vi sålde vårt hus med Markus. Vi är mycket nöjda.
    En kompetent, tillgänglig och glad mäklaren ! Läs mer
  • 2020-05-15

Lilian G skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jag sålde ett litet timmerhus på Frösön. Sabina är positiv, ger all info jag behöver och bokade privata visningar under mars och april. Trots virustider har försäljningen gått smidigt och i lugnt tempo för både mig och ev köpare.
    Vi diskuterade oss fram till lämpligt pris och vi landade helt rätt.
    Jag är helnöjd med min kontakt med Sabina och kan rekommendera henne varmt. Läs mer
  • 2020-05-09

Jimmy G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt parhus, trevligt bemött.
    Bra och personlig mäklare med snabb återkoppling och hängiven. Läs mer
  • 2020-05-07

Eva Margareta S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålt en 4:a på 84 kv.m. Antonio Yuksel har varit oss behjälplig på ett mycket trevligt och engagerat sätt. Vi fick gå ner i pris förmodligen pga pandemin, men vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-05-07

Jakob M skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Grymt duktig. Driven, engagerad och tydlig. Läs mer
  • Monica v

2020-05-07

Monica v skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi har sålt en villa i Lidköping och i samband med det valde vi Antonio Yuksel, Bostada, som vår mäklare. Antonio är en mycket kompetent mäklare som lyssnar, är engagerad, påläst om allt vi pratat om angående bostaden, ger goda råd och arbetar lugnt men effektivt.
    Vårt hus såldes 2 dagar efter visning, då vi även undertecknade köpekontraktet.
    Våra förväntningar var att det skulle bli en snabb och smidig försäljning och det blev det verkligen.
    Så givetvis kan vi varmt rekommendera till alla Er där ute som vill sälja en bostad att välja Antonio när ni ska välja mäklare.
    Ett stort plus är också att han har ett fast pris vid varje försäljning, vilket gör det betydligt billigare än de flesta andra mäklarfirmorna.
    MvE Läs mer
  • Wolfgang v

2020-05-07

Wolfgang v skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi har sålt en villa i Lidköping. Vår mäklare är vi jättenöjda med, han tog sig tid, var lyhörd och arbetade på ett lugnt sätt. Det gick däremot snabbt att sälja villan, två dager efter visningen var huset sålt och köpekontraktet undertecknat. Han tipsade oss om hur vi skulle "fixa" till det inför husvisningen och hans fotograf tog mycket bra bilder som gjorde huset rättvisa. Förväntningarna vi hade inför försäljningen var att det skulle bli en snabb och smidig affär, vilket Antonio verkligen levde upp till. Vi kan varmt rekommendera Antonio Yuksel Bostada i Lidköping. Läs mer

Julia M skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Våra förväntningar blev överträffade och har bara gott att säga. Otroligt bra service med god kontakt under hela budgivningsprocessen, och alltid ett proffesionellt bemötande! Tusen tack för det! Läs mer
    2020-05-07 Antonio Y svarar Julia M
    Tack själva Julia! Väldigt kul att få hjälpa till med ert bostadsköp :) Det kommer att passa er hur bra som helst! Önskar er all lycka i nya bostaden!

Emma H skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sabina var till stor hjälp med att visa lägenheten för mina föräldrar då jag själv bor i Stockholm. Själv var jag med på FaceTime med min pappa. Smidig process där Sabina varit tillgänglig sena kvällar. Läs mer

Adrian E skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålt lägenhet, väldigt nöjd med hela processen från start till mål.
    Jag fick ett seriöst och proffsigt intryck direkt, och hela affären gick bättre än vad jag hade räknat med. 5 stjärnor :) Läs mer
    2020-05-07 Antonio Y svarar Adrian E
    Riktigt kul att du är nöjd Adrian! Bra samarbete redan från första dagen! :) Lycka till med allt i storstan nu!

Anders B skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sabina är nog en av Östersunds bästa mäklare med sin kunskap och engagemang som är bra både för säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-04-27

Roine G skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Mycket bra att ha och göra med.
    Häls Roine Läs mer
  • 2020-04-25

Richard K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Mycket engagerad, trevlig och kunnig mäklare Läs mer
  • 2020-04-23

Jesper E skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sabina hjälpte mig att sälja en tomt i Jämtland.
    Trots sval marknad så lyckades Sabina få igång en budgivning tack vare bra kontaktnät med köpare.
    Affären gick snabbare och smidigare än vad jag hade förväntat mig.
    Sabina är trevlig, alert, svarar snabbt och har bra återkoppling.
    Jag kan verkligen rekommendera Sabina på Bostada.

/Jesper Läs mer
  • 2020-04-23

Ulrika P skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sålt en villa.
    En mäklare med känsla och empati som ingav trygghet och tips inför och under affären Läs mer
  • 2020-04-22

Veronica S skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Jag köpte ett hus av Sofia. Hon var lagom trevlig och intresserad och bra på att snabbt återkoppla om man hade några frågor eller funderingar. Skulle varmt rekommenderar henne. Levde verkligen upp till förväntningarna. Läs mer
    2020-04-22 Sofia A svarar Veronica S
    Tack snälla Veronica för omdömet! :) Alltså vilket drömhus ni köpt, där kommer ni trivas toppen!
  • 2020-04-12

Gun J skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Alldeles för mycket strul tex.ej betalda hyror och så vidare som gav oss mycket obehag.Sen om det var säljaren eller Dennis som inte hade ordning på allt det vet inte jag Läs mer
    2020-04-15 Dennis S svarar Gun J
    Hej Gun

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension. Ring mig gärna och berätta vad det var (förutom att en avgiftsavi från föreningen till säljaren kom på villovägar, vilket lätt inträffar i så pass nya föreningar när inte all administration är på plats) du upplevde som strulade, för min uppfattning är att allt (utom avin) gick smidigt.

Mvh Dennis Svensson, Bostada
  • 2020-04-08

Tobias A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålt en trea bostadsrätt
    Väl bemött
    Fick vad jag ville ha för bostaden, mäklaren gjorde ett gott jobb i budgivningsläget
    Mycket nöjd, bra kontakt hela vägen igenom processen Läs mer
    2020-04-15 Antonio Y svarar Tobias A
    Tack själv Tobias! Bra samarbete redan från dag 1! Kul att du är nöjd med resultatet och att allt känns bra. Önskar er all lycka med husbygget! :)
  • 2020-04-07

Ann F skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande vid visning. Lämnade bra extra information.

Uppföljande samtal efter visning-bra.
    Snabb återkoppling förmedlad mellan mig och säljaren.

skulle rekommendera mäklaren till andra Läs mer
    2020-04-15 Antonio Y svarar Ann F
    Tack för de fina orden Ann! Väldigt kul att få vara delaktig vid ert köp av bostad! Bostaden kommer att passa perfekt för sonen!
  • Sara P

2020-04-05

Sara P skrev om Markus Englund en del av Bostada
    Lätt att prata, trevlig, svarar snabbt , professionell! Läs mer
  • Alexander M

2020-03-17

Alexander M skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Sofia hjälpte mig och min sambo att sälja våran bostadsrätt, allt gick smidigt och snabbt! Hann inte ens att sätta igång med visningar!

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-17 Sofia A svarar Alexander M
    Det gick snabbt och smidigt! :) Tusen tack Alexander för rekommendationen! :))
  • 2020-03-14

Veronica G skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jag är jätte nöjd med Sabina super fin kontakt lyssande på en såg mig som person. Och tog sig tid för köparna alla som hörde av sig. Tycker de är viktigt. Och gav inte upp även de var lite att kämpa med. Rekommendera henne varmt. Läs mer
  • 2020-03-12

Sebastian A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpte en lägenhet tillsammans med min flickvän och vi är väldigt nöjda med hur vi blev bemötta. Antonio var väldigt trevligt och proffsig! Läs mer
  • 2020-03-10

Rickard R skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Antonio sålde en nyrenoverad 3a i Lidköping åt mig, han gjorde ett fantastiskt jobb och slog försäljningsrekord. Hans bemötande har varit över förväntan och jag har fått känslan att Antonio brinner för det han gör och är villig att göra det där lilla extra. Läs mer
  • 2020-03-10

Ivo Samuel O skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag köpte bostadsrätt och Antonio var väldigt lyhörd på mina frågor under visningen och under vidare kontakten fram tills vi skrev på kontrakt. Läs mer
    2020-04-03 Antonio Y svarar Ivo Samuel O
    Tack själv Ivo! Önskar dig all lycka till i din nya bostad! :)
Antonio Yuksel
Dennis Svensson