Bostada

Västberga Allé 9, 126 30 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bostada - Nya tidens mäklare!

Vi är en personlig mäklartjänst utan onödiga mellanhänder där du som kund kan boka mäklare och värdera din bostad på bara en minut. Du skräddarsyr själv din försäljning genom att lägga till eller ta bort olika val av tjänster såsom homestyling av proffs, fototjänster i form av flygfoto, marknadsföring i sociala medier och flyttstädning. Vi jobbar inte efter arvoden utan erbjuder istället fast pris.

Besök gärna vår hemsida för att enkelt och snabbt se vad det skulle kosta att sälja din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 136 kunder tycker om Bostada

• 2020-04-07

Ann F skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande vid visning. Lämnade bra extra information.

Uppföljande samtal efter visning-bra.
    Snabb återkoppling förmedlad mellan mig och säljaren.

skulle rekommendera mäklaren till andra Läs mer
  • Sara P

2020-04-05

Sara P skrev om Markus Englund en del av Bostada
    Lätt att prata, trevlig, svarar snabbt , professionell! Läs mer
  • Alexander M

2020-03-17

Alexander M skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Sofia hjälpte mig och min sambo att sälja våran bostadsrätt, allt gick smidigt och snabbt! Hann inte ens att sätta igång med visningar!

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-17 Sofia A svarar Alexander M
    Det gick snabbt och smidigt! :) Tusen tack Alexander för rekommendationen! :))
  • 2020-03-14

Veronica G skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jag är jätte nöjd med Sabina super fin kontakt lyssande på en såg mig som person. Och tog sig tid för köparna alla som hörde av sig. Tycker de är viktigt. Och gav inte upp även de var lite att kämpa med. Rekommendera henne varmt. Läs mer
  • 2020-03-12

Sebastian A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpte en lägenhet tillsammans med min flickvän och vi är väldigt nöjda med hur vi blev bemötta. Antonio var väldigt trevligt och proffsig! Läs mer
  • 2020-03-10

Rickard R skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Antonio sålde en nyrenoverad 3a i Lidköping åt mig, han gjorde ett fantastiskt jobb och slog försäljningsrekord. Hans bemötande har varit över förväntan och jag har fått känslan att Antonio brinner för det han gör och är villig att göra det där lilla extra. Läs mer
  • 2020-03-10

Ivo Samuel O skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag köpte bostadsrätt och Antonio var väldigt lyhörd på mina frågor under visningen och under vidare kontakten fram tills vi skrev på kontrakt. Läs mer
    2020-04-03 Antonio Y svarar Ivo Samuel O
    Tack själv Ivo! Önskar dig all lycka till i din nya bostad! :)
  • 2020-03-04

Elvira E skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt villa i Saleby, Lidköping. Gott bemötande av mäklaren som alltid funnits lättillgänglig och svarat professionellt och tydligt på alla våra frågor som förstagångsköpare samt väglett oss i processen. Läs mer
    2020-03-10 Antonio Y svarar Elvira E
    Hej Elvira! Tack så mycket för de fina orden och ett väldigt trevligt bemötande. Det var en kort men tuff process som tillslut gick hela vägen in i mål för er! Jag önskar er all lycka i ert nya fantastiska hus och tvekar inte på att ni kommer stormtrivas! :)
  • Maria S

2020-03-04

Maria S skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Sålde min lägenhet i Lillsjön.
    Fått ett gott och proffsigt bemötande. Vi har haft bra kontakt under hela processen, jag har alltid fått svar och råd vid frågor.
    Är väldigt nöjd med mitt val av mäklare och kommer rekommendera alla i min närhet att anlita Sofia på bostada. Läs mer
    2020-03-04 Sofia A svarar Maria S
    Tusen tack Maria för omdömet! Vad glad jag blir och vad roligt att du är nöjd:)
  • Irma R

2020-03-02

Irma R skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Antonio Yuksel är en alldeles utmärkt mäklare som vi kände förtroende för, redan vid första besöket och det höll ända fram till avslutad affär. Tack vare hans upplägg och återkommande kontakter med alla spekulanter lyckades han höja priset med 430 000.
    Vi rekommenderar Antonio och ser honom som
    ”nya tidens mäklare” precis som Bostadas motto är.
    Ett extra plus var det fasta priset på mäklararvodet.
    Irma och Leif Rydén Läs mer
    2020-03-10 Antonio Y svarar Irma R
    Hej Irma & Leif! Jag kan inget annat än att buga och bocka för att jag fick möjligheten att få vara med vid försäljningen av ert fantastiska hus. Från första mötet tillsammans med er så kändes det helt rätt och hela processen blev en succé! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya boende och ni är när som helst välkomna in hos mig för en kopp kaffe :) Blir väldigt glad över att ni är nöjda, det gjorde vi bra tillsammans!
  • 2020-03-01

Hampus E skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Sålde min bostadsrätt, allt skedde smidigt. Bra kommunikation med mäklaren hela vägen! Supernöjd! Läs mer
    2020-03-01 Sofia A svarar Hampus E
    Tack för omdömet Hampus, vad roligt att du är nöjd! :)
  • 2020-02-24

Christel R skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Jag sålde min lgh i Östersund med hjälp av Sofia på Bostada. Jag fick hela tiden återkoppling och mycket bra svar och råd från Sofia under hela processen. Jag hade höga förväntningar på mäklaren när jag valde mäklare och dessa överträffades. Jag är mycket nöjd med allt under försäljningen. Kan varm rekommendera Sofia och Bostada.

Christel Läs mer
    2020-02-24 Sofia A svarar Christel R
    Tusen tack Christel för omdömet! :)
  • LORENA H

2020-02-22

LORENA H skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Sofia Andersson sålde vårat parhus i Brittsbo och var fantastiskt bra! Svarar snabnt och slltid på frågor och funderingar, tar stor hänsyn till våra önskemål och har haft ett otroligt stort tålamod! Rekommenderas till alla som vill sälja sin bostad. /Lorena Läs mer
    2020-02-24 Sofia A svarar LORENA H
    Tusen tack för omdömet Lorena! :)
  • 2020-02-20

Tobias E skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Professionellt bemötande och väldigt trevlig. Läs mer
    2020-02-20 Sofia A svarar Tobias E
    Tusen tack Tobias för omdömet! :)
  • 2020-02-17

Anders R skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Innan en försäljning har man huvudsakligen en förväntan på mäklaren och det är att få ut så högt pris som möjligt. Men under resans gång, med alla frågor, Mail och telefonsamtal - och det är många!! Så är det ytterligare ett par saker som kommer i fokus.
    Tillgängligheten - att besvara och återkoppla alla frågor, och det gör Sabina alltid snabbt!
    INFORMATION - detta som sägs vara så svårt..! Sabina är grymt duktig på att höra av sig och beskriva läget vad gäller visningarna, spekulanterna och ev bud.
    Högsta betyg där! Läs mer
  • 2020-02-16

Adam R skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Mycket trevlig, allt snyggt skött och god kommunikation! Läs mer
  • 2020-02-16

Magnus H skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Vi sålde en lägenhet, det gick fort och smidigt med hjälp av Bostada. Supertrevlig mäklare som är professionell och duktig, lätt att ha att göra med, otroligt duktig på att sälja in bostaden i text.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-02-15

Malin B skrev om Markus Englund en del av Bostada
    Jag har köpt bostad och fått god hjälp av Marcus. Han är engagerad och har hållit kontakten löpande med mig, vilket många andra mäklare inte har gjort. Läs mer
  • 2020-02-11

Pelle J skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Hängiven och engagerad. Följer försäljningsprocessen hela vägen och är alltid nåbar. Man kunde enkelt lämna önskemål på det som man prioriterar. Läs mer
    2020-03-10 Antonio Y svarar Pelle J
    Tack så mycket Pelle för väldigt bra samarbete! Bra från start till mål :) Riktigt kul att du är nöjd med allt!
  • 2020-02-08

Patrik L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Mycket trevlig och lätt att komma i kontakt med! Läs mer
  • 2020-02-05

Dia R skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Köpt bostadsrätt på 3 rum. Trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Hoppades på en bra o tydlig kommunikation vilket jag fick. Läs mer
  • 2020-02-04

Carola R skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en bostad. Mäklaren hade ett Proffessionellt bemötande, var lättillgänglig och tillmötesgående. Han gav ett lugnt intryck samt gav konkret och saklig information på ett väldigt bra sätt.
    Rekommenderar verkligen denna mäklare! Läs mer

Benita E skrev om Markus Englund en del av Bostada
    Markus är precis den typ av person som vi ville ha ståendes och presentera vår lägenhet!
    Han har ett öga för detaljer och vi kännede oss väldigt trygga med att ha honom som ansiktet utåt och rekommenderar honom stark!
    Riktigt trevlig, lättsam och alltid glad!
    Han gjorde det lilla extra och det jobb han lagt ner var över förväntan! Läs mer

Magnus P skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Ett trevligt och bra bemötande, med en återkommande och bra återkoppling Läs mer

Isak D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Bra från start till slut, mycket professional Läs mer
  • 2020-01-31

Kajala A skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Jag har sålt en bostad och är super nöjd med mäklaren. Dennis är oerhört duktig, lyhörd, snabb på att svara, jätte artig och oerhört trevlig.
    Kommer rekommendera honom till min omgivning. Läs mer
    2020-01-31 Dennis S svarar Kajala A
    Tack snälla Kajala för rekommendationen! :)
  • 2020-01-29

Lisa S skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Tryggt och proffsigt bemötande! Mycket trevlig och bra på att återkoppla snabbt och tydligt. Köpte en lägenhet. Läs mer
  • 2020-01-26

Marcus L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde min 2a. Blev bra bemött hade inga förväntningar första gången jag var i kontakt med mäklare å fick en posetiv bild. Läs mer
  • 2020-01-22

Youssef T skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi har köpt ett hus och ska sälja en lägenhet via Antonio.
    Antonio lever upp till det vi vill och är en kanon mäklare. Han vet vad han håller på med och utför sitt jobb med en stor perfektion. Vi är mycket nöjda med att ha valt Antonio. Läs mer
  • 2020-01-21

Bernt B skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Bostadsrätt om 2 r o k, 50,2 kvm, centralt beläget.

Sammanfattningsvis om Antonio i samband med försäljningen

saklig effektiv trevlig Läs mer
  • 2020-01-20

Petter B skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Antonio är en mäklare som verkligen ser till att säljaren känner sig nöjd och att det ska bli bra för alla parter.

Vi är väldigt nöjda med vår försäljning av vårt hus och kan verkligen rekommendera Antonio Läs mer
    2020-01-21 Antonio Y svarar Petter B
    Kan inget än att tacka er tillbaka Petter! Har varit väldigt kul att få hjälpa er :) Hoppas nu att bygget av nya huset går bra och att ni kommer trivas! Ser fram emot att få komma förbi på en kaffe sen när det är klart! Hälsa familjen så gott från mig.
  • 2020-01-07

Rafael R skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Best seller ever, she was helpful and paying attention to every detail. Läs mer
  • Elsa W

2020-01-06

Elsa W skrev om Markus Englund en del av Bostada
    Jag sålde mitt fritidshus och min mäklare var Markus Englund. Bemötande och alla kontakter fungerade utmärkt. Från första mötet gick det snabbt med fotografering, presentation på Hemnet och två planerade visningar. Budgivningen kom igång och jag fick information som hjälpte mig att prioritera köpare som kändes rätt som nya ägare. Jag kände stor tillit till Markus Englund som mäklare.
    Tryggt med ett fast pris som Bostada har och jag är nöjd med både mäklare och slutpris! Läs mer
  • 2020-01-06

Alice K skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Det är den bästa mäklaren Jag har haft. Har sålt flera bostäder, så jag har haft kontakt med flera olika mäklar under åren.Sabina har först sålt min sons lägenhet efter hans bortgång ,var väldigt nöjd med hennes insats så nu har hon sålt min villa, hon är en mjuk och tillmötesgående och omtänksam mäklare, jag har raekomderat henne till alla jag känner, är mycket nöjd 😃💕 Läs mer
  • 2020-01-04

Emma S skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Köpt bostad, han kontakade mig då jag varit intresserad av ett tidigare objekt som försvunnit. Superbra kontakt, alltid snabb på att svara på frågor mm.
    Trevlig och lätt att ha och göra med.
    Tydlig på att förklara alla steg i processen. Skulle rekommendera i framtiden, alt anlita om vi inte redan haft mäklare till vår försäljning. Toppbetyg 👍 Läs mer
  • Patrick S

2020-01-03

Patrick S skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Kan inte vara mer än supernöjd. Då vi kommit upp i det accepterade priset 2,3 miljoner fortsatte ändå Sabina att jobba hårt för att få upp priset som slutade på 2,9.
    Jag blev väldigt bra bemött av henne från första dagen som vi träffades.
    Vi sålde mina föräldrars hus i Härnösand samtidigt och blev otroligt dåligt bemött av Mäklarhuset i Härnösand som inte visade någots om helst engagemang.
    Deras mäklare har en del att köra av Sabina. Läs mer
  • 2019-12-29

Linnéa A skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Köpte en 1 plansvilla med hjälp av Sabina.
    Första köpet, så lite extra nervösa.
    Riktigt tydlig, bra kommunikation, enkel att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-12-25

Elisabeth G skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sabina var lyhörd och tillmötesgående i våra behov och önskningar. Hon höll vad hon lovade och återkopplade frikostigt.
    Hon har ett mycket trevlig bemötande och oerhört bra koll på marknaden.Sabina är en seriös och engagerad mäklare som vi rekommenderar alla som skall sälja! Läs mer
  • 2019-12-24

Nathalie J skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jag har sålt min bostadsrätt via Sabina Eriksson på Bostada. Redan första mötet med Sabina var toppenbra, en härlig tjej med mycket energi som alltid är glad.
    Jag tycker att en mäklare ska vara engagerad, framåt och hjälpsam och allt detta har Sabina varit. Allt har gått jättebra och jag kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2019-12-24

Katarina D skrev om Markus Englund en del av Bostada
    Köp en bostad och mu säjer han min gamla bostad, jätte nöjd med bemötandet Läs mer
  • 2019-12-23

Emma L skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sålt min bostad med hjälp av Sabina. Fick mer än vad jag trodde. Mycket bra mäklare som både var lyhörd och driven in i det sista! Läs mer
  • 2019-12-23

Maria N skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Köpt en etta. Jag blev väl bemött av mäklaren hon var klar och tydlig i kommunikationen men visade en viss favoritism gentemot säljaren som hon tydligen träffat i ett annat sammanhang. Det kan ge fel signaler. Hon kanske också vid något tillfälle tyckte att jag ringde och frågade för mycket.
    Jag tycker att hon i det stora hela gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2019-12-23 Sofia A svarar Maria N
    Tack för ditt svar Maria. Jag som mäklare arbetar på säljarens uppdrag och ska sätta säljarens ekonomiska intresse först vilket kanske tolkades som favoritism. I så fall ber jag om ursäkt för att det uppfattades så. Jag önskar dig en god jul och hoppas du ska trivas i din fina lägenhet🙂 /Sofia

Veronica N skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Sofia på Bostada hjälpte oss att sälja vårat radhus, och vi kunde inte vara mer nöjd!

En mycket proffsig och engagerad mäklare som vi varmt kan rekommendera😊👌 Läs mer
    2019-12-22 Sofia A svarar Veronica N
    Tack Veronica, vad glad jag blir att ni är nöjda 🤗

Lillemor Ö skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jag har sålt en villa och köpt en jordbruksfastighet.
    Hade förväntan om att samarbeta med en tillmötesgående, kunnig mäklare. Detta infriades då Sabina är glad, positiv, tillmötesgående, hjälpsam och väldigt kunnig. Hon förklarade hela processen i olika lättfattade steg, så jag visste precis var i både försäljnings och köpeprocessen jag var, och vad som komma skulle.
    100% nöjd. Läs mer

Niclas E skrev om Sofia Andersson en del av Bostada
    Helt suverän. Mycket trevlig och kunnig mäklare!🙂 Läs mer
    2019-12-22 Sofia A svarar Niclas E
    Tusen tack Niclas! 🙂 Ha nu en fantastiskt bra jul🎅

Lars E skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Bäst helt enkelt..................................................... Läs mer

Johnny E skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Väldigt trivsam och kunnig mäklare, kände förtroende direkt. Köpte på Ängevägen i Brunflo. Bara +++++ till denna unga mäklare. Läs mer
  • Maria G

2019-12-21

Maria G skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Vi gjorde en intresseanmälan på ett parhus som blev sålt innan visning. Tack vare intresseanmälan blev vi kontaktade av Dennis när ett likadant parhus blev till salu. Vi har känt oss otroligt bra bemötta av Dennis hela vägen fram till köpet. Han inger ett lugn och vi känner oss trygga och ser framemot ett fortsatt bra arbete med försäljningen av vår nuvarande lägenhet. Läs mer

Karin K skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Jag inte nöjd med de råd som hon gav mig. Jag var klara att sälja i juni men det fick jag inte göra utan hon ville att jag skulle annonsera i augusti. Jag i efterhand tycker jag hamnade i ett sämre läge på lägenhetsmarknaden pga av detta.Nu sitter jag en lägenhet som jag är mycket osäkert på om jag kommer trivas i så tack Sabina för det. Läs mer
    2020-01-05 Sabina E svarar Karin K
    Hej Karin! Jag tycker att det är jättetråkigt att du inte känner dig nöjd med tjänsten eller din nya lägenhet. Precis som vi pratat om tidigare så trodde jag självklart att försäljningsupplägget var enligt dina önskemål då jag inte fått uppgift om något annat tidsupplägg från start. Jag hade såklart önskat att jag redan vid våra första samtal fått den informationen från dig men hoppas att du känner att jag gjort allt jag kunnat för att snabbt få ut huset, som publicerades i juni, och jobbat för en bra försäljning när jag fått denna info. Hoppas du kommer till ro och snart känner dig som hemma i din nya bostad! Mvh Sabina
  • 2019-12-20

Elizabeth H skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    Sabina sålde en sjötomt åt mej och min bror på Rödön.Allting sköttes proffsigt av Sabina och jag fick fullt förtroende för henne.Jag ger henne full pott på alla områden.Kommer att rekommendera henne om någon jag känner ska sälja.👍👍👍👍👍 Läs mer
Antonio Yuksel
Dennis Svensson