Bostada

Regeringsgatan 65, 111 56 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bostada - Nya tidens mäklare!

Vi är en personlig mäklartjänst utan onödiga mellanhänder där du som kund kan boka mäklare och värdera din bostad på bara en minut. Du skräddarsyr själv din försäljning genom att lägga till eller ta bort olika val av tjänster såsom homestyling av proffs, fototjänster i form av flygfoto, marknadsföring i sociala medier och flyttstädning. Vi jobbar inte efter arvoden utan erbjuder istället fast pris.

Besök gärna vår hemsida för att enkelt och snabbt se vad det skulle kosta att sälja din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 39 kunder tycker om Bostada

• 2019-06-01

Tommy K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Sålt en bostadsrätt
    Dennis var seriös, lugn och gav ett genuint förtroende.
    Tydlig med information och löpande kontakter.
    Jag kan varmt rekommendera Dennis som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-17

Erik P skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpte en tvåa genom mäklaren. Trevligt bemötande och lagom säljande attityd. Läs mer
    2019-05-22 Antonio Y svarar Erik P
    Tack Erik för din rekommendation och kul att du är nöjd! Bostaden kommer passa dig perfekt :)
  • 2019-05-15

Mohamed E skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Mycket duktig mäklare. Kan rekommendera Antonio till alla som har objekt att sälja Läs mer
    2019-05-22 Antonio Y svarar Mohamed E
    Rekord i föreningen och snabb försäljning. Precis vad du önskade från start :) Glädjer mig att du är nöjd Mohamed!
  • 2019-05-05

Ida A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt villa samt pågående försäljning av bostadsrätt. Engagerad och servicevänlig samt lätt att komma i kontakt med. Kan upplevas som lite för säljande. Läs mer
    2019-05-13 Antonio Y svarar Ida A
    Tack Ida! Haha, ja ibland kan jag bli lite för engagerad i mitt arbete för att jag vill det bästa för både säljare och köpare. Tycker det är väldigt kul att du var såpass nöjd som köpare att du även valde att sälja med mig och jag hoppas du är nöjd med beslutet och med försäljningen då vi var väldigt nära rekordet i föreningen :)

Har varit riktigt kul att få hjälpa er under processen och jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! :)
  • Per M

2019-04-26

Per M skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Jag uppfattar Dennis som en person med bra värderingar som vill få det att bli bra för alla inblandade. Läs mer
  • 2019-04-26

Monica T skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Det var en försäljning av en villa efter min mamma som avlidit.
    Dennis bemötande är perfekt avvägt efter situationen. Han är mycket lätt att kommunicera med och har ett stort mått av lyhördhet. Jag blev uppdaterad på ett mycket bra sätt under hela processen. Det kändes tryggt och stabilt hela vägen. Jag kan absolut rekommendera Dennis Svensson på Bostada. En mycket kompetent mäklare, är supernöjd! Läs mer
  • Julia D

2019-04-01

Julia D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    vi har sålt en villa i kumla genom Dennis

Dennis är nog den mest tålmodiga och mest engagerade mäklare jag har träffat. han har med god humör och tålamod gjort sitt bästa.

han upplevde och gjorde mer än vi förväntade oss.

en mycket positiv upplevelse och kan bara rekommendera honom Läs mer
  • 2019-04-01

Ann-Sofie L skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Vi har köpt en villa och sålt en villa. Dennis bemötande var alltid trevligt och tillmötesgående. Han var alltid tillgänglig vid frågor och kunde han inte svara återkom han ganskr omgående. Då vårt hus skulle säljas fixade han det snabbt o smidigt. Trevlig kontakt/papperskrivande med köpare skedde i vår sålda bostad vilket vi tycker var enkelt o bekvämt isf att åka till något kontor. Detta gav nog köparen ett mer rättvist intryck av oss o den blivande bostaden. Läs mer
  • 2019-03-12

Mikael A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt i Lidköping. Är mycket nöjd med bemötandet och all information har varit tydlig och ärlig. Bra kommunikation. De flesta mötena med mäklaren kunde jag ha på helgerna vilket passade mig utmärkt. Läs mer
  • 2019-03-11

Peter J skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Bra bemötande i stort. Lite synd att det var två mäklare , en på visningen och skrivningen och Antonio som höll budgivningen bland annat. Det kändes lite splittrat. Läs mer
    2019-03-11 Antonio Y svarar Peter J
    Tack för rekommendationen Peter! Glad över att ni känner er bra bemötta, det är det viktigaste för oss. Tråkigt att du tyckte det kändes splittrat, vi tar till oss det, men kul att du var nöjd i stort. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :)
  • Karin

2019-03-01

Karin skrev om Bostada
    Köpt en bostadsrätt.
    Trots att det är första bostaden som vi köpt, så kändes det med Dennis Svenssons hjälp väldigt simpelt. Inga konstigheter eller onödigt krångel, trevlig och jordnära mäklare som även kändes ha ett genuint intresse för att hjälpa både säljaren och köparen. Tydlig och informativ, med ständig återkoppling. Vi kunde inte ha varit nöjdare! Läs mer
  • 2019-02-25

Viktor A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en bostadsrätt.
    Affären gick smidigt och fort
    Mäklaren skötte sitt jobb bra Läs mer
    2019-03-11 Antonio Y svarar Viktor A
    Tack själv Viktor! Väldigt trevligt att få hjälpa er vid köpet av er första bostad :)
  • 2019-02-25

Seham H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Vi har sålt en lägenhet på Irisgatan.
    Antonio var framåt och positiv hela tiden, vi blev väldigt bra bemötta. Vi hade hört gott om honom sen tidigare så våra förväntningar överträffades. Läs mer
    2019-02-25 Antonio Y svarar Seham H
    Kul att ni är nöjda Seham! Och även att försäljningen gick så bra :) Hoppas ni nu kommer att trivas i ert nya hus!
  • Andreas I

2019-02-24

Andreas I skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Lägenhet.
    Kan inte bli bättre bemött!
    Rekommenderar skarpt Antonio! Läs mer
    2019-02-25 Antonio Y svarar Andreas I
    Snabbt och smidigt, precis som du ville :) Ser fram emot en padelmatch igen inom kort!
  • 2019-02-24

Suleyman H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Väldigt bra bemötande, seriös och helt klart en bra mäklare. Kommer rekommendera dig till de jag känner. Tack för allt Läs mer
    2019-02-25 Antonio Y svarar Suleyman H
    Tack Suleyman för rekommendationen. Kul att ni blev nöjda med resultatet :) Hoppas ni trivs i ert nya hus. Hälsa familjen från mig!
  • 2019-02-05

Anna L skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Hej!

Köpte en bostad i Hallsberg på Östra Storgatan 20. Jättebra kommunikation med mäklaren. Inga oklarheter. Trots att säljaren var est eller eventuellt ryss tyckte jag kontraktskrivningen fungerade bra. Jag hoppas dock att det finns möjlighet att få köp/sälj-dokument på engelska för den som behöver det. Läs mer
  • Gediminas S

2019-02-01

Gediminas S skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Dennis Svennson solde min lägenhet på en väldig kort tid, jätte profesionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-01-31

Kambakhsh R skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Dennis är fantastiskt bra mäklare.
    Han är varmhjärtad,  extremt kompetent och klok i sina råd. Han har superkoll på timing och hantering av alla små saker som kan hända i en införsäljning.  För övrigt så ställer han upp med små viktiga saker som förhöjer känslan vid försäljningen för både säljare och köpare. Jag lämnar ödmjukt mina varmaste och bästa rekommendationer.Super nöjda och kommer att anlita i framtiden . Läs mer
  • 2019-01-30

Ibrahim A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Har sålt en bostadsrätt! Mäklaren var engagerad i mig och min bostad från början till slut!

Topp betyg för bra service och bra priser Läs mer
    2019-02-22 Antonio Y svarar Ibrahim A
    Tack Ibbe för rekommendationen! Alltid lika trevligt att arbeta med dig. Hälsa familjen!
  • 2019-01-16

Julia A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Flexibel och bra mäklare, suveränt. Läs mer
    2019-01-24 Antonio Y svarar Julia A
    Tack Julia! Hoppas nu renoveringen går lika smidigt som affären :) Önskar er all lycka i det nya huset!
  • Klara G

2019-01-14

Klara G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt prostgatan 8B. Blev bemött väldigt bra. Kändes väldigt bra och mäklaren var grymt bra!

Toppenbetyg! Läs mer
    2019-01-14 Antonio Y svarar Klara G
    Det var intensiva dagar för dig, men tillslut löste det sig bra :D! Lycka till med studierna och med din nya bostad! Och tack för din rekommendation! :)
  • 2018-12-29

Victoria L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Mycket snabb och bra service! Lätt att få kontakt och går alltid att få tag i! Anpassar sig efter sina kunder! Läs mer
    2019-01-14 Antonio Y svarar Victoria L
    Tack själv Victoria! Kul att du är nöjd ! :) Lycka till i ert nya hus nu :)
  • Hannah B

2018-12-29

Hannah B skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag har med Antonios hjälp köpt min första lägenhet!
    Då det var min första har jag ingen erfarenhet sedan innan hur det går till men blev bemött på ett bra, hjälpsamt och proffsigt sätt av Antonio.
    Han förklarade så man förstod och kände sig trygg med vad man skrev på.
    Skulle rekommendera Antonio till andra, kanon helt enkelt 👍🏽 Läs mer
    2019-01-14 Antonio Y svarar Hannah B
    Tack för de fina orden och rekommendationen Hannah! Väldigt glad att du är nöjd och att det kändes bra i din första affär :) Lycka till i din nya lägenhet!
  • 2018-12-12

Semir H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Antonio var mäklare när jag sålde min bostad. Hela processen sköttes otroligt proffsigt där Antonio ständigt var närvarande och kontaktbar. Han hade koll på allt och jag behövde aldrig känna någon oro eller tvivel. Läs mer
  • 2018-12-12

Marcus E skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Smidigt och bra, inga konstigheter helt enkelt! Läs mer
  • 2018-11-29

John M skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Bästa mäklaren i Örebro, supertrevlig, tillgänglig och ger raka besked! Läs mer
    2018-12-06 Antonio Y svarar John M
    Riktigt kul att ni hittade en bostad som ni tyckte om och självklart ett plus i kanten att jag fick förmedla den åt er :) Tack för de fina orden! Kör hårt med studierna nu och lycka till i ert nya hem!
  • 2018-11-26

Erik S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    - Såld bostad
    - Bra service, proffsig och fullödig information kring allt, trevligt bemötande. Vad mer kan man begära.
    - Över förväntan
    - Mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt trots att det var helg och obekväm arbetstid.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-06 Antonio Y svarar Erik S
    Så länge resultatet blir bra och att ni är nöjda så är det värt lite obekväm arbetstid :) Tack Erik!
  • 2018-11-24

Marcus G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpte en bostadsrätt och fick mycket trevligt bemötande. Bra och snabb kontakt. Mycket trevlig mäklare! Läs mer
    2018-11-26 Antonio Y svarar Marcus G
    Tack själva Marcus och tack för rekommendationen! Bostaden kommer att passa er utmärkt! :)
  • 2018-11-10

Axel L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Proffisionellt bemötande.
    Lätttillgänglig och smidig med att lösa extravisning.
    Bra genomgång utav kontrakt.
    Allmänt en bra upplevelse! Läs mer
  • 2018-11-10

Christina L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Bostadsrätt
    Proffsigt bemötande o enkla kontakter Läs mer
  • 2018-11-08

Johan L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en liten bostadsrätt till min son. Bra vägledning an mäklaren. Bra genomgång av kontraktet.
    En positiv upplevelse av affären. Läs mer
    2018-11-08 Antonio Y svarar Johan L
    Tack Johan! Det där kommer passa honom helt perfekt! :)
  • 2018-10-20

Ibrahim K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Mycket bra bemötande.
    Fick bra och proffsig bild av Dennis Läs mer
  • 2018-10-19

Maria M skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt i Lidköping och fick proffsig hjälp av bostada! Jag var hela tiden underrättad från mäklaren om nästa steg samt var i processen vi befann oss. Rikigt imponerande säljfokous! Kan varmt rekommendera bostada till din bostadsförsäljning! Läs mer
    2018-10-30 Antonio Y svarar Maria M
    Tack för de fina orden och din rekommendation Maria! Kul att du är nöjd med försäljningen av din bostad. God kommunikation och en bra plan ger oftast bra resultat :)

Lycka till i ert nya hem, det kommer att passa er perfekt :)
  • 2018-10-19

William H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag köpte en lägenhet i Lidköping på ekebladsvägen, och fick ett utmärkt bemötande från start till skrivet papper😊 Läs mer
    2018-10-19 Antonio Y svarar William H
    Grymt William! Den där lägenheten kommer att passa dig som handen i handsken! ;)
  • 2018-10-18

Youssef T skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag hade en 1:a som jag kontaktade Antonio för att sälja!
    Antonio tog uppdraget riktigt proffsigt och med ett stort engagemang för en så liten bostad! Han levde upp till alla mina förväntningar och mer där till.. han har gjort ett kanon jobb och är det någon i min närhet som ska sälja eller köpa så kommer jag garanterat rekommendera Antonio som mäklare. Läs mer
    2018-10-19 Antonio Y svarar Youssef T
    Kul att höra att ni är nöjda Youssef och tack för de fina orden! Ser fram emot fler uppdrag ;)

Erik O skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en övernattnings lägenhet.
    Allt har gått jätte smidigt. Läs mer
    2018-10-18 Antonio Y svarar Erik O
    Tack Erik! Kommer passa dig perfekt som övernattningsbostad.
  • Magnus D

2018-10-17

Magnus D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Mycket nöjd med att få en del högre pris än utgångspris, bra dialog och enkelt att få tag på Dennis! Rekommenderas om man söker efter en förtroendegivande mäklare som behåller lugnet och får affären att gå bra till! Bra pris på arvodet! Läs mer

Katarina H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt. Det blev ett högre pris än jag förväntat mig. Antonio som mäklare var professionell, påläst, enkel att få tag på men framförallt var han trevlig. Han förklarade och gav mig olika sätt att fundera på, samtidigt som han var neutral.
    Väldigt tacksam för all hjälp.
    Ha en bra dag🌻 Läs mer
    2018-10-17 Antonio Y svarar Katarina H
    Tack själv för allt och för din rekommendation! Nöjet var helt på min sida :)

Hilmo K skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    En mycket proffsig mäklare som fanns tillgänglig hela tiden. Kan varmt rekommendera honom!! Läs mer
    2018-10-17 Antonio Y svarar Hilmo K
    Tack för de fina orden och rekommendationen Hilmo! Lycka till med allt i Trollhättan :)
Antonio Yuksel
Dennis Svensson