Bostada

Regeringsgatan 65, 111 56 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bostada - Nya tidens mäklare!

Vi är en personlig mäklartjänst utan onödiga mellanhänder där du som kund kan boka mäklare och värdera din bostad på bara en minut. Du skräddarsyr själv din försäljning genom att lägga till eller ta bort olika val av tjänster såsom homestyling av proffs, fototjänster i form av flygfoto, marknadsföring i sociala medier och flyttstädning. Vi jobbar inte efter arvoden utan erbjuder istället fast pris.

Besök gärna vår hemsida för att enkelt och snabbt se vad det skulle kosta att sälja din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 20 kunder tycker om Bostada

• 2019-01-16

Julia A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Flexibel och bra mäklare, suveränt. Läs mer
  • Klara G

2019-01-14

Klara G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt prostgatan 8B. Blev bemött väldigt bra. Kändes väldigt bra och mäklaren var grymt bra!

Toppenbetyg! Läs mer
    2019-01-14 Antonio Y svarar Klara G
    Det var intensiva dagar för dig, men tillslut löste det sig bra :D! Lycka till med studierna och med din nya bostad! Och tack för din rekommendation! :)
  • 2018-12-29

Victoria L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Mycket snabb och bra service! Lätt att få kontakt och går alltid att få tag i! Anpassar sig efter sina kunder! Läs mer
    2019-01-14 Antonio Y svarar Victoria L
    Tack själv Victoria! Kul att du är nöjd ! :) Lycka till i ert nya hus nu :)
  • Hannah B

2018-12-29

Hannah B skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag har med Antonios hjälp köpt min första lägenhet!
    Då det var min första har jag ingen erfarenhet sedan innan hur det går till men blev bemött på ett bra, hjälpsamt och proffsigt sätt av Antonio.
    Han förklarade så man förstod och kände sig trygg med vad man skrev på.
    Skulle rekommendera Antonio till andra, kanon helt enkelt 👍🏽 Läs mer
    2019-01-14 Antonio Y svarar Hannah B
    Tack för de fina orden och rekommendationen Hannah! Väldigt glad att du är nöjd och att det kändes bra i din första affär :) Lycka till i din nya lägenhet!
  • 2018-12-12

Semir H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Antonio var mäklare när jag sålde min bostad. Hela processen sköttes otroligt proffsigt där Antonio ständigt var närvarande och kontaktbar. Han hade koll på allt och jag behövde aldrig känna någon oro eller tvivel. Läs mer
  • 2018-12-12

Marcus E skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Smidigt och bra, inga konstigheter helt enkelt! Läs mer
  • 2018-11-29

John M skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Bästa mäklaren i Örebro, supertrevlig, tillgänglig och ger raka besked! Läs mer
    2018-12-06 Antonio Y svarar John M
    Riktigt kul att ni hittade en bostad som ni tyckte om och självklart ett plus i kanten att jag fick förmedla den åt er :) Tack för de fina orden! Kör hårt med studierna nu och lycka till i ert nya hem!
  • 2018-11-26

Erik S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    - Såld bostad
    - Bra service, proffsig och fullödig information kring allt, trevligt bemötande. Vad mer kan man begära.
    - Över förväntan
    - Mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt trots att det var helg och obekväm arbetstid.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-06 Antonio Y svarar Erik S
    Så länge resultatet blir bra och att ni är nöjda så är det värt lite obekväm arbetstid :) Tack Erik!
  • 2018-11-24

Marcus G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpte en bostadsrätt och fick mycket trevligt bemötande. Bra och snabb kontakt. Mycket trevlig mäklare! Läs mer
    2018-11-26 Antonio Y svarar Marcus G
    Tack själva Marcus och tack för rekommendationen! Bostaden kommer att passa er utmärkt! :)
  • 2018-11-10

Axel L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Proffisionellt bemötande.
    Lätttillgänglig och smidig med att lösa extravisning.
    Bra genomgång utav kontrakt.
    Allmänt en bra upplevelse! Läs mer
  • 2018-11-10

Christina L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Bostadsrätt
    Proffsigt bemötande o enkla kontakter Läs mer
  • 2018-11-08

Johan L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en liten bostadsrätt till min son. Bra vägledning an mäklaren. Bra genomgång av kontraktet.
    En positiv upplevelse av affären. Läs mer
    2018-11-08 Antonio Y svarar Johan L
    Tack Johan! Det där kommer passa honom helt perfekt! :)
  • 2018-10-20

Ibrahim K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Mycket bra bemötande.
    Fick bra och proffsig bild av Dennis Läs mer
  • 2018-10-19

Maria M skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt i Lidköping och fick proffsig hjälp av bostada! Jag var hela tiden underrättad från mäklaren om nästa steg samt var i processen vi befann oss. Rikigt imponerande säljfokous! Kan varmt rekommendera bostada till din bostadsförsäljning! Läs mer
    2018-10-30 Antonio Y svarar Maria M
    Tack för de fina orden och din rekommendation Maria! Kul att du är nöjd med försäljningen av din bostad. God kommunikation och en bra plan ger oftast bra resultat :)

Lycka till i ert nya hem, det kommer att passa er perfekt :)
  • 2018-10-19

William H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag köpte en lägenhet i Lidköping på ekebladsvägen, och fick ett utmärkt bemötande från start till skrivet papper😊 Läs mer
    2018-10-19 Antonio Y svarar William H
    Grymt William! Den där lägenheten kommer att passa dig som handen i handsken! ;)
  • 2018-10-18

Youssef T skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag hade en 1:a som jag kontaktade Antonio för att sälja!
    Antonio tog uppdraget riktigt proffsigt och med ett stort engagemang för en så liten bostad! Han levde upp till alla mina förväntningar och mer där till.. han har gjort ett kanon jobb och är det någon i min närhet som ska sälja eller köpa så kommer jag garanterat rekommendera Antonio som mäklare. Läs mer
    2018-10-19 Antonio Y svarar Youssef T
    Kul att höra att ni är nöjda Youssef och tack för de fina orden! Ser fram emot fler uppdrag ;)

Erik O skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en övernattnings lägenhet.
    Allt har gått jätte smidigt. Läs mer
    2018-10-18 Antonio Y svarar Erik O
    Tack Erik! Kommer passa dig perfekt som övernattningsbostad.
  • Magnus D

2018-10-17

Magnus D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada
    Mycket nöjd med att få en del högre pris än utgångspris, bra dialog och enkelt att få tag på Dennis! Rekommenderas om man söker efter en förtroendegivande mäklare som behåller lugnet och får affären att gå bra till! Bra pris på arvodet! Läs mer

Katarina H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt. Det blev ett högre pris än jag förväntat mig. Antonio som mäklare var professionell, påläst, enkel att få tag på men framförallt var han trevlig. Han förklarade och gav mig olika sätt att fundera på, samtidigt som han var neutral.
    Väldigt tacksam för all hjälp.
    Ha en bra dag🌻 Läs mer
    2018-10-17 Antonio Y svarar Katarina H
    Tack själv för allt och för din rekommendation! Nöjet var helt på min sida :)

Hilmo K skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    En mycket proffsig mäklare som fanns tillgänglig hela tiden. Kan varmt rekommendera honom!! Läs mer
    2018-10-17 Antonio Y svarar Hilmo K
    Tack för de fina orden och rekommendationen Hilmo! Lycka till med allt i Trollhättan :)
Antonio Yuksel
Dennis Svensson