Bostada

Bostada

Välkommen till Bostada - Nya tidens mäklare!

Vi är en personlig mäklartjänst utan onödiga mellanhänder där du som kund kan boka mäklare och värdera din bostad på bara en minut. Du skräddarsyr själv din försäljning genom att lägga till eller ta bort olika tjänster som homestyling, fototjänster, marknadsföring i sociala medier och flyttstädning. Vi jobbar inte med rörliga arvoden utan erbjuder alltid ett fast arvode.

Besök gärna vår hemsida för att enkelt och snabbt se vad det skulle kosta att sälja din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 245 kunder tycker om Bostada 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Vladimir Smirnov en del av Bostada
    • 63.0 m²
    • Kvissleby
    2021-04-08
    Köpt en lägenhet där Vladimir var mäklare. Mycket trevligt bemötande. Alltid snabb att svara och lättillgänglig, smidig och snabb affär!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • 99.0 m²
    • Brittsbo
    2021-04-03
    Snabb och smidig försäljning! Vi är mkt nöjda med Sabinas engangemang och arbete för att sälja vår bostad!
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Bostada
    • Mölndal
    2021-03-23
    Vi har köpt ett radhus i Mölndal för vilket Peter Carlevi var mäklare. Peter var mycket hjälpsam och transparent under hela processen. Vi hade höga förväntningar på Peter i samband med köpet vilka han levde upp till och gav oss extraordinär service i samband med bland annat kontraktssigneringen. Vi är överlag väldigt nöjda med Peter som mäklare vid vårt köp.
  • Amir K
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Bostada
    • Mölndal
    2021-03-15
    Mycket kompetent mäklare. Lyssnar till behoven och ger råd och tips inför försäljning. Rekommenderas varmt!
    Tack så mycket för rekommendationen, tycker att vi samarbetade bra! Peter Carlevi
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Englund en del av Bostada
    • 80.0 m²
    2021-03-13
    Professionell och mycket seriös mäklare som sätter kundens vilja och behov i fokus. Rak och ärlig kommunikation och alltid ett gott humör. Rekommenderas varmt!
    • 55.5 m²
    • GAMLA STADEN
    2021-03-04
    Antonio va suverän! Har fått all hjälp jag behövde och försäljningen gick mycket smidigt!
  • 2021-02-24
    Stort tack Dennis då vi sålde vårt hus. Mycket bra bemötande och hjälpsam. Alltid tillgänglig via sms eller tel. Kommer att varmt rekommendera andra att kontakta Dennis på Bostada. Det som också var bra att det var ett fast arvode
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Vrethammar en del av Bostada
    • 104.0 m²
    • Vrena
    2021-02-24
    Vi är så himla nöjda med arbetet Charlotte Vrethammar gjorde. Med hjälp av hennes råd samt hennes underbara stylist och fotograf blev vårt hus finare än vi kunde tro. Hon var otroligt professionell genom hela försäljningsprocessen. Hon var ärlig och transparent till både oss och potentiella köpare, och till slut fick vi ett mycket bättre pris än vi hade förväntat oss för vårt lilla hus. Vi kan stark rekommendera henne till alla som vill sälja eller köpa hus.
  • sålde en tomt med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Lungre/Bringåsen
    2021-02-22
    Proffsig o trevlig, en tydlig och bra plan för försäljningen, tog initiativ till en jättefin visning av tomterna som gav utdelning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • 110.0 m²
    2021-02-22
    Köpt ett hus. Blev bemött väldigt bra. Ordningssam och lätt tillgänglig.
  • sålde en tomt med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Lungre/Bringåsen
    2021-02-22
    Vi har sålt två tomter och vi är väldigt nöjda att vi fick sålt dem för så högt pris som 800 000kr. Utgångspriset var 650 000kr, som Sabina valde. Sabina är professionell, duktig på att prata med människor, förtroendegivande och noggrann. Jag kan gärna tänka mig att anlita henne igen om vi ska sälja mer tomter.
  • köpte en tomt med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    2021-02-12
    Sålt lägenhet, och köpt tomt.

Bemötande:utmärkt!

Kommer rekommendera Sabina till andra, helt klart!
  • 2021-02-11
    Sofia Andersson på Bostada får fem av fem möjliga. Hon är flexibel, tillmötesgående, glad och trevlig. Duktig mäklare som vet vad hon sysslar med! Rekommenderas starkt!
    • 51.0 m²
    • Öster
    2021-02-09
    Dennis har på ett professionellt och trevligt tillvägagångssätt hjälpt mig med försäljningen min bostadsrätt i Örebro. Hans insatser som mäklare levererade önskat resultat och det finns inget som jag kan klaga på alls. Väldigt bra jobbat!
  • 2021-02-07
    Supernöjd med Dennis och hur snabbt och smidigt bostaden blev såld. Proffsigt bemötande och trevlig mäklare. Top notch
  • köpte sitt hus med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • 185.0 m²
    • Skylnäs
    2021-02-03
    Har köpt ett hus från 1920-talet på landet i Jämtland. Sabina har varit till jättestor hjälp och stöd i köpet, med allt från hur köpet funkar till besiktningar och anpassning efter våran situation. Kan bara rekommendera!
    • 64.0 m²
    • Gamla Staden
    2021-02-02
    Proffsigt och tryggt genom hela processen! Antonio kommer jag absolut att rekommendera mina vänner och bekanta när och om dem är i behov av en duktig mäklare som både ser till säljarens och köparens bästa. 5/5
    • 58.5 m²
    • Lidåker
    2021-02-01
    Antonio var mäklare på en bostadsrätt som jag köpte och såg till att affären gick igenom på ett effektivt och smidigt sätt. Jag upplevde Antonio som väldigt kompetent, engagerad, trevlig och en person som värnade om både säljarens och köparens intressen. Han var alltid tillgänglig och tog sig tid att svara utförligt på frågor angående affären.
  • Tony P
    sålde sitt hus med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    • 88.0 m²
    • Lillängen
    2021-01-29
    Superproffs ut i fingerspetsarna, rekommenderas!
    • 104.0 m²
    • Ljunghed
    2021-01-29
    Antonio är duktig på att matcha köpare o säljare och har en väldigt bra stylist som hjälper till. Vi är väldigt nöjda med hur hela affären sköttes och är förvånade över hur snabbt och smärtfritt allt förlöpte.
    Vi sålde ett radhus på Ljunghed.
    2021-01-22
    Köpte en lägenhet av Dennis. Han var trevlig och tillmötesgående och möjliggjorde en snabb affär till ett fördelaktigt pris. När vi hade lite komplikationer var han ett bra stöd och guide.
    2021-01-20
    Jag sålde en bostadsrätt i Karlskoga. Otroligt nöjd med valet att låta Dennis på Bostada förmedla min försäljning.

Jag har haft ett sämre bemötande av andra mäklare i Karlskoga men Dennis ger ett riktigt bra intryck och ger dig den personliga service man vill ha vid en affär av denna typ.
    Han är engagerad, personlig och förtroendeingivande.
    Enkel att ha och göra med, håller dig uppdaterad under hela processen och lätt att få tag på och ger svar på mail och sms.
    Mycket duktig på att läsa av personer och göra en snabb och bra affär.
    Rekommenderar varmt att välja Dennis vid ditt nästa köp/sälj av bostad.
    • Ulriksdal
    2021-01-15
    Sålt ett radhus. Jag fick underbar stöttning, råd och ett bra pris blev det med. Bara +++
    2021-01-05
    Antonio har varit proffsig, trevlig och engagerad genom hela processen.

Jag köpte en bostadsrätt där Antonio var mäklare. Då detta var mitt första köp av bostad så hade jag en hel del frågor och funderingar och Antonio var alltid tillmötesgående.
    Köpet gick smidigt till och jag är väldigt nöjd.

Jag kan varmt rekommendera Antonio till andra som letar efter en bostad att köpa.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    2020-12-19
    Sabina hjälpte oss med kontraktsskrivningen på ett väldigt snabbt och smidigt sätt. Hon är otroligt professionell och kunnig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    2020-12-17
    Köpt hus. Påläst mäklare, det han inte visst svar på tog han reda på. Allt som allt. Toppen.
    Tack Sarah hoppas du trivs i nya huset! Mvh Dennis Dennis Svensson
  • sålde sitt hus med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    2020-12-15
    Super tack för all hjälp med husförsäljningen du är guld värd.
    Vi blev otroligt bra bemötta och du ger allt i din yrkesroll du är otroligt kunnig ,lättsam och hjälpsam kunde inte haft en bättre mäklare
    Ta hand om dig och lycka till i framtiden.
    Sigrid och Assar
    Wow vilka fina ord, tack, det var ett nöje! Mvh Dennis Dennis Svensson
    • 55.5 m²
    • Gamla Staden
    2020-12-12
    Köp av lägenhet. Allt gick fint, lätt, snabbt o smidigt. Antonio är proffsig o trevlig. Rekommenderas varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • 61.0 m²
    • Lugnvik
    2020-12-08
    Jag har köpt en 2-rums bostadsrätt och blev väldigt vänligt och hjälpsamt bemött av Sabina.
  • köpte sitt hus med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    • 113.0 m²
    • Otterstad
    2020-12-07
    Jag har köpt en villa där Antonio var mäklare. Han gjorde ett vänligt och proffsigt jobb med lagom ”påig” attityd.
    • 220.0 m²
    • Sjölunda
    2020-12-05
    Trevligt bemötande noggran genomgång och proffsigt beteende.
    2020-12-04
    Jag fick hjälp av Antonio att sälja min bostadsrätt på 2 r.o.k. på 54,5 kvadrat och jag blev väldigt nöjd.
    Antonio var väldigt trevlig, positiv och informativ.
    I mitt fall ville jag ha hjälp att snabbt få sålt min bostad men ändå till ett bra pris sett till marknaden och Antonio hjälpte till med detta på bästa tänkbara sätt.

Antonio var alltid väldigt tydlig och förklarade i förebyggande hur saker går till och vad man bör tänka på när man vill sälja sin bostad.

Jag är väldigt nöjd och tacksam för att jag valde just Antonio på Bostada och kommer garanterat att rekommendera andra att kontakta Antonio för sina uppdrag.
  • sålde sitt hus med hjälp av Markus Englund en del av Bostada
    • 101.0 m²
    • Åre
    2020-12-04
    Sålde en villa, super bra å trevlig mäklare!!
    Kunde inte ha blivit nöjdare 🙏
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Englund en del av Bostada
    • 1:a
    • 25.0 m²
    2020-12-01
    Köpt en liten bostadsrätt
    Bra bemötande
    Var inga problem alls med köpet
  • köpte sitt hus med hjälp av Bostada
    • 68.0 m²
    • Överammer
    2020-11-30
    Köpt fritidshus. Sofia var mycket trevlig och utförde ett proffsigt jobb. Så smidigt som detta köp av hus var så ger jag henne högsta betyg . Rekommenderar henne gärna vidare till andra personer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Bostada
    • 68.0 m²
    • Överammer
    2020-11-30
    Har sålt ett hus. Sofia är mkt proffisionell i sitt yrkesutförande
    Att hon skulle hjälpa mig att sälja huset till ett bra pris, och det gjorde hon med råge.

Trevlig glad o positiv o proffsig kan rekommendera henne till alla som behöver en mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • 70.0 m²
    • Rödön
    2020-11-19
    Sabina hjälpte oss att sälja vårt hus på Rödön. Hon var lyhörd och proffsig genom hela processen. Kan verkligen rekommendera Sabina om du vill sälja din bostad. Fast pris och rimligt utgångspris👍🏼
    Hon drivs av kundnöjdhet och det lyser verkligen igenom, hon gör allt för att alla inblandade ska bli nöjda! Tack för hjälpen Sabina!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • 50.0 m²
    • Frösön
    2020-11-18
    Jag har köpt en bostadsrätt. Sabina var väldigt hjälpsam och trevlig. Jag var först på en inbokad visning. När jag sedan hade önskemål om ännu en visning så fixade hon det snabbt utan problem.
    När det blev köp av lägenheten så var hon väldigt lugn och tog sig tid att i lugn och ro gå igenom alla papper. Förklarade allt som jag undrade över.
    Jag tycker att hon var precis så som jag önskar att bli bemött av en mäklare. Högt betyg!
    • Gamla staden
    2020-11-17
    Sålde min lägenhet. Antonio mötte upp och var väldigt proffsig. Allt gick snabbt och smidigt precis som jag hade förväntat mig. Antonio är väldigt duktig på sitt jobb vilket jag har hört av många andra.
    • 81.0 m²
    • Sörbyängen
    2020-11-16
    Dennis är en trevlig och erfaren mäklare. Flytande dialog och återkoppling genom hela försäljningsprocessen, vilket har varit mycket uppskattat från oss. Vi har alltid vänt oss till Bostada för tidigare bostadsförsäljningar och har alltid varit supernöjda! Allt enligt förväntningar. Rekommenderas starkt!
    Stort tack Gabriel! Mvh Dennis Dennis Svensson
    • 81.0 m²
    • Sörbyängen
    2020-11-15
    Vi köpte en bostadsrätt utav Dennis.
    Dennis uppträdde mycket seriöst och var väl påläst om objektet.
    Hans bemötande är mycket professionellt men ändå trevligt och känns äkta.
    Vi rekommenderar Dennis varmt.
    Tack för de fina orden Ann-Sofie! Mvh Dennis Dennis Svensson
    sålde sitt hus med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • 150.0 m²
    • Rödön
    2020-11-07
    Försäljning av villor. Mycket trevligt, personligt bemötande och samtidigt professionellt, med integritet och säkerhet i sitt agerande.
    Sabina lever upp till alla våra förväntningar och mer därtill.
    Samarbetet med Sabina är givande på alla plan, från det professionella till det informella, personliga.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bostada
    • 58.0 m²
    • Aspås
    2020-11-05
    allt fungerade enkelt och snabbt med ett bra resultat
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bostada
    • 74.5 m²
    • Blomängen
    2020-11-01
    Trevlig proffsig allt har fungerat hittills
  • sålde sitt hus med hjälp av Vladimir Smirnov en del av Bostada
    • 111.0 m²
    • Övre Bosvedjan
    2020-10-22
    Vladimir är mycket effektiv och trevlig. Allt fungerar snabbt och ordentligt. Vår familj var och är fortfarande mycket nöjd.
    • Ekeby-Almby
    2020-10-19
    Hej! Vi har köpt ett parhus i Ekeby almby i Örebro.

Vi blev positivt bemött av Dennis som mäklare. Han hade en positiv attityd och var trevlig.

Vi har letat efter bostad i ca 1,5år och har upplevt att det flesta mäklarna har varit svåra att få tag på och dålig kommunikation, men Dennis har varit helt motsatt av det.

Vi hade stora förväntningar på parhuset, och det svarade positivt på allt. Han hade bra svar på alla våra frågor, och gick även undan när vi ville diskutera lite själva.
    Tack Fredrik! Superkul att höra! /Dennis Dennis Svensson
  • Håkan A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Ekeby-Almby
    2020-10-17
    Dennis har varit en trygg mäklare. Med sitt lugn och engagemang har vi känt förtroende i uppdraget att sälja vår bostad.
    I säljprocessen har Dennis informerat och återkopplat med stor känsla för kundens behov.
    kan utan tvekan rekommendera Dennis på Bostada.
    Tack Håkan, det värmer! Mvh Dennis Dennis Svensson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vladimir Smirnov en del av Bostada
    • 56.0 m²
    • Sallyhill
    2020-10-12
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren var 99,999% professionell.
    Klockren upplevelse.
    • 58.0 m²
    • Gamla staden
    2020-10-10
    Sålde min lägenhet, Antonio bemötte mig på ett väldigt trevligt och avslappnat sätt vilket gjorde mig avslappnad. Första gången som jag har sålt en bostad så mina förväntningar va inte så höga men Antonio överträffade dom med hästlängder.