Antonio Yuksel

Antonio Yuksel

Antonio Yuksel är mäklare på Bostada Lidköping

Antonio Yuksel har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Antonio Yuksel har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 241 omdömen med ett betyg på 4.9. Antonio Yuksel har haft 54 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

241 omdömen om Antonio Yuksel

Sedan starten hos Reco 2018
Hanna O
Köpte sitt hus med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada Lidköping
Källby

Trevlig och professionell. Väldigt kunnig och vi kände oss trygga i vårt bostadsköp. ☺️

Mikael G
Gamla staden

Engagerad, på tårna och därtill förbannat trevlig. Det är just de egenskaperna jag förväntar mig hos en mäklare och Antonio har så här långt levt upp till min förväntningar. Som en anekdot kan jag nämna att jag var väldigt intresserad av en annan lägenhet men den aktuella mäklarinnan utstrålade bara ”omöjlighet” och att det var jobbigt när jag ville få en visning.

Emelie W
Lidåker

Professionell, bra bemötande. Driven och genuin.

Oliver S
Lidåker

Antonio är ärlig, lyhörd och oerhört driven. Utan honom hade vi inte fått i närheten av det pris vi ville ha för vår bostadsrätt.

Esmina K
Dalängen

En trevlig ock kompetent mäklare.Tillmötesgående och lätt att göra med.Rekommenderas varmt.

Oliver F
Nya staden

Mycket bra bemötande. Levde upp till förväntningarna.

Philip A
Gamla staden

Driven och duktig mäklare som ställer upp och hjälper till med allt samt svarar på frågor.

Gunnar L
Gamla staden

Mäklaren gjorde ett bra jobb. Är alltid skeptisk till mäklare men det fungerade bra. Jag vet inte att något saknades vid affären.

Theo L
Gamla Stan

Extremt bra stöd under processen och gjorde hela affären enkel

Ann-Britt A
Sålde sitt hus med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada Lidköping
Lidköping

Antonio skötte sitt jobb jättebra. Trevlig o jag fick ett bra förtroende för honom. Anlitar gärna honom igen. Mvh Ann-Britt Albertson