Bostadsrättsbesiktning.se Sverige AB

Bostadsrättsbesiktning.se Sverige AB

Välkommen till Bostadsrättsbesiktning.se Sverige AB!

Vi på Bostadsrättsbesiktning.se är specialiserade på att utföra oberoende besiktningar av besiktningsman på lägenheter till privatpersoner, bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag ii Stockholm. Våra tjänster är: Lägenhetsbesiktning, badrumsbesiktning, köksbesiktning,. In och avflyttningsbesiktning och slutbesiktningar av renoveringar.

När du står inför att köpa bostad eller efter att du har köpt en bostad så kan det finnas många frågor kring skicket. En bostadsaffär är ofta en av livets största affärer och därför vill du så klart se till att allt i din nya bostad stämmer. Köpare bör ha kännedom om lägenhetens skick och veta vilka renoveringar eller ombyggnader som gjorts och om de är fackmässigt utförda av hantverkare innan säljare ska sälja sin Bostadsrätt.

Förutom en besiktning av kvalitet och 10 års erfarenhet inom branschen får du stort engagemang av oss på Bostadsrättsbesiktning.se.

Besiktningarna utförs objektivt och opartiskt, enligt gällande bygg- och branschregler. Våra besiktningsmän har erforderlig kunskap och mångårig erfarenhet inom bygg och fastighetsbranschen. Våra kunder är: Privatpersoner, Bostadsrättsföreningar, mäklare och kända företag inom Bygg- och Fastighetsföretag i offentliga verksamheter.
Vi är belägna i Stockholm.

Välkommen att kontakta oss!
Maila: info@bostadsrattsbesiktning.se
Telefon: 070-520 60 10
Ange dina kontaktuppgifter: Namn, Telefonnummer. Datum, när i tiden besiktningen ska utföras.

Läs vad 2 kunder tycker om Bostadsrättsbesiktning.se Sverige AB 2

• skrev om Bostadsrättsbesiktning.se Sverige AB
    2022-05-11 Insamlad av företaget
    Johan gjorde en snabb och effektiv inspektion av vår bostadsrätt! Även snabb tillgänglighet för att utföra bostadrätts inspektionen.
  • OLLE W
    skrev om Bostadsrättsbesiktning.se Sverige AB
    2020-11-02 Spontant omdöme
    Johan Danielsson har hjälpt mig med besiktningar av bostadsrätt vid tre tillfällen i samband med mina bostadsaffärer.
    Vid samtliga tillfällen har Johan varit extremt flexibel och tillgänglig med kort deadline, och kommit med grymt värdefull information. Som köpare har jag fått större insyn i vad jag faktiskt köper och vilka åtgärder som behöver vidtas, istället för att förlita mig på mäklarens/säljarens information.

Vid ett tillfälle kunde jag använda brister i besiktningsprotokollet för att förhandla ner slutpriset vid ett lägenhetsköp. Jag gick därför plus på att använda mig av besiktningen vid förhandling om slutpriset, eftersom jag kunde trycka på de akuta brister som behövde åtgärdas.

Det är få som tänker på att besiktiga vid köp av bostadsrätt, trots att man som köpare enligt avtalet har undersökningsplikt. Min flickvän råkade ut för ett fuktskadat badrum vilket ledde till en komplicerad process mot föreningen och en långdragen renovering. Det är något vi aldrig vill vara med om igen, och därför gör vi alltid en besiktning inför våra köp.

Värt att tillägga är att Johan är fenomenalt kunnig och brutalt ärlig. Han har verkligen koll på byggregler och det märks att han är genuint intresserad av sitt yrke. Jag hade gett honom en 6:a i betyg om möjligheten fanns.