Alla kategorier Webshop BOX EXPERIENCE

BOX EXPERIENCE

Box Experience vill göra det enkelt att köpa en upplevelse antingen till dig själv eller ge bort en upplevelsepresent i Stockholm, Göteborg & Malmö.
Vi erbjuder allt från matupplevelser, skönhet, kultur, sport, resor och mycket mer!

Målet är att ha upplevelser och aktiviteter som passar alla och att du som kund alltid ska känna dig nöjd och trygg såväl innan som efter ditt köp. Vi arbetar endast med noggrant utvalda samarbetspartners för att kunna erbjuda er upplevelser av hög kvalitet – och helt enkelt bättre upplevelser!

När du köper en upplevelse på www.boxexperience.com ingår alltid fri bytesrätt och fin presentbox till din upplevelse. Dessutom kommer den direkt hem till din brevlåda med fri frakt! Det går även bra att hämta ut presentboxen hos vår samarbetspartner Gute Grill & Bar nära Stureplan. Köp en upplevelse till dig själv eller för att ge bort i present redan idag!

Läs vad 99 kunder tycker om BOX EXPERIENCE

• Simon P
    Simon P skrev om BOX EXPERIENCE
    Bra utbud och lätt att handla, men min vän som skulle lösa ut presenten (en ölprovning) var tvungen att använda 14 mail och 6 telefonsamtal för att boka upp en tid för aktiviteten. Oacceptabelt och pinsamt som givare. Läs mer
  • Britta B skrev om BOX EXPERIENCE
    hej B
    jag vill få veta när det är amaronevinprovningar , vilka datum, i gamla stan... Läs mer
    2018-10-19 Box Experience svarar Britta B
    Hej Britta, ring oss på 08-652 90 00 så hjälper vi dig med din bokning! //Oskar på Box
  • Monica P skrev om BOX EXPERIENCE
    Fick en frukost för två men sammarbetet med det företaget hade avslutats och frukosten bytes till ett afternoon tea för två. Vi fick fin service och allt som serverades var gott. En fin upplevelse. Läs mer
  • Beatrice F skrev om BOX EXPERIENCE
    Helikoptertur DUO och det var bra info innan och på plats men piloten sa inget dom första 10 min. Man förväntar sig ett HEJ i varje fall. Han sa lite när vi började ställa frågor men inget mer. Vi flög med Hummingbirds. Annars supernöjd. Läs mer
  • Pasi K skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte ett presentkort till min guddotter.
    Jag är mycket nöjd med servicen & allt Läs mer
  • Josefin R skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag köpte ett presentkort till ett bröllop som gällde för en takvandring.
    Bra att det gick att byta upplevelse, ifall någon i brudparet skulle vara höjdrädd till exempel.
    Tyvärr hade jag inte tid att invänta leveransen av boxen, men det var bra att man kunde skriva ut presentkortet direkt.
    Presentkortet i sig var tyvärr inte så fint utformat och det personliga meddelandet smälte in i mängden av text. Skulle önska lite mer fokus på meddelandet och möjlighet för radbrytning och förhandsvisning. Jag hade nog struntat i meddelandet om jag hade vetat hur det skulle se ut. Läs mer
  • Per W skrev om BOX EXPERIENCE
    Tre biljetter till Mordmysteriet i Stockholm
    Eftersom det var lite krångligt att boka så tog jag kontakt med Box Experience för lite hjälp att lösa bokningen, vilket de gjorde med stor skicklighet. Personalen var mycket hjälpsam och informativ. Läs mer
  • Martin H skrev om BOX EXPERIENCE
    Fick ett presentkort på en upplevelse. Det var inte helt lätt att förstå hur man löser in presentkortet, dvs bokar upplevelsen. Läs mer
  • Karen S
    Karen S skrev om BOX EXPERIENCE
    En mkt trevlig kväll, med god mat o dryck samt bra underhållning av trubaduren. Läs mer
  • Ida H skrev om BOX EXPERIENCE
    Kaffeprovningen på Roberts Coffee var jättebra, över all förväntan. Kvinnan som höll i provningen var så trevlig och kunnig! Fick lära oss så mycket om alltifrån kaffets historia, till skillnaden mellan olika kafferegioner, processen från frukt till färdigt kaffe, mm. Fick smaka på flera olika sorter och testa att göra vårt eget kaffe. Jag rekommenderar varmt! Läs mer
  • Caroline S skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag är nöjd med utbudet och jag är nöjd med mina upplevelser.

Det var lite krångligt att boka tycker jag, annars inget att anmärka på. Läs mer
  • Max S skrev om BOX EXPERIENCE
    Proffsigt genomfört från köp till leverans Läs mer
  • Sofia L skrev om BOX EXPERIENCE
    Fick jättebra service av kundtjänst vid mitt köp av upplevelsepresent! Läs mer
  • Ulla H skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag köpte champagneprovning för två i present till en väninna. Jag fick ett mycket trevligt bemötande och en snabb leverans av upplevelsen i en vackert utformad kartong. Utmärkt proffsigt, över förväntan. Läs mer
  • Johanna H skrev om BOX EXPERIENCE
    Smidigt och bra service, via mejl och telefon.
    rekomenderas starkt Läs mer
  • Emil M skrev om BOX EXPERIENCE
    Massagen var väldigt dålig. Vi hade bokat totalt tre behandlingar totalt. Plingklockan fungerade inte så vi fick knacka, när kvinnnan öppnade snäste hon om att vi kunde använt klockan, vi försökte förklara..: Vi fick inte den behandlingen vi hade bokat, trots att vi påpekade vilka behandlingar vi bokat två gånger innan de satte igång. När klockan slog 60 min lämnade min massör mig på bänken och ungefär 30 sekunder senare hade hon lämnat lokalen. Läs mer
    2018-09-30 Box Experience svarar Emil M
    Hej Emil! Tråkigt att upplevelsen inte levde upp till era förväntningar, kontakta gärna vår kundservice på 08-652 90 00 eller via info@boxexperience.com så vi kan ta upp detta med leverantören och kompensera er för detta...

Vänligen, Oskar på Box
  • Lotta K skrev om BOX EXPERIENCE
    Snabbt och effektivt!

Kul för den som får upplevelsen,bra tidsperiod att nyttja sin present. Läs mer
  • Emma Z skrev om BOX EXPERIENCE
    Helikopterflygning. Allt har gått bra men inte flugit ännu. Läs mer
  • Maud W skrev om BOX EXPERIENCE
    Afternoon tea
    Och valde att skriva ut presentkortet själv eftersom jag hade ont om tid. Perfekt att det finns ett sådant val.
    Har handlat olika upplevelser av Box experience förut och alltid varit lika nöjd. Läs mer
  • Linnea W skrev om BOX EXPERIENCE
    Mycket bra organisation, bra service.

Bra utbud av upplevelser. Läs mer
  • Joel S skrev om BOX EXPERIENCE
    Lyckad födelsedagspresent!
    Glasblåsning. Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om BOX EXPERIENCE
    Bra koncept
    Kan rekommendera till flera om det finns intresse Läs mer
  • Tomas E skrev om BOX EXPERIENCE
    bra utbud av aktiviteter, har inte deltagit i den jag köpte än Läs mer
  • Birgitta L skrev om BOX EXPERIENCE
    Bra och trevligt bemötande. Lätta att boka presenten, som i detta fall var silversmide.
    Själva silversmidet var jättekul och intressant och man fick med sig sitt smycke hem. Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om BOX EXPERIENCE
    Vi letade efter en upplevelse där mottagaren skulle få skapa något själv. Silversmide blev en perfekt present som också slutade i en bestående produkt, förutom en kul upplevelse.

Själva köpet var jättesmidigt, fin ask och med möjlighet till personlig hälsning i. Läs mer
  • Thomas K skrev om BOX EXPERIENCE
    Det var mycket problem att betala. Presentkortet skulle kosta totalt 990 i mitt fall. Gällde vinprovning för två. Men hur jag än försökte så blev det så att jag skulle betala bra mycket mer när jag väl kom till det slutliga betalningssättet. Fick hjälp av nån på utlämningsstället på restaurangen i Stockholm men de lyckades inte heller på vanligt sätt. Något var felprogrammerat då. Tror inte att detta tillhör det vanliga hos er utan otur. Jag ger er högt betyg iaf.

Jag tycker dock att det var meckigt att ni inte (längre) har en riktig butik. Jag som är lite av en sista minuten-person beställer oftast inte presenter i förväg. Lösningen m att kunna hämta på restaurangen var inte så smidig och det var svårt att hitta. Det var heller inte tydligt för mig i julas att det bara egentligen var ett utlämningsställe. Jag förväntar mig en butik precis som liknande företag har. De var dock snälla och hjälpte mig ändå. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om BOX EXPERIENCE
    Har bokat presenter via box experience under många år. Finns mycket att välja på och det är smidigt! Läs mer
  • Adrian M skrev om BOX EXPERIENCE
    Bra support, stort utbud och snabb leverans. Läs mer
  • Caroline L skrev om BOX EXPERIENCE
    Åkte helikopter över Stockholm, jätterolig upplevelse som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • Henrik Å skrev om BOX EXPERIENCE
    Bra och snabb service!
    Levereras i fina boxar. Läs mer
    2018-03-26 Box Experience svarar Henrik Å
  • Katarina Z skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte "Gör din egen parfym" och är mycket nöjd. Det var lätt att beställa, och leveransen var otroligt smidig och snabb. Min vän blev väldigt glad över presenten som är unik. Läs mer
    2018-03-26 Box Experience svarar Katarina Z
  • Susanne L skrev om BOX EXPERIENCE
    Då jag gett bort detta som gåva kan jag inte uttala mig, kan endast säga att presentkartongen var lyxig och fin. Läs mer
    2018-03-26 Box Experience svarar Susanne L
  • Charlotta G skrev om BOX EXPERIENCE
    Har bokat en helikoptertur på Påskafton. Hemsidan gick det inte att boka datum på utan fick ringa och be dom boka Påskafton. Det gick bra och Box Exp var väldigt behjälpliga. Läs mer
    2018-03-26 Box Experience svarar Charlotta G
    Tack för ett bra betyg! //Oskar på Box
  • Anette G skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag fick det jag beställde snabbt, och en fin presentkartong, Lakritsprovning. Jag skulle rekommendera företaget som en sammanfattning. Det jag blev besviken på var då jag skulle köpa till en Lakritsprivning till mig själv och inte ville ha en presentask, fick jag rådet av dem att beställa direkt från dem och inte direkt från Lakritsffären, vilket var 40kr dyrare.
    Känner mig lurad! Läs mer
  • Inger W skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag tog del av utbudet för att hitta en julklapp till min son och hans sambo, som har allt. Jag bläddrade fram och tillbaka och fastnade till slut för en champagneprovning i Gamla stan. Jag betalade och mycket snabbt kom en kartong snyggt inslagen med det begärda. Mycket nöjd! Läs mer
  • Anne-marie E skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte presentkortet i present. Det har fock ännu inte utnyttjats. Köpte på nätet o har inte haft någon personlig kontakt Läs mer
  • Christer B skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte upplevelse, helikoptertur Stockholm, via web. Leverans OK och tidsbokning och genomförande på bästa sätt. Gåva som uppskattades av mottagaren. Läs mer
  • Ulrika T skrev om BOX EXPERIENCE
    Service och bemötande både per telefon och mail var enastående hög. Vid en jämförelse med andra bolag som erbjuder samma produkter var det detta som avgjorde att vi valde Box Experience. De var intresserade av sitt uppdrag och mig som kund. Läs mer
  • Maria J skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpet hos box experience var jättebra, inget att klaga på. Däremot var glasblåsningen inte något att ha direkt. Hade önskat lite ned förklaring och engagemang från hon som höll i det. Men det blev en fin glaskula.

Maria Läs mer
  • Anne R skrev om BOX EXPERIENCE
    Otydligt och svårbokat i flera steg. i bland svårt att få kontakt med de man bokat evenemang hos. Allmänt oklart! Läs mer
    2017-11-24 Box Experience svarar Anne R
    Hej Anne! Kontakta gärna oss på 08-652 90 00 nästa gång du behöver hjälp med ett köp eller en bokning. Vi vet att det kan uppfattas som krångligt ibland och hjälper gärna till :)

Vänligen, Oskar på Box
  • Isabel M skrev om BOX EXPERIENCE
    Det som jag tycker är riktigt riktigt bra är att man kan köpa saker istället för upplevelser om man vill. Ni har många roliga upplevelser, men ibland räcker inte tiden till. Då är det trevligt att få välja doftljus och smycken istället, som exempel. Så slipper man stressa med någon upplevelse. Läs mer
  • Kelly skrev om BOX EXPERIENCE
    Åkte helikoptertur 20 min med min sambo, piloten och en till kille. Det va en trevlig upplevelse. Läs mer
  • Shahin A skrev om BOX EXPERIENCE
    Trevlig och hjälpsam kundtjänst som hjälpte mig med bokning. Läs mer
  • Stefan F skrev om BOX EXPERIENCE
    Bättre ön bra! Mycket bra bemötande via mail. Läs mer
  • Peter Z skrev om BOX EXPERIENCE
    Utmärkt bemötande i telefon då jag ringde för att stämma av ett par saker. Glasklar information både i telefon och mailledes. Köpte Helikoptertur för två som var en otrolig upplevelse och kan definitivt rekommendera den upplevelse och Box Experience i övrigt. Läs mer
  • Bo W skrev om BOX EXPERIENCE
    Fick en helikoptertur över Stockholm i present och hade en väldigt fin tur. Även bemötandet av arrangören var bra med hjälpsam och trevlig personal Läs mer
  • Patricia L skrev om BOX EXPERIENCE
    Den köptes som ett 75 års present och kommer användas till hösten. Läs mer
  • Tove M skrev om BOX EXPERIENCE
    Förvirrande information, otydligt vem som är leverantör av tjänsterna, jag gjorde en bokning som inte gick igenom. Nej, jag är skeptisk. Läs mer
    2017-07-03 Box Experience svarar Tove M
    Hej Tove! Vi har många olika leverantörer så jag förstår att det kan framstå som otydligt. Ring gärna oss på 08-652 90 00 istället så kommer vi hjälpa dig med din bokning och om du undrar något annat!

//Oskar på Box Experience
  • Lisa R skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte present till en vän med en Silversmedskurs och han var sååå nöjd!
    Bra lärare! Min vän gjorde en mycket vacker ring åt sin fru och jag tror att vi skapade ett nytt intresse för honom att börja att göra egna smycken.
    Tack för detta! Läs mer
    2017-07-03 Box Experience svarar Lisa R
    Hej och tack för en fin recension! Kul att upplevelsen var en succé :)

//Oskar på Box
  • Lisa Ö skrev om BOX EXPERIENCE
    Snabb leverans och fint inslaget paket Läs mer