Alla kategorier Webshop BOX EXPERIENCE

BOX EXPERIENCE

Box Experience vill göra det enkelt att köpa en upplevelse antingen till dig själv eller ge bort en upplevelsepresent i Stockholm, Göteborg & Malmö.
Vi erbjuder allt från matupplevelser, skönhet, kultur, sport, resor och mycket mer!

Målet är att ha upplevelser och aktiviteter som passar alla och att du som kund alltid ska känna dig nöjd och trygg såväl innan som efter ditt köp. Vi arbetar endast med noggrant utvalda samarbetspartners för att kunna erbjuda er upplevelser av hög kvalitet – och helt enkelt bättre upplevelser!

När du köper en upplevelse på www.boxexperience.com ingår alltid fri bytesrätt och fin presentbox till din upplevelse. Dessutom kommer den direkt hem till din brevlåda med fri frakt! Det går även bra att hämta ut presentboxen hos vår samarbetspartner Gute Grill & Bar nära Stureplan. Köp en upplevelse till dig själv eller för att ge bort i present redan idag!

Läs vad 80 kunder tycker om BOX EXPERIENCE

• Linnea W
    Linnea W skrev om BOX EXPERIENCE
    Mycket bra organisation, bra service.

Bra utbud av upplevelser. Läs mer
  • Joel S
    Joel S skrev om BOX EXPERIENCE
    Lyckad födelsedagspresent!
    Glasblåsning. Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om BOX EXPERIENCE
    Bra koncept
    Kan rekommendera till flera om det finns intresse Läs mer
  • Tomas E
    Tomas E skrev om BOX EXPERIENCE
    bra utbud av aktiviteter, har inte deltagit i den jag köpte än Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om BOX EXPERIENCE
    Bra och trevligt bemötande. Lätta att boka presenten, som i detta fall var silversmide.
    Själva silversmidet var jättekul och intressant och man fick med sig sitt smycke hem. Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om BOX EXPERIENCE
    Vi letade efter en upplevelse där mottagaren skulle få skapa något själv. Silversmide blev en perfekt present som också slutade i en bestående produkt, förutom en kul upplevelse.

Själva köpet var jättesmidigt, fin ask och med möjlighet till personlig hälsning i. Läs mer
  • Thomas K
    Thomas K skrev om BOX EXPERIENCE
    Det var mycket problem att betala. Presentkortet skulle kosta totalt 990 i mitt fall. Gällde vinprovning för två. Men hur jag än försökte så blev det så att jag skulle betala bra mycket mer när jag väl kom till det slutliga betalningssättet. Fick hjälp av nån på utlämningsstället på restaurangen i Stockholm men de lyckades inte heller på vanligt sätt. Något var felprogrammerat då. Tror inte att detta tillhör det vanliga hos er utan otur. Jag ger er högt betyg iaf.

Jag tycker dock att det var meckigt att ni inte (längre) har en riktig butik. Jag som är lite av en sista minuten-person beställer oftast inte presenter i förväg. Lösningen m att kunna hämta på restaurangen var inte så smidig och det var svårt att hitta. Det var heller inte tydligt för mig i julas att det bara egentligen var ett utlämningsställe. Jag förväntar mig en butik precis som liknande företag har. De var dock snälla och hjälpte mig ändå. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om BOX EXPERIENCE
    Har bokat presenter via box experience under många år. Finns mycket att välja på och det är smidigt! Läs mer
  • Adrian M
    Adrian M skrev om BOX EXPERIENCE
    Bra support, stort utbud och snabb leverans. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om BOX EXPERIENCE
    Åkte helikopter över Stockholm, jätterolig upplevelse som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • Henrik Å
    Henrik Å skrev om BOX EXPERIENCE
    Bra och snabb service!
    Levereras i fina boxar. Läs mer
    2018-03-26 Box Experience svarar Henrik Å
  • Katarina Z
    Katarina Z skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte "Gör din egen parfym" och är mycket nöjd. Det var lätt att beställa, och leveransen var otroligt smidig och snabb. Min vän blev väldigt glad över presenten som är unik. Läs mer
    2018-03-26 Box Experience svarar Katarina Z
  • Susanne L
    Susanne L skrev om BOX EXPERIENCE
    Då jag gett bort detta som gåva kan jag inte uttala mig, kan endast säga att presentkartongen var lyxig och fin. Läs mer
    2018-03-26 Box Experience svarar Susanne L
  • Charlotta G
    Charlotta G skrev om BOX EXPERIENCE
    Har bokat en helikoptertur på Påskafton. Hemsidan gick det inte att boka datum på utan fick ringa och be dom boka Påskafton. Det gick bra och Box Exp var väldigt behjälpliga. Läs mer
    2018-03-26 Box Experience svarar Charlotta G
    Tack för ett bra betyg! //Oskar på Box
  • Anette G
    Anette G skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag fick det jag beställde snabbt, och en fin presentkartong, Lakritsprovning. Jag skulle rekommendera företaget som en sammanfattning. Det jag blev besviken på var då jag skulle köpa till en Lakritsprivning till mig själv och inte ville ha en presentask, fick jag rådet av dem att beställa direkt från dem och inte direkt från Lakritsffären, vilket var 40kr dyrare.
    Känner mig lurad! Läs mer
  • Inger W
    Inger W skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag tog del av utbudet för att hitta en julklapp till min son och hans sambo, som har allt. Jag bläddrade fram och tillbaka och fastnade till slut för en champagneprovning i Gamla stan. Jag betalade och mycket snabbt kom en kartong snyggt inslagen med det begärda. Mycket nöjd! Läs mer
  • Anne-marie E
    Anne-marie E skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte presentkortet i present. Det har fock ännu inte utnyttjats. Köpte på nätet o har inte haft någon personlig kontakt Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte upplevelse, helikoptertur Stockholm, via web. Leverans OK och tidsbokning och genomförande på bästa sätt. Gåva som uppskattades av mottagaren. Läs mer
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om BOX EXPERIENCE
    Service och bemötande både per telefon och mail var enastående hög. Vid en jämförelse med andra bolag som erbjuder samma produkter var det detta som avgjorde att vi valde Box Experience. De var intresserade av sitt uppdrag och mig som kund. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpet hos box experience var jättebra, inget att klaga på. Däremot var glasblåsningen inte något att ha direkt. Hade önskat lite ned förklaring och engagemang från hon som höll i det. Men det blev en fin glaskula.

Maria Läs mer
  • Anne R
    Anne R skrev om BOX EXPERIENCE
    Otydligt och svårbokat i flera steg. i bland svårt att få kontakt med de man bokat evenemang hos. Allmänt oklart! Läs mer
    2017-11-24 Box Experience svarar Anne R
    Hej Anne! Kontakta gärna oss på 08-652 90 00 nästa gång du behöver hjälp med ett köp eller en bokning. Vi vet att det kan uppfattas som krångligt ibland och hjälper gärna till :)

Vänligen, Oskar på Box
  • Isabel M
    Isabel M skrev om BOX EXPERIENCE
    Det som jag tycker är riktigt riktigt bra är att man kan köpa saker istället för upplevelser om man vill. Ni har många roliga upplevelser, men ibland räcker inte tiden till. Då är det trevligt att få välja doftljus och smycken istället, som exempel. Så slipper man stressa med någon upplevelse. Läs mer
  • Kelly
    Kelly skrev om BOX EXPERIENCE
    Åkte helikoptertur 20 min med min sambo, piloten och en till kille. Det va en trevlig upplevelse. Läs mer
  • Shahin A
    Shahin A skrev om BOX EXPERIENCE
    Trevlig och hjälpsam kundtjänst som hjälpte mig med bokning. Läs mer
  • Stefan F
    Stefan F skrev om BOX EXPERIENCE
    Bättre ön bra! Mycket bra bemötande via mail. Läs mer
  • Peter Z
    Peter Z skrev om BOX EXPERIENCE
    Utmärkt bemötande i telefon då jag ringde för att stämma av ett par saker. Glasklar information både i telefon och mailledes. Köpte Helikoptertur för två som var en otrolig upplevelse och kan definitivt rekommendera den upplevelse och Box Experience i övrigt. Läs mer
  • Bo W
    Bo W skrev om BOX EXPERIENCE
    Fick en helikoptertur över Stockholm i present och hade en väldigt fin tur. Även bemötandet av arrangören var bra med hjälpsam och trevlig personal Läs mer
  • Patricia L
    Patricia L skrev om BOX EXPERIENCE
    Den köptes som ett 75 års present och kommer användas till hösten. Läs mer
  • Tove M
    Tove M skrev om BOX EXPERIENCE
    Förvirrande information, otydligt vem som är leverantör av tjänsterna, jag gjorde en bokning som inte gick igenom. Nej, jag är skeptisk. Läs mer
    2017-07-03 Box Experience svarar Tove M
    Hej Tove! Vi har många olika leverantörer så jag förstår att det kan framstå som otydligt. Ring gärna oss på 08-652 90 00 istället så kommer vi hjälpa dig med din bokning och om du undrar något annat!

//Oskar på Box Experience
  • Lisa R
    Lisa R skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte present till en vän med en Silversmedskurs och han var sååå nöjd!
    Bra lärare! Min vän gjorde en mycket vacker ring åt sin fru och jag tror att vi skapade ett nytt intresse för honom att börja att göra egna smycken.
    Tack för detta! Läs mer
    2017-07-03 Box Experience svarar Lisa R
    Hej och tack för en fin recension! Kul att upplevelsen var en succé :)

• Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om BOX EXPERIENCE
    Snabb leverans och fint inslaget paket Läs mer
  • Iréne P
    Iréne P skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag har köpt en takvandring till min syster i present. Och en till mej själv eftersom jag vill göra henne sällskap. Vi har inte bokat tid än.
    Mycket bra service än så länge!
    Ser fram emot upplevelsen! Läs mer
    2017-07-03 Box Experience svarar Iréne P
    Hej och tack för fina ord! Hör av er på info@boxexperience.com eller 08-652 90 00 så hjälper vi er att boka datum när det är dags :)

• Agne L
    Agne L skrev om BOX EXPERIENCE
    Lite förvirring i början eftersom jag var före det annoserafe programmet. Men till sist - när jag nästan givit upp - landade vi på Stridsbåt 90 i augusti. Jag bokade för min son och mina 2 sonsöner. De senare fick turen i födelsedagspresent (18 resp 21 år). Denna upplever de tillsammans med sin far. Jag (farfar) fick av hälsoskäl överlämna uppdraget till honom - han är militärt utbildat på stridsvagn. Själv är fd bataljonsläkare. Kul med upplevelser. Vi har tidigare upplevt takvandring på Riddarholmen. Vi satsar på upplevelser som födelsedags- och examenspresenter till våra 8 barnbarn. Agne Larsson Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag beställde en takvandring i Gamla stan och självklart ute i sista sekund. Ringde och fick trevligt och hjäpsamt bemötande. Läs mer
    2017-06-21 Box Experience svarar Malin A
    Kul att vi kunde hjälpa till och tack för ett fint betyg Malin!
  • Christer A
    Christer A skrev om BOX EXPERIENCE
    Allt OK. Fina presentförpackningar för presentkorten. Läs mer
  • Martin D
    Martin D skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte takvandring som 50-årspresent.
    Lätt att genomföra köpet och allt fungerade som det skulle.
    Presenten uppskattad, men ännu, två månader senare, inte använd. Läs mer
    2017-06-21 Box Experience svarar Martin D
    Tack för ett bra betyg Martin! Bokning av tid görs enklast genom att ringa oss på 08-652 90 00, hör av dig så hjälper vi till!
  • Stanislaw P
    Stanislaw P skrev om BOX EXPERIENCE
    Snabba svar på mina frågor innan köpet. Snabb leverans i snygg förpackning. Trevligt bemötande av upplevelsearrangören vid bokningstillfället. Upplevelsen, som var att prova på flyga ett Piperflygplan från Bromma flygplats, blev bokstavligt och bildligt talat en höjdare för presentmottagaren! Läs mer
    2017-06-21 Box Experience svarar Stanislaw P
    Tack för ett fint omdöme Stanislaw och kul att presenten var uppskattad!
  • Annica S
    Annica S skrev om BOX EXPERIENCE
    Allt fungerade smidigt och bra. Lätt att hitta rätt information, smidig beställning och nu har jag paketet hemma hos mig! :) Läs mer
    2017-06-21 Box Experience svarar Annica S
    Härligt att höra! Tack för ett fint betyg Annica!
  • Åsa M
    Åsa M skrev om BOX EXPERIENCE
    Efter att själv ha fått i present en BoxExperience-upplevelse och var väldigt nöjd så har jag gjort följande. Som styrelseledamot har jag vid ett flertal gånger fått uppdraget att fixa avtackningspreaent. Alla har alltid varit nöjda. Jag som fixat det har upplevt ett mycket bra handhavandet från er sida!
    Åsa Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om BOX EXPERIENCE
    Fantastisk logistik, fantastiska och hjälpsamma medarbetare, mycket nöjd med upplevelsen Läs mer
    2017-07-03 Box Experience svarar Anna B
    Hej Anna och tack för fina ord! Hoppas upplevelsen blir en succé :)

• A O
    A O skrev om BOX EXPERIENCE
    Toppen! Trevligt bemötande och bra hjälp med att boka! Läs mer
  • Jan K
    Jan K skrev om BOX EXPERIENCE
    Bwemötan det har varit bra.
    De har lyssnat och besvarat min tydliga kritik mot ett krångligt administrativt system.
    Jag har har givit i∂éer om förbättringar som de har tagit till sig.
    Varför jag kritiserade? Jag fick sitta närmare två timmar för att komma underfund med hur jag skulle tacka ja till ett presentkort och beställa det vad ville välja ur sortimentet Läs mer
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om BOX EXPERIENCE
    Superbra och snabb service. Timmötesgående Läs mer
    2017-02-21 Box Experience svarar Alexandra J
    Tack för det fina betyget Alexandra!
  • Anne-Charlotte V
    Anne-Charlotte V skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte en Silversmidesbox genom Boxexperience. Toppklass på Henna, snabbt och trevligt bemötande, låg nästan ett steg före mig hela tiden med utskick av inslagen presentbox till jubilaren etc.
    Silversmidet var en toppenkul present att få ge bort. Vi blev väl mottagna av Silversmed Judith på Östermalm i hennes lilla verkstad. Lugnt och fint gick vi igenom alla delar i att göra ett smycke - vi fick välja mellan ring eller hängsmycke. Kan verkligen rekommenderas både för innehållet i själva upplevelsen men också Boxexperience utmärkta service.
    Full pott från oss. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om BOX EXPERIENCE
    Sällan träffar man på så snabb hjälp, som jag behövde som hos Box Experiance. Supertrevliga och hjälpsamma är de. Tveka inte att höra av dig till dem om du av någon anledning får problem med att beställa något eller om det uppstår något annat tjorv.
    Tack för all hjälp Henna och Oskar! Läs mer
  • Benita E
    Benita E skrev om BOX EXPERIENCE
    Tyckte att det var väldigt lätt att beställa.Fick grejorna fort Läs mer
  • Iulia E
    Iulia E skrev om BOX EXPERIENCE
    Toppen!!! Hoppas maken kommer att få en fantastisk upplevelse Läs mer
    2016-08-25 Box Experience svarar Iulia E
    Tack Lulia för en en fin recension! Hör av dig till oss om du har frågor eller behöver hjälp med din bokning.

• Malin E
    Malin E skrev om BOX EXPERIENCE
    Taxibolaget som vi lämnade vårt presentkort till visste inget om ett sammarbete med er... Vilket jag tyckte var ganska tråkigt... Så det blev en massa samtal innan vi kunde utnyttja våran upplevelse Läs mer
    2016-08-24 Box Experience svarar Malin E
    Hej Malin!

Beklagar verkligen att det blev flera samtal för att boka upplevelsen, det ska inte behöva hända!

Jag har kontaktat vår samarbetspartner för att bekräfta att detta ej sker i framtiden. Kontakta gärna oss på info@boxexperience.com så bjuder vi på valfri produkt (från vårt nya produktsortiment) värd upp till 300 kr som plåster på såren!

Vänligen, Oskar på Box Experience
  • Anders
    Anders   skrev om BOX EXPERIENCE
    Slarvigt packade produkter samt saknade produkter. Kvalitet ok. Läs mer
    2016-08-25 Box Experience svarar Anders
    Hej Anders!
    Om du saknar produkter får du gärna höra av dig till oss så åtgärdar vi det, vi har kontaktat dig via mail för att kolla så att du har fått med alltsom du har beställt. Återkom gärna med specifik feedback angående förpackningen också så vi vet hur vi kan undvika liknande till nästa gång!

• Marie W
    Marie W skrev om BOX EXPERIENCE
    Har kontaktat er direkt och fått väldigt bra bemötande. Däremot när jag skulle boka ett hotellrum och kontaktade hotellet fick jag väldigt dåligt bemötande. Trots att det fanns lediga rum av rätt typ så fick jag inte boka, presentkort var "lågprio" och gick bara att boka om det fanns väldigt gått om rum??? Läs mer
    2016-08-24 Box Experience svarar Marie W
    Hej Marie!
    Kul att du har fått bra service av oss! Tråkigt att hotellet inte gav dig lika bra bemötande, vi kommer ta upp detta med dem så att det inte händer igen.