Alla kategorier Webshop BOX EXPERIENCE

BOX EXPERIENCE

Box Experience vill göra det enkelt att köpa en upplevelse antingen till dig själv eller ge bort en upplevelsepresent i Stockholm, Göteborg & Malmö.
Vi erbjuder allt från matupplevelser, skönhet, kultur, sport, resor och mycket mer!

Målet är att ha upplevelser och aktiviteter som passar alla och att du som kund alltid ska känna dig nöjd och trygg såväl innan som efter ditt köp. Vi arbetar endast med noggrant utvalda samarbetspartners för att kunna erbjuda er upplevelser av hög kvalitet – och helt enkelt bättre upplevelser!

När du köper en upplevelse på www.boxexperience.com ingår alltid fri bytesrätt och fin presentbox till din upplevelse. Dessutom kommer den direkt hem till din brevlåda med fri frakt! Det går även bra att hämta ut presentboxen hos vår samarbetspartner Gute Grill & Bar nära Stureplan. Köp en upplevelse till dig själv eller för att ge bort i present redan idag!

Läs vad 54 kunder tycker om BOX EXPERIENCE

• Bo W
    Bo W skrev om BOX EXPERIENCE
    Fick en helikoptertur över Stockholm i present och hade en väldigt fin tur. Även bemötandet av arrangören var bra med hjälpsam och trevlig personal
  • Patricia L
    Patricia L skrev om BOX EXPERIENCE
    Den köptes som ett 75 års present och kommer användas till hösten.
  • Tove M
    Tove M skrev om BOX EXPERIENCE
    Förvirrande information, otydligt vem som är leverantör av tjänsterna, jag gjorde en bokning som inte gick igenom. Nej, jag är skeptisk.
    2017-07-03 Box Experience svarar Tove M
    Hej Tove! Vi har många olika leverantörer så jag förstår att det kan framstå som otydligt. Ring gärna oss på 08-652 90 00 istället så kommer vi hjälpa dig med din bokning och om du undrar något annat!

//Oskar på Box Experience
  • Lisa R
    Lisa R skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte present till en vän med en Silversmedskurs och han var sååå nöjd!
    Bra lärare! Min vän gjorde en mycket vacker ring åt sin fru och jag tror att vi skapade ett nytt intresse för honom att börja att göra egna smycken.
    Tack för detta!
    2017-07-03 Box Experience svarar Lisa R
    Hej och tack för en fin recension! Kul att upplevelsen var en succé :)

• Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om BOX EXPERIENCE
    Snabb leverans och fint inslaget paket
  • Iréne P
    Iréne P skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag har köpt en takvandring till min syster i present. Och en till mej själv eftersom jag vill göra henne sällskap. Vi har inte bokat tid än.
    Mycket bra service än så länge!
    Ser fram emot upplevelsen!
    2017-07-03 Box Experience svarar Iréne P
    Hej och tack för fina ord! Hör av er på info@boxexperience.com eller 08-652 90 00 så hjälper vi er att boka datum när det är dags :)

• Agne L
    Agne L skrev om BOX EXPERIENCE
    Lite förvirring i början eftersom jag var före det annoserafe programmet. Men till sist - när jag nästan givit upp - landade vi på Stridsbåt 90 i augusti. Jag bokade för min son och mina 2 sonsöner. De senare fick turen i födelsedagspresent (18 resp 21 år). Denna upplever de tillsammans med sin far. Jag (farfar) fick av hälsoskäl överlämna uppdraget till honom - han är militärt utbildat på stridsvagn. Själv är fd bataljonsläkare. Kul med upplevelser. Vi har tidigare upplevt takvandring på Riddarholmen. Vi satsar på upplevelser som födelsedags- och examenspresenter till våra 8 barnbarn. Agne Larsson
  • Malin A
    Malin A skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag beställde en takvandring i Gamla stan och självklart ute i sista sekund. Ringde och fick trevligt och hjäpsamt bemötande.
    2017-06-21 Box Experience svarar Malin A
    Kul att vi kunde hjälpa till och tack för ett fint betyg Malin!
  • Christer A
    Christer A skrev om BOX EXPERIENCE
    Allt OK. Fina presentförpackningar för presentkorten.
  • Martin D
    Martin D skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte takvandring som 50-årspresent.
    Lätt att genomföra köpet och allt fungerade som det skulle.
    Presenten uppskattad, men ännu, två månader senare, inte använd.
    2017-06-21 Box Experience svarar Martin D
    Tack för ett bra betyg Martin! Bokning av tid görs enklast genom att ringa oss på 08-652 90 00, hör av dig så hjälper vi till!
  • Stanislaw P
    Stanislaw P skrev om BOX EXPERIENCE
    Snabba svar på mina frågor innan köpet. Snabb leverans i snygg förpackning. Trevligt bemötande av upplevelsearrangören vid bokningstillfället. Upplevelsen, som var att prova på flyga ett Piperflygplan från Bromma flygplats, blev bokstavligt och bildligt talat en höjdare för presentmottagaren!
    2017-06-21 Box Experience svarar Stanislaw P
    Tack för ett fint omdöme Stanislaw och kul att presenten var uppskattad!
  • Annica S
    Annica S skrev om BOX EXPERIENCE
    Allt fungerade smidigt och bra. Lätt att hitta rätt information, smidig beställning och nu har jag paketet hemma hos mig! :)
    2017-06-21 Box Experience svarar Annica S
    Härligt att höra! Tack för ett fint betyg Annica!
  • Åsa M
    Åsa M skrev om BOX EXPERIENCE
    Efter att själv ha fått i present en BoxExperience-upplevelse och var väldigt nöjd så har jag gjort följande. Som styrelseledamot har jag vid ett flertal gånger fått uppdraget att fixa avtackningspreaent. Alla har alltid varit nöjda. Jag som fixat det har upplevt ett mycket bra handhavandet från er sida!
    Åsa
  • Anna B
    Anna B skrev om BOX EXPERIENCE
    Fantastisk logistik, fantastiska och hjälpsamma medarbetare, mycket nöjd med upplevelsen
    2017-07-03 Box Experience svarar Anna B
    Hej Anna och tack för fina ord! Hoppas upplevelsen blir en succé :)

• A O
    A O skrev om BOX EXPERIENCE
    Toppen! Trevligt bemötande och bra hjälp med att boka!
  • Jan K
    Jan K skrev om BOX EXPERIENCE
    Bwemötan det har varit bra.
    De har lyssnat och besvarat min tydliga kritik mot ett krångligt administrativt system.
    Jag har har givit i∂éer om förbättringar som de har tagit till sig.
    Varför jag kritiserade? Jag fick sitta närmare två timmar för att komma underfund med hur jag skulle tacka ja till ett presentkort och beställa det vad ville välja ur sortimentet
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om BOX EXPERIENCE
    Superbra och snabb service. Timmötesgående
    2017-02-21 Box Experience svarar Alexandra J
    Tack för det fina betyget Alexandra!
  • Anne-Charlotte V
    Anne-Charlotte V skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte en Silversmidesbox genom Boxexperience. Toppklass på Henna, snabbt och trevligt bemötande, låg nästan ett steg före mig hela tiden med utskick av inslagen presentbox till jubilaren etc.
    Silversmidet var en toppenkul present att få ge bort. Vi blev väl mottagna av Silversmed Judith på Östermalm i hennes lilla verkstad. Lugnt och fint gick vi igenom alla delar i att göra ett smycke - vi fick välja mellan ring eller hängsmycke. Kan verkligen rekommenderas både för innehållet i själva upplevelsen men också Boxexperience utmärkta service.
    Full pott från oss.
  • Maria B
    Maria B skrev om BOX EXPERIENCE
    Sällan träffar man på så snabb hjälp, som jag behövde som hos Box Experiance. Supertrevliga och hjälpsamma är de. Tveka inte att höra av dig till dem om du av någon anledning får problem med att beställa något eller om det uppstår något annat tjorv.
    Tack för all hjälp Henna och Oskar!
  • Benita E
    Benita E skrev om BOX EXPERIENCE
    Tyckte att det var väldigt lätt att beställa.Fick grejorna fort
  • Iulia E
    Iulia E skrev om BOX EXPERIENCE
    Toppen!!! Hoppas maken kommer att få en fantastisk upplevelse
    2016-08-25 Box Experience svarar Iulia E
    Tack Lulia för en en fin recension! Hör av dig till oss om du har frågor eller behöver hjälp med din bokning.

• Malin E
    Malin E skrev om BOX EXPERIENCE
    Taxibolaget som vi lämnade vårt presentkort till visste inget om ett sammarbete med er... Vilket jag tyckte var ganska tråkigt... Så det blev en massa samtal innan vi kunde utnyttja våran upplevelse
    2016-08-24 Box Experience svarar Malin E
    Hej Malin!

Beklagar verkligen att det blev flera samtal för att boka upplevelsen, det ska inte behöva hända!

Jag har kontaktat vår samarbetspartner för att bekräfta att detta ej sker i framtiden. Kontakta gärna oss på info@boxexperience.com så bjuder vi på valfri produkt (från vårt nya produktsortiment) värd upp till 300 kr som plåster på såren!

Vänligen, Oskar på Box Experience
  • Anders
    Anders   skrev om BOX EXPERIENCE
    Slarvigt packade produkter samt saknade produkter. Kvalitet ok.
    2016-08-25 Box Experience svarar Anders
    Hej Anders!
    Om du saknar produkter får du gärna höra av dig till oss så åtgärdar vi det, vi har kontaktat dig via mail för att kolla så att du har fått med alltsom du har beställt. Återkom gärna med specifik feedback angående förpackningen också så vi vet hur vi kan undvika liknande till nästa gång!

• Marie W
    Marie W skrev om BOX EXPERIENCE
    Har kontaktat er direkt och fått väldigt bra bemötande. Däremot när jag skulle boka ett hotellrum och kontaktade hotellet fick jag väldigt dåligt bemötande. Trots att det fanns lediga rum av rätt typ så fick jag inte boka, presentkort var "lågprio" och gick bara att boka om det fanns väldigt gått om rum???
    2016-08-24 Box Experience svarar Marie W
    Hej Marie!
    Kul att du har fått bra service av oss! Tråkigt att hotellet inte gav dig lika bra bemötande, vi kommer ta upp detta med dem så att det inte händer igen.

• Tommy V
    Tommy V skrev om BOX EXPERIENCE
    Toppen kryddor!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Marie L
    Marie L skrev om BOX EXPERIENCE
    Enkelt att beställa. Snabb leverans.
  • Helge S
    Helge S skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag minns inte vad jag har köpt från Box Experience.
  • Doris B
    Doris B skrev om BOX EXPERIENCE
    Min kontakt med Box Experience är att jag beställt en upplevelsepresent via nätet. Leveransen lovad inom två dagar och det fungerade.
  • Rickard D
    Rickard D skrev om BOX EXPERIENCE
    Trevligt bemötande och snabb expedierade
  • Mats K
    Mats K skrev om BOX EXPERIENCE
    Gav detta som bröllpspresent men har fått höra att det var fantastiskt
  • Maria F
    Maria F skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag har ännu inte utnyttjat erbjudandet men svarar gärna så snart jag har gjort det.
    Maria Frostling-Henningsson
  • Carina R
    Carina R skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag köpte min upplevelse på nätet. Inga problem. Skulle vara bra om alla upplevelser kunde köpas för två personer.
    Upplevelsen var en present och den är inte utnyttjad än
  • Susanne L
    Susanne L skrev om BOX EXPERIENCE
    jag gjorde nåt fel när jag beställde, råkade beställa två försändelser istället för en till samma adress. En trevlig tjej ringde upp mej morgonen efter och frågade om det var så jag tänkt mej..
    ett jättetrevligt paket levererades i tid till min sonhustru som var mycket nöjd.
  • Maja H
    Maja H skrev om BOX EXPERIENCE
    Snabb och tillmötesgående hjälp vid frågor och snabb leverans.
  • Agneta R
    Agneta R skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag är mycket nöjd med den service jag genom många år fått av Box Experience. Min son och svärdotter fyller år dagarna efter varandra och vill inte längre få "saker", så B E har varit min räddning!
    Men - jag har ett önskemål om fler lite fler enklare aktiviteter, kanske fler olika typer av luncher och provningar. Ibland vill även en ganska tunn plånbok kunna handla hos er!
  • Aija W
    Aija W skrev om BOX EXPERIENCE
    Box experience har hitintills bemött oss med proffsigt och vänligt sätt.
    Vi har dock inte utnyttjat upplevelsen ännu .
  • Mats J
    Mats J skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte presentkort på nätet. Jättesmidigt
  • Emma S
    Emma S skrev om BOX EXPERIENCE
    Bra bemötande från företaget. Allt har gått smidigt och vi har fått väldigt bra hjälp.
  • Lina G
    Lina G skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag har beställt presentkort som skickats till mig.
    All har fungerat perfekt! Snabbt snyggt proffsigt!
  • Lisa N
    Lisa N skrev om BOX EXPERIENCE
    Hade en riktigt positiv första upplevelse med riktigt bra service ! tack!
    Box Experience, Mark N gillar detta
  • Tomas S
    Tomas S skrev om BOX EXPERIENCE
    Har inte varit i kontakt med företaget förutom genom några klick på deras hemsida.
  • Louise J
    Louise J skrev om BOX EXPERIENCE
    Köpte presentkort att ge bort i födelsedagspresent. Jag var sent ute och blev glad att det gick att få leverans till separat mottagare, samt att inkludera ett meddelande till mottagaren. Webbsidan fungerade utmärkt, inga direkta problem. Det hade varit bra att hitta lite mer information om olika funktioner (går det att få separat leveransadress, går det att skriva meddelande till mottagaren) innan kassatjänsten. Sökfunktionen på webbsidan funkade sisådär.
  • Bernt L
    Bernt L skrev om BOX EXPERIENCE
    Inga problem med något. Har bara behövt hjälp en gång med en förlängning av den tid under vilken en present skulle kunna användas och det åtgärdades direkt.
  • Carina F
    Carina F skrev om BOX EXPERIENCE
    Ett snabbt och enkelt sätt att hitta en present.
  • Anne L
    Anne L skrev om BOX EXPERIENCE
    Enkelt och bra att beställa via er hemsida.
  • Anna O
    Anna O skrev om BOX EXPERIENCE
    Svårt att saga när man beställer via nätet...
  • Saga Ö
    Saga Ö skrev om BOX EXPERIENCE
    Paketet kommt snabbt fram, och kundservicen var superbra!
  • Inger M
    Inger M skrev om BOX EXPERIENCE
    Jag har köpt Spa för 2 på Sturebadet två gånger som present. Båda köpen skedde på internet. Lätt att beställa, snabb leverans.
  • Anna M
    Anna M skrev om BOX EXPERIENCE
    Middag på Gute grill
    Afternoontea på Diplomat
    Trevligt bemötande och jättegott!
  • Arletta P
    Arletta P skrev om BOX EXPERIENCE