Brf Partner AB

Brf Partner AB

brfpartner.se

Vi på BRF Partner AB hjälper föreningar att gå från bra till bäst. Vårt mål är att kostnadseffektivisera och därmed se till så att era medlemmar blir nöjda och stolta över sin förening. Bakom varje välskött fastighet finns en organisation av människor med ambitioner och ansvar. Det gäller såväl styrelsens strategiska arbete...

6 omdömen om Brf Partner AB

Alexander M
Skrev om Brf Partner AB

BRF Partner har hjälpt oss med Teknisk förvaltning och ekonomi till våran bostadsrättsförening i flertal år. Vi kan rekommendera BRF Partner och Mikael starkt!

Ylva N
Skrev om Brf Partner AB

Brf Partner AB ger ett värdefullt stöd till föreningen tack vare kunskap, erfarenhet och ett mycket bra kontaktnät.

Inge B
Skrev om Brf Partner AB

Det fungerar bra. Ärenden fixas ofta snabbt. Möjligen har några ärenden ramlat mellan stolarna på sistone.

Karin S
Skrev om Brf Partner AB

Företaget planerar och genomför beslutade åtgärder med ett positivt och omsorgsfullt arbete. Förvaltaruppdraget sköts mycket smidigt så klagomål sällan behövt uppstå. Samarbetat i 20 år och kvaliteten på arbetet är oförändrat mycket god.

Svar från Brf Partner AB

Tack Karin, vårt fina samarbete under dessa år beror säkert lika mycket på din förmåga att alltid leda styrelsens arbete med en positiv inställning. Vi är glada och stolta över att få arbeta med din trevliga bostadsrättsförening.

Ulf W
Skrev om Brf Partner AB

Mycket bra leverans med trevligt och engagerat bemötande. Bra utförande och bra sammanhållet projekt. Rekommenderas varmt

Björn E
Skrev om Brf Partner AB

Konstruktiv, får saker gjort, har bra kontaktnät, kommer med bra förslag och ideér, och framförallt: mycket serviceminded, trevliga och har känsla för den lilla föreningen.

Svar från Brf Partner AB

Tack Björn, Vi är mycket glada över det fina samarbete vi har med både styrelsen och de boende i din välskötta bostadsrättsförening.