Bright Elteknik AB

www.brightel.se
  • BadgeEightYears
Ligue 08-122 252 15 Compartilhar

About company

Välkommen till Bright Elteknik AB Grundat 2015 av riktiga elektriker. Vi är din trygga elektriker med kunden i fokus som utför uppdrag med fokus yrkesstolthet - säkerhet och personligt engagemang Vi utför alla typer av elinstallationer, inget uppdrag är för litet för oss. Vi strävar efter att hålla hög kvalité och för oss...

188 omdömen om Bright Elteknik AB

MARC S
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Mycket kompetenta och professionella. Vi har samarbetat i flera projekt.

Yeseswini G
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Their response is very quick and helped us immediately

Margareta A
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Mycket trevligt och proffisionellt bemötande av ägare och personal! Mån om kunden och mycket väl utfört arbete, som var ny belysning under köksskåp.

Gun L
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Snabbt och kunnigt utfört arbete. Använder dem gärna igen vid behov.

Maria A
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Responsiva, kunde komma snabbt och gjorde vad de skulle utan konstigheter. Kändes professionella.. Kommer använda igen. Enda negativa var att de dök upp på fel dag, men var ett mindre problem.

Brandlarm Ä
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Markus o gänget är så bra att ha att göra med, inget strul o krångel. Är färdiga i tid alltid. //Lena

Amw A
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Svarar för det mesta direkt i telefon när man vill fel anmäla eller ställa en fråga. Bra bemötande. Får oftast hjälp dagen efter. Bra kontakt med elektriker som kommer och felsöker/åtgärdar problemet som exempel i el centraler, armaturer samt mindre fel hos boende i dom fastigheter jag sköter om.

Axel M
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Vi är jättenöjda med Bright elteknik! Bra bemötande, snabb och proffsig hjälp.

Kerstin K
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Vi har en mycket god erfarenhet av Bright Elteknik AB från första kontakt till slutfört arbete. Arbetet bestod av att tråda om alla gamla ojordade elledningar till nya jordade, sätta in en ny elcentral med jordfelsbrytare och byta ut alla eluttag och strömbrytare till nya jordade. Elektrikerna kom med goda råd och gjorde mer än vi förväntat oss. De var trevliga och lätta att ha att göra med. Vi är mycket nöjda med det arbete som utfördes och därtill till ett bra pris. Vi kan rekommendera detta företag.

Berit E
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Positivt och professionellt bemötande och jobb !

Nils S
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

De är mycket kompetenta, pålitliga och trevliga. Nästa gång jag behöver hjälp, anlitar jag förstås dem.

Caroline L
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Min tid som jag bokade vart bortglömd så fick ringa och kolla varför ingen dök upp men dem fixade det snabbt och skickade ut en kille som kunde komma inom 20 min. Var dock supernöjd med själva jobbet!

Åsa F
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Snabbt o bra fixat. Lätt att få kontakt med.

Farogh N
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Kunnig personal Gjorde jobbet på utsatt tid med att installera laddbox Kom med förslag om förbättringar och råd

Bäfrin N
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Daniel kom för att hjälpa oss installera laddstation och wow vilken service! Han var otroligt trevlig, hjälpsam och verkligen kunnig. Hjälpte till med mer än vad vi hade kunnat förvänta oss. Vi är så tacksamma och rekommenderar dom starkt!!

Marie L

Byt ut spotlights i badrummet. Bra och snabb service. Rekommendarer

Sebastian B
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Superbra bemötande och väl utfört arbete (Bytte elcentral och installation av laddbox)

Anders E
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Installationen av våra laddboxar har störts av diverse uppkopplingsproblem, vilket varit irriterande. Men Bright Elteknik AB har alltid varit villiga att lösa problemen utan kostnad för oss. Det har alltid varit lätt att kommunicera med Bright Elteknik.

Rickard J
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Allt var smidigt, punktligt och blev bra.

Martin E
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Bra installation men gjorde inte allt som vi kom överens att m. Skulle bli kontaktad för uppföljning men de hörde aldrig av sig

Svar från Bright Elteknik AB

Tack för ditt omdöme. Ledsen att vi missat detta. Är det fortfarande aktuellt så hör gärna av dig.

Carl F
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Bright El är fantastiska. Kundorienterade, lösningsorienterade och de kommer i tid! AAA+

Svar från Bright Elteknik AB

Tack för det! Önskar en fin sommar!

David H
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Grabbarna gjorde ett jättebra jobb och hade dialog med mig vid telefon det blir löste nya problem löpande på ett professionellt sätt

Jaana Helena P
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Vi hade en mycket trevlig och kunnig elektriker hemma hos oss. Vi är mycket nöjda med hans arbete.

Miguel M
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Bright Elteknik AB levererar denna gången igen. Snabb och pålitlig service. kunnig personal med hög service nivå. snabb återkoppling samt utförandet av arbetet var superb, Jätte nöjd med Bright Elteknik AB.

J.P. M
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Professionellt bemötande och utförande av uppdraget. Bidrog med värdefull information under arbetetsgång. Bra priser och tillgänglighet.

David S
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Bra Företag, snabba, och duktiga på det som de utför. Jag rekommenderar Bright EL

Lennart H
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Bra bemötande och proffsigt utfört arbete.

Gustaf R
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Jobbet utfört snabbt och med hög kvalitet (installation av två vägguttag). De var också väldigt bra i kommunikationen. Kan varmt rekommendera!

Kristofer M
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Smidigt och lätt att ha och göra med. Väl utfört jobb.

Erland T
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Jag har blivit mycket bra bemött!

Lisa H
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Har Bright som elleverantör/förmedlare på min laddbox. Elen levererades absolut - inga som helst problem Saknar * Detaljerad faktura information om elpriset, och jag an på verka detta genom ngn typ av optimerad laddning. * Att de inte använder sig av månadsvis fakturering på autogiro. Lätt att tappa bort mailade fakturor.

Ove A
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Jag har aldrig talat med dom! Får en ospecificerad faktura! Inga energipriser, och viktigare INGA uppgifter på förbrukning. Man häpnar! Varför kan de inte speca förbrukning för respektive tider!. skärpning, Tack!

Svar från Bright Elteknik AB

Hej Ove. I detta fallet så är det din bostadsrättsförening som bestämt ett fast kWh pris oavsett tider på dygnet, du ska ha fått information av din förening gällande kostnader som alla andra. Från din Easee Cloud-profil kan du enkelt hantera ditt personliga konto. Här får du tillgång till dina Laddningshistorik och din personliga konsumtion.

Björn J
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Det tog lång väntan innan arbetet blev gjort. Jag trodde det skulle göras senast i oktober. Jag fick lite information om när. Högsta betyg för ni svarade snabbt på telefon. Högsta betyg för bemötandet av arbetande tekniker. Jag fick mina gamla tygkabler bytta i en massupphandling i Brf Reimer. God Jul på er mvh Björn Jarlvik

Eva M
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Jag hade en mycket trevlig och duktig ung kille som höll på hos mig hela tiden och när han behövde assistans så kom en australisk kille och hjälpte honom och han var också mycket trevlig och duktig plus att av det jag kunder höra så var han en utmärkt instruktör för den yngre killen , lugn och sansad och gav hela tiden instruktioner med lågmäld snäll röst , sånt är jätteviktigt ! Så jag är mycket nöjd med personalen och arbetet. Tack så mycket ! Hälsningar Eva Mattsson

Mikael G
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Snabb och proffsig installation av laddboxen till bra pris.

Darko P
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Väldigt kunniga, förklarar mycket och erbjuder hela tiden olika förslag på lösningar och ger rekommendationer.

PETTER S
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Väldigt bra och proffesionellt arbete. Kan varmt rekommenderas

Yvonne A
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Väldigt bra och snabbt bemötande i telefon efter jag visat mitt intresse. Jag har alltid höga förväntningar och Bright Elteknik gjorde mig ej besviken.Ett bra arbete utfördes inom överenskommen tid. Indragning av el till badrum för tvättmaskin

Rosborg C
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Jag har alltid fått ett mycket proffsigt bemötande av såväl projekt ledare till el installatör. Har använt mig av Bright el både privat och som företag och kan med lätt sinne rekommendera dem till mina kunder och bekanta. Har fått hjälp med byte av elcentral, laddboxar, trapphus renovering mm.

Christer B
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Personen som kom uppträdde mycket proffsigt och kunde lösa problemet som vi hade. Kan varmt rekommendera Bright elteknik.

Taufik H
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Väl bemötande, bra jobb,de har installerat utomhus lyckta med (Plejd) funktion

Berit B
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Mycket trevlig personal Snabba åtgärder Lyckades lösa ett mycket märkligt elfel

Brandlarm Ä
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Bright Elteknik är fantastiska att jobba med. Proffsiga, kommer med innovativa lösningar, och är enkla och smidiga att kommunicera med. Håller tidsram. Min starkaste rekommendation.

Mikael T
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Snabbt, proffsigt, tillmötesgående. Även lite klurig äldre installation var inga problem att fixa.

Eddie J
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Enkelt och smidigt. Bra jobb. Inga överraskningar.

Ahmad Reza P
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Utmärkt och professionellt hjälp! Rekommenderas! Väldig nöjd med Georg som hjälpte mig med installation av ett nytt system.

Samuel Andreas P G
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Vi har anlitat Bright ett antal gånger. För de enklare grejerna (felsöka gamla installationer från 50-talet och installera nya uttag) har vi fått hjälp av en junior som var toppen! För lite annat (installation av pump i dagvattenbrunn, samt laddstolpe vid parkering etc) fick vi en något mer senior (35årsåldern) som var ganska dryg, drog rätt fula kablar utmed fasaden (ojämnt dragna), samt gjorde en fast installation i brunnen, så att det inte går att koppla loss pumpen.

Tommy B

Super. Skulle inte kunna vara bättre. Topp

SARA M
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Fint bemötande och snabba med hjälp. Väldigt lugnt men också proffsiga.

Comfort H
Escreveu sobre Bright Elteknik AB

Mycket nöjd med resultatet. Duktiga och kompetenta killar. Rekommenderar!