Brinkens Plåtslageri

Kistavägen 17, 192 67 Sollentuna — Visa karta

4.4 i betyg av av 15 omdömen

Vårt mål på Brinkens Plåtslageri Aktiebolag är att erbjuda våra kunder "innovativa taklösningar".
Vi har varit etablerade & erkända sedan året 1966 och med siktet på att bli en ledande takentreprenör över hela Skandinavien med bas i Stockholm.

Vi följer alltid upp våra projekt med löpande skräddarsydda egenkontroller samt certifierade specialistkonsulter inom sina respektive områden.
På brinkens plåtslageri är vi mycket stolta över dom människor som levererar våra byggtjänster, det är engagemanget och professionalismen som driver oss till nya nivåer av framgång och kvalitet i takbranschen. Vi kräver högsta kvalitet i utförande, material och säkerhet i enlighet med branschen.

Brinkens Plåtslageri Ab söker ständigt efter grönare lösningar för våra kommande projekt. Därför arbetar vi kontinuerligt för att bryta barriärer gällande miljöanpassning & dess system.

Läs vad 15 kunder tycker om Brinkens Plåtslageri

• Pernilla A

2017-04-04

Pernilla A skrev om Brinkens Plåtslageri
    Väldigt bra bemötande, lösningsorienterade & duktiga på sitt jobb! Rekommenderas. Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2017-04-02

Brf Korsriddaren skrev om Brinkens Plåtslageri
    Vi har ej direktkontakt med dem, det är HSB kontakt som har den direkta kontakten. Läs mer
  • Harry S

2017-03-31

Harry S skrev om Brinkens Plåtslageri
    Bra servicegrad, bra dialog med projektledare och anställda. Läs mer
    LPT Construction AB
    4.3 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä"
  • 2016-05-24

Jan B skrev om Brinkens Plåtslageri
    Snabbt och skickligt bemötande. Korrekt hantverk och felet var åtgärdat på en gång Läs mer
  • 2016-03-22

Ingvar K skrev om Brinkens Plåtslageri
    Jonatan är trevlig men det går lite fort ibland. Företaget sköter vårt tak och vår snöskottning. Läs mer
    PJ Parkettgolv AB
    4.8 / 5 i betyg — 308 omdömen
    fiveYearsBadge
    "PJ har lagt in fiskbensparkett i två rum samt köket hos oss. De var snabba, serviceminded och resultatet är jättefint! Köket är litet och me"
  • 2016-03-13

Åke S skrev om Brinkens Plåtslageri
    Trevlig personal
    Presenterar sig vid första besök
    Lätta att komma i kontakt med, ringer upp om upptagna Läs mer
  • 2016-03-12

Rolf G skrev om Brinkens Plåtslageri
    Mycket bra hantverk och god service, brister i administrativa system vållade extra arbete för att reda ut fakturor. Läs mer
    2 Snickare AB
    4.4 / 5 i betyg — 47 omdömen
    Badge2020
    "Vi gjorde en omfattande renovering av källare, kök och vardagsrum, med nytt värmesystem, badrum/tvättstuga i källare, ombyggnad av entré och"
    Anna-carin B
  • 2016-03-08

Kerstin J skrev om Brinkens Plåtslageri
    Bemötandet var mycket bra. Vi fick hjälp med hängrännor som satt lösa. Allt var till belåtenhet Läs mer
  • 2016-03-08

Fredrik L skrev om Brinkens Plåtslageri
    Snabbt och flexibelt bemötande, en guldstjärna för tydligt kommunikation och akututryckning! Läs mer
    Erikas Tak & Bygg AB
    4.8 / 5 i betyg — 118 omdömen
    Badge2020
    "Omläggning av tak. Blev bra bemött och fick en tydlig offert. Efter vad jag kan berömma så gjorde de ett bra jobb och hittade och åtgärdade"
  • 2015-09-07

Marcus L skrev om Brinkens Plåtslageri
    arbete: Takarbete

Bra bemötande.
    Professionellt arbete.
    Bra på att hålla kontakten.

Som förväntat.
    Betyg: 4/5 Läs mer
  • 2015-09-06

Roger O skrev om Brinkens Plåtslageri
    Ommålning av plåttak på radhuslänga. Vi fick en snabb kontakt och redig offert. Arbetet utfördes enligt plan och vi blev nöjda. Läs mer
  • Sponsor
    Albin Mur & Puts AB
    4.9 / 5 i betyg — 22 omdömen
    "Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎"
    Tobbias L
  • 2015-08-30

Rolf L skrev om Brinkens Plåtslageri
    Bra samarbete och ett väl utfört arbete Läs mer
  • 2015-08-29

Martin O skrev om Brinkens Plåtslageri
    Brinkens plåt tar sina jobb på allvar och slarvar aldrig
    Kvalitet och noggrannhet är ord som beskriver företaget väl
    /Styrelseledamot i en BRF i STHLM Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2015-06-10

Staffan T skrev om Brinkens Plåtslageri
    Jättebra jobb med nya taket på vår sekelskiftesvilla i skärgården! Proffsigt hanterat från start till mål med stor omsorg om oss som kunder!
    Tack Jonatan resten av gänget på Brinkens Plåt! Läs mer
  • 2015-05-07

Lars B skrev om Brinkens Plåtslageri
    Brinkens har skött snöröjning för vår fastighet, brf Adlern Mindre, på ett utmärkt sätt under flera säsonger. Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"

Bästa byggföretagen i Sollentuna:

Katja L Katja L tycker: