Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Sollentuna Brinkens Plåtslageri

Brinkens Plåtslageri

Kistavägen 17, 192 67 Sollentuna — Visa karta

Vårt mål på Brinkens Plåtslageri Aktiebolag är att erbjuda våra kunder "innovativa taklösningar".
Vi har varit etablerade & erkända sedan året 1966 och med siktet på att bli en ledande takentreprenör över hela Skandinavien med bas i Stockholm.

Vi följer alltid upp våra projekt med löpande skräddarsydda egenkontroller samt certifierade specialistkonsulter inom sina respektive områden.
På brinkens plåtslageri är vi mycket stolta över dom människor som levererar våra byggtjänster, det är engagemanget och professionalismen som driver oss till nya nivåer av framgång och kvalitet i takbranschen. Vi kräver högsta kvalitet i utförande, material och säkerhet i enlighet med branschen.

Brinkens Plåtslageri Ab söker ständigt efter grönare lösningar för våra kommande projekt. Därför arbetar vi kontinuerligt för att bryta barriärer gällande miljöanpassning & dess system.

Läs vad 15 kunder tycker om Brinkens Plåtslageri

• Pernilla A
    Pernilla A skrev om Brinkens Plåtslageri
    Väldigt bra bemötande, lösningsorienterade & duktiga på sitt jobb! Rekommenderas. Läs mer
  • Brf Korsriddaren skrev om Brinkens Plåtslageri
    Vi har ej direktkontakt med dem, det är HSB kontakt som har den direkta kontakten. Läs mer
  • Harry S
    Harry S skrev om Brinkens Plåtslageri
    Bra servicegrad, bra dialog med projektledare och anställda. Läs mer
  • Jan B skrev om Brinkens Plåtslageri
    Snabbt och skickligt bemötande. Korrekt hantverk och felet var åtgärdat på en gång Läs mer
  • Ingvar K skrev om Brinkens Plåtslageri
    Jonatan är trevlig men det går lite fort ibland. Företaget sköter vårt tak och vår snöskottning. Läs mer
  • Åke S skrev om Brinkens Plåtslageri
    Trevlig personal
    Presenterar sig vid första besök
    Lätta att komma i kontakt med, ringer upp om upptagna Läs mer
  • Rolf G skrev om Brinkens Plåtslageri
    Mycket bra hantverk och god service, brister i administrativa system vållade extra arbete för att reda ut fakturor. Läs mer
  • Kerstin J skrev om Brinkens Plåtslageri
    Bemötandet var mycket bra. Vi fick hjälp med hängrännor som satt lösa. Allt var till belåtenhet Läs mer
  • Fredrik L skrev om Brinkens Plåtslageri
    Snabbt och flexibelt bemötande, en guldstjärna för tydligt kommunikation och akututryckning! Läs mer
  • Marcus L skrev om Brinkens Plåtslageri
    arbete: Takarbete

Bra bemötande.
    Professionellt arbete.
    Bra på att hålla kontakten.

Som förväntat.
    Betyg: 4/5 Läs mer
  • Roger O skrev om Brinkens Plåtslageri
    Ommålning av plåttak på radhuslänga. Vi fick en snabb kontakt och redig offert. Arbetet utfördes enligt plan och vi blev nöjda. Läs mer
  • Rolf L skrev om Brinkens Plåtslageri
    Bra samarbete och ett väl utfört arbete Läs mer
  • Martin O skrev om Brinkens Plåtslageri
    Brinkens plåt tar sina jobb på allvar och slarvar aldrig
    Kvalitet och noggrannhet är ord som beskriver företaget väl
    /Styrelseledamot i en BRF i STHLM Läs mer
  • Staffan T skrev om Brinkens Plåtslageri
    Jättebra jobb med nya taket på vår sekelskiftesvilla i skärgården! Proffsigt hanterat från start till mål med stor omsorg om oss som kunder!
    Tack Jonatan resten av gänget på Brinkens Plåt! Läs mer
  • Lars B skrev om Brinkens Plåtslageri
    Brinkens har skött snöröjning för vår fastighet, brf Adlern Mindre, på ett utmärkt sätt under flera säsonger. Läs mer

Bästa byggföretagen i Sollentuna:

Gamla Enköpingsvägen 160, 17464, SUNDBYBERG