Brinkens Plåtslageri

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.4

Om företaget

Vårt mål på Brinkens Plåtslageri Aktiebolag är att erbjuda våra kunder "innovativa taklösningar". Vi har varit etablerade & erkända sedan året 1966 och med siktet på att bli en ledande takentreprenör över hela Skandinavien med bas i Stockholm. Vi följer alltid upp våra projekt med löpande skräddarsydda egenkontroller samt...

16 omdömen om Brinkens Plåtslageri

Visar 16 omdömen med 4.4 i snittbetyg
PEETER M
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Brinken bytte nu i veckan ut hela mitt tak (ca 220 kvm). Från måndag morgon till fredag afton jobbade laget (främst tre toppenkillar, men även plåtisar etc leverantörer) och gjorde ett suveränt jobb och var alltså klara på fredag eftermiddag. Imponerande :-) Efter varje dag var det städat och fint dessutom. Densia AB (ett SBR-anslutet bolag) har även gjort en första besiktning och gett alla tummar upp. Tack Brinken, för ett mycket bra skött projekt!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 247 omdömen 4.9 av 247 omdömen
BadgeTenYears

Serviceinriktad och bra kundfokus! Mycket bra utfört jobb. Höll både tid och pris.

Pernilla A
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Väldigt bra bemötande, lösningsorienterade & duktiga på sitt jobb! Rekommenderas.

Brf Korsriddaren
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Vi har ej direktkontakt med dem, det är HSB kontakt som har den direkta kontakten.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Tack för trevligt och professionell hjälp med ritningar och att sammanställa alla dokument och skicka in bygglovsansökan.

Kristina L Kristina L
Harry S
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Bra servicegrad, bra dialog med projektledare och anställda.

Jan B
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Snabbt och skickligt bemötande. Korrekt hantverk och felet var åtgärdat på en gång

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen
BadgeFiveYears

Mycket trevligt bemötande från början till slut. Killarna som utförde arbetet var punktliga, proffsiga och snabba. Hög kvalité på materialet

Ingvar K
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Jonatan är trevlig men det går lite fort ibland. Företaget sköter vårt tak och vår snöskottning.

Åke S
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Trevlig personal Presenterar sig vid första besök Lätta att komma i kontakt med, ringer upp om upptagna

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 73 omdömen 4.8 av 73 omdömen
BadgeFiveYears

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Rolf G
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Mycket bra hantverk och god service, brister i administrativa system vållade extra arbete för att reda ut fakturor.

Kerstin J
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Bemötandet var mycket bra. Vi fick hjälp med hängrännor som satt lösa. Allt var till belåtenhet

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 134 omdömen 4.7 av 134 omdömen
BadgeFourYears

De gjorde ett fantastiskt jobb när de målade om i vårt hus. Skicket väggarna var i innan var inte alls bra men då de gjorde ett utmärkt unde

Carolina S Carolina S
Fredrik L
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Snabbt och flexibelt bemötande, en guldstjärna för tydligt kommunikation och akututryckning!

Marcus L
Skrev om Brinkens Plåtslageri

arbete: Takarbete Bra bemötande. Professionellt arbete. Bra på att hålla kontakten. Som förväntat. Betyg: 4/5

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 55 omdömen 4.9 av 55 omdömen
Badge2023

Mycket bra och förtroendeskapande bemötande inför upphandling av renovering av lägenhet. Bra synpunkter på våra önskemål vid val av matrial

Roger O
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Ommålning av plåttak på radhuslänga. Vi fick en snabb kontakt och redig offert. Arbetet utfördes enligt plan och vi blev nöjda.

Rolf L
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Bra samarbete och ett väl utfört arbete

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 126 omdömen 4.7 av 126 omdömen
BadgeNineYears

Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen

therese b therese b
Martin O
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Brinkens plåt tar sina jobb på allvar och slarvar aldrig Kvalitet och noggrannhet är ord som beskriver företaget väl /Styrelseledamot i en BRF i STHLM

Staffan T
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Jättebra jobb med nya taket på vår sekelskiftesvilla i skärgården! Proffsigt hanterat från start till mål med stor omsorg om oss som kunder! Tack Jonatan resten av gänget på Brinkens Plåt!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 443 omdömen 4.8 av 443 omdömen
Badge2024

Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering.

Lars B
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Brinkens har skött snöröjning för vår fastighet, brf Adlern Mindre, på ett utmärkt sätt under flera säsonger.

Filtrera omdömen