All categories Bud Bud Bud Bud Budbee AB
Budbee AB

Budbee AB

Call 08-120 596 48 www.budbee.com
Omdömen totalt
291
Snittbetyg
1.1

291 omdömen om Budbee AB

Visar 291 omdömen med 1.1 i snittbetyg
Afrora P
Wrote about Budbee AB

Hej Alla! Jag vill börja med att varna er för det tragiska jag varit med om idag. Igår bokades min leverans om dvs att min leverans skulle anlänt idag mellan klockan 20-21.Så just idag så befinner jag mig på en förlovningsfest med nära och kära, jag smiter ifrån för att vänta på mitt paket och klockan 21 blir min leverans avbokad! Hela min kväll förstördes då jag satt hemma i 2 timmar och väntade på att det ska anlända medans jag missar den stora delen av kvällen, jag fortfarande så fruktansvärt arg. Detta är under all... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Lisa R
Wrote about Budbee AB

Jag bokade en retur till H&M via Budbee och betalade extra för att få en viss upphämtningstid. Det var viktigt att få returen hämtad en viss dag då jag skulle resa bort dagen efter och dessutom ha fyra personer som skulle låna min lägenhet så jag kunde inte ha en stor kartong hemma. Jag fick ett SMS om att nu var upphämtningen nära. Strax därpå får jag ett SMS från Budbee där det står att föraren har försökt ringa mig utan resultat och att upphämtningen därmed avbokats. Jag blev chockad eftersom ingen hade ringt mig, jag... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Sara marianne H
Wrote about Budbee AB

Avbokar leverans varenda gång. Min senasre hemleverans har ”avbokats” 3 gånger. Sämsta leveransföretaget. Undvik.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Annika F
Wrote about Budbee AB

Tappar bort expressleveranser. Kundtjänst slänger på luren i örat.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Fredrik kjell V
Wrote about Budbee AB

Sveriges mest Ursula fraktföretag. I 2 veckors tid så har mitt paket åkt mellan Borlänge - malmö. Fram och tillbaka. För en vecka sedan så lova dom att de skulle levereras och de skulle då gå som manuell hantering bara för att de inte skulle bli fel igen, men de blir det. Lägg ner budbee en gång för alla. Alla som jobbar där verkar va efterblivna på riktigt. Fyfan. Anlita ALDRIG dessa

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ulf johan E
Wrote about Budbee AB

Beställde glasögon via Synsam men fick en sten levererad i paketet. Pissar på mig när jag vill ha data och uppgifter om vart det kan ha gått fel. Tjuven hyllas & och brottsoffer får stå för notan i vanlig ordning. Finansierar kriminalitet mot min vilja.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Emily W
Wrote about Budbee AB

Riktigt usel budfirma. Hur dom får andra företag att använda sig utav deras tjänster som i sin tur erbjuder sina kunder leverans med Budbee är för mig en stor gåta! Hädanefter efter kommer jag sålla bort alla företag som använder sig av Budbee som leverans möjlighet och välja ett annat konkurrerande företag istället, för Budbee består av ett helt gäng inkompetenta neandertalare!!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ahmed A
Wrote about Budbee AB

I särklass det sämsta företaget att ha och göra med. Skräpservice, dryg personal, lång telefontid, borttappad packet och ingen hjälp får man. Det är såpass illa att om jag nästa gång ska beställa från en hemsida som enbart levererar med budbee så kommer jag beställa en annan produkt från en annan hemsida. Hade man kunnat ge -5/5 så hade de fått det, rekommenderar inte alls!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Katerina K
Wrote about Budbee AB

4 dagars försening av leveransen och tiden ändras fortfarande. Första och sista gången jag väljer denna alternativ

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mathias E
Wrote about Budbee AB

Var utomordentligt bra i början, numera direkt bedrövliga på att leverera på utsatt datum och inte sällan 3-4 dagar efter hemleverans utlovats. Detta även helt utan feedback om när leverans ska ske, när man ändå ser att de mottagit varorna ifrån leverantören.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Carol S
Wrote about Budbee AB

Jäkla skitbolag!!!!!skjuter upp leveransdagen hela tiden utan avisering och skyller på vädret trots att det är strålande sol. När man chattar med kundtjänst så är det ingen som svarar trots snabb utlovad svarstid. Det värsta är när man ringer kundtjänst så blir man lovad kompensation och hjälp om paketet uteblir en dag till. När paketet väl uteblir och man ringer för att påtala detta så finns det inget loggat eller noterat om vad den tidigare handläggaren sagt och lovat. Ingen handläggare finns vid det namnet ens när man... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Jakob Å
Wrote about Budbee AB

Har haft oturen att bokat Budbee flera gånger, och tror inte de någonsin levererat i tid.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anders O
Wrote about Budbee AB

Värdelösa! Beställde viktiga receptbelagda mediciner från Apotea som jag behövde omgående och jag valde Budbee Box för att de var den enda transportör som utlovade leverans dagen efter. Dagen efter vid utlovad leveranstid ändras plötsligt leveranstid i appen till två dagar framåt!!! Inget SMS, inget mail, ingen ursäkt, bara en ändring i appen. Inte första gången de strular. Aldrig mer Budbee!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Kristian William S

Totalt jävla värdelösa. Riktigt PAJASFÖRETAG. Undvik! Har betalt extra för dagen efter leverans. Chauffören bromsar in vid mitt hus och kör bara förbi. Det var väl jobbigt att gå ut ur bilen.. varpå ett meddelande dyker upp där han beklagar att leveransen ej gick att utföra och att han försökt ringa mig vilket inte stämmer.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Maria Carolina L
Wrote about Budbee AB

Extremt dålig service. Beställt ett paket som skulle komma till paketbox, får sen meddelande om att paketet är för stort för boxen så de ska göra en hemleverans. När hemleverans ska ske ringer chauffören och säger att han är vid adressen för paketboxen men att det är ju ett företag där som är stängt?! Förklarar att ni ska åka till min hemadress som de har där i beställningen, de gör de inte utan avbokar leveransen pga fel adress. Ringer och chattar med deras kundservice dagen efter som säger att de gör inte hemleverans åt... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Per N
Wrote about Budbee AB

Hur någon seriös säljare kan välja detta pajasbolag är för mig en gåta. Ett bolag som dyker upp när dom själva tycker det passar, men för det mesta inte alls borde rimligen snabbt gå i konkurs, men ändå fortsätter folk anlita dom. Värdelöst.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Alexandra V
Wrote about Budbee AB

Står att min hemleverans är levererad men det är den inte. Det var dessutom en leverans som krävde leg, men inget leg togs och nu kan jag inte komma i kontakt med budbee. Deras chatt ger inget svar. Mail är skickat men inget svar.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Alexander Ö
Wrote about Budbee AB

Sämre än värdelösa. De skapar ett negativt värde genom att ljuga om att de är på väg när de helt uppenbart inte alls är det. Exempel från min senaste interaktion med budbee. Leveransförsök #1: 15:30. Chauffören har lastat ditt paket och påbörjat rutten. 16:00 Din leverans är inställd pga oförutsedd händelse. Leveransförsök #2: 10+ kunder före dig, 9,8,7..... Du är näst på tur, paketet anländer om 3 minuter... 2....1 Ånej! Tyvärr kunde vi inte leverera ditt paket. Leveransförsök #3: 10 minuter kvar... Ånej! Tyvärr kunde... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Göran B
Wrote about Budbee AB

Haft budbee som leverantör från Espresso och Apotea. För Espresso två dagar sent vilket innebar att kaffekapslar kom två dagar efter jag åkt till,fjällen. För Apotea hittills ingen leverans dagen efter mina läkemedel tagit slut. Riktigt dåligt, akta er för Budbee

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Syna M
Wrote about Budbee AB

Jättedålig service Jag blev jätteirriterad när mitt paket inte kom fram med Budbee, som vanligt. Chauffören påstod att hen inte hittade min adress – hur svårt kan det vara? Och när jag till slut fick tag på kundtjänsten, var personen jag pratade med otrevlig och kunde inte ens ge mig en anledning till varför jag inte fått mitt paket, vi pratade i 20 min och personen gav mig ingen hjälp alls . Det är ju deras jobb att leverera och ge service, borde de inte anställa folk som kan använda Google Maps och faktiskt ge vettiga svar?

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Josefin Aina Linnea L

Riktigt dåligt företag! Hade jag kunnat sätta noll hade jag gjort det. Verkligen alltid strul och inte bara en gång utan leveransen bokas om flertalet gånger. Tar evigheter för paketet att nå dörren och så sitter man hemma och väntar på en leverans som avbokas 1 minut före beräknad ankomst! Välj ett annat företag som faktiskt levererar!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Jenny H
Wrote about Budbee AB

Hade jag fått sätta en nolla hade jag gjort de. Ni felsorterar, är försenade, har tjatat att jag behöver varorna i tid , men ni ljuger säger ni är ledsna. Men ett är då säkert , jag kommer aldrig nånsin anlita er, ni är helt. Opålitliga!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Michael L
Wrote about Budbee AB

Först går skåpet sönder och mitt paket är fast i skåpet i en vecka. När dem en vecka senare får ut paketet ur skåpet så försöker dem leverera till samma skåp igen som inte finns där, eftersom det är borttaget då det var trasigt, så paketet fastnar i limbo ett par dagar. Då kontaktar jag dem och då byter dem till hemleverans och lovar utkörning dagen efter. Inget sker igen på ett par dagar för då har dom tappat bort paketet så man får till slut försöka få butiken att skicka om beställningen :) Det var ett av två paket som... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Monika S
Wrote about Budbee AB

Budbee föraren körde över vår trädgård och förstörde en stor del av trädgården. Vi har kontaktat er flertal gånger och var gång skyller ni på er underleverantör. Vi har köpt en tjänst via er och inte Er underleverantörer. Ni menar på ert ansvar upphör där ? Dock har ingen hört av sig till oss trotts att detta skedde för ca 1.5 -2 månad sen. Fortfarande när vi ringer så kan ingen hjälpa oss. Imorgon får ARN ta över ärendet.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Simon S
Wrote about Budbee AB

Världens mest opålitliga företag. Har ni väntat på ett paket i en vecka som funnits i staden lika länge. Man bokar en box och sedan får man sms dagen efter att det var fullt och man får boka om på nytt. Undvik detta företag.

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Karolina E
Wrote about Budbee AB

Tyvärr kan man inte ge -5 så får bli en 1a.. beställde ett paket den 13dec som fortfarande inte kommit fram. Enligt nellys hemsida 1-2 arbetsdagar. Enligt Budbee har dom ingen garanti, mailar med dom på söndagen då säger dom att de blivit skannat i Örebro påväg ner till malmö. Fortfarande ingen leverans på måndagen, ringer dom och då skulle prioritera paketet ut till box där de inte skulle behöva stå i kö. Fortfarande inget på tisdagen ringer Då berättar dom att den låg i Örebro och skulle lastas påväg till Malmö.. enbart... 

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Nils Svante Mikael S

Tänkte att hemleverans med Budbee skulle fungera bättre och kunde då välja tid för utkörning. Sitter hemma och väntar när jag får ett sms ca en timme efter första tiden som paketet skulle levererats om att det var "felsorterat på terminal" och att dom skulle återkomma med ny leveranstid. Det var nu 10dagar sedan dom skulle återkomma. Huvudjulklappen till dottern är ju körd. Man undrar om alla andra som skrivit fått några paket alls, eller försvinner dom bara hos Budbee? Dock har dom faktiskt svarat relativt snabbt, men såklart får man ju ingen vettig information.

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Lars Olof L
Wrote about Budbee AB

Har fått ”felsorterat” för andra gången. I juletid är det ett måste att leveransen kan litas på. Bättre att skjuta på den än att använda ett uttryck som många enligt inlägg är gemensamt för att inte hinna med! De företag som nyttjar Budbee bör skyndsammast sluta använd dem som leverantör.

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Magnus Benjamin W
Wrote about Budbee AB

Bedrövligt företag. Deras spårningstjänst verkar vara totalt ur funktion. Varje dag står det att det ska vara framme samma dag vid 16, sen ändrar man senare på dagen till nästa dag vid 16. Dock ändras det bara i appen, om jag öppnar spårningslänken via en webbläsare, testat flera olika på flera olika enheter, står det fortfarande att det ska komma samma dag... Kommer aldrig beställa med budbee igen, otroligt oseriöst företag.

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Elena J
Wrote about Budbee AB

Seriously the worst company ever. The worst experience and the worst customer service. If you have a time sensitive don’t trust this company. They promised to deliver my package with all my daughter’s birthday decoration. Placed an order and called them two times to make sure it arrived before party. Party was scheduled on Saturday and I called Friday morning cause the delivery was scheduled for Friday. They reassured me that 100% delivery will arrive between 19-22 Friday. I told them I will not have time to buy anything... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Oliver Per Manfred S

tänker aldrig nått på vilket leveranssätt jag väljer tar bara de billigaste, kommer dock börja göra de nu hahahah. finns ju ingen information om paketet eller möjlighet å spåra det. har ståt samma sak i en vecka snart "Estimerad leveranstid Idag, ~16:50" xD

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Johan E
Wrote about Budbee AB

Samma upplevelser som övriga som kommenterat på sista tiden. Leverans ständigt framskjuten med diverse ursäkter via sms.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Jan N
Wrote about Budbee AB

Budbee ljuger om att försändelsen är på väg att levereras sedan uteblir leveransen.

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Niclas Alexander L

Hade jag kunnat sätta 0 stjärnor hade jag gjort det. Det här är nog det absolut sämsta jag någonsin varit med om. Paketet är nu 1,5 vecka försenat och har inte kommit fram än. Antingen är skåpet fullt, det är ett tekniskt problem (helt ospecificerat) eller så är det felsorterat. Vid kontakt med kundtjänst som skett dagligen så beklagar de och säger att det är skannat och ska komma imorgon. Så har de sagt 10 dagar i rad utan att paketet kommer. De kan inte ändra något utan att det bara fortsätter likadant. Jag vet inte... 

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Vasiliki K
Wrote about Budbee AB

Is this company closed? Do you guys deliver or even answer messages anymore? Waiting to receiving my package for 9 days now.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Tobias P
Wrote about Budbee AB

Riktigt uselt bolag, går inte att lita på deras leveranser. Paketet har avbokats med dåliga ursäkter ca 4 gånger

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Catrin I
Wrote about Budbee AB

Jag ger inte ens 1 stjärna för sämre företag får man leta efter när det gäller leveranser. Varje gång jag och de är ju inte många har det varit strul med leveransen. Denna gång väljer de att skicka tillbaka paketet till avsändaren. Men detta var oxå sista gången jag använde mig av de. Skulle inte ens välja de om jag så fick betalt för att skicka via Budbee! Bara lägga ner företaget!

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Emma Esma Rebecca W

Sämsta företaget någonsin. Efter 2,5v hr jag fortfarande inte fått mitt paket och när jg ringde och undrade vart tusan min leverans är svarade Telefonisten Jessica i kundtjänsten. Hon ”glömde” stänga av micken när hon skulle rådfråga en kollega och kallade mig idiot och f**ta !! När jag påtalade hennes urusla beteende och att jag faktiskt hörde henne sa hon ”oj vi har tekniska problem med vår telefoni.” ANVÄND INTE BUDBEE!!!! DE ÄR SÄMST!

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Jennie A
Wrote about Budbee AB

Förr var verkligen Budbee snabba på att leverera. Denna gången får jag försenings sms på försenings sms. Första leverans dag var 29e, sen har det försenats varje dag. Nu har det gått en vecka och har fortsatt inte fått mitt paket utan får sms om att de ej kan leverera pga ”postombudet stängt”, vilket de skickade innan butiken ens stängt. Kommer inte beställa med Budbee igen om de inte ändras.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anna H
Wrote about Budbee AB

Fullständigt bedrövligt! Ingen information. Ingen leverans! Lägg ner Budbee omgående!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Patrik S
Wrote about Budbee AB

Har ändrat leveransdag 9ggr , med ursäkt felsorterat, bukten stängd sedan felsorterat igen, bara ljug för att de ej kan leverera. Pinsamt dåligt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Christer L
Wrote about Budbee AB

Väntar på medicin, får besked att leverans försenats. Ingen information om när leverans kommer att ske.svårt att få kontakt med kundtjänst. Då medicin är en nödvändig vara så kommer jag aldrig använda Budbee som leverantör igen.Mycket dåligt skött.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Hanna B
Wrote about Budbee AB

Frustrerad! Väntat på mina paket i två veckor!! Inställt 3 gånger. Vad handlar detta om? Hur svårt ska det vara? ALDRIG mer Budbee.

1
Hanna B gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Emelie Ulrika G
Wrote about Budbee AB

Jag är extremt frustrerad!! Väntat på mina varor i över 2 veckor, avbokad leverans från budbees sida 6ggr och nu har de haft sönder ett paket som skickats tillbaka till leverantör och det andra paketet är nu borta. Inte fått mer hjälp än att de sagt att de är ledsna och att de inte kan göra mer än rekommendera att jag kontaktar företaget jag köpt mina varor. Mina varor finns inte kvar i lager och får ingen ersättning för Budbees slarv.

1
Hanna B gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Aladdin J
Wrote about Budbee AB

Paketet blev felsorterat och avbokad Flera dagar nu utan mitt paket och kundtjänsten svarar inte Väldigt dåligt

1
Hanna B gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Jens B
Wrote about Budbee AB

Ett opålitligt företag med noll känsla för kundservice. De slarvar bort paket och om du får paket kan jag lova att det inte kommer på utlovad tid. Använd ett annat företag, undvik Budbee.

2
Jenny H och Hanna B gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Bo S
Wrote about Budbee AB

Sämsta budföretaget Budbee , lämnar paketet i fel stad 8 mil från där jag bor och det skulle lämnats. Sedan får man meddelande om att beräknad leverans idag, på eftermiddagen blir det imorgon. Sedan fortsätter det så i 5 dagar, sen får man besked att paketet är på villovägar och dom vet inte var det är. Har gått över en vecka. Så nu har jag meddelat företaget jag handla ifrån att dom får annulera köpet. Går det att välja fraktsätt så aldrig mer detta. Hoppas att fler bojkottar transport företaget BUDBEE.

2
Jenny H och Hanna B gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
First-Name L
Wrote about Budbee AB

Paketen sorteras fel och när de väl ska levereras blir leveransen uppskjuten för att de inte hinner leverera. Paketen kommer en vecka efter annonserat leveransdatum om man har tur. Enda kompensationen är att man får välja tidsfönster, men vad spelar det för roll om det händer nästa gång igen?

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
First-Name L
Wrote about Budbee AB

Väldigt opålitliga. Av 4 paket har 2 försvunnit. Och 2 åkt runt i hela Sverige. Med 4 gånger så lång leveranstid som lovats. Väldigt dåligt.

1
Jenny H gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
First-Name L
Wrote about Budbee AB

Utan tvekan det sämsta företaget jag beställt transport via. Deras chafförer meddelar en att de lastat på varorna och ger en preliminäras leverans tid. Jag stod vid dörren och väntade under hela den angivna tiden, och helt plötsligt får jag ett meddelande att deras chaufför ringt på dörren vid 2 tillfällen och att ingen svarat. REN LÖGN

2
Jenny H och First-Name L gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share

Filtrera omdömen