Alla kategorier Konsulter Västra Götaland Göteborg Business Performance Europe AB

Business Performance Europe AB

Drottninggatan 9, 411 14 Göteborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Business Performance Europe AB

• Oskar A
    Oskar A skrev om Business Performance Europe AB
    Hej

Vill man få en bra push ut i arbetslivet och någon som verkligen ger dig bra stöd och massvis med tips och idéer att använda sig av när man söker jobb så är jobbcoach ett perfekt val. Under min tid hos Marcus på Business Performance lärde jag mig flera smarta saker man bör tänka på under sin tid som jobbsökande, både under själva sökfasen men även när man väl hamnat där i stolen och skall övertyga motparten om att välja dig :) Kan varmt rekomendera dig att ta kontakt med Business Performance, det är ett härligt gäng med ett bra driv.

//Oskar
  • Malin S
    Malin S skrev om Business Performance Europe AB
    Underbara jobbcoacher
    Jag har fått jobb!!!!!!

Efter en ngt skeptisk inställning, efter alla skriverier, till jobbcoachning kom jag i kontakt med Business Performance. Jag är så glad för den kontakten. Det jag hört i media var att man bara träffar sin jobbcoach nån gång och får hjälp med att skriva CV. Jag var hos Business Peformance flera timmar varje vecka.

Klokhet i kombination med respekt och energi. Istället för att känna mig som en misslyckad arbetslös hjälpte de mig att se mina egna styrkor och bli stolt över mig själv. Gissa om det blev ngn skillnad när jag var på intervju?

Jag kommer att ha med mig massor av det jag lärt mig och jag kommer aldrig att glömma "Antalet NEJ är en hastighetsmätare. Ju fler NEJ desto snabbare går det".

Är du arbetssökande - tvecka inte!

Malin
  • zehra z
    zehra z skrev om Business Performance Europe AB
    Var på en föreläsning förra veckan "Framgångsrikt säljarbete oavsett konjunkturläge" med Marcus Hermansson från Business Performance AB.

En otroligt kunnig och inspirerande föreläsare!

Drottninggatan 9, 411 14 Göteborg