Pålitliga och ansvarsfulla. Noggranna och kompetenta Effektiva. Det doftar rent när de har varit och städar De städar 1 gång i månaden i min bostad. Tvättar fönster ett par gånger om året Har även flyttstädat Helt nöjd med Buskhaga
Buskhaga Norrköping
31 omdömen om Buskhaga Norrköping
Sedan starten hos Reco 2024
Vi tycker att Buskhaga lever upp till våra förväntningar - väl utfört jobb och ett professionellt uppträdande. Vi har städning en gång i månaden av hela lägenheten och det blir alltid bra utfört. / L
Hej! Är nöjd med arbetet som Buskhaga gör.
Hej! Jag la ut en förfrågan på Offerta.se för jag letade efter en städfirma. Dom enda som svarade var Buskhaga Städ AB. Så jag anlitade dom direkt. Jag var inte riktigt nöjd med deras städning när dom gjorde storstädning,mycket som missades.Men jag behövde inte betala, så det var ju bra.Fönsterputs har jag haft 2 ggr, första gången blev bra men andra gången så tvättades mina fönster med enbart ljummet vatten, så dom blev smutsiga direkt efter. Städningen förövrigt är jag nöjd med. Jag säger till tjejen som kommer om det...
Hej Lena, Tack för att du tagit dig tid att ge så utförlig feedback, det uppskattar vi verkligen! Vi beklagar att storstädningen och den senaste fönsterputsningen inte levde upp till dina förväntningar. Det är självklart inte så det ska vara, och vi tar till oss dina synpunkter för att kunna förbättra oss framöver. Samtidigt är det glädjande att höra att du är nöjd med den löpande städningen och att kommunikationen med vår medarbetare fungerar bra, det betyder mycket för oss. Vi är glada över att du vill fortsätta med...
Städningen var inte så noga, slavisk på många olika ställen.
Hej Ranie, Tack för din återkoppling. Jag beklagar att städningen inte levde upp till dina förväntningar och att den upplevdes som slarvig på flera ställen. Det är givetvis inte den standard vi strävar efter. Har även pratat med dig i telefon om detta. Jag har pratat med personal om detta och vi kommer att se över rutinerna för att säkerställa att det inte upprepas. Vi uppskattar att du hörde av dig, din feedback hjälper oss att bli bättre. Vänliga hälsningar, Frida Buskhaga Städ AB
Mycket bra att ha och göra med. Hos mig städar IDA och hon gör ett underbart och mycket bra arbete. Största problemet är personalen på kontoret. Först hade jag bra kontakt med Caroline Johansson, men tyvärr slutade hon och då kom Jessica V Krusell son jag också fick bra kontakt med. Vem det är nu vet jag ej. Man vet inte till vem man ska vända sig till om det händer något. Huvudsaken är att IDA fortsätter städa hos mig. Hon känner till lägenheten och gör ett underbart bra jobb.
Hej Karin P, Stort tack för din fina återkoppling! Det gläder oss att höra att du är så nöjd med IDA och det fantastiska arbete hon gör hos dig, vi uppskattar verkligen att du delar med dig. Vi beklagar att det varit otydligt vem du ska vända dig till på kontoret efter personalförändringarna. Just nu är det Frida Gustafsson som ansvarar för kundkontakter, och du är varmt välkommen att höra av dig till oss via 072-050 78 48, frida@buskhaga.com, om du har frågor eller behöver hjälp med något. Vi ser självklart till...
Bra person som städar.Rörigt med fakturor
Hej Ewa H, Tack för din feedback, kul att höra att du är nöjd med personen som städar hos dig! Tråkigt att fakturorna känts lite röriga, det tar vi till oss. Vi jobbar hela tiden på att göra det enklare och tydligare för våra kunder. Om du har några frågor eller funderingar kring fakturorna är du självklart varmt välkommen att höra av dig, vi hjälper gärna till! Allt gott, Frida Buskhaga
Jag upplevde att de var snabba att svara mig och tagit kontakt gällande vem som utför arbetet hos mig. Har anlitat Buskhaga tidigare och visste att de var bra. Jag har anlitat dem gällande fönsterputs.
Hej Ing-Marie, Tack för din återkoppling – det gläder oss verkligen att höra! Vi uppskattar att du tagit dig tid att dela din upplevelse, och det betyder mycket för oss att du återkommit som kund. Det är vårt mål att alltid vara snabba i kommunikationen och tydliga med vem som utför arbetet – så det känns bra att du upplevt det just så. Extra roligt att höra att du tidigare varit nöjd med våra tjänster, och att du nu även valt oss för fönsterputsningen. Vi ser fram emot att fortsätta leverera god service och ett...
Hade beställt storstäd kök o badrum . Massor som inte blivit städat. Inte element inte bänkar inte kakel runt spis o diskbänk ej fläkt o runt den och inte lampramp över diskbänk o ej undersida på skåpen över diskbänken. Blev väldigt besviken. Mailade bilder mm. Kom snabbt en tjej dagen efter (detta är ett plus) e1/2 av dem som var dagen före. Hon sa att de aldrig gjort storstädning bara veckostäd????Varför skickar man då dessa ? Så hon visste inte vad som ingick? Torka element o bänkar ingick tydligen inte. Hoppas verkligen...
Hej Marie D, Tack för att du hörde av dig och delade dina synpunkter. Först och främst vill vi be om ursäkt för att städningen inte levde upp till dina förväntningar – och våra egna kvalitetskrav. Vi förstår att det är frustrerande när det som skulle vara en storstädning inte blir ordentligt genomfört, särskilt när det gäller områden som du uttryckligen räknade med skulle tas om hand. Vi är tacksamma för att du skickade bilder och för att du tog dig tid att beskriva vad som saknades – det hjälper oss att ta ansvar...
Väl utförda tjänster, lite rörigt med bokning och planering (och därmed olika utförare), men på det hela helt OK
Hej Gith A, Tack för din återkoppling! Det är glädjande att höra att du är nöjd med det arbete som utförts. Samtidigt uppskattar vi att du lyfter att det varit lite rörigt kring bokning och planering – det är värdefull information som vi tar med oss för att förbättra våra rutiner framöver. Tack igen för att du tog dig tid att dela med dig, och vi hoppas få möjlighet att ge dig en ännu bättre helhetsupplevelse nästa gång! Vänliga hälsningar, Frida Buskahaga
Positiva upplevelser av Buskhaga. De levde upp till mina förväntningar och jag är supernöjd.
Hej Stefan F, Tusen tack för dina fina ord! Det gör oss väldigt glada att höra att du är supernöjd och att vi levt upp till dina förväntningar. Din positiva upplevelse betyder mycket för oss och ger energi till hela teamet. Vi ser fram emot fler möjligheter att få hjälpa dig framöver! Vänliga hälsningar, Frida Buskahaga
väldigt bra bemötande från ledning och personal. de har gjort ett bra jobb. städning av en stor lokal
Hej Marie M, Stort tack för din fina återkoppling! Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd med både bemötandet från vår personal och det arbete som utförts. Extra roligt att ni uppskattar insatsen i en så pass stor lokal – det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att få fortsätta samarbeta med er framöver! Vänliga hälsningar, Frida Buskhaga
Den personal jag kommit i kontakt med är trevliga , men de saknar utbildning för det de gör det verkar vara något hemma kok.
Hej Lillemor, Tack för att du hör av dig och delar din upplevelse. Det är glädjande att höra att du upplever vår personal som trevlig – det värdesätter vi verkligen. Samtidigt är det självklart viktigt för oss att du känner dig trygg med kompetensen hos dem du möter. Vi tar din feedback på stort allvar och kommer att se över hur vi kan tydliggöra vilken utbildning och erfarenhet vår personal har, samt om det finns behov av ytterligare kompetensutveckling. Tack igen för att du tog dig tid att dela med dig – det hjälper oss att bli bättre. Vänliga hälsningar, Frida Buskhaga
Väldigt seriösa och gör sitt jobb ordentligt, väldigt duktiga och gör jobbet mycket bra
Hejsan Natalie, Vi tackar dig för dina fina ord, det gläder oss att ni blev nöjda med vår service och du är varmt välkommen att höra av dig igen om du behöver ha mer städhjälp. =) Med vänlig hälsning, Jessica Platschef i Norrköping, Buskhaga Städ AB
Jag är jätte nöjd med tjejerna som va här o städade Kommer ta er nästa gång jag ska ha städning
Hejsan Lena, Vad roligt och höra att ni blev nöjda med städningen. Vi ser fram emot att hjälpa dig framöver också. Det är bara att ni kontaktar oss när det är dags för städning igen. 😊 Mvh, Jessica Buskhaga Städ
Mycket trevligt bemötande, bra städning inget att klaga på
Hejsan Cennet, Tusen tack för era fina ord. Det är verkligen trevlig och höra att ni blev nöjda med städningen. =) Mvh, Jessica
Den städningen som hanns med var jag jättenöjd med. De hade räknat lite fel på hur mycket tid det skulle ta så allt hanns inte med. Men de gjorde ett bra jobb på det som gjordes. Vi hade grundstädning och har bokat in månadsstädning.
Hejsan Ewa, Vad trevligt och höra att ni blev nöjda med städningen som hanns med och vi beklagar verkligen att tiden blev något felberäknad. Vi tar till oss detta och kommer vara mer noggranna med tidsberäkningen framöver. =) Mvh, Jessica Buskhaga Städ
Vi anlitade företaget för fönsterputs, första tiden avokades pga sjukdom. Det är ok och kan hända alla. Fick snabbt ny tid bokad, de flesta fönster är jättebra! Dock har jag väldigt stora fönster och på dessa är putsningen, framförallt i överkant lite fläckiga. Var dessutom soligt som inte är den bästa förutsättningen vid fönsterputsning. Hörde av mig till företaget via sms för att diskutera eventuell omputsning av de fönster som inte blev bra men har fortfarande inte fått någon återkoppling. Det är väl inte helt bra kan jag tycka.
Hej Maria, Tack för er feedback och vi beklagar verkligen att ni inte fått återkoppling snabbare. Vi kommer att kontakta er snarast möjligt för att diskutera kompensation för det som inte blivit bra. Med vänlig hälsning, Jessica Jessica@buskhaga.com Buskhaga städ
Jag är nöjd med städningen av min lägenhet
Hej Lars-Erik, Vad roligt och höra att ni blev nöjda med städningen av er lägenhet. Jag kommer att föra detta vidare till berörd personal. Ha en trevlig sommar. =) Med vänlig hälsning, Jessica
Bra service. Ger alltid god återkoppling och återkommer vid förändring. Bemöter oss med inställning att kunna utföra arbetet utifrån våra önskemål som kund.
Hejsan Lisa, Tack för era fina ord. Det är verkligen trevligt och höra att ni är nöjda med vår service. Ha en trevlig sommar. =) Med vänlig hälsning, Jessica
Personen som var här var väldigt noga och ansvarsfull.
Hejsan Ing-Marie, Det är verkligen trevligt och höra att ni var nöjda med personalen som städa hos er. Jag kommer att föra detta vidare till den berörda personalen så att även de får till sig den fina feedbacken. Ha en trevlig sommar. =) Med vänlig hälsning, Jessica
Jag upplever Buskhaga Norrköping tillmötesgående vad gäller mina behov. Noggrann städning och trevliga personal.
Hejsan Helena, Tusen tack för ert fina omdöme, vi kommer såklart även föra detta vidare till personalen som städa hos er så att även de får till sig de fina orden. Ha en trevlig sommar. =) Med vänlig hälsning, Jessica
Jag är mycket nöjd. Städningen är noggrann. Bemötandet är alltid mycket bra och flexibelt, t ex när man behöver boka om en tid. Så min upplevelse av Buskhaga är mycket positiv.
Hejsan Marie, Tack så mycket för ert fina omdöme. Det är verkligen trevligt och höra att ni har haft en positiv upplevelse av oss och är nöjda med städningen. Ha en trevlig sommar. =) Med vänlig hälsning, Jessica
Har precis utökat städning från 1 till 2 ggr i månaden
Hej Anna-Helene, Tack för ert fina omdöme. Roligt och höra att ni har utökat till städning 2ggr månaden. Ha en trevlig sommar. =) Med vänlig hälsning, Jessica
Jag tycker att jag blev trevligt och artigt bemött. Respekterad. Jag tycker att jag fått hjälp med det vi kommit överens om. När jag inte varit nöjd med något har jag kunnat påpeka det och vi har kunnat rätta till det nästa gång. Så i stort sett är jag nöjd.
Hejsan Margareta, Tusen tack för ert fina omdöme. Det är trevligt och höra att ni känner att ni blivit trevligt bemötta och respekterade. Ha en trevlig sommar. =) Med vänlig hälsning, Jessica
Snabb service och mycket bra städerska. Jag ville ha samma städerska varje gång och det är bra. Man slipper instruera vad som skall göras. Den vi har nu, Marianne, är super bra.
Hej Karin, Vad roligt och höra att ni är nöjda med städningen. Ha en trevlig sommar. =) Med vänlig hälsning, Jessica på Buskhaga städ
Jag är mycket nöjd med fönsterputsabonnemanget jag har, men dessutom tycker jag den egna städerskan som kommer var 14:e dag är särskilt bra!
Hej Eva, Vad roligt och höra att ni är nöjda med både fönsterputsabonnemanget och er återkommande städning. Jag ska föra detta vidare till berörd personal. =) Ha en trevlig sommar. Med vänlig hälsning, Jessica på Buskhaga städ
Jag har blivit bra och trevligt bemött. Mina kontakter via mail har varit bra, förutom när jag ville avsluta. Jag hade delvis mig själv att skylla, då jag inte kollat upp vad som gäller dvs 2 månaders uppsägning. Nu känner jag att jag hänger lite löst i ovisshet om jag kommer att debiteras flera timmar eller om mina förpliktelser gentemot företaget är till belåtenhet. Städningen har varit helt till belåte nhrt. Jag vill avsluta av ekonomiska skäl ovh återkomma med storstädning el dyl framöver. Jag hoppas på att " potten" ( outnyttjade betalade timmar)finns kvar.
Hej Margareta, Vad trevlig och höra att ni är nöjda med er städning och bemötandet. Ber om ursäkt för missförståndet men har talat med min kollega och det ska nu vara löst. Timmar finns i timpotten för storstädning och ni kan nyttja den när ni vill. Ha en trevlig sommar. =) Med vänlig hälsning, Jessica på Buskhaga städ
Bra bemötande, väl utfört arbete som motsvarade våra förväntningar.
Hej Larz, Tusen tack för ditt omdöme. Kul och höra att det utförda arbetet mötte era förväntningar. =) Ha en trevlig sommar. Med vänlig hälsning, Jessica på Buskhaga städ
Bra och trevlig personal, lätta att ha att göra med.
Hej Niklas, Vi tackar så mycket för ditt omdöme och det ska självklart även framföras till berörd personal. Ha en trevlig sommar. =) Med vänlig hälsning, Jessica på Buskhaga städ
Jag har anlitat Buskhaga sedan flera år och är mycket nöjd med den service jag får. Uppskattar speciellt att jag får samma person vid varje tillfälle och hon är både snabb och duktig och dessutom mycket trevlig. Uppskattar också den trevliga kontakten med den som sköter bokningen och andra administrativa frågor. Rekommenderar gärna Buskhaga.
Hej Monika, Tack för ditt omdöme och feedback. Det ska självklart framföras till berörda 🌟 Ha en fin vår! Mvh Caroline på Buskhaga Städ