Buskhaga Norrköping

13 omdömen om Buskhaga Norrköping

Sedan starten hos Reco 2024

Lars-Erik J
Skrev om Buskhaga Norrköping

Jag är nöjd med städningen av min lägenhet

Lisa W
Skrev om Buskhaga Norrköping

Bra service. Ger alltid god återkoppling och återkommer vid förändring. Bemöter oss med inställning att kunna utföra arbetet utifrån våra önskemål som kund.

Ing-Marie Ö
Skrev om Buskhaga Norrköping

Personen som var här var väldigt noga och ansvarsfull.

Helena P
Skrev om Buskhaga Norrköping

Jag upplever Buskhaga Norrköping tillmötesgående vad gäller mina behov. Noggrann städning och trevliga personal.

Marie E
Skrev om Buskhaga Norrköping

Jag är mycket nöjd. Städningen är noggrann. Bemötandet är alltid mycket bra och flexibelt, t ex när man behöver boka om en tid. Så min upplevelse av Buskhaga är mycket positiv.

Anna Helene A

Har precis utökat städning från 1 till 2 ggr i månaden

Margareta J
Skrev om Buskhaga Norrköping

Jag tycker att jag blev trevligt och artigt bemött. Respekterad. Jag tycker att jag fått hjälp med det vi kommit överens om. När jag inte varit nöjd med något har jag kunnat påpeka det och vi har kunnat rätta till det nästa gång. Så i stort sett är jag nöjd.

Karin P
Skrev om Buskhaga Norrköping

Snabb service och mycket bra städerska. Jag ville ha samma städerska varje gång och det är bra. Man slipper instruera vad som skall göras. Den vi har nu, Marianne, är super bra.

Eva E
Skrev om Buskhaga Norrköping

Jag är mycket nöjd med fönsterputsabonnemanget jag har, men dessutom tycker jag den egna städerskan som kommer var 14:e dag är särskilt bra!

Margareta H
Skrev om Buskhaga Norrköping

Jag har blivit bra och trevligt bemött. Mina kontakter via mail har varit bra, förutom när jag ville avsluta. Jag hade delvis mig själv att skylla, då jag inte kollat upp vad som gäller dvs 2 månaders uppsägning. Nu känner jag att jag hänger lite löst i ovisshet om jag kommer att debiteras flera timmar eller om mina förpliktelser gentemot företaget är till belåtenhet. Städningen har varit helt till belåte nhrt. Jag vill avsluta av ekonomiska skäl ovh återkomma med storstädning el dyl framöver. Jag hoppas på att " potten" ( outnyttjade betalade timmar)finns kvar.

Larz J
Skrev om Buskhaga Norrköping

Bra bemötande, väl utfört arbete som motsvarade våra förväntningar.

Niklas H
Skrev om Buskhaga Norrköping

Bra och trevlig personal, lätta att ha att göra med.

Monika G
Skrev om Buskhaga Norrköping

Jag har anlitat Buskhaga sedan flera år och är mycket nöjd med den service jag får. Uppskattar speciellt att jag får samma person vid varje tillfälle och hon är både snabb och duktig och dessutom mycket trevlig. Uppskattar också den trevliga kontakten med den som sköter bokningen och andra administrativa frågor. Rekommenderar gärna Buskhaga.

Svar från Buskhaga Norrköping

Hej Monika, Tack för ditt omdöme och feedback. Det ska självklart framföras till berörda 🌟 Ha en fin vår! Mvh Caroline på Buskhaga Städ