Buskhaga Strängnäs

7 omdömen om Buskhaga Strängnäs

Sedan starten hos Reco 2024

Malin S
Skrev om Buskhaga Strängnäs

Fint introduktionserbjudande började vårt samarbete. Trevligt bemötande men lite dålig kommunikation gällande förändringar och lite svårt att få tag i ansvariga. Trevlig personal på plats.

Svar från Buskhaga Strängnäs

Hej Malin! Stort tack för ditt fina omdöme, Vi tar till oss din feedback och kommer arbeta på att förbättra kommunikationen. Önskar dig en fin dag Mvh Aso buskhaga städ

Josefin L
Skrev om Buskhaga Strängnäs

Jättefin service, känns tryggt att ha dom hemma hos oss.

Svar från Buskhaga Strängnäs

Hej Josefin, tack så mycket för att du tog dig tiden att gå in och lämna ett omdöme. De uppskattar vi väldigt mycket. Önskar dig en fin dag Med vänlig hälsning Aso buskhaga städ

Lasse H
Skrev om Buskhaga Strängnäs

Det har blivit en klar förbättring sedan vi gjorde vårt nya avtal. Lars Hallberg

Svar från Buskhaga Strängnäs

Hej Lasse! Stort tack för ditt fina omdöme. Det känns verkligen bra att se de positiva resultaten av det nya avtalet. Önskar dig en fin dag Hälsningar Aso Buskhaga

Ros-Marie O
Skrev om Buskhaga Strängnäs

Hej, Mycket trevligt bemötande från Helen Jörgensen. Vi har bara haft städning sedan den 1 februari, är dock nöjd med trapp/entré städningen hitintills, trevliga tjejer. Första fakturan, för februari månad, var felaktig, väntar fortfarande på en rättad faktura. mvh Rose-Marie Olsson

Svar från Buskhaga Strängnäs

Hej Ros-Marie, Härligt att läsa att du är nöjde med vårt bemötande och stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh Aso buskhaga städ

Ann-charlotte L
Skrev om Buskhaga Strängnäs

Mycket väl bemött Förväntningar: städ varannan vecka samma dag med möjlighet att ändra Köpte varan enligt ovanstående

Svar från Buskhaga Strängnäs

Hej Ann-charlotte! Tack så mycket för att du tog dig tiden att gå in och lämna ett omdöme. De uppskattar vi väldigt mycket. Önskar dig en fin dag Mvh Aso buskhaga städ

Margareta F
Skrev om Buskhaga Strängnäs

Mycket trevlig personal och proffsiga i sin yrkesutövning. Tiderna fungerar bra nu (bättre än tidigare).

Svar från Buskhaga Strängnäs

Hej Margareta! Tack för ditt fina omdöme. Det gör oss så stolta. Önskar dig en härlig dag Mvh Aso Buskhaga städ

Maria B
Skrev om Buskhaga Strängnäs

dåliga på att städa, dålig admin personal som skyller på andra

Svar från Buskhaga Strängnäs

Hej Maria! Det är tråkigt att höra att du inte var nöjd med städningen och vår admin, Vi tar dina synpunkter på stort allvar och kommer att arbeta hårt för att förbättra våra tjänster. Vänligen kontakta oss så att vi kan ta itu med detta tillammans. Önskar dig en fortsatt fin dig! Mvh Aso Buskhaga städ