Butik Inreda 24 AB

2.3

4 omdömen om Butik Inreda 24 AB

Patrik Esbjörn S
Skrev om Butik Inreda 24 AB

De uppger att det har varorna på lager på sin hemsida och på prisjakt men efter att jag har lagt min beställning så uppger de att jag ska få produkten om 2-5 arbetsdagar. Sedan får jag ett mail att varan är slut på lagret och kommer om c:a 14 dagar.... Jag är övertygad om att jag inte har min produkt om 14 dagar. känns väldigt oseriösa när det gäller orderbekräftelser och leveranstider.

Henry N
Skrev om Butik Inreda 24 AB

Toppen affär man hinner knappt skicka ordern förrän den ligger ipostlådan mycket vettiga priser Henry

Kent L
Skrev om Butik Inreda 24 AB

Jag vill varna för att handla av 24.se (de heter egentligen Butik Inreda 24h-shop i Kalmar AB). De har egna köpvillkor som på flera punkter strider mot konsumentköplagen. Efter över en månads väntan på min leverans som ordererkänts som lagervara och för omgående leverans får jag reda på att eftersom de inte kan få tag på produkten hos sin ordinarie leverantör kan jag inte få några varor. Detta trots att 24.se lätt skulle kunna köpa in varorna från annat ställe. Riktigt uselt!!

Cecilia K
Skrev om Butik Inreda 24 AB

Inreda i Kalmar har exakt de vackra ting som jag älskar. Det är den enda butiken i stan som har sådant som man kan köpa som designad inredning. Dvs Normann Copenhagen, Tivoli Audio, Design House Stockholm, Sia, ja tom en massa snygga möbler som bord, fåtöljer, stolar och soffor. Dock tycker jag väl kanske att personalen som jobbar där borde jobba på hur man lär sig le. På nedervåningen är det alltid glada och trevliga och där säljs ju skor, som ofta är väldigt snygga, men dyra och det finns även märkesskor.