Butik

Södergatan 16, 211 34 Malmö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Butik

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om Butik
    Personalen är hjälpsam och snabba! Det är sällan det tar lång tid att betala, viktigt! Här finns allt för alla smaker. Lätt att köpa något för det bara är snyggt och billigt. Det är få saker som är dyra. Ett av ställena jag besöker en gång i månaden!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Butik
    En trevlig butik med allt möjligt. Jag har köpt en del härinne är och tycker det är roligt att köpa saker som faller mig i smaken att inreda hemmet med. Trevlig personal härinne som hjälper till och som sagt prisvänliga ting om du inte vill slänga ut allt för mycket på designerting. Så, denna butik får 3/5 recos.
    Johanna L gillar detta
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Butik
    En trevlig liten heminredningsbutik nere på gågatan. Här går det att hitta både ekonomiska fynd och lite dyrare möbler etc. Spelas ofta lugnande fin musik. Butikens upplägg är att man går i "gångar", så jag har aldrig upplevt en "trängsel känsla" här. Kanske inte en av mina absoluta favorit affärer. Trots detta ger jag butiken "4/5 Recos"
    Kerstin A gillar detta
  • Anya L
    Anya L skrev om Butik
    Lagerhaus är en riktigt trevlig butik med ett stort sortiment och många coola grejer. Jag gillar även deras avdelning med ljus och böcker för billig peng.
    Här kan man hitta grejer till allt från vardagsrum och bakdrum till dina husdjur eller något att smaska på.
  • Ami H
    Ami H skrev om Butik
    Lagerhaus på Södergatan är nog en av de bättre jag varit på. Här är stort och välsorterat. Jag gillar det lite kitchiga stuket och uppskattar framförallt köksavdelningen och badrumsavdelningen. Har man som jag en vurm för badankor så kan man få sitt lystmäte här!
    Sedan finns det ju en hel del annat också, ljus, servetter, kort och en riktigt bra pocketbokavdelning.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Butik
    Åh första gången jag klev in här så var jag som i en dröm. Det var så himla mycket större än de andra Lagerhausbutikerna som jag varit inne på dittills. Stort sortiment av allt och mycket mer. Billiga saker hade de också och jag kom på mig själv med att aldrig vilja gå ut därifrån. Helt klart värt en ditresa om du vill uppleva ett lite större lagerhaus än de vanliga.

Södergatan 16, 211 34 Malmö