BW SweGroup

BW SweGroup

bwswegroup.se
  • Badge2023

Välkommen till BW SweGroup! Vi är ett byggföretag som har dig som kund i fokus. Vår grund ligger i att vi håller vad vi lovar och utför proffsiga byggarbeten. Vi gör alltid ett hembesök innan vi startar ett projekt för att tillsammans med dig komma överens om hur vi ska lägga upp arbetet. Våra tjänster: Taksäkerhet, måleri,...

27 omdömen om BW SweGroup

Sedan starten hos Reco 2021

Mats J
Skrev om BW SweGroup

Mycket vänligt och seriöst bemötande. Utförde omläggning av tak samt montering av solceller ansvarsfullt och noggrant. Visade god erfarenhet av takarbete och utförde uppdraget snabbt och effektivt. Efter slutfört arbete städades arbetsplatsen ordentligt. Vi rekommenderar gärna BW SweGroup! Mats J

Per A
Skrev om BW SweGroup

Seriöst och kompetent företag med trevliga medarbetare. Tänker verkligen kvalitet både på helheten och i detaljerna. Rekommenderas varmt.

Ola S
Skrev om BW SweGroup

Hakim och hans gäng kom igång med renoveringen snabbt. Väl på plats jobbade dom snabbt och effektivt. Städade ordentligt ordentligt efter sig också. Ola

Ludvig K
Skrev om BW SweGroup

Vi valde BW för vårt takbyte. Väldigt proffsiga och trevliga att ha att göra med, från offertstadie till slutfört arbete. Stark rekommendation!

Jens M
Skrev om BW SweGroup

Bytte tak på hus och garage samt fick solceller installerade till ett bra pris. Grabbarna jobbade effektivt och var samspelta. Det märks att dom vill göra ett bra jobb och har öga för detaljer. Dom hjälpte även till att ta upp en lucka till vinden samt att bygga landgång. Vi tog in en extern besiktningsman som endast hade mindre anmärkningar vilka åtgärdades omedelbart. Vi är mycket nöjda.

Hej Jens! Tack för din recension, vi är lika nöjd när vara kunder nöjda 🤩

Stefan L
Skrev om BW SweGroup

Jag har anlitat BW SweGroup som installatör av solceller på en privatbostad. De har gjort ett utomordentligt arbete. Snabbt smidigt och mycket lösningsorienterade. Kunden är mycket nöjd med bemötandet och panelerna är snyggt monterade och allt är dokumenterat. Väldigt nöjd med vårt samarbete. Stefan Landberg Solcella Värmdö AB

Svar från BW SweGroup

Hej Stefan , tack snälla för din feedback vi också väldigt nöjd med vårt samarbeta.

Virpi R
Skrev om BW SweGroup

Bra bemötande, återkopplar. Bra jobb och stödat efteråt. Effektiva och alla va trevliga. Bra dokumentation på vad som gjorts.

Svar från BW SweGroup

Hej Virpi. Tack för omdömen, vi blir lika glada när våra kunder är nöjda. BW Swegroup AB

Dagge E
Skrev om BW SweGroup

Mycket bra arbete, allt flöt på. Påtalade ett foder där dom gjort fel, åtgärdades på en gång. Inget tjafs, bara åtgärdades och fortsatte.

Hej Dagge, Tack snälla för din feedback. BW Swegroup AB

Christian R
Skrev om BW SweGroup

Effektiva, levererar i tid och är noga med detaljerna. Håller ordning under byggtiden och bra städat efteråt. Även om arbetet har flutit på bra så skulle lite framförhållning, övergripande planering vara bra att få.

Hej Christian . Tack för din recension. BW Swegroup AB

Björn S
Skrev om BW SweGroup

De har hållit vad de lovat. Instalationen på 1 dygn utmärkt. Städat bra. Snyggt gjort. Bytt vindskivor med samordning med solpaneler. Bra kommunikation via sms. Hade önskat offerten via mail.

Hej Björn. Tack för din recension. BW Swegroup AB

Pernilla L
Skrev om BW SweGroup

Serviceinriktade, enkla att vara kund hos och snabba på att svara på frågor

Svar från BW SweGroup

Tack Pernilla för din recension.

Leif E
Skrev om BW SweGroup

Jag upplevde BWSweGroup som mycket seriösa redan från första kontakten. Arbetet utfördes snabbt och noggrannt. På åtta dagar hde de satt upp ställningar bytt pannor och förberett för solpanelerna. Inom en månad har allt arbete klarats av och nu väntar vi på att få solpanelerna inkopplade. Vi är väldigt nöjda med både bemötande snabbhet.

Svar från BW SweGroup

Hej Leif. Tack för din fina omdöme ,vi blir alltid lika glada när våra kunder är nöjda. Bw Swegroup AB

Bertil P
Skrev om BW SweGroup

Otroligt snabb offert, leverans och montering av solcellsanläggning och byte av hängrännor. Bra kommunikation och intresse från företaget. De ordnade även elektriker rekordsnabbt. Vad jag kan bedöma ett professionellt utfört arbete. Jag är mycket nöjd. Väntar nu bara på tillstånd från nätägaren att köra igång anläggningen. Fick goda rekommendationer för företaget från en granne som hade anlitat dem. Bertil, Åkersberga

Tack Bertil för din härliga recension . Bw swegroup AB

Mats R
Skrev om BW SweGroup

Snabba, bra kvalitet och bra kommunikation

Tack snälla Mats för din feedback. Bw swegroup AB

Alexander S
Skrev om BW SweGroup

Väldigt trevliga killar. Enkel och smidig planering av jobb samt utfört på utsatt tid och inga förutsedda utgifter.

Svar från BW SweGroup

Tack snälla för din recension Aleksander.

Karin V
Skrev om BW SweGroup

Från det att jag hörde av mig till att solcellerna var på plats tog ca 2 veckor! Klart över förväntan. Nu hoppas jag bara att det går lika bra när elektrikern kommer.

Svar från BW SweGroup

Tack Karin för din härliga recension.

Charlie G
Skrev om BW SweGroup

Trevliga, duktiga och noggranna Mina förväntningar är att de slutför jobbet även om de stöter på hinder, vilket jag tycker att de gör. Min uppfattning är att de gör som avtalat enligt överenskommet pris med rätt kvalité och tid. Tjänsten jag köper är montagearbete på tak.

Svar från BW SweGroup

Tack Charlie för din feedback. Bw swegroup AB.

Thomas T
Skrev om BW SweGroup

Köpt en anläggning för solpaneler på en villa. Bra genomgång inför offert. Bra pris. Snabb leverans från datum. Höll alla datum, återkom när de skulle och hörde av sig i förväg som utlovat. Exemplarisk dokumentation efter montering! Rekommenderas varmt!

Svar från BW SweGroup

Tack snälla Thomas för din härliga recension. Bw swegroup AB.

Arne-Christian S
Skrev om BW SweGroup

Trevligt bemötande. Höll bokade tider. Svarar på sms/mail frågor. Proffsigt, effektivt och snabbt utfört (11-12 gubbar som monterade 38 solpaneler på 5-6 tim). Blev precis som jag ville ha det!

Svar från BW SweGroup

Tack snälla Christian för din recension . BwSwegroup.

Eva L
Skrev om BW SweGroup

De la om taket på huset, Den ansvarige på företaget är väldigt lätt att ha att göra med. Han svarar snabbt, kommer förbi och tar tag i frågor och sådant som blivit fel. Arbetet utfördes väl och enligt tidsplanen.

Tack snälla Eva för din härliga recension. Bw Swegroup

Eneby T
Skrev om BW SweGroup

Vi anlitade BW att byta taket på vår kvarterslokal. Superbra utfört! Snabbt och smidigt utan störningar. Vi tog in flera offerter och BW hade en konkurrenskraftig offert och bra garantier. Kan varmt rekommendera BW!

Tack Snälla för din feedback. Bw swegroup AB

Claes Thomas G
Skrev om BW SweGroup

Väldigt professionella, rimliga priser, bra utfört arbete på tid med utmärkt dokumentation. Kan bara rekommendera detta duktiga gäng!

Svar från BW SweGroup

Tack snälla Thomas för din recension!

Anders H
Skrev om BW SweGroup

Väldigt proffsiga offerter. Nya offerter på tilläggen. Bra utförda arbeten i rätt tid och väldigt bra dokumentation efter utfört arbete. 5 av 5 möjliga ⭐️

Svar från BW SweGroup

Tack snälla Anders för din recension! Vi är så glada att du är nöjd :)

Thomas N
Skrev om BW SweGroup

1,5 timmes jobb på plats av 2 man. Timpris på över 2000:-/man.

Svar från BW SweGroup

Tack snälla Thomas för din recension!

Adrienne V
Skrev om BW SweGroup

Proffsigt bemötande och bra utfört arbete.

Svar från BW SweGroup

Tack snälla Adrienne för din recension.

ERIK N
Skrev om BW SweGroup

Installerade solceller. Samtidigt utfördes en takrenovering. Otroligt proffsigt. Några extra uppdrag var prisvärda och mycket bra utförda. Bästa hantverkarna vi haft. Rent och snyggt i rätt tid. Kan verkligen rekommenderas.

Svar från BW SweGroup

Tack så mycket Erik vi är alltid glad att leverera bästa kvalitet till kunden .Mvh Hakim

Monica N
Skrev om BW SweGroup

Uppdraget gällde omläggning av tak på vår villa. Arbetet gjordes ordentligt och allt enl offerten och överenskommelsen. Vi är mycket nöjda med arbetet och kan rekommendera dem.

Tack för din recension. Bw swegroup AB