Bygg & Fastighet Soso's AB

Stävholmsgränd 16, 127 49 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till Bygg & Fastighet Soso's AB!

Komplett byggföretag i Stockholm med omnejd. Med över 10 år i branschen har vi specialiserat oss inom badrum, kök och totalrenoveringar. Kvalitet och trygghet är något som vi aldrig tummar på.

Tjänster: Badrumsrenovering, köksrenovering, fasadrenovering, takläggning, ombyggnationer, altan/terass, stenläggning, attefallshus och fastighetstjänster.

När du anlitar oss kan du känna dig trygg och överlämna hela arbetet till oss vi har behöriga hantverkare inom såväl el och VVS. Boka gärna ett kostnadsfritt hembesök så ser vi till att återkomma med en anpassad offert till dig inom en dag.

Kontakta oss för en kostnadsfri offert och hembesök. Vi erbjuder fasta priser och en offert inom 1 arbetsdag!

Vi arbetar även i Örebro med omnejd!

Stockholm
Mån - Fre 08:00 - 17:00
Stävholmsgränd 16
127 49 Skärholmen

Örebro
Mån - Fre 08:00 - 17:00
Södra Nävesta 319
705 91 Örebro

Välkommen att höra av dig
Soso's AB
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om Bygg & Fastighet Soso's AB

• Johanna B

2020-07-25

Johanna B skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Vi har fått så mycket hjälp av detta företag och de har alltid levererat i tid och enligt offert.
    De har fixat med allt från rivning och tapetsering till badrum och dragit el.
    Det känns tryggt att jobba med ett företag man kan lita på och som kan hjälpa en med tips när man inte alltid själv vet vad som är bästa lösningen.
    Vi har varit kund hos dessai många år och kommer fortsätta använda oss av dem i framtiden för renoveringar och byggen. Läs mer
    2020-07-27 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Johanna B
    Tack för de fina orden Johanna. Det har alltid varit trevligt att samarbeta med er både när vi renoverade ert sommarstuga och även lägenheten.
    Tack återigen och vi finns här om du skulle behöva hjälp. 😊

Vänliga hälsningar
  • 2020-07-20

Christofer B skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Vi fick hjälp att renovera vårt hus. Bla renoverade vi kök, fasad samt stenläggning. Vi fick bra kontakt från början, detaljerad offert och arbetet levererades korrekt. Vi är glada att vi valde Soso's team. De var inte billigast jämfört med andra men det var värd varenda krona.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-07-08

Anton W skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Mycket trevliga och duktiga! Rekommenderar starkt 👍 Läs mer
    2020-07-08 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Anton W
    Tack för din rekommendation Anton!

Hälsningar från
    Bygg & Fastighet Soso's AB gillar detta
  • 2020-07-07

WILLIAM L skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Efter att ha varit i kontakt med Soso’s kan jag verkligen rekommendera dom som ett seriöst företag med bra och professionell kommunikation.
    Dom är väldigt kunniga på sin sak. Kan varmt rekommendera Soso’s till andra. Läs mer
    2020-07-08 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar WILLIAM L
    Tack för ditt svar Willian! Det har varit trevligt att ha med er att göra.
    Önskar er en trevlig dag

Hälsningar
    Bygg & Fastighet Soso's AB gillar detta

Misha M skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Jag rekommenderar några. Det är det bästa. Läs mer
    2020-07-08 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Misha M
    Tack Mischel för din reco!

Hälsningar
    teamet bakom Soso's

Nina C skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Jag är jättenöjd med Soso's AB och det arbete de har utfört. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2020-05-13 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Nina C
    Tack för din rekommendation. Önskar dig en trevlig dag

Viktor E skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Jättebra bemötande, snabba svar och enkla att arbeta med. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-13 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Viktor E
    Tack för din Reco och trevliga samarbete Viktor! Önskar dig en trevlig dag.

• 2020-04-30

Talin D skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Jag behövde göra om min lägenhet -måla väggar, byta golv och lister, måla om fönsterbläck, måla om skåpluckorna i köket, byta plats på spegeln i badrummet och borra upp ett nytt skåp i badrummet.
    ALLT det här fick jag hjälp med -inget va omöjligt. Det va mycket lätt ett kommunicera med Soso’s AB. Dom utförde ett super bra jobb som hållit i kvalité, för ett bra pris, utan onödig dröjsmål. Jag kan gott rekommendera detta företag. Skönt med ett seriöst företag där man blir väl bemött och jobbet blir gjort med bravur! Läs mer
    2020-05-12 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Talin D
    Tack för att du tog tid och skriva om oss Talin! Det var roligt att samarbeta och fräscha till din lägenhet.

• 2020-04-20

Victor B skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Soso's renoverade vår hall och sovrum. Vi upplevde deras projektledare som mycket pålitlig och lyhörd. Var tydlig i sin kommunikation, höll tidsplanen och inga ekonomiska överraskningar. Allt inom budget!
    Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
    2020-05-12 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Victor B
    Stort tack för din recension Victor!

• 2020-04-19

David P skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Stort tack till sosos ab. vi renoverade fasad. mycket nöjd. Läs mer
    2020-04-30 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar David P
    Kul och höra att ni är nöjda David! Önskar er trevlig dag.

• 2020-04-19

Michel M skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Vi fick hjälp med lägenhetsrenovering. Vi målade om och tapetserade lägenheten. Vi har varit nöjda och kan rekommendera denna företag till andra. Läs mer
    2020-04-20 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Michel M
    Tack för rekommendationen Michel! Önskar er en trevlig dag.

Johnny A skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Hej
    Vi är mycket nöjda med Sosos bemötande och de skötte allt på ett mycket professionellt sätt. Vi fick, en helt ny tvättstuga byggd precis som vi önskade.
    De levde upp till våra förväntningar.
    Vi kan verkligen rekommendera detta företag.

/Johnny Läs mer
    2020-04-20 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Johnny A
    1000 tack Johnny! Vi är glada att få höra att ni är nöjda med vårt arbete. Tack för ett trevligt samarbete och all gästfrihet i samband med renoveringen!
    Hälsa hem och hojta till om det är några frågor.

Mirjam M skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Vi renoverade fasad på 2 våningshus och gjorde stenläggning på ca 70 kvm vid infarten samt vid garage. Det gick smidigt och kommunikationen flöt bra! Ändringar var inga problem under projektets gång, därav stort tack till projektledaren. Bra utfört arbete! Vi ger 5 av 5 :) Läs mer
    2020-04-20 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Mirjam M
    Tack Mirjam för de fina orden! Kul och höra att ni trivs med det arbete vi har utfört. Önskar er fortsatt trevlig dag.

Darejan K skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Duktiga killar jätte nöjd med killarnas jobb. Jag är jätte nöjd med köks renovering , fint och snabb jobb. Varmt rekomenderas. Läs mer
    2020-04-20 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Darejan K
    Tack Darejan för rekommendationen. Hoppas du gillar din fräscha kök!

• 2020-04-14

Monica R skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Renoveringsarbete i sommarstuga
    Vänligt bemötande, bra kommunikation
    Arbetet utfört inom den överenskomna tidsramen.
    Företaget levde upp till mina förväntningar Läs mer
    2020-04-20 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Monica R
    Tack för att du betygsatte oss Monica! Hoppas du trivs i ditt nyrenoverade stuga med det fina natur runt om. Önskar dig fortsatt trevlig dag!

Johanna G skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    De hjälpte mig sätta upp innertak (gips) med spotlights. Spackla, slipa och måla. Lyhörda för mig som kund, levererade i tid och gav det där lilla extra vid behov.

Jag kan rekommendera dem varmt! Läs mer
    2020-04-20 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Johanna G
    Tack för rekommendationen Johanna! Kul att du är nöjd. Hojta till om det blir några frågor eller funderingar - vi finns här.

Inger C skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Kakling av tvättrum golv och tak. Byte av golvbrunn. Plattsättning trädgårdsplattor samt stor sten som bro vid huvudentren.
    Mycket bra bemötande av trevlig och flitig personal, Jobbade hårt.
    Levde mer än väl upp till förväntningarna. Kan verkligen rekommendera detta företag.
    Inger och Paris Conides Läs mer
    2020-04-20 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Inger C
    Tack Inger och Paris för era fina kommentar. Det har varit trevligt att samarbeta med er under båda gångerna. Ni är själva trevliga och gästfria! Vi alla minns doften av de nybakade bullar vi serverades på mornarna När våra killar skulle köra igång med arbetet. Tack återigen!

Bengt F skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Vi fick hjälp med badrum och köksrenovering. Offerten var enkel att förstå. Innehållet var bra beskrivet. Arbetet gick smidigt och resultatet är vi nöjda med.
    Vi kan varmt rekommendera Soso's bygg. Läs mer
    2020-04-20 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Bengt F
    Hej och tack för din reco Bengt! Glöm inte att vi finns här om du skulle ha några frågor.

• 2020-04-08

Elene M skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Vi fick hjälp av Soso's team med att renovera källarvåningen. Det handlade om ombyggnation, flytt av några väggar och byggnation av tvättstuga. Vi hade bra samarbete från början tills vi var klara. Renoveringen tog ca 4 veckor och de höll sig inom ramarna. Jag är nöjd med deras kommunikation och arbete.
    Rekommenderar. Läs mer
    2020-04-20 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Elene M
    Tack Elene för din rekommendation! :)

• 2020-03-27

Giga K skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Väldigt trevliga och proffsiga i sitt arbete! Läs mer
    2020-03-31 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Giga K
    Tack för din recension. Hoppas ni trivs fortfarande med ert fräscha lägenhet!

Bästa hälsningar
  • 2019-11-06

Vaja K skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    En bra byggfirma att rekommendera. Jag har fått hjälp från Soso's och varit nöjd varje gång. Rekommenderar Läs mer
    2020-03-31 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Vaja K
    Tack för din rekommendation!

Vänliga hälsningar
  • 2019-03-12

Lisse-lott G skrev om Bygg & Fastighet Soso's AB
    Skickliga killar som kan sitt jobb. Tack för hjälpen. Fasaden ser som ny ut igen. Rekommenderar varmt
    Må så gott Läs mer
    2020-03-30 Bygg & Fastighet Soso's AB svarar Lisse-lott G
    Hej och tack för de fina orden Lisse-Lott! Hoppas den är lika glansig i många år till. Är det några frågor eller funderingar så vet du att vi finn här. Hojta bara till!

Fortsatt trevlig dag
    Soso's team

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte