Soso Bygg AB

Välkommen till Soso Bygg AB!

Komplett byggföretag i Stockholm och Örebro. Med över 10 år i branschen har vi specialiserat oss inom badrum, kök och totalrenoveringar. Kvalitet och trygghet är något som vi aldrig tummar på.

Tjänster: Badrumsrenovering, köksrenovering, fasadrenovering, takläggning, ombyggnationer, altan/terass, stenläggning, attefallshus.

När du anlitar oss kan du känna dig trygg och överlämna hela arbetet till oss vi har behöriga hantverkare inom såväl el och VVS. Boka gärna ett kostnadsfritt hembesök så ser vi till att återkomma med en anpassad offert till dig inom en dag.

Kontakta oss för en kostnadsfri offert och hembesök. Vi erbjuder fasta priser och en offert inom 1 arbetsdag!

Vi arbetar även i Örebro med omnejd!

Stockholm
Mån - Fre 08:00 - 17:00
Stävholmsgränd 16
127 49 Skärholmen

Örebro
Mån - Fre 08:00 - 17:00

Välkommen att höra av dig

Läs vad 53 kunder tycker om Soso Bygg AB 2

• 2022-08-24 Insamlad av företaget
    Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt, kommunikationen var super!
  • 2022-08-14 Insamlad av företaget
    Härmed vill vi rekommendera Soso Bygg för hjälpen vi har fått. Vi renoverade badrummet, byggde om köket och la om infarten. Vi har uppskattat det transparenta kommunikationen med projektledaren. Det har varit till hjälp att få bolla idéer med inredaren som vi fick hjälp från Soso Bygg och att sedan bolla med projektledaren om det gick att genomföra. Plattsättaren var grym - hade ett öga för detaljer!
    Rekommenderas
    Hej Johanna

Tack för din Reco. Det har varit spännande att vara med från start till avslut av ert projektet. Tack för ett gott samarbete önskar vi hela teamet på Soso bygg.

Josef
    Kundansvarig på Soso Bygg
  • 2022-07-23 Insamlad av företaget
    Bathroom & kitchen renovation!

Really good at what he does, finish is good! We first got our kitchen renovated. Because we were satisfied with their Kitchen work, we also got our bathroom renovated with them. 9 on 10. Very friendly and reliable. Will always think of SoSo for any home renovation.
    Tack för ett trevligt samarbete. Det har varit trevligt att hjälpa er både med badrummet och köket.

Många hälsningar
    Kundansvarig
    Josef
  • 2022-07-22 Spontant omdöme
    Soso Bygg hade från början ett bra bemötande med snabb respons och kunde möta kraven på hur vi ville ha det. De arbetar snyggt och proffsigt. Vi kommer ha kontakt igen, detta är bara början av vår resa. Rekommenderar dem starkt!
  • 2022-07-19 Insamlad av företaget
    We did a complete kitchen renovation in an apartment with this company. Excellent job and complete on time. 2 years later and we have no problems. When some small problems came, they came and fixed it free of cost! I would recommend them.
  • 2022-06-19 Insamlad av företaget
    Hyrde en skåpbil/lättlastbil för att transportera en motorcykel. Blev bemött superbra och allt gick smidigt. Över mina förväntningar. Rekommenderar varmt!
  • 2022-05-16 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation , tydlig offert .Rekommenderas varmt.
    2022-04-27 Spontant omdöme
    Fantastiskt bemötande och håller alltid vad de lovat!

Ett byggföretag att lita på helt enkelt!
  • 2022-04-25 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig personal där man blir bra bemött och hörd!
  • 2022-04-25 Insamlad av företaget
    Svarar snabbt vid kontakt! Trevlig kunnig personal. Har företaget fullt upp så finns det alltid lösningar för dom att hjälpa till.
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    Min upplevelse är att vi har fått mycket bra bemötande. Trevliga plattsättare och super duktig arbetsledare. Vi har haft bra samarbete från start tills projektet var avslutat. Rekommenderar varmt.
  • 2022-03-28 Insamlad av företaget
    Bra proffsigt företag! Trevligt bemötande och kvalitet!
  • 2022-03-25 Insamlad av företaget
    Soso Bygg har varit väldigt duktiga sen dag ett och gett bra bemötande och jag är nöjd med deras arbete. Rekommenderar starkt!

Jag skulle renovera mitt badrum och efter att haft kontakt med flera leverantörer kändes Soso Bygg rätt så given val.
    2022-03-24 Insamlad av företaget
    Jag har haft kontakt med Josef på Soso bygg, som är lyhörd och super trevlig. Rekommenderar Soso till alla med behovet av renovering.
  • 2022-03-23 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp med totalrenovering. Härligt gäng att ha med att göra. Blev riktigt👍
    2022-03-04 Insamlad av företaget
    Ett pålitligt företaget med ett superbra bemötande, snabba på att svara och vårt badrum blev otroligt bra! 10/10
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Hej allihopa! Jag vill gärna dela ut mina känslor om Soso's AB! Det är en fantastisks team som gör sitt jobb på bästa sätt!
    Det är som viktigast för mig att man blev alldrig besviken!!
    Verkligen högt kvalitet!
    Rekomenderar gärna!!!!

Nick
  • 2022-02-25 Insamlad av företaget
    Tack för all arbete och hjälp i hemmet!
  • 2022-02-22 Insamlad av företaget
    Rekommenderar start Soso Bygg. Vi har bra erfarenhet av killarna.
  • 2022-02-13 Insamlad av företaget
    Vi fick anlita Soso Bygg för renovering av vår sekelskifte. Vi renoverade badrum, kök (inkl flytt) samt golvläggning och målning av hallen. Priset var inte billigaste men vi är supernöjda med både bemötande och resultatet. De var tillgängliga, proffsiga och supertrevliga. De levererar verkligen och rekommenderar starkt.
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och kommunikation. Levererar hög kvalitet.
  • 2021-08-30 Insamlad av företaget
    Rekommenderas varmt! Supertrevlig kontakt och väldigt vänlig.
  • 2021-08-30 Insamlad av företaget
    Superbra service. Rekommenderar verkligen Soso Bygg - är jättenöjd.
    2021-08-29 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Soso Bygg för nybyggnation av attefallshus. Gjuten platta, badrum, kök, loft och vardagsrum. Huset putsades på utsidan och målades. Det har levererats kvalité från start till slut. Några punkter som vi önskade korrigerade de utan problem. Vi tyckte att kommunikationen var bra och tydlig. De var lätta att få tag på vid frågor. Så vi rekommenderar varmt till andra som är ute efter ett byggföretag.
  • 2021-08-18 Spontant omdöme
    Vi fick i somras utmärkt snabb och bra hjälp från Soso Bygg AB att laga vår balkongdörr som i somras plötsligt inte gick att stänga. Stort tack från nöjd kund!
    Catarina U.
  • 2021-08-18 Insamlad av företaget
    Seriös företag. Bra jobb utfört.
  • 2021-08-14 Insamlad av företaget
    Super bra! Lätt och enkelt att använda
  • 2021-08-14 Spontant omdöme
    Jättebra kommunikation, väldigt mån om sina kunder / Nöjd kund
    2021-08-14 Insamlad av företaget
    Trevlig bemötande och proffsig utförande. Vi fick hjälp av hantverkarna och varit nöjda. Bra kommunikation! Killarna har alltid städat efter sig på kvällarna. Och det uppskattade vi eftersom vi bodde hemma.
    Rekommenderar varmt.
    2021-08-13 Insamlad av företaget
    Trevlig personal, bra bemötande, bra kunskap, hög kvalitet! Tummen upp!
  • 2021-08-11 Insamlad av företaget
    Supertrevligt bemötande och bra tjänster till bra pris! 🙏🙏
  • 2021-01-08 Insamlad av företaget
    Det gick smidigt och lätt!
    Bra kommunikation.
  • 2020-07-25 Insamlad av företaget
    Vi har fått så mycket hjälp av detta företag och de har alltid levererat i tid och enligt offert.
    De har fixat med allt från rivning och tapetsering till badrum och dragit el.
    Det känns tryggt att jobba med ett företag man kan lita på och som kan hjälpa en med tips när man inte alltid själv vet vad som är bästa lösningen.
    Vi har varit kund hos dessai många år och kommer fortsätta använda oss av dem i framtiden för renoveringar och byggen.
    Tack för de fina orden Johanna. Det har alltid varit trevligt att samarbeta med er både när vi renoverade ert sommarstuga och även lägenheten.
    Tack återigen och vi finns här om du skulle behöva hjälp. 😊

Vänliga hälsningar
  • 2020-07-20 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp att renovera vårt hus. Bla renoverade vi kök, fasad samt stenläggning. Vi fick bra kontakt från början, detaljerad offert och arbetet levererades korrekt. Vi är glada att vi valde Soso's team. De var inte billigast jämfört med andra men det var värd varenda krona.
    Rekommenderar varmt!
  • 2020-07-08 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga och duktiga! Rekommenderar starkt 👍
    Tack för din rekommendation Anton!

Hälsningar från
  • 2020-07-07 Spontant omdöme
    Efter att ha varit i kontakt med Soso’s kan jag verkligen rekommendera dom som ett seriöst företag med bra och professionell kommunikation.
    Dom är väldigt kunniga på sin sak. Kan varmt rekommendera Soso’s till andra.
    Tack för ditt svar Willian! Det har varit trevligt att samarbeta med er.

Hälsningar
  • 2020-05-13 Insamlad av företaget
    Jag rekommenderar några. Det är det bästa.
    Tack Mischel för din reco!

Hälsningar
    2020-05-13 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med Soso's AB och det arbete de har utfört. Kan varmt rekommendera.
    Tack för din rekommendation. Önskar dig en trevlig dag

• 2020-05-13 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande, snabba svar och enkla att arbeta med. Rekommenderas!
    Tack för din Reco och trevliga samarbete Viktor! Önskar dig en trevlig dag.

• 2020-04-30 Insamlad av företaget
    Jag behövde göra om min lägenhet -måla väggar, byta golv och lister, måla om fönsterbläck, måla om skåpluckorna i köket, byta plats på spegeln i badrummet och borra upp ett nytt skåp i badrummet.
    ALLT det här fick jag hjälp med -inget va omöjligt. Det va mycket lätt ett kommunicera med Soso’s AB. Dom utförde ett super bra jobb som hållit i kvalité, för ett bra pris, utan onödig dröjsmål. Jag kan gott rekommendera detta företag. Skönt med ett seriöst företag där man blir väl bemött och jobbet blir gjort med bravur!
    Tack för att du tog tid och skriva om oss Talin! Det var roligt att samarbeta och fräscha till din lägenhet.

• 2020-04-20 Insamlad av företaget
    Soso's renoverade vår hall och sovrum. Vi upplevde deras projektledare som mycket pålitlig och lyhörd. Var tydlig i sin kommunikation, höll tidsplanen och inga ekonomiska överraskningar. Allt inom budget!
    Vi är mycket nöjda med resultatet.
    Stort tack för din recension Victor!

• 2020-04-19 Insamlad av företaget
    Stort tack till sosos ab. vi renoverade fasad. mycket nöjd.
    Kul och höra att ni är nöjda David! Önskar er trevlig dag.

• 2020-04-19 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp med lägenhetsrenovering. Vi målade om och tapetserade lägenheten. Vi har varit nöjda och kan rekommendera denna företag till andra.
    Tack för rekommendationen Michel! Önskar er en trevlig dag.

Hej
    Vi är mycket nöjda med Sosos bemötande och de skötte allt på ett mycket professionellt sätt. Vi fick, en helt ny tvättstuga byggd precis som vi önskade.
    De levde upp till våra förväntningar.
    Vi kan verkligen rekommendera detta företag.

/Johnny
    1000 tack Johnny! Vi är glada att få höra att ni är nöjda med vårt arbete. Tack för ett trevligt samarbete och all gästfrihet i samband med renoveringen!
    Hälsa hem och hojta till om det är några frågor.

• 2020-04-18 Insamlad av företaget
    Vi renoverade fasad på 2 våningshus och gjorde stenläggning på ca 70 kvm vid infarten samt vid garage. Det gick smidigt och kommunikationen flöt bra! Ändringar var inga problem under projektets gång, därav stort tack till projektledaren. Bra utfört arbete! Vi ger 5 av 5 :)
    Tack Mirjam för de fina orden! Kul och höra att ni trivs med det arbete vi har utfört. Önskar er fortsatt trevlig dag.

• 2020-04-18 Insamlad av företaget
    Duktiga killar jätte nöjd med killarnas jobb. Jag är jätte nöjd med köks renovering , fint och snabb jobb. Varmt rekomenderas.
    Tack Darejan för rekommendationen. Hoppas du gillar din fräscha kök!

• 2020-04-14 Insamlad av företaget
    Renoveringsarbete i sommarstuga
    Vänligt bemötande, bra kommunikation
    Arbetet utfört inom den överenskomna tidsramen.
    Företaget levde upp till mina förväntningar
    Tack för att du betygsatte oss Monica! Hoppas du trivs i ditt nyrenoverade stuga med det fina natur runt om. Önskar dig fortsatt trevlig dag!

• 2020-04-12 Insamlad av företaget
    De hjälpte mig sätta upp innertak (gips) med spotlights. Spackla, slipa och måla. Lyhörda för mig som kund, levererade i tid och gav det där lilla extra vid behov.

Jag kan rekommendera dem varmt!
    Tack för rekommendationen Johanna! Kul att du är nöjd. Hojta till om det blir några frågor eller funderingar - vi finns här.

• 2020-04-12 Insamlad av företaget
    Kakling av tvättrum golv och tak. Byte av golvbrunn. Plattsättning trädgårdsplattor samt stor sten som bro vid huvudentren.
    Mycket bra bemötande av trevlig och flitig personal, Jobbade hårt.
    Levde mer än väl upp till förväntningarna. Kan verkligen rekommendera detta företag.
    Inger och Paris Conides
    Tack Inger och Paris för era fina kommentar. Det har varit trevligt att samarbeta med er under båda gångerna. Ni är själva trevliga och gästfria! Vi alla minns doften av de nybakade bullar vi serverades på mornarna När våra killar skulle köra igång med arbetet. Tack återigen!

• 2020-04-12 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp med badrum och köksrenovering. Offerten var enkel att förstå. Innehållet var bra beskrivet. Arbetet gick smidigt och resultatet är vi nöjda med.
    Vi kan varmt rekommendera Soso's bygg.
    Hej och tack för din reco Bengt! Glöm inte att vi finns här om du skulle ha några frågor.