Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Nacka Bygg-Ole Servicecenter AB

Bygg-Ole Servicecenter AB

Skvaltans Väg 15, 131 39 Nacka — Visa karta

Bygg-Ole Byggvarhuset med byggvaror Trävaror Badrum vvs Färg Textil och alla verktyg och byggmaterial du kan önska dig!
Geometrivägen 7, 14175, KUNGENS KURVA
Kvik Kungens Kurva
Stefan Å:
Vid köp av garderober fick vi trevlig och snabb service. Allt från beställning till leverans gick smidigt och enligt utsatt leveranstid. Eft...

Läs vad 1 kund tycker om Bygg-Ole Servicecenter AB

• Anders G
    Anders G skrev om Bygg-Ole Servicecenter AB
    Det är samma som XL Bygg
    De har börjat med att även utföra tjänster med hjälp av UL. De tar hela ansvaret och tar fram offert, fakturerar och har kontkat med de inhyrda hantverkarna. Vi bad om ett ganska stort jobb (över 120000 enligt offert), De kom i mellandagarna dvs början av januari. Sedan fick vi ligga på flera gånger under tre månaders tid och när vi var framme och skulle boka start så fick vi ett mejl som sa att dom inte hade tid längre.
    Alla förseningar berodde på dem och de hade bett om ursäkt flera gånger. När jag skrev ett riktigt arg mejl tillbaka svarade dom att det var ett dåligt formulerat mejl och bad återigen om ursäkt och sa att dom skulle ta fram en ny hantverkare och erbjöd att behålla den gamla offerten! haha
    Det står på den att den gäller under trettio dagar om vi accepterar den vilket vi gjort.
    Han skulle återkomma på måndagen. det var i mitten av april. Jag har inte hört något än :-)
    Jag tog en annan hantverkare i april

Skvaltans Väg 15, 131 39 Nacka