CALM Bodymodification

CALM Bodymodification

Ring 08-668 80 80 www.calmbodymod.com

CALM Bodymodification utför: * PIERCING * IMPLANTS * KROPPSMODIFIERING * SCARIFICATION * SKINPEELING * INKRUBBING * SUSPENSION * PERFORMANCE

39 omdömen om CALM Bodymodification

MICHAELA E
Skrev om CALM Bodymodification

Grymt proffsiga! Härlig personal som fick mig och familjen bekväm och trygg på noll tid. Super ren och fräsch lokal. Jag kommer tillbaka! Jag rekommenderar Varmt detta ställe!

KLARA Ä
Skrev om CALM Bodymodification

sjukt bra bemötande med trevlig personal som vet hur man får folk att känna sig säkra innan man får en nål genom huden! har besökt 3 gånger sedan 2017 och senast förra veckan, har aldrig varit missnöjd efter ett besök hos calm !

Linn Kristina B
Skrev om CALM Bodymodification

Otroligt trevliga och kunniga. Tog sig verkligen tid för mig och min kompis både innan och efter. En väldigt bra upplevelse! Hygieniskt!

Linnea O
Skrev om CALM Bodymodification

Fantastiskt bra bemötande! Väldigt fräscht och felfri hygien. CALM vänder piercing från något halvläskigt till en awesome upplevelse. Rekommenderas starkt!

Sofia
Skrev om CALM Bodymodification

Min kompis piercade septum här hos Stoffe:) superproffsigt och väldigt tryggt. Vi är båda sjuksköterskestudenter så vi är inte lätta att imponera på men detta var grymt!

kennet s

Veronica L
Skrev om CALM Bodymodification

Var ute med en kompis och råkade passera CALM, gick in för att kolla om det fanns någon tid för att ta hål i tungan innan man återvände hem till Norrland, fick en tid redan nästa dag, kom två timmar för tidigt av ren nervositet. Har ALDRIG i hela mitt liv blivit så sjukt bra bemött av NÅGON! Inga oklarheter, bra genomgång, svar på frågor jag inte ens hann ställa! Har nu rekommenderat denna studio till halva Norrland, för jag anser det faktiskt vara värt att åka ner till sthlm för att besöka CALM igen! Puss på dig Stoffe som gjorde piercingen åt mig! :D // Skoterbrudn bordi Norrland!

Marcus
Skrev om CALM Bodymodification

Enda stället jag går till för mina piercingar. Fantastiskt bra stämning, mycket professionellt och hygien i absolut topp. Kommer defintivt fortsätta gå till Calm för varje piercing och kroppsmodifikation som komma skall! Rekomenderas starkt!

Fredrik W
Skrev om CALM Bodymodification

Fantastiskt rekokillar som man aldrig blir bemött annat med ett leende och ett skratt samma sekund man vandrar in i lokalen. De är proffesionella och ytterst seriösa när det komemr till hygienen och man är aldrig orolig över att något skulle gå fel, riktiga proffs. Man känner att dessa snubbar kan man lika gärna bjuda på öl som att bjuda på sin kropp att ha som nåldyna. 5/5 i betyg, finns inget bättre ställe!

Nigel W
Skrev om CALM Bodymodification

Jag är kanske lite äldre en dem flesta som besöka CALM men jag var där i önsdags, blev otroligt bra bemött och väl omhändertagen. Nogrann genomgång av skötsel och rengöring innan ingreppet (PA) påbörjad. Ett ställe att rekomendera ...

Kerstin O
Skrev om CALM Bodymodification

Jag har varit på Calm vid flera tillfällen av olika anledningar, senast idag för att titta till min tungpiercing. Studion är fräsch med musik i bakgrunden som gör den levande. Mottagandet när man kommer in gör att man genast blir på bra humör, hur nervös man än är. Noggrann genomgång av skötsel innan man går in i piercingrummet med de små blå plastsakerna på fötterna. Väl där inne kommer den lugnande psykologin för den nervöse, allt görs för att man ska vara lugn. Att killarna varit i branschen länge och kan sina saker är...

Peter C
Skrev om CALM Bodymodification

Hmm.. Jag var på Calm nyligen för att min dotter tjatat på en piercing och jag villa se vad det handlade om. Inne i butiken var det en ganska trevlig men stressad kille som tydligen var ägaren som hoppade runt och var ignorant.. Jag antar att det berodde på att jag var äldre och på att det var unga flickor i lokalen som han ville göra sig bred för.. Sen fanns det en väldigt obehaglig man från Italien som tydligen hörde hemma på studion fast hans funktion var oklar. Otrevligt! Jag kan varken rekommendera stället eller inte...

Theo M
Skrev om CALM Bodymodification

Mycket bra service - bra kvalitet pa allt. Fint bemotande av personalen!

Nirre
Skrev om CALM Bodymodification

man blir otroligt bra bemött, man känner sig väl omhändertagen. riktigt seriösa och proffsiga. nogrann genomgång av skötsel och rengöring innan själva ingreppet. ett ställe att gå tillbaka till

Dèsirée A
Skrev om CALM Bodymodification

En bodymod-studio som erbjuder mkt mer än bara piercing! Lokalen är superfräsh och personalen de trevligaste jag mött. Allt detta ihop med deras erfarenhet gör att det är den enda studion sthlm behöver! Gå dit, du kommer förstå vad jag menar!!

Sten
Skrev om CALM Bodymodification

Vill varmt rekomendera Calm till alla föräldrar! Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. De tog väl hand om min dotter som nu är jättenöjd med sin nya piercing! / Nöjd förälder

Henric E gillar detta
Snake P
Skrev om CALM Bodymodification

Mycket proffsig studio, rätt grejor och trevlig personal, kan det bli bättre?

Sten gillar detta
Kristofer T
Skrev om CALM Bodymodification

Calm är helt klart bästa piercing studion i stan. Dom vet vad riktig service är och riktigt nograna med renlighet och ditt välmående. Dom vet allt om piercing och bodymodyfication.

Simon S
Skrev om CALM Bodymodification

CALM är ett toppenställe Jäkligt trevlig personal som är lätt att rådfråga med. Trevlig lokal men bra läge i STHLM.

linda h
Skrev om CALM Bodymodification

seriös och kunnig personal, ren och snygg studio! helt enkelt bäst i stan! jag är super nöjd!

Ava H
Skrev om CALM Bodymodification

Toppenstudio! På tiden att Chai öppnat eget och dumpat e-s!

Nicklas B
Skrev om CALM Bodymodification

Chai har vart min favorit piercare länge och calm studion är superb

Rickard M
Skrev om CALM Bodymodification

Kan varmt rekomendera att gå till CALM om du har funderingar på att pierca dig eller göra någon form av bodymodification. Lätt att ta sig dit, lätt att hitta och lätt den bästa studion jag har varit i. Mycket hjälpsamma och kunniga ägare, samt att dom är förbannat trevliga.

R-tard
Skrev om CALM Bodymodification

Mycket profesionell och trevlig personal. Man stannar gärna kvar efter ingreppet och snackar skit. Det skadarju inte att det ligger centralt på söder heller Rekommenderas mycket varmt.

Jenny M
Skrev om CALM Bodymodification

Enkelt att hitta, ren och snygg studio, trevlig personal, kunniga och man känner sig trygg! Bäst!

Jesper S
Skrev om CALM Bodymodification

Verkligen ett kanon ställe! Chai och Fredde gör ett kanon jobb, rekomenderas starkt!

Helena M
Skrev om CALM Bodymodification

Toppenställe, gör alla mina mods där minus tatueringarna...

Ludvig B
Skrev om CALM Bodymodification

Trevligt och avslappnat. Riktigt härliga killar. Rekomenderar starkt studion.

Mathias Q
Skrev om CALM Bodymodification

Mycket bra mötande och proffsig personal! Calm Body ligger mycket bra till också! Kanon ställe...

Jenny L
Skrev om CALM Bodymodification

Här möts du av en lugn, trevlig och mycket kunnig personal, jag kände mig riktigt välkommen och trygg! Helt kanon, rekommenderas varmt!

Ken H
Skrev om CALM Bodymodification

Grymt trevliga killar som jobbar där så tycker att fler ska dit å göra sina piercingar lr andra kroppsmodfieringar.. H Ken

Best M
Skrev om CALM Bodymodification

En riktigt bra plåtslagare. Fixade mina fönsterbläck på momangen. Utbildade även personal i judo samt hjärt-lungreäffning. Varma rekomendationer

Pixie B
Skrev om CALM Bodymodification

Lugn och välkomnande studio tillsammans med superhärlig personal. Duktiga och seriösa på det dom håller på med. Rekommenderas starkt!

Julia
Skrev om CALM Bodymodification

CALM ska ni gå till när ni vill ha kvalité och säkerhet! Där är rent och fräscht och de är kunniga! Och sen är det himla trevligt bemötande oxå! =)

Def S
Skrev om CALM Bodymodification

CALM Bodymodification är det självklara valet om man ska utsmycka sin kropp. En ren och fräsch studio med supertrevlig personal.

Kristoffer
Skrev om CALM Bodymodification

Skön, avslappnad stämning när man kommer in. Superbra bemötande mot piercade och icke piercade kunder. Kaffe och en rundtur i lokalen om så vill. En förebild för hur en piercingstudio ska se ut/drivas!

Marija M
Skrev om CALM Bodymodification

Otroligt duktiga, trevliga och hjälpsamma! Kan inte tänka mej att gå någon annan studio när det är dax för nästa piercing!

Sophia A
Skrev om CALM Bodymodification

Calm Bodymodification är en av Sveriges absolut bästa studios! Smidigt, snabbt och alltid med ett otroligt trevligt bemötande. Studion är ren och fräsch och vill man får man en visning i alla utrymmen. Calm klår alla studios i Stockholm med hästlängder!

C
Skrev om CALM Bodymodification

CALM gör mycket mer för kunden än de flesta studios i Sverige.