Car Experten Ce AB

Car Experten Ce AB

Call 08-520 277 68 www.carexperten.se
4.2

About company

Välkommen till Car Experten Ce AB, din pålitliga partner för bilvård av högsta kvalitet. Vi strävar efter att erbjuda bästa möjliga pris, och vi välkomnar alla jämförelser med andra bilvårdsfirmor. Varje dag granskar vi kvaliteten på våra utförda jobb för att garantera att vi levererar enastående resultat. Tjänster: Bilvårdstvätt,...

59 omdömen om Car Experten Ce AB

Jeanette D
Wrote about Car Experten Ce AB

Dom var försenade till att börja med. Numret man kunde ringa till var till röstbrevlåda. Betalade 2395:- för mellanservice men städ inne i bilen var bristfällig. 400:- extra för olja som jag egentligen hade i bagageluckan utan att bli tillfrågad. Trodde dom kanske skulle städa där i bagageluckan men inte det heller för den var orörd. Vet ej heller om det jag betalade för gjordes för fick stämpel i boken och sen snabbt därifrån. Står felfri men jag vet ju att tex batteri är dåligt och AC är trasig,

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Ranya Saadalla Y
Wrote about Car Experten Ce AB

Bra bemötande med usel på utföra jobbet. Riktigt dålig tvätt där jag var tvungen att avbryta när det tog tiden att inte kunna tvätta bilen ordentligt. Allt var kasst! Inte ens en dammsugning innan biltvätten var bra. Många ställen som är missade Första och sista gången jag bokar där

Nora R
Wrote about Car Experten Ce AB

Blev bra bemött trotts att dom gjorde fel och tvättade bilen istället. Men det löste sig och dom utförde en service, dock är lampan inte släckt en och personen jag pratade med vid första mötet var mycket seriös då jag förklarade också att jag ville ha en extra felsökning. Problemet kvarstår och fick betala extra för det. Nej, jag kommer inte boka där igen då det jag betalde för inte uppfylldes.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2314 omdömen 4.7 av 2314 omdömen

Snabb service och jättetrevlig personal.

Jelena N
Wrote about Car Experten Ce AB

Smidigt och väldigt nöjd med resultatet

Pirpa S
Wrote about Car Experten Ce AB

Jag är alltid nöjd när jag lämnat in bilen för invändig och utvändig tvätt! Dom är duktiga och service-minded.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 150 omdömen 4.6 av 150 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Mattias R
Wrote about Car Experten Ce AB

Första gången som jag är riktigt nöjd med en rekord. Jag har granskat alla delar och jag kan inte se att de missat något. Motorn ser till och med ny ut. Samtliga lister och detaljer är polerade och insmorda.

Anni S
Wrote about Car Experten Ce AB

De gjorde det de skulle till rimligt pris.

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 764 omdömen 4.5 av 764 omdömen

Billy William E Billy William E
Suleyman K
Wrote about Car Experten Ce AB

Smidigt, professionellt och bra service

David Göran Michael E
Wrote about Car Experten Ce AB

Lämnade in för basservice. Oljan är säkert bytt och förhoppningsvis även filter. Servicelampan lyckades de inte släcka trots att de höll på i 45min efter att servicen var klar. De här killarna är nog bra på att tvätta och reconda men som verkstad imponerade de inte.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 529 omdömen 4.5 av 529 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Aino R
Wrote about Car Experten Ce AB

Jag lämnade in min Volvo V50 för felsökning då varningslampa gällande elsystem börjat lysa och bilen börjat köra ”ryckigt” ibland. Efter diagnostik meddelas jag att de har ”släckt” varningslamporna och att det inte är något som behöver åtgärdas. Detta tyckte jag lät märkligt men körde hem då de precis skulle stänga, hade därför inte tid att argumentera. När jag då startar bilen tänds i princip alla varningslampor, styrservon är ur funktion och varningsmeddelamde om bromsfel. Jag hinner parkera och efter det går bilen ej...

Rita S
Wrote about Car Experten Ce AB

Är nöjd,! Nu var det flera som tvättade min samtidigt! Så det blev bra!

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 904 omdömen 4.8 av 904 omdömen

Otroligt bra kundbemötande och extremt lösningsorienterade. Använt mig av deras tjänster flera år och aldrig blivit besviken.

Amanda F
Wrote about Car Experten Ce AB

Köpte mellanservice via lets deal och bilen blev riktigt fin ut och invändigt, riktigt nöjd. Bra bemötande och bra service, rekommenderas starkt!

Tommy U
Wrote about Car Experten Ce AB

Om ni vill ha en bra biltvätt så är det rätt nivå. Vill ni ha lackförsegling platina plus så hoppa över den, inte värt pengarna. Väldigt trevliga och tillmötesgående. Fick dock betala 160 kr extra för att det var en SUV vilket inte framgått innan.

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1241 omdömen 4.7 av 1241 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Kjell E
Wrote about Car Experten Ce AB

Mycket bra jobbat TACK.Jag köpte Silver och bilen blev som ny.

Tarja M
Wrote about Car Experten Ce AB

Väldigt ren och polerad bil både in och utvändigt

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1254 omdömen 4.4 av 1254 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Hans B
Wrote about Car Experten Ce AB

Biltvätt och behandling med något som hette Silver nånting. Snyggt och noggrant gjort, återkommer. M Botes. Upplands Väsby

Sreekanth S
Wrote about Car Experten Ce AB

The staff were very welcoming and service was done on time. So we can just wait 1hour and collect the car. I have purchased the deal for 999 Kr for Basic car service and It was worth of money.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Yvonne A
Wrote about Car Experten Ce AB

De två gånger jag lämnat in min bil för reconding silver har jag varit väldigt nöjd och återkommer igen. Tack!

David J
Wrote about Car Experten Ce AB

Bra bemötande, enkel lämning och hämtning. Superbra resultat!

Margareta B
Wrote about Car Experten Ce AB

Super bra jobb min bil blev såå fin ...

Walid A

Bra service ………………// Snabba boknings tider

Claudia Z

Super nöjd Min bil är som en helt ny bil Tusen tack Grym Car Experten team

Mikael H
Wrote about Car Experten Ce AB

Väl utfört jobb men lite otydlig kommunikation

Svar från Car Experten Ce AB

Hej du tog Car-experten paket som tar 48 timmar men du vill ha det på 12 timmar och var stressad men ändå inte nöjda , men jag sa till dig hämta bilen 19 :00 . men din fru väntade på dig barnen gråt i alla fall vi gjorde våra bästa . tack i alla fall . Car experten

Marita L
Wrote about Car Experten Ce AB

Köpte Diamant rekond via Let's Deal. Fick tid i stort sett dagen efter jag ringde och bokade. Lämnade in bilen och hämtade dagen efter. Fick tillbaka en helt ny bil. Väldigt trevligt bemötande och otroligt bra jobb. Är väldigt nöjd.

Jasna G
Wrote about Car Experten Ce AB

Väldigt bra service och trevligt bemötande, framförallt från Anders som är ansvarig. Dock så kändes överlämningen av bilen och genomförande av reconden ganska stressig då jag upptäckte flera missar invändigt där det inte rengjorts ordentligt. Fotade och tog kontakt med Anders som direkt agerade genom att jag fick återkomma dagen efter för att fixa alla missade delar. Blev till slut fantastiskt skinande resultat! Rekommenderar ändå starkt det här företaget då de är prisvärd, serviceinriktade, lyhörda och gör allt för att kunden ska bli nöjd!

Birgitta W
Wrote about Car Experten Ce AB

Bilen blir som ny. Härlig fräsch doft. Trevlig kille som tar emot och tvättar. Har gjort både ut och invändigt är jätte nöjd. Bytt däck där också. Dom tvättar dom bytta däcken efteråt. Är så nöjd. Humana priser. Rekommenderar dom varmt.

Peyman A
Wrote about Car Experten Ce AB

jag är jätte nöjd.mvh peyman jag åtter kommer till er o jag berättade min vänner att komma er att tvätta bilen.

Ariel P

Super duktiga ! Bilen blev lika rent som ny fabrik bil 🔥🫡

Sara A

Dem var mycket trevliga!

Minna L
Wrote about Car Experten Ce AB

Väl utförd rekond! Kan rekommendera.

Jon K
Wrote about Car Experten Ce AB

Platinumpaket via lets deal, känns inte proffsigt, hafsigt gjort.

Catty P
Wrote about Car Experten Ce AB

Jag köpte tjänsten "Bilservice mellan". Jättenöjd med bemötandet av både killarna som utförde servicen, och med ägaren. Jättetrevliga allihopa! Affären gick snabbt och smidigt. Fick tips och bra svar på mina frågor av ägaren som tog en testrunda mig med för att kunna svara på mina frågor. Jag rekommenderar denna verkstad.

Peter H
Wrote about Car Experten Ce AB

Besökte dem för recond och luktborttagning. Städningen/reconden var minst sagt bristfällig, luktborttagningen urusel. Luktade kemikalier i en vecka och när den illaluktandn doften försvann ersattes den av en doft som närmast kan beskrivas som kräkdoft. Kommer att få lämna in bilen på annat ställe. Aldrig mer detta ställe.

Svar från Car Experten Ce AB

Hej Peter vad tråkigt och höra du kände så .

Mats R

Fungerade friktionsfritt. Bra service

Laila M
Wrote about Car Experten Ce AB

Ett bra och lättsamt bemötande. Bokade på plats en diamantrecond. Nästa gång kan jag boka på nätet men eftersom det var första gången så ville jag kolla in platsen. Resultatet blev super bra , så nöjd . Kommer definitivt att återkomma.

Abas N
Wrote about Car Experten Ce AB

Inte glad för att jag fick inte stämpel eller något form av bevis För min bil oljebyte.

Marc C
Wrote about Car Experten Ce AB

Väldigt bra service och duktiga på sitt jobb. Jag är jättenöjd med jobbet de utförde (service och biltvätt) Man känner att man kan lita på dem och deras omdöme. Rekommenderar dem!

Falk U
Wrote about Car Experten Ce AB

Ett utomordentligt jobb o trevligt bemötande

Aila S
Wrote about Car Experten Ce AB

Tack för en bra tjänst, däckbyte och biltvätt. Trevlig personal, gott mottagande och snabbt genomförande. Återkommer vid nästa däckbyte👍

Al F
Wrote about Car Experten Ce AB

Helt Ok!. Fortsätt i samma linje då kanni få flera nöjda kunder i framtiden.

Fredrik L
Wrote about Car Experten Ce AB

Väldigt professionella o hög servicegrad o bra bemötande. Kan varmt rekommendera dem.

Marie M
Wrote about Car Experten Ce AB

Proffsigt utfört, beställde diamantbehandling och däckskifte +fälgtvätt inför försäljning av min bil. Mycket trevlig personal med gott bemötande. Kommer att återkomma med nya bilen helt klart.

Artur S
Wrote about Car Experten Ce AB

Riktiga klantar, har gjort fel och påstår att detta är inte de, messar. Asså man betalar 1000 spän för att få tillbaka helt förstört golv under mattor på både passagerar och förrar plats, hela underlag under gummimattor är förstör fyllt med vatten och har stora bubblor, det är inte bara det, pga fukten hela bilen stinker som in helvete. Och så påstår de att jag själv förstört min bil.... wtf ska jag förstöra min bil för att få tillbaka pengar jag betalat eller vad...

Haquek H
Wrote about Car Experten Ce AB

Otroligt fin service och är supernöjd med att lämna in bilen hos Car Experten! Rekommenderar varmt!

Margit L

Bilen blev som ny efter tvätt! Bra pris 🙂

Ketty Å
Wrote about Car Experten Ce AB

Jag beställde silver recond, dvs. in och utvändig rengöring. Mycket nöjd!

Isau T
Wrote about Car Experten Ce AB

Mycket nöjd med jobbet, hittar inget att klaga på. Beställde in och utvändig tvätt (silver).

Hanna E
Wrote about Car Experten Ce AB

Jag var där med min smutsiga bil för att byta däck. När jag efter en kort väntetid, med kaffe, skulle åka därifrån, var däcken bytta och tvättade och hela bilen var avspolad och mycket renare än när jag kom, utan att jag behövde betala något extra. Rekommenderar dem varmt.

Peter B
Wrote about Car Experten Ce AB

Bra bemötande, ringde och kollade med mig innan För det priset var det en mycket positiv upplevelse, allt var perfekt. Jag har redan rekommenderat det till 2 kollegor som kommer att använda dem. Mycket nöjd kund.

Karolina M
Wrote about Car Experten Ce AB

Jätte professionell service - byta däck och städ i bilen