Aktiv på Reco.se sedan 2009

Läs vad 89 kunder tycker om Salong

• Erica M skrev om Salong en del av Care of Skin
    Jag är verkligen nöjd med bemötandet jag fick efter mina besök hos care of skin. Även om det visade sig att jag hade så pass allvarliga acne-problem så de endast kunde lösas genom medicinering av hudläkare så fick jag riktigt bra behandlingar och fick även under behandlingen veta vad och varför olika produkter användes. Jag fick också jättebra hjälp med att hitta produkter som passar min hud. Läs mer
  • Amela H skrev om Salong en del av Care of Skin
    Jag är mycket nöjd både med bemötandet och behandlingen jag fick där. Jag återkommer dit gärna och jag rekommenderar centret varnat till mina vänninor. Läs mer
  • Eva-lena J skrev om Salong en del av Care of Skin
    Trevligt proffessionellt bemötande.
    Lugn skön miljö. Läs mer
  • Lotta A skrev om Salong en del av Care of Skin
    Mycket trevligt bemötande och hjälp att välja bra produkter. Hög kvalitet på behandling. Trevliga lokaler och miljö. Smidigt att kunna boka på nätet. Professionellt och ärligt bemötande med hög kvalitet gör att man känner sig i trygga händer. Läs mer
  • Birgitta A skrev om Salong en del av Care of Skin
    Alltid trevligt bemötande. Man får alltid hjälp med sina inköp. Går alltid till Care of Skin när jag ska köpa ansiktsprodukter, samt vid inköp av presenter. Läs mer
  • Sandra E skrev om Salong en del av Care of Skin
    Väldigt nöjd med allt hos Care of skin! Kunnig personal, trevligt bemötande, god service och det där lilla extra som gör företaget unikt! Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Salong en del av Care of Skin
    Här blir man alltid väl omhändertagen, på ett professionellt men personligt sätt. Det är lugnt och skönt, vänlig atmosfär och behandlingarna uppfyller verkligen vad de lovat. Läs mer
  • Michelle A skrev om Salong en del av Care of Skin
    fotbehandling/ pedikyr. jätteskönt. lugnt i rummet där jag satt fast lite för litet. Läs mer
  • Christina R skrev om Salong en del av Care of Skin
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande från all personal, vare sig det gäller bokningar, behandlingar eller rådgivning. Läs mer
  • Annika Ö skrev om Salong en del av Care of Skin
    Jag är nöjd med bemötande, behandlingar och råd. Tycker det verkar vara ett pålitligt och trevligt företag. Läs mer